Ja, maar mocht je ook denken om zoiets te gaan doen, het is en blijft een gok die ook volledig verkeerd kan uitpakken. In mijn geval lig ik er niet zo wakker van, ik verhuur deze toko wel als ze mij pakken en ga zelf wel elders huren of kopen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:57 schreef FANN het volgende:
Ah.... oké....
wist ik allemaal niet, weer wat geleerd !
Huh?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik verhuur deze toko wel als ze mij pakken en ga zelf wel elders huren of kopen.
Kaal!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En moet hij er dan een puntje of een stukje af?
ik heb het zelf ook overwogen en het is nog steed een optie voor als ik hier weg moet...zelfs via antikraak buro's kan je het hurenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De politie gaat er niet over toch? Gemeenten hebben trouwens zelf ook boter op hun hoofd. Ze verwijzen zelf mensen tijdelijk naar die parken, bij gebrek aan reguliere woonruimte. Hier heb ik , zolang ik hier woon, nog nooit één keer gezien dat ze aan het controleren waren. Je moet wel zorgen dat je niet opvalt door bijvoorbeeld illegaal te gaan bouwen.
Ja, het is een vereniging van eigenaren, iedereen heeft z'n eigen grond en huis gekocht hier. Gezamenlijk draag je de kosten voor de wegen en riolering.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huh?
Heb jij dat vakantiehuisje dan gekocht?
nee was is niet van plan hoor, maar vind ik gewoon leuk om te wetenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar mocht je ook denken om zoiets te gaan doen, het is en blijft een gok die ook volledig verkeerd kan uitpakken. In mijn geval lig ik er niet zo wakker van, ik verhuur deze toko wel als ze mij pakken en ga zelf wel elders huren of kopen.
Oh, ik dacht dat het zo'n soort Landall ding was, maar het zijn particuliere vakantiehuisjes, begrijp ik nu.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, het is een vereniging van eigenaren, iedereen heeft z'n eigen grond en huis gekocht hier. Gezamenlijk draag je de kosten voor de wegen en riolering.
Het zijn eigenlijk volwaardige woningen, alleen klein, 8 x 8 meter. Maar alles zit erop, eraan en er omheen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het zo'n soort Landall ding was, maar het zijn particuliere vakantiehuisjes, begrijp ik nu.
Ja, ik ken dat soort vakantieparken wel. Prima toch, als je er alleen woont?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zijn eigenlijk volwaardige woningen, alleen klein, 8 x 8 meter. Maar alles zit erop, eraan en er omheen.
Nederland is het enige land in Europa dat er moeilijk over doet, samen met Denemarken. Alleen in dat laatste land mag je nu wel wonen als je ouder dan 65 bent.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb het zelf ook overwogen en het is nog steed een optie voor als ik hier weg moet...zelfs via antikraak buro's kan je het huren
tis gewoon belachelijk dat het niet mag....zeker met de grote woningnood hier in nederland....maar ik hoop voor jou dat het zich doorzet en je lekker zonder problemen daar kan blijven wonenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nederland is het enige land in Europa dat er moeilijk over doet, samen met Denemarken. Alleen in dat laatste land mag je nu wel wonen als je ouder dan 65 bent.
Ze staan hier toe dat mensen er tijdelijk wonen, dat er Polen in gehuisvest worden, etc. Daarom is het ook onhoudbaar. Van de 52 huisjes die hier staan, zijn er iets van 40 dag en nacht bewoond. Sommigen wonen hier al vijftien jaar zonder enig probleem. 't Is dweilen met de kraan open.
Ik weet trouwens wel iemand in mijn omgeving die deze tip héél goed kan gebruikenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nederland is het enige land in Europa dat er moeilijk over doet, samen met Denemarken. Alleen in dat laatste land mag je nu wel wonen als je ouder dan 65 bent.
Ze staan hier toe dat mensen er tijdelijk wonen, dat er Polen in gehuisvest worden, etc. Daarom is het ook onhoudbaar. Van de 52 huisjes die hier staan, zijn er iets van 40 dag en nacht bewoond. Sommigen wonen hier al vijftien jaar zonder enig probleem. 't Is dweilen met de kraan open.
Ja, alleen heb je ruimte plenty, er zijn er hier ook die er met een gezin (één of twee kinderen) wonen. Kan ook makkelijk. Er zitten twee slaapkamers in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat soort vakantieparken wel. Prima toch, als je er alleen woont?
Wel opletten hè. Niet in de ecologische hoofdzone, niet in een grote gemeente met weinig parken maar in een kleine met veel parken, nooit inschrijven in die gemeente, geen pachtgrond nemen maar koopgrond (pacht is hartstikke duur) en wel heel duidelijk wijzen op de risico's.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet trouwens wel iemand in mijn omgeving die deze tip héél goed kan gebruiken![]()
ga ik strakkies ook meteen even doorgeven.....
jah...quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik ook weer mijn zinvolle bijdrage geleverd vanaaf.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel opletten hè. Niet in de ecologische hoofdzone, niet in een grote gemeente met weinig parken maar in een kleine met veel parken, nooit inschrijven in die gemeente, geen pachtgrond nemen maar koopgrond (pacht is hartstikke duur) en wel heel duidelijk wijzen op de risico's.
Was dat niet het verhaal van Tineke Schouten? Al dat zaad van mannen dat via het riool in het IJsselmeer komt waarin weer mensen zwemmen of zoiets dergelijks.quote:
ow.... daar kan ik niet naar kijken naar dat mens, dus dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was dat niet het verhaal van Tineke Schouten? Al dat zaad van mannen dat via het riool in het IJsselmeer komt waarin weer mensen zwemmen of zoiets dergelijks.
Tja tis te debielquote:
Heelaa !!! Zowaar een zonnetje .. En de ijskast doet het weerquote:
Laat 'm dan ook niet denken dat heel Nederland eruit ziet als het Red Light Districtquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:57 schreef FANN het volgende:
die wil hier zelfs weer gaan wonenhij is volledig bekeerd....
tja.. krijg je d'r van....
Ow.......... goed !!! dus hij kon gewoon gerepareerd, wat was er loos?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Heelaa !!! Zowaar een zonnetje .. En de ijskast doet het weer
Daar is ie niet eens geweest, mijn broer heeft het wel gevraagdquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat 'm dan ook niet denken dat heel Nederland eruit ziet als het Red Light District
Even teruggelezen: jij woont gaaf!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat 'm dan ook niet denken dat heel Nederland eruit ziet als het Red Light District
Erger !! Die gast kwam (wat een rare vogel btw die nieste gewoon twee keer in mijn ijskast) Het oordeel was nieuwe moter en alles mjahh ruim 400 euries. Beetje kijken en op de wandjes duwen, en pleite. Volgende week donderdag zou de boel worden vervangen. Ik is ie nog niet koud de deur uit en ik wilde de ijskast uitzetten en de deurtjes weer open, gaat ie weer koelenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow.......... goed !!! dus hij kon gewoon gerepareerd, wat was er loos?
ow wat raaaaaaaar.........quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Erger !! Die gast kwam (wat een rare vogel btw die nieste gewoon twee keer in mijn ijskast) Het oordeel was nieuwe moter en alles mjahh ruim 400 euries. Beetje kijken en op de wandjes duwen, en pleite. Volgende week donderdag zou de boel worden vervangen. Ik is ie nog niet koud de deur uit en ik wilde de ijskast uitzetten en de deurtjes weer open, gaat ie weer koelen![]()
Doet het dus weer. Maar ik wacht het een nachtje af, voordat ik de afspraak afzeg
2004 is ie geplaatst. Dus 5 jaar. Snap er echt geen ruk van ?? Iedereen zegt ook dat dat veels te snel is om stuk te gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ow wat raaaaaaaar.........![]()
dus als ie wel gerepareerd moet worden kost het je 400 euro..... is dat niet een beetje veel
voor een ijskast van 7 jaar oudkan je dan niet beter een nieuwe kopen?
Denk dat als ie volgens hem zodanig word gerepareerd dat het eigelijk een nieuwe isquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ow wat raaaaaaaar.........![]()
dus als ie wel gerepareerd moet worden kost het je 400 euro..... is dat niet een beetje veel
voor een ijskast van 7 jaar oudkan je dan niet beter een nieuwe kopen?
zat dus ook geen garantie meer op?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
2004 is ie geplaatst. Dus 5 jaar. Snap er echt geen ruk van ?? Iedereen zegt ook dat dat veels te snel is om stuk te gaan.
Net niet !! Ik weet de garantie periode niet. Dat staat nergens. Maar goed ik ben weer blij met de koeling. en zal wel de voorrij kosten moeten betalen. Nou ja ..quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:14 schreef FANN het volgende:
[..]
zat dus ook geen garantie meer op?
balen......
Ik denk dat je bij de veter genomen wordt. Mocht hij weer stoppen, koop dan gewoon een compleet nieuwe. Je gaat toch geen 400 euro uitgeven voor reparatie van die koelkastquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat als ie volgens hem zodanig word gerepareerd dat het eigelijk een nieuwe is
Volgens mij is de garantieperiode (maar dat is uit de losse pols) voor witgoed twee jaar en op bepaalde onderdelen soms langer. Maar die gaan dan ook meestal nooit stukquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Net niet !! Ik weet de garantie periode niet. Dat staat nergens. Maar goed ik ben weer blij met de koeling. en zal wel de voorrij kosten moeten betalen. Nou ja ..
jah....... ook niet te lang over nadenken, niks aan te doen, soms zit het mee en soms zit het tegen.......quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Net niet !! Ik weet de garantie periode niet. Dat staat nergens. Maar goed ik ben weer blij met de koeling. en zal wel de voorrij kosten moeten betalen. Nou ja ..
ik vind het ook wel veel hoor.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij de veter genomen wordt. Mocht hij weer stoppen, koop dan gewoon een compleet nieuwe. Je gaat toch geen 400 euro uitgeven voor reparatie van die koelkast
Ikeaquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier de prijzen van inbouwkoelasten, onder de ¤ 500,00
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/kitchen/10499/
Oh thanksquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier de prijzen van inbouwkoelasten, onder de ¤ 500,00
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/kitchen/10499/
In Zweden zet je het gewoon buitenquote:
Hij had wel een Siemens spijkerbroek aan dus neem ik dat serieusquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:22 schreef FANN het volgende:
Hoe kan zo'n vent nou zien dat de motor kaduuk is door alléén aan de wandjes te voelen trouwens ?
ik zou er niet zomaar intrappen hoor Muis....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |