Dan werkt ctrl Z ook niet meer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:36 schreef ach het volgende:
Een vriend van me had dit ook een keer, hij heeft het opgelost door een mes in zijn hart te steken.
En jij leefde lang en gelukkig..quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:37 schreef boskameel het volgende:
Mijn opa had dat ook, die is toen opgehaald door de Duiters en nooit meer teruggezien.
Wie..quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:45 schreef Remake het volgende:
Wat zijn dit nu weer voor kut reacties![]()
Alleen IkBenOzan kon nog normaal reageren.
Nee ik heb Mac Os Xquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:53 schreef IkBenOzan het volgende:
Als je Windows 7 hebt, gewoon dit gebruiken:
[ afbeelding ]
Je hebt nog gelijk ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:55 schreef Nero22 het volgende:
Systeemherstel doet niks met je persoonlijke documenten.
Know your info.
Oja! Even kijken, je weet maar nooit...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
osx heeft toch dat time machine gedoe
waarom valt iedereen daar overquote:
Typ het dan nog een keer ipv uren te zoeken naar een andere oplossingquote:Op maandag 9 juli 2009 14:20 schreef P.F het volgende:
[..]
waarom valt iedereen daar overIk moet 24 keer een verslag van een a4tje maken.. en ja het had ook in 1 bestand gekund maar dan was ik nu wss alles kwijt..
Met Windows was het nooit meer goed gekomen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:58 schreef P.F het volgende:
AAAH BITCHES!
Het is gelukt
Time machine
Apple![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zodat ik -misschien- over mag. Nou ja dan mag ik -misschien- bezwaar aantekenen tegen mijn BAS.quote:
Windows gebruikers kunnen zelf denken, die hebben dit soort dingen niet nodigquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met Windows was het nooit meer goed gekomen.
Apple
Waarom zei je dat je geen Windows had..?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Zodat ik -misschien- over mag. Nou ja dan mag ik -misschien- bezwaar aantekenen tegen mijn BAS.
Dus.
Word blijft word lijkt mij?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:12 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Waarom zei je dat je geen Windows had..?
Scheelt wat replies?
Deze zin kan nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Windows gebruikers kunnen zelf denken, die hebben dit soort dingen niet nodig.
Link?..quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:01 schreef beelz het volgende:
Mijn opa is overleden in de 2e wereledoorlog... hij viel van een wachttoren.
Altijd weer van die MSDOS-flikkers ertussenquote:
Bron?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:01 schreef beelz het volgende:
De enige reden waarom dat zo is, is omdat windowsgebruikers niet zo dom zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met Windows was het nooit meer goed gekomen.
Apple
MSDos is best wel tof. Onbekend krachtig, je moet alleen weten hoe.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:38 schreef Marurk het volgende:
[..]
Altijd weer van die MSDOS-flikkers ertussen
Ga toch eens weg met dat zogenaamd interessant-doen geneuzel
Een heel a4tjequote:Op donderdag 9 juli 2009 13:31 schreef P.F het volgende:
Ik heb dus eerst een verslagje gemaakt (a4tje) en dat moest ik dus een aantal keer doen... daardoor heb ik het eerste verslag gekopieerd en aangepast.. Maar nu heb ik dus blijkbaar een verslag over die eerste heen getypt waardoor die eerste weg is
Is hier nog wat aan te doen? Behalve heel hard huilen??
Van zo iets had ik sowieso wel 3 back upsquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Een heel a4tje...
Kijk, als het nou je complete verslag over je bacheloronderzoek was van een goede 40 pagina's, inclusief alle tabellen en figuren nadat je net alle verwijzingen ed. hebt zitten maken, DAN mag je een KLB topic openen... niet om 1 fucking A4tje
Daarom altijd het document openen en gelijk "opslaan als" [insert documentnaam] v0.2 en dan pas verder werken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Een heel a4tje...
Kijk, als het nou je complete verslag over je bacheloronderzoek was van een goede 40 pagina's, inclusief alle tabellen en figuren nadat je net alle verwijzingen ed. hebt zitten maken, DAN mag je een KLB topic openen... niet om 1 fucking A4tje
Did he die?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:01 schreef beelz het volgende:
ik moest lachenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:37 schreef boskameel het volgende:
Mijn opa had dat ook, die is toen opgehaald door de Duiters en nooit meer teruggezien.
Waar zie je staan dat mij dat overkomen isquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Van zo iets had ik sowieso wel 3 back ups
Sukkel!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom altijd het document openen en gelijk "opslaan als" [insert documentnaam] v0.2 en dan pas verder werken.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar zie je staan dat mij dat overkomen is?
Waar zie je staan dat ik dat zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar zie je staan dat mij dat overkomen is?
Duurde lang voor je dat doorhadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |