Dan kan ik een eendaagse werkweek hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:48 schreef Noek het volgende:
Maar als je nu niet FOK!t () zou je dan niet naar 2 dagen kunnen?
Op mijn vorige werk, als ik toen niet had geFOK!t dan zou ik een 2-urige werkweek hebben gehad.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan kan ik een eendaagse werkweek hebben.
Zal ik het eens voorstellen?
wat zouden zijn voorspellingen zijn op deze vraag ?quote:
Doe maar niet, het was allemaal onzinquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:12 schreef Gert het volgende:
Maar ja.. zo toch de voicemails maar eens afluisteren.
Jij hebt de mijne niet!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar niet, het was allemaal onzin
Joh na de vakantie is ook goed hoor. Ik ben niet zo streng. Want het is VRIJDAG!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Oké oké omdat je zo aandringt.
Maandag weer.
Hangt er vanaf waarvoor the cure is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt de mijne niet!
Toch, Liesje?![]()
[..]
Joh na de vakantie is ook goed hoor. Ik ben niet zo streng. Want het is VRIJDAG!!!!![]()
Ik voel een liedje opkomen over deze mooie dag, ja dat ga ik maken, en dan komt dat op youtube en hoef ik nooit meer te werken!![]()
Wat schuift dat eigenlijk, youtube... hoeveel betaal jij aan de Cure, buuf?
Ook dat gaat maar door de laatste weken. Ik heb ooit al eens iemand horen zeggen dat het te maken zou hebben met het liberaliseren van het stroomnet. Maximaal rendement, minimaal investeren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_Haag__.html?p=2,1
Ik dacht al wat is het rustig....
Ja? von je hat een jedoe?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:18 schreef CarOnline het volgende:
Oh en dan nog wat: wann jegoe jisteg maag het was enorm leuk!
Boerinnen FTW
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_Haag__.html?p=2,1
Ik dacht al wat is het rustig....
Hee die las ik in een pm ook al. Jullie hebben een leus!quote:
Nee joh, vond het jewoon fijn om nog eens te zeggenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja? von je hat een jedoe?Lekker werken dan maar, sleep ik mijn brakke zelf ff naar Appie. Heb nog een jarige ook verdult.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |