Ja, maar mocht je ook denken om zoiets te gaan doen, het is en blijft een gok die ook volledig verkeerd kan uitpakken. In mijn geval lig ik er niet zo wakker van, ik verhuur deze toko wel als ze mij pakken en ga zelf wel elders huren of kopen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:57 schreef FANN het volgende:
Ah.... oké....
wist ik allemaal niet, weer wat geleerd !
Huh?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik verhuur deze toko wel als ze mij pakken en ga zelf wel elders huren of kopen.
Kaal!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En moet hij er dan een puntje of een stukje af?
ik heb het zelf ook overwogen en het is nog steed een optie voor als ik hier weg moet...zelfs via antikraak buro's kan je het hurenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De politie gaat er niet over toch? Gemeenten hebben trouwens zelf ook boter op hun hoofd. Ze verwijzen zelf mensen tijdelijk naar die parken, bij gebrek aan reguliere woonruimte. Hier heb ik , zolang ik hier woon, nog nooit één keer gezien dat ze aan het controleren waren. Je moet wel zorgen dat je niet opvalt door bijvoorbeeld illegaal te gaan bouwen.
Ja, het is een vereniging van eigenaren, iedereen heeft z'n eigen grond en huis gekocht hier. Gezamenlijk draag je de kosten voor de wegen en riolering.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huh?
Heb jij dat vakantiehuisje dan gekocht?
nee was is niet van plan hoor, maar vind ik gewoon leuk om te wetenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar mocht je ook denken om zoiets te gaan doen, het is en blijft een gok die ook volledig verkeerd kan uitpakken. In mijn geval lig ik er niet zo wakker van, ik verhuur deze toko wel als ze mij pakken en ga zelf wel elders huren of kopen.
Oh, ik dacht dat het zo'n soort Landall ding was, maar het zijn particuliere vakantiehuisjes, begrijp ik nu.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, het is een vereniging van eigenaren, iedereen heeft z'n eigen grond en huis gekocht hier. Gezamenlijk draag je de kosten voor de wegen en riolering.
Het zijn eigenlijk volwaardige woningen, alleen klein, 8 x 8 meter. Maar alles zit erop, eraan en er omheen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het zo'n soort Landall ding was, maar het zijn particuliere vakantiehuisjes, begrijp ik nu.
Ja, ik ken dat soort vakantieparken wel. Prima toch, als je er alleen woont?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zijn eigenlijk volwaardige woningen, alleen klein, 8 x 8 meter. Maar alles zit erop, eraan en er omheen.
Nederland is het enige land in Europa dat er moeilijk over doet, samen met Denemarken. Alleen in dat laatste land mag je nu wel wonen als je ouder dan 65 bent.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb het zelf ook overwogen en het is nog steed een optie voor als ik hier weg moet...zelfs via antikraak buro's kan je het huren
tis gewoon belachelijk dat het niet mag....zeker met de grote woningnood hier in nederland....maar ik hoop voor jou dat het zich doorzet en je lekker zonder problemen daar kan blijven wonenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nederland is het enige land in Europa dat er moeilijk over doet, samen met Denemarken. Alleen in dat laatste land mag je nu wel wonen als je ouder dan 65 bent.
Ze staan hier toe dat mensen er tijdelijk wonen, dat er Polen in gehuisvest worden, etc. Daarom is het ook onhoudbaar. Van de 52 huisjes die hier staan, zijn er iets van 40 dag en nacht bewoond. Sommigen wonen hier al vijftien jaar zonder enig probleem. 't Is dweilen met de kraan open.
Ik weet trouwens wel iemand in mijn omgeving die deze tip héél goed kan gebruikenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nederland is het enige land in Europa dat er moeilijk over doet, samen met Denemarken. Alleen in dat laatste land mag je nu wel wonen als je ouder dan 65 bent.
Ze staan hier toe dat mensen er tijdelijk wonen, dat er Polen in gehuisvest worden, etc. Daarom is het ook onhoudbaar. Van de 52 huisjes die hier staan, zijn er iets van 40 dag en nacht bewoond. Sommigen wonen hier al vijftien jaar zonder enig probleem. 't Is dweilen met de kraan open.
Ja, alleen heb je ruimte plenty, er zijn er hier ook die er met een gezin (één of twee kinderen) wonen. Kan ook makkelijk. Er zitten twee slaapkamers in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat soort vakantieparken wel. Prima toch, als je er alleen woont?
Wel opletten hè. Niet in de ecologische hoofdzone, niet in een grote gemeente met weinig parken maar in een kleine met veel parken, nooit inschrijven in die gemeente, geen pachtgrond nemen maar koopgrond (pacht is hartstikke duur) en wel heel duidelijk wijzen op de risico's.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet trouwens wel iemand in mijn omgeving die deze tip héél goed kan gebruiken![]()
ga ik strakkies ook meteen even doorgeven.....
jah...quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik ook weer mijn zinvolle bijdrage geleverd vanaaf.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel opletten hè. Niet in de ecologische hoofdzone, niet in een grote gemeente met weinig parken maar in een kleine met veel parken, nooit inschrijven in die gemeente, geen pachtgrond nemen maar koopgrond (pacht is hartstikke duur) en wel heel duidelijk wijzen op de risico's.
Was dat niet het verhaal van Tineke Schouten? Al dat zaad van mannen dat via het riool in het IJsselmeer komt waarin weer mensen zwemmen of zoiets dergelijks.quote:
ow.... daar kan ik niet naar kijken naar dat mens, dus dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was dat niet het verhaal van Tineke Schouten? Al dat zaad van mannen dat via het riool in het IJsselmeer komt waarin weer mensen zwemmen of zoiets dergelijks.
Tja tis te debielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |