Ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef borisz het volgende:
Bij Springbokken moet ik als eerste denken aan het Zuid Afrikaanse Rugby team. Maar dat is mijn fout.
Die fout heb ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef borisz het volgende:
Bij Springbokken moet ik als eerste denken aan het Zuid Afrikaanse Rugby team. Maar dat is mijn fout.
Neequote:Op donderdag 9 juli 2009 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ookHad ik verteld dat ik Percy Montgomery ben tegengekomen in Stellenbosch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Hij had een zonnebril op; dientengevolge herkende ik hem slechts aan zijn gespierde armenVoor de beeldvorming, kan je een foto posten van de door jou gespotte Celeb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Hij had een zonnebril op; dientengevolge herkende ik hem slechts aan zijn gespierde armenHij gooit af en toe wel een tegenstander flink op de grondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Volgens mij is hij ooit (vrij lang) geschorst omdat hij een lijnrechter had geschopt ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij gooit af en toe wel een tegenstander flink op de grond.
je neemt Isa mee?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
GEBOEKT!!!!
Ik zat te loeren naar de prijzen op Booking.com die schijnbaar per dag random fluctueren op basis van aantal dagen naar de deadline toe en aantal kamers die al gereserveerd zijn, en had bij mijn eerste-keus hotel eindelijk een prijs van 109 EUR voor drie nachtengezien. Meteen maar gepakt.
[ afbeelding ]
Ben hier te vinden, tweepersoons bed, WiFi, the works, voor 36 EUR per nacht.Fuck de Youth Hostels met 8 dronken Polen op een kamer! Decadent doen voor een dubbeltje kán!
![]()
Wordt nu al een leuke vakantie.
Isa spaart geld voor iets andersquote:
Niet eens het grote bad?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd wakker van ; extra groot jits jumeaux' denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |