Vlakbij mijn huisquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:18 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Optie c:
[ afbeelding ]
in alle OP bakken krijg je me niet levend in.
Dank je wel voor je goede link! Ik zag dat zij ook wel veel occasions hadden die er goed uit zien, zoals een leuke Ford Ka met weinig op de teller uit 2005. Ik ga hun site in de gaten houden. Jammer dat ze alleen een C2 hebben voor een leuke prijsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:57 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Geen jonge occasion, wel een nieuwe Twingo 1.2 8V AHZ ECO2 Acces voor ¤ 5.995,= in Delft.
Die prijs is dan wel incl. de slooppremie, maar de slooppremie is max. ¤ 1.000,= dus dan blijf je onder je C1 budget.
Persoonlijk vind ik het drie keer niks, maar dat vind ik sowieso van het segment waar je in zoekt, en gezien dat segment vrij waardevast is lijkt het me weggegooid geld om zo'n klein gebakje van 10 jaar oud voor ¤ 3.500,= te kopen, dan liever een nieuwe en er een jaar of 7 mee rijden.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat dus. Afhankelijk van je buurt en rijervaring bepalen hoe nieuw de auto zal zijn.
VW Polo uit 2001 is helemaal niet verkeerd, lekkere bakken zijn et+ aardig mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toch mooier als die C1
betaal je iets meer wegenbelasting, boeiend?
Een citroen C1 heeft een ander onderstel dan een aygo. Iets comfortabeler afgesteld. De motor is wel in alle 3 de klonen hetzelfde, namelijk een daihatsu motortje. Met uitzondering van de Diesel, die is dan weer van PSA. (citroen / peugeot)quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:17 schreef kahlie het volgende:
Citroen C1 wordt door Toyota gemaakt voor iets van 85% omdat er dezelfde motor, onderstel etc. in zit zoals bij de Aygo enzo. Hij is dus vrij degelijk.
Zowiezo ga ik nog proefrijden. Mocht het niet lekker rijden, dan valt hij natuurlijk gewoon afIk ga niet in een auto rijden waar ik niet fijn in rij. Aangezien ik nogal klein ben (1.65m) schat ik dat de meeste auto's wel ok zijn voor me, maar wie weet.
Wat vinden mensen redelijk om als onderhouds/reparatie kosten achter de hand te houden voor een 11 jaar oude VW Polo dan? Ik vind het moeilijk in te schatten.
Kahlie
Daihatsu heeft wel motortjes waar je nooit ellende mee hebt, die dingen gaan bijna nooit kapot.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:39 schreef Metro2005 het volgende:
namelijk een daihatsu motortje
Verhoog je autobudget naar 4500 tot 5000 euro en zet 1000 euro apart voor reparatie. Die 1000 euro heb je waarschijnlijk niet nodig het 1e jaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:53 schreef kahlie het volgende:
Vragen die nog open staan:
A) Is 3500 euro reparatie budget niet een beetje veel om vast te zetten?
Mijn vriendin heeft sinds een paar maanden een nieuwe Twingo, leuke auto en het rijdt prima.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:00 schreef kahlie het volgende:
Graag nog antwoord op de vraag hoe betrouwbaar het nieuwe model (vanaf 2007) is ter vergelijking met het oude (want ik zag ook mooie occasions staan vanaf 2004 voor een leuke prijs)
Gaat erom of vrouwlief het wat vindt of niet, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:49 schreef leolinedance het volgende:
edit: De Yaris is er wel al 9 jaar. Maar dat dashboard in het midden vind ik maar niks![]()
Wij delen die mening (al heeft ze er nog niet in gereden). Op de plaatjes is het niks.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gaat erom of vrouwlief het wat vindt of niet, lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |