Oh das te ver reizen helaasquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:10 schreef alors het volgende:
Er is wel iemand op fok die er werkt, BloodyLotte geloof ik... Het zit in Limburg, dat is wel te horen aan de onverstaanbare mensen die je aan de lijn krijgt.
Ze heeft wel eens wat gezegd in voorgaande topics maar ze is de laatste tijd opvallend afwezig moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh das te ver reizen helaaskunnen we bloodylotte niet om inside info vragen over de inner workings van het H&M bestelsysteem?
Ik heb hem hier liggen, maar het lukt niet met mn boobiesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:39 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit jurkje zo mooi he...
Gelukkig maar dat ie er niet is in maat 38, en dat ik geen 35 euro ervoor ga neertellen. =]
Dat had ik dus met dat leuke geruite jurkje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb hem hier liggen, maar het lukt niet met mn boobiesHet bovenste stuk rits wil niet dicht
Verder zit ie geweldig
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef Raantje het volgende:
Zoo, ik schiet even keihard uit lurkstand!
Laatste toevoeging bij mijn bestelling was op 5 juli, in behandeling op 6 juli, manco op 9 juli en vanmiddag bezorgd!
Ik weet niet wat ik meemaak!![]()
En weer terug...
Ga maar terug jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef Raantje het volgende:
Zoo, ik schiet even keihard uit lurkstand!
Laatste toevoeging bij mijn bestelling was op 5 juli, in behandeling op 6 juli, manco op 9 juli en vanmiddag bezorgd!
Ik weet niet wat ik meemaak!![]()
En weer terug...
Nee dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:38 schreef Linnie20v het volgende:
We bijten niet hoor![]()
Nouja, ik denk dat Debsterr wel iemand kan afslachten op dit moment![]()
![]()
of is er al een verandering in de bestelling?
Whehehequote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:46 schreef Dipkip het volgende:
Pakketje is er!!! Ik moest nog de retouren van de vorige wegbrengen, wil ik mn jas pakken heeft er een kat op geplastdus toen heb ik mn pakket geopend, dezelfde jas in een andere kleur er uit gehaald, probleem opgelost
![]()
Voelde heel divazo ff passen.
Wat een gezeik Debster, met die bestelling. En dan ook nog zo'n kutantwoord van die helpdesk. Zeg maar liever hell-desk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga maar terug ja!
Niet schrikken, het is een grapje, maar ik ben boos op de H&M want ik word maar niet in behandeling genomen. Vandaar. Het is echt echt echt een grapje!
[..]
Nee dus.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef Kleintje19 het volgende:
OMG OMG OMG OMG IN BEHANDELING!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die taart!!!!![]()
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef Kleintje19 het volgende:
OMG OMG OMG OMG IN BEHANDELING!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die taart!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Jij hebt nog net niet een hartaanval gehad zeker?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef Daph_ het volgende:
Oh. Mijn. God.
Mijn bestelling is in behandeling!!!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |