Dan kan ik een eendaagse werkweek hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:48 schreef Noek het volgende:
Maar als je nu niet FOK!t () zou je dan niet naar 2 dagen kunnen?
Op mijn vorige werk, als ik toen niet had geFOK!t dan zou ik een 2-urige werkweek hebben gehad.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan kan ik een eendaagse werkweek hebben.
Zal ik het eens voorstellen?
wat zouden zijn voorspellingen zijn op deze vraag ?quote:
Doe maar niet, het was allemaal onzinquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:12 schreef Gert het volgende:
Maar ja.. zo toch de voicemails maar eens afluisteren.
Jij hebt de mijne niet!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar niet, het was allemaal onzin
Joh na de vakantie is ook goed hoor. Ik ben niet zo streng. Want het is VRIJDAG!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Oké oké omdat je zo aandringt.
Maandag weer.
Hangt er vanaf waarvoor the cure is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt de mijne niet!
Toch, Liesje?![]()
[..]
Joh na de vakantie is ook goed hoor. Ik ben niet zo streng. Want het is VRIJDAG!!!!![]()
Ik voel een liedje opkomen over deze mooie dag, ja dat ga ik maken, en dan komt dat op youtube en hoef ik nooit meer te werken!![]()
Wat schuift dat eigenlijk, youtube... hoeveel betaal jij aan de Cure, buuf?
Ook dat gaat maar door de laatste weken. Ik heb ooit al eens iemand horen zeggen dat het te maken zou hebben met het liberaliseren van het stroomnet. Maximaal rendement, minimaal investeren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_Haag__.html?p=2,1
Ik dacht al wat is het rustig....
Ja? von je hat een jedoe?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:18 schreef CarOnline het volgende:
Oh en dan nog wat: wann jegoe jisteg maag het was enorm leuk!
Boerinnen FTW
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Hee die las ik in een pm ook al. Jullie hebben een leus!quote:
Nee joh, vond het jewoon fijn om nog eens te zeggenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja? von je hat een jedoe?Lekker werken dan maar, sleep ik mijn brakke zelf ff naar Appie. Heb nog een jarige ook verdult.
En of jullie dan morgen en anders overmorgen komen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee joh, vond het jewoon fijn om nog eens te zeggen
Net klaar met werk en nog geen internet hoorde ik,
dus tot maandag dan maar ofzo
Ik zie het nog tegen Manu... Den Haag is kutquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Live stream:quote:This summer, sculptor Antony Gormley invites you to help create an astonishing living monument. He is asking the people of the UK to occupy the empty Fourth Plinth in Trafalgar Square in London, a space normally reserved for statues of Kings and Generals. They will become an image of themselves, and a representation of the whole of humanity.
Every hour, 24 hours a day, for 100 days without a break, a different person will make the Plinth their own. If you're selected, you can use your time on the plinth as you like. One & Other is open to anyone and everyone from any corner of the UK. As long as you're 16 or over and are living or staying in the UK, you can apply to be part of this unforgettable artistic experiment.
You can play your part in making this idea a reality - either by volunteering yourself, by telling others about it, or by experiencing it online or in the square itself.
Haha dat is wel heel schattigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En of jullie dan morgen en anders overmorgen komen?De jongens vonden het absoluut de moeite van het rijden waard.
dus. Dus!
Potverdorie! geen internet!Wat nu?!
Oh, wat zei ze?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee die las ik in een pm ook al. Jullie hebben een leus!![]()
En een gimmick! Leuk hoor. Hoor!
Nee joh die had ik hem in vertrouwen gegeven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mocht dat niet?!
Nee natuurlijk niet, niemand
Zie je? Krijg ik weer de schuld!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh die had ik hem in vertrouwen gegeven.
Just checking!quote:
Ja wel goed, maar ik lag niet op tijd op bed en heb nog steeds een huiswerkachterstand. Maar nu eerst vakantie van school, dus alle tijd om bij te werken enzo. (als ik niet teveel gezellige dingen ga doen that isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Just checking!
Welnee mens, het feit dat je überhaupt m'n nummer hebt, geeft al aan dat ik een goedgelovige sukkel ben het 100 procent vertrouw dat niemand anders 'm van je krijgt.
Hoe was 't op school? Zeker wel OK hč, nu je een keer je huiswerk had gedaan en uitgeslapen was!
Hier geen stroom.quote:
Wel stroom ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
Nu werk ik volgende week woensdag donderdag en vrijdag, het voelt gewoon als vakantie!
Ik had wel stroom, jij niet?
Ik geloof dat jou dat niet zoveel moeite kostquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier geen stroom.En Cor was speciaal gekomen om e.e.a. aan mijn pc te doen. Dus hebben we al die tijd maar zitten beppen.
![]()
Nog 13 dagen dan zitten we weer in luilekkerland.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel stroom ja.
En wat een lekker lang weekend! En wat zal je dag/nacht-ritme dinsdag weer naar de klote zijn.
Misschien de eerste ontmoeting met je stamkroeg de komende jaren!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste idd!
En morgen mag ik weer grasmaaien, en mijn moeder sprak mij net bemoedigend toe dat het onkruid vanzelf minder wordt
Nu maar eens wat te eten maken. Er opend een kroegje in mijn straat en ze hebben vanavond openingsfeest ofzo, misschien ga ik wel even kijken.
Misschien ook niet
écht?!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:32 schreef Gert het volgende:
Ik lees net dat Brooke Shields en Michael Jackson elkaar al 18 jaar niet gezien hadden.
En ik was echt een beetje ontroerd door haar toespraak.
Ze is best goed in haar vak.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
écht?!Jemig....
Ja ze vertelde natuurlijk ook niet wélke bruiloft van Liz Taylor het was.
Ja oké maar dan nog. Dan was die hele herdenking een wassen neus (hihiquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan ging Brooke in haar jonge jaren nog veel met MJ om. Er stonden ook mensen op het podium die 'm nog helemaal nooit ontmoet hadden, of één keer.
Maar goed: het afscheid voor de inner circle was dan ook daarvoor al, in besloten kring.
De meeste schijnen hele Michael nog nooit gezien te hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:32 schreef Gert het volgende:
Ik lees net dat Brooke Shields en Michael Jackson elkaar al 18 jaar niet gezien hadden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:32 schreef Gert het volgende:
Tuurlijk, kan best.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere....... ik was er ook ingetrapt ......
tja je bent een actrice of niet natuurlijk, maar kan zijn dat ze écht verdrietig was natuurlijk
toch?![]()
Het kan wel natuurlijk, je hoeft elkaar niet écht te zien, om verdrietig te zijn dat iemand is overledenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan best.
Maar het gaf de indruk alsof ze nog heel close was, kweenie..
Ik vond de herdenking niet zo mooi gedaan allemaal, met al die schreeuw-christenen. Zij sprong er uit als "oprecht". Nou ja, misschien wás het dat ook wel gewoon.
ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ondertussen de strijk gedaan zeg maar.
oh jij ook? ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja oké maar dan nog. Dan was die hele herdenking een wassen neus (hihi)
Gelukkig heb ik ondertussen de strijk gedaan zeg maar.
komt door je billetjesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben blij dat je mij associeert met een lieve kleine baby.
Een berg poepquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
Denk niet dat Fan ooit loopt te kutten. Die sneer van jou snap ik dus ff niet ...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Zooooooo jong had je dan toch niet hoeven zijn Fann?
Welke sneer schat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat Fan ooit loopt te kutten. Die sneer van jou snap ik dus ff niet ...
Ben bang van welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Welke sneer schat?Snappen we het samen niet
Heeeeeeeey!quote:
quote:
wAT ZIT JE NOÚ WEER TE SNEREN :quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
!
Maar dan voel ik me vereerd. Dan toch.![]()
JA Zo ben ik!! Jeweettogquote:
Doe je pilletjes innemenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:45 schreef APK het volgende:
En sterf aan alle mensen die hier normaal posten.
Kan jij je niet lekker aan je voornemen houden dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:45 schreef APK het volgende:
Dat seg ik. Je pilletjes innemenquote:
Probeer eens een tram te koppenquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:45 schreef APK het volgende:
Jij bent ook geen knip voor de neus waard, "Man een man, woord een woord" is niet aan jou besteedquote:
Nu direct of mag het na de verkansiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:45 schreef APK het volgende:
Ja hoi vrijgezel!!quote:
Ja ja, maar je zei nogal veel in die dagenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoi vrijgezel!!
wat las ik L&B alleen nog maar voor de gezelligheid?![]()
Kuche-had ik niet zoiets gezegd ooit/- kuche!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |