het was een keelinfectie uiteindelijk....en uiteraard de dag nadat ik hondsziek toch maar naar de huisarts ben gegaan ging het alweer stukken beterquote:
Geen windzak voor jou dusquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb momenteel 3mm haar, dus zit 't goed.
Dan had je dus gewoon eerder naar de dokter moeten gaanquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
het was een keelinfectie uiteindelijk....en uiteraard de dag nadat ik hondsziek toch maar naar de huisarts ben gegaan ging het alweer stukken beter
Ik doe wel een nummertje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen windzak voor jou dus![]()
Kan je misschien iets aan mijn nummertje doen? Het moet #246 zijn.
dan was ik er eerder af van geweestquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had je dus gewoon eerder naar de dokter moeten gaan
Standje 2?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef Dementor het volgende:
Ik blijf lekker deze coupe houden.
Ik mag pas naar de kapper als tbo 2 is begonnen.
Dan zie we er niets vanquote:
Welnee, jij moet voor de diplomauitreiking nog even naar de kapper.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef Dementor het volgende:
Ik blijf lekker deze coupe houden.
Ik mag pas naar de kapper als tbo 2 is begonnen.
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zie we er niets van![]()
Dan kan je net zo goed je haar lang laten.
Maar waarom wil je eigenlijk een windzak?
Neeeeeeeee~!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Welnee, jij moet voor de diplomauitreiking nog even naar de kapper.
Ik wil ook weten waarom wel!quote:
En moet hij er dan een puntje of een stukje af?quote:
Dus ik heb de verkeerde windzak in het OP-je gezetquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat ik regenboog dingen mooi vind.
Misschien bedoelt Dementor zoiets?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:07 schreef Deisyy het volgende:
Dus ik heb de verkeerde windzak in het OP-je gezet
Een stukje, cm of twee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En moet hij er dan een puntje of een stukje af?
Loopt de hond van de buren weer buiten?quote:
Ik vind liedjes over regenbogen mooi:quote:
wainbow.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind liedjes over regenbogen mooi:
Dat is een blije windzakquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien bedoelt Dementor zoiets?
[ afbeelding ]
Ik zit al jaren (lees 10 jaar) bij T-Mobile, heb daar nooit gedoe mee en volgens mij zijn ze ook schappelijk wat betreft het maandelijkse tarief.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
Hulp nodig!
Mijn telefoonabo loopt bijna af en nu wil ik overstappen op een Iphone. Maar mijn provider heeft die niet in het pakket, dus moet ik elders mijn heil zoeken. Maar waar?
Wie weet welke provider(s) een leuke aanbieding met Iphone heeft/hebben?
Hij is ook net niet, tis een *** foon. Zal blij zijn als ik weer een ander heb.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Zo'n Viewty kan ik bij mijn provider ook krijgen, maar dat vind ik zo net niet.
T-Mobile heeft op zich wel aardige aanbiedingen, vanavond even induiken.
Thanks for the tip.
quote:Vakantiehuisje mag officiële woonplek worden
AMSTERDAM - Mensen die al geruime tijd in een vakantiehuisje wonen, mogen dat blijven doen. Het kabinet bespreekt vrijdag een wetsvoorstel van minister van Ruimtelijke Ordening Jacqueline Cramer (PvdA).
Cramer gaat gemeenten verplichten een ontheffing te verlenen aan bewoners van recreatiewoningen die daar sinds 31 oktober 2003 of eerder onafgebroken wonen. Ingewijden bevestigen donderdag een bericht hierover in De Telegraaf.
Het permanent bewonen van vakantiehuisjes werd jarenlang gedoogd. Sommige gemeenten staan toe dat mensen in die huisjes wonen, terwijl dat volgens het bestemmingsplan niet zou mogen.
In totaal zouden zo'n zestienduizend van de 95 duizend recreatiewoningen in Nederland onrechtmatig worden bewoond, bleek uit een onderzoek van de Vrom-inspectie uit 2005 en 2006.
Gedoogbeleid
Aan dit gedoogbeleid willen Kamer en kabinet een eind maken. Cramer gaf gemeenten daarom eind 2007 de opdracht om voor 2010 duidelijk te maken of iemand die permanent in een recreatiepark woont daar mag blijven of niet.
Doen ze dat niet, dan zouden de bewoners die er al voor oktober 2003 woonden automatisch toestemming krijgen om er te blijven.
Veel gemeenten hebben dat nog niet gedaan. Om een eind te maken aan de onzekerheid van duizenden bewoners komt het kabinet nu met wetgeving, die op 1 januari van kracht wordt.
Ontheffing
Aan de verplichting voor gemeenten om een ontheffing te verlenen zit wel een aantal voorwaarden. Zo moeten de bewoners nooit zijn aangesproken door de gemeente over het feit dat zij in een vakantiehuisje woonden en moeten twee bewijzen worden overlegd waaruit blijkt dat de recreatiewoning permanent wordt bewoond.
Het gaat dan om de hypotheekrenteaftrek of een uittreksel van de gemeentelijke basisadministratie.
jij woont dus in een vakantie woning?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En weer een stap in de goede richting, nog eentje en ik ben spekkoper![]()
[..]
Dan is het hier beter weer dan bij jou ....quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op een idyllisch parkje![]()
[ afbeelding ]
Ja ja, maar 't is nog niet helemaal zo ver hè, gewoon weer een stap in de goede richting.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan is het hier beter weer dan bij jou ....![]()
maar dan heb je mazzel Fatsodaar zit je niet slecht...
Nicequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op een idyllisch parkje![]()
[ afbeelding ]
jaja.. snap ik..quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, maar 't is nog niet helemaal zo ver hè, gewoon weer een stap in de goede richting.
Omgeving Harderwijk-Ermelo. Er zitten alleen in de gemeente Ermelo al ongeveer 114 parken en er loopt één ambtenaar op die het erbij doet (de controle). Af en toe pakken ze er eentje tussenuit, maar die uitzetprocedure kun je tot drie-vier-vijf jaar vertragen en kost zo'n gemeente klauwen met geld. Massaal uitzetten is derhalve niet te doen, want onbetaalbaar voor een kleine gemeente.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
en hoe heb je daar al die tijd dan ''stiekum'' kunnen wonen?
of eh.... kan je dat niet verklappen?
Pff in Apeldoorn geven ze je met gemak aan bij de politie/gemeente.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omgeving Harderwijk-Ermelo. Er zitten alleen in de gemeente Ermelo al ongeveer 114 parken en er loopt één ambtenaar op die het erbij doet (de controle). Af en toe pakken ze er eentje tussenuit, maar die uitzetprocedure kun je tot drie-vier-vijf jaar vertragen en kost zo'n gemeente klauwen met geld. Massaal uitzetten is derhalve niet te doen, want onbetaalbaar voor een kleine gemeente.
Het is dus een beetje gokken met in je achterhoofd dat deze situatie onhoudbaar is en ze iets moeten doen (er zijn ook meerdere verenigingen continu bezig om eraan te trekken). Je moet alleen wel zorgen dat je gaat wonen buiten de ecologische hoofdzone (want daarbinnen is niets toegestaan). Ik zelf zit in een park dat daar net 200 meter buiten valt.
Maar voor hetzelfde geld pakken ze mij er morgen uit en ben ik aan de beurt. De dwangsom kan oplopen tot ¤ 250.000 euro als je dan niet kunt aantonen dat je hier recreatief verblijft.
Maar de bewijsvoering is ook erg lastig voor een gemeente, want je mag hier wél 365 dagen vertoeven, maar niet meer dan 182 dagen slapen. En na zonsondergang mag er niet meer gecontroleerd worden.
De politie gaat er niet over toch? Gemeenten hebben trouwens zelf ook boter op hun hoofd. Ze verwijzen zelf mensen tijdelijk naar die parken, bij gebrek aan reguliere woonruimte. Hier heb ik , zolang ik hier woon, nog nooit één keer gezien dat ze aan het controleren waren. Je moet wel zorgen dat je niet opvalt door bijvoorbeeld illegaal te gaan bouwen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pff in Apeldoorn geven ze je met gemak aan bij de politie/gemeente.
Laatst op het nieuws ook iemand die zo woonde en nooit naar de supermarkt ging omdat alles in zijn tuintje groeide (dat mag kennelijk niet).
Ja, maar mocht je ook denken om zoiets te gaan doen, het is en blijft een gok die ook volledig verkeerd kan uitpakken. In mijn geval lig ik er niet zo wakker van, ik verhuur deze toko wel als ze mij pakken en ga zelf wel elders huren of kopen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:57 schreef FANN het volgende:
Ah.... oké....
wist ik allemaal niet, weer wat geleerd !
Huh?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik verhuur deze toko wel als ze mij pakken en ga zelf wel elders huren of kopen.
Kaal!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En moet hij er dan een puntje of een stukje af?
ik heb het zelf ook overwogen en het is nog steed een optie voor als ik hier weg moet...zelfs via antikraak buro's kan je het hurenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De politie gaat er niet over toch? Gemeenten hebben trouwens zelf ook boter op hun hoofd. Ze verwijzen zelf mensen tijdelijk naar die parken, bij gebrek aan reguliere woonruimte. Hier heb ik , zolang ik hier woon, nog nooit één keer gezien dat ze aan het controleren waren. Je moet wel zorgen dat je niet opvalt door bijvoorbeeld illegaal te gaan bouwen.
Ja, het is een vereniging van eigenaren, iedereen heeft z'n eigen grond en huis gekocht hier. Gezamenlijk draag je de kosten voor de wegen en riolering.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huh?
Heb jij dat vakantiehuisje dan gekocht?
nee was is niet van plan hoor, maar vind ik gewoon leuk om te wetenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar mocht je ook denken om zoiets te gaan doen, het is en blijft een gok die ook volledig verkeerd kan uitpakken. In mijn geval lig ik er niet zo wakker van, ik verhuur deze toko wel als ze mij pakken en ga zelf wel elders huren of kopen.
Oh, ik dacht dat het zo'n soort Landall ding was, maar het zijn particuliere vakantiehuisjes, begrijp ik nu.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, het is een vereniging van eigenaren, iedereen heeft z'n eigen grond en huis gekocht hier. Gezamenlijk draag je de kosten voor de wegen en riolering.
Het zijn eigenlijk volwaardige woningen, alleen klein, 8 x 8 meter. Maar alles zit erop, eraan en er omheen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het zo'n soort Landall ding was, maar het zijn particuliere vakantiehuisjes, begrijp ik nu.
Ja, ik ken dat soort vakantieparken wel. Prima toch, als je er alleen woont?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zijn eigenlijk volwaardige woningen, alleen klein, 8 x 8 meter. Maar alles zit erop, eraan en er omheen.
Nederland is het enige land in Europa dat er moeilijk over doet, samen met Denemarken. Alleen in dat laatste land mag je nu wel wonen als je ouder dan 65 bent.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb het zelf ook overwogen en het is nog steed een optie voor als ik hier weg moet...zelfs via antikraak buro's kan je het huren
tis gewoon belachelijk dat het niet mag....zeker met de grote woningnood hier in nederland....maar ik hoop voor jou dat het zich doorzet en je lekker zonder problemen daar kan blijven wonenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nederland is het enige land in Europa dat er moeilijk over doet, samen met Denemarken. Alleen in dat laatste land mag je nu wel wonen als je ouder dan 65 bent.
Ze staan hier toe dat mensen er tijdelijk wonen, dat er Polen in gehuisvest worden, etc. Daarom is het ook onhoudbaar. Van de 52 huisjes die hier staan, zijn er iets van 40 dag en nacht bewoond. Sommigen wonen hier al vijftien jaar zonder enig probleem. 't Is dweilen met de kraan open.
Ik weet trouwens wel iemand in mijn omgeving die deze tip héél goed kan gebruikenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nederland is het enige land in Europa dat er moeilijk over doet, samen met Denemarken. Alleen in dat laatste land mag je nu wel wonen als je ouder dan 65 bent.
Ze staan hier toe dat mensen er tijdelijk wonen, dat er Polen in gehuisvest worden, etc. Daarom is het ook onhoudbaar. Van de 52 huisjes die hier staan, zijn er iets van 40 dag en nacht bewoond. Sommigen wonen hier al vijftien jaar zonder enig probleem. 't Is dweilen met de kraan open.
Ja, alleen heb je ruimte plenty, er zijn er hier ook die er met een gezin (één of twee kinderen) wonen. Kan ook makkelijk. Er zitten twee slaapkamers in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat soort vakantieparken wel. Prima toch, als je er alleen woont?
Wel opletten hè. Niet in de ecologische hoofdzone, niet in een grote gemeente met weinig parken maar in een kleine met veel parken, nooit inschrijven in die gemeente, geen pachtgrond nemen maar koopgrond (pacht is hartstikke duur) en wel heel duidelijk wijzen op de risico's.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet trouwens wel iemand in mijn omgeving die deze tip héél goed kan gebruiken![]()
ga ik strakkies ook meteen even doorgeven.....
jah...quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik ook weer mijn zinvolle bijdrage geleverd vanaaf.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel opletten hè. Niet in de ecologische hoofdzone, niet in een grote gemeente met weinig parken maar in een kleine met veel parken, nooit inschrijven in die gemeente, geen pachtgrond nemen maar koopgrond (pacht is hartstikke duur) en wel heel duidelijk wijzen op de risico's.
Was dat niet het verhaal van Tineke Schouten? Al dat zaad van mannen dat via het riool in het IJsselmeer komt waarin weer mensen zwemmen of zoiets dergelijks.quote:
ow.... daar kan ik niet naar kijken naar dat mens, dus dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was dat niet het verhaal van Tineke Schouten? Al dat zaad van mannen dat via het riool in het IJsselmeer komt waarin weer mensen zwemmen of zoiets dergelijks.
Tja tis te debielquote:
Heelaa !!! Zowaar een zonnetje .. En de ijskast doet het weerquote:
Laat 'm dan ook niet denken dat heel Nederland eruit ziet als het Red Light Districtquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:57 schreef FANN het volgende:
die wil hier zelfs weer gaan wonenhij is volledig bekeerd....
tja.. krijg je d'r van....
Ow.......... goed !!! dus hij kon gewoon gerepareerd, wat was er loos?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Heelaa !!! Zowaar een zonnetje .. En de ijskast doet het weer
Daar is ie niet eens geweest, mijn broer heeft het wel gevraagdquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat 'm dan ook niet denken dat heel Nederland eruit ziet als het Red Light District
Even teruggelezen: jij woont gaaf!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat 'm dan ook niet denken dat heel Nederland eruit ziet als het Red Light District
Erger !! Die gast kwam (wat een rare vogel btw die nieste gewoon twee keer in mijn ijskast) Het oordeel was nieuwe moter en alles mjahh ruim 400 euries. Beetje kijken en op de wandjes duwen, en pleite. Volgende week donderdag zou de boel worden vervangen. Ik is ie nog niet koud de deur uit en ik wilde de ijskast uitzetten en de deurtjes weer open, gaat ie weer koelenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow.......... goed !!! dus hij kon gewoon gerepareerd, wat was er loos?
ow wat raaaaaaaar.........quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Erger !! Die gast kwam (wat een rare vogel btw die nieste gewoon twee keer in mijn ijskast) Het oordeel was nieuwe moter en alles mjahh ruim 400 euries. Beetje kijken en op de wandjes duwen, en pleite. Volgende week donderdag zou de boel worden vervangen. Ik is ie nog niet koud de deur uit en ik wilde de ijskast uitzetten en de deurtjes weer open, gaat ie weer koelen![]()
Doet het dus weer. Maar ik wacht het een nachtje af, voordat ik de afspraak afzeg
2004 is ie geplaatst. Dus 5 jaar. Snap er echt geen ruk van ?? Iedereen zegt ook dat dat veels te snel is om stuk te gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ow wat raaaaaaaar.........![]()
dus als ie wel gerepareerd moet worden kost het je 400 euro..... is dat niet een beetje veel
voor een ijskast van 7 jaar oudkan je dan niet beter een nieuwe kopen?
Denk dat als ie volgens hem zodanig word gerepareerd dat het eigelijk een nieuwe isquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ow wat raaaaaaaar.........![]()
dus als ie wel gerepareerd moet worden kost het je 400 euro..... is dat niet een beetje veel
voor een ijskast van 7 jaar oudkan je dan niet beter een nieuwe kopen?
zat dus ook geen garantie meer op?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
2004 is ie geplaatst. Dus 5 jaar. Snap er echt geen ruk van ?? Iedereen zegt ook dat dat veels te snel is om stuk te gaan.
Net niet !! Ik weet de garantie periode niet. Dat staat nergens. Maar goed ik ben weer blij met de koeling. en zal wel de voorrij kosten moeten betalen. Nou ja ..quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:14 schreef FANN het volgende:
[..]
zat dus ook geen garantie meer op?
balen......
Ik denk dat je bij de veter genomen wordt. Mocht hij weer stoppen, koop dan gewoon een compleet nieuwe. Je gaat toch geen 400 euro uitgeven voor reparatie van die koelkastquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat als ie volgens hem zodanig word gerepareerd dat het eigelijk een nieuwe is
Volgens mij is de garantieperiode (maar dat is uit de losse pols) voor witgoed twee jaar en op bepaalde onderdelen soms langer. Maar die gaan dan ook meestal nooit stukquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Net niet !! Ik weet de garantie periode niet. Dat staat nergens. Maar goed ik ben weer blij met de koeling. en zal wel de voorrij kosten moeten betalen. Nou ja ..
jah....... ook niet te lang over nadenken, niks aan te doen, soms zit het mee en soms zit het tegen.......quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Net niet !! Ik weet de garantie periode niet. Dat staat nergens. Maar goed ik ben weer blij met de koeling. en zal wel de voorrij kosten moeten betalen. Nou ja ..
ik vind het ook wel veel hoor.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij de veter genomen wordt. Mocht hij weer stoppen, koop dan gewoon een compleet nieuwe. Je gaat toch geen 400 euro uitgeven voor reparatie van die koelkast
Ikeaquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier de prijzen van inbouwkoelasten, onder de ¤ 500,00
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/kitchen/10499/
Oh thanksquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier de prijzen van inbouwkoelasten, onder de ¤ 500,00
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/kitchen/10499/
In Zweden zet je het gewoon buitenquote:
Hij had wel een Siemens spijkerbroek aan dus neem ik dat serieusquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:22 schreef FANN het volgende:
Hoe kan zo'n vent nou zien dat de motor kaduuk is door alléén aan de wandjes te voelen trouwens ?
ik zou er niet zomaar intrappen hoor Muis....
is dat een merk van een goeie spijkerbroek ofzo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had wel een Siemens spijkerbroek aan dus neem ik dat serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |