Een heel a4tjequote:Op donderdag 9 juli 2009 13:31 schreef P.F het volgende:
Ik heb dus eerst een verslagje gemaakt (a4tje) en dat moest ik dus een aantal keer doen... daardoor heb ik het eerste verslag gekopieerd en aangepast.. Maar nu heb ik dus blijkbaar een verslag over die eerste heen getypt waardoor die eerste weg is
Is hier nog wat aan te doen? Behalve heel hard huilen??
Van zo iets had ik sowieso wel 3 back upsquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Een heel a4tje...
Kijk, als het nou je complete verslag over je bacheloronderzoek was van een goede 40 pagina's, inclusief alle tabellen en figuren nadat je net alle verwijzingen ed. hebt zitten maken, DAN mag je een KLB topic openen... niet om 1 fucking A4tje
Daarom altijd het document openen en gelijk "opslaan als" [insert documentnaam] v0.2 en dan pas verder werken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Een heel a4tje...
Kijk, als het nou je complete verslag over je bacheloronderzoek was van een goede 40 pagina's, inclusief alle tabellen en figuren nadat je net alle verwijzingen ed. hebt zitten maken, DAN mag je een KLB topic openen... niet om 1 fucking A4tje
Did he die?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:01 schreef beelz het volgende:
Mijn opa is overleden in de 2e wereledoorlog... hij viel van een wachttoren.
ik moest lachenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:37 schreef boskameel het volgende:
Mijn opa had dat ook, die is toen opgehaald door de Duiters en nooit meer teruggezien.
Waar zie je staan dat mij dat overkomen isquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Van zo iets had ik sowieso wel 3 back ups
Sukkel!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom altijd het document openen en gelijk "opslaan als" [insert documentnaam] v0.2 en dan pas verder werken.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar zie je staan dat mij dat overkomen is?
Waar zie je staan dat ik dat zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar zie je staan dat mij dat overkomen is?
Duurde lang voor je dat doorhadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |