Heelaa !!! Zowaar een zonnetje .. En de ijskast doet het weerquote:
Laat 'm dan ook niet denken dat heel Nederland eruit ziet als het Red Light Districtquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:57 schreef FANN het volgende:
die wil hier zelfs weer gaan wonenhij is volledig bekeerd....
tja.. krijg je d'r van....
Ow.......... goed !!! dus hij kon gewoon gerepareerd, wat was er loos?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Heelaa !!! Zowaar een zonnetje .. En de ijskast doet het weer
Daar is ie niet eens geweest, mijn broer heeft het wel gevraagdquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat 'm dan ook niet denken dat heel Nederland eruit ziet als het Red Light District
Even teruggelezen: jij woont gaaf!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat 'm dan ook niet denken dat heel Nederland eruit ziet als het Red Light District
Erger !! Die gast kwam (wat een rare vogel btw die nieste gewoon twee keer in mijn ijskast) Het oordeel was nieuwe moter en alles mjahh ruim 400 euries. Beetje kijken en op de wandjes duwen, en pleite. Volgende week donderdag zou de boel worden vervangen. Ik is ie nog niet koud de deur uit en ik wilde de ijskast uitzetten en de deurtjes weer open, gaat ie weer koelenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow.......... goed !!! dus hij kon gewoon gerepareerd, wat was er loos?
ow wat raaaaaaaar.........quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Erger !! Die gast kwam (wat een rare vogel btw die nieste gewoon twee keer in mijn ijskast) Het oordeel was nieuwe moter en alles mjahh ruim 400 euries. Beetje kijken en op de wandjes duwen, en pleite. Volgende week donderdag zou de boel worden vervangen. Ik is ie nog niet koud de deur uit en ik wilde de ijskast uitzetten en de deurtjes weer open, gaat ie weer koelen![]()
Doet het dus weer. Maar ik wacht het een nachtje af, voordat ik de afspraak afzeg
2004 is ie geplaatst. Dus 5 jaar. Snap er echt geen ruk van ?? Iedereen zegt ook dat dat veels te snel is om stuk te gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ow wat raaaaaaaar.........![]()
dus als ie wel gerepareerd moet worden kost het je 400 euro..... is dat niet een beetje veel
voor een ijskast van 7 jaar oudkan je dan niet beter een nieuwe kopen?
Denk dat als ie volgens hem zodanig word gerepareerd dat het eigelijk een nieuwe isquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ow wat raaaaaaaar.........![]()
dus als ie wel gerepareerd moet worden kost het je 400 euro..... is dat niet een beetje veel
voor een ijskast van 7 jaar oudkan je dan niet beter een nieuwe kopen?
zat dus ook geen garantie meer op?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
2004 is ie geplaatst. Dus 5 jaar. Snap er echt geen ruk van ?? Iedereen zegt ook dat dat veels te snel is om stuk te gaan.
Net niet !! Ik weet de garantie periode niet. Dat staat nergens. Maar goed ik ben weer blij met de koeling. en zal wel de voorrij kosten moeten betalen. Nou ja ..quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:14 schreef FANN het volgende:
[..]
zat dus ook geen garantie meer op?
balen......
Ik denk dat je bij de veter genomen wordt. Mocht hij weer stoppen, koop dan gewoon een compleet nieuwe. Je gaat toch geen 400 euro uitgeven voor reparatie van die koelkastquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat als ie volgens hem zodanig word gerepareerd dat het eigelijk een nieuwe is
Volgens mij is de garantieperiode (maar dat is uit de losse pols) voor witgoed twee jaar en op bepaalde onderdelen soms langer. Maar die gaan dan ook meestal nooit stukquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Net niet !! Ik weet de garantie periode niet. Dat staat nergens. Maar goed ik ben weer blij met de koeling. en zal wel de voorrij kosten moeten betalen. Nou ja ..
jah....... ook niet te lang over nadenken, niks aan te doen, soms zit het mee en soms zit het tegen.......quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Net niet !! Ik weet de garantie periode niet. Dat staat nergens. Maar goed ik ben weer blij met de koeling. en zal wel de voorrij kosten moeten betalen. Nou ja ..
ik vind het ook wel veel hoor.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij de veter genomen wordt. Mocht hij weer stoppen, koop dan gewoon een compleet nieuwe. Je gaat toch geen 400 euro uitgeven voor reparatie van die koelkast
Ikeaquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier de prijzen van inbouwkoelasten, onder de ¤ 500,00
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/kitchen/10499/
Oh thanksquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier de prijzen van inbouwkoelasten, onder de ¤ 500,00
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/kitchen/10499/
In Zweden zet je het gewoon buitenquote:
Hij had wel een Siemens spijkerbroek aan dus neem ik dat serieusquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:22 schreef FANN het volgende:
Hoe kan zo'n vent nou zien dat de motor kaduuk is door alléén aan de wandjes te voelen trouwens ?
ik zou er niet zomaar intrappen hoor Muis....
is dat een merk van een goeie spijkerbroek ofzo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had wel een Siemens spijkerbroek aan dus neem ik dat serieus
ow.... jah...... dan moet je effe stoppen....quote:
ja ...zelfs in de zomer...ben daar eens geweest in de zomer en toen was het gewoon 10 gr....was wel lapland maar tochquote:
Mijn bloempjes stonden net nog in de zonquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja tis ietwat overdreven ...het hoefde alleen maar iets koeler te worden
Guiltyquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt door al het geklaag over de warmte
Nooit meer doen dusquote:
Ja!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Wat een lief kleintje![]()
Ben je inmiddels al uit bed?
O gatverdamme, daar moet je nog aan beginnen voor vandaag?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!
Vraag maar niet hoe lang
En ik zit weer eens tegen huiswerk aan te hikken
Dat was het plan, ik ben er uiteindelijk maar uit gegaan, omdat dat hem ook niet werdquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O gatverdamme, daar moet je nog aan beginnen voor vandaag?![]()
Had je beter meteen in je bed kunnen doen
Je kan d'r al weer bijna in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was het plan, ik ben er uiteindelijk maar uit gegaan, omdat dat hem ook niet werd
Preciesquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je beter meteen in je bed kunnen doen
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan d'r al weer bijna in.![]()
Toch maar niet Lies?
quote:
Nou, een stuk minder dan het geweest had kunnen zijn hè!quote:
Hoi!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, een stuk minder dan het geweest had kunnen zijn hè!![]()
Haha nee heel verstandig hoor, ons kennende was nu ongeveer de derde fles rosé open gegaan, ergens op de boulevard.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:48 schreef Kaat38 het volgende:
moggels, of overdrijf ik nu qua tijd zeg maar?
Das dan weer leuk, soort verlate 1 april grap per ongeluk!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik keek wel even verschrikt naar de klok, maar het valt nog mee gelukkig
Het was rustig hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi!
Ja sorry, maar dat is dus precies het punt! Hoeveel flessen heeft pdl weggeklokt? en jij?
Ik heb echt serieus tot half 11 zitten twijfelen en toen maar mijn bankhangpakkie aangetrokken.
Huiswerk ging wat minder
Ik heb ook nog geen zin, maar ik moet wel gaan slapen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Das dan weer leuk, soort verlate 1 april grap per ongeluk!![]()
Heb nog geen zin om te pitten maar verveel me rot eventjes.
Snurkse, ik ga nog even door!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen zin, maar ik moet wel gaan slapen.
Slaap lekker voor straks Kaat
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was rustig hoor.
En die tent ging gewoon om 22:15 al dicht!
En PDL moest op tijd weg.
Dus maar goed dat je niet gekomen bent. Ik had je namelijk als een reddende engel beschouwd. Hips.![]()
Lekker fris de klas in morgen, met het hele alfabet af.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was rustig hoor.
En die tent ging gewoon om 22:15 al dicht!
En PDL moest op tijd weg.
Dus maar goed dat je niet gekomen bent. Ik had je namelijk als een reddende engel beschouwd. Hips.![]()
Lekker fris de klas in morgen, met het hele alfabet af.
bacxfglkjotvw enz>quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
kan jij het alfabet nog opzeggen? op heb je teveel gezopen?
wordt het dan zo'n soort Amanda alfabet....
bezopen in dat bad, ik kwam niet meer bij, hoe bezopen kan je zijn!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
da was een leuk stukkie vond ik, toen moest ik wel om dat kind lachen
welk reclameding? heb ik iets gemist toen ik in coma lag? speelt ze in een reclamespotje dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
bezopen in dat bad, ik kwam niet meer bij, hoe bezopen kan je zijn!
nou rijdt ze rond in dat autogedoe reclameding.
Hahaha het Amanda-alfabet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
kan jij het alfabet nog opzeggen? op heb je teveel gezopen?
wordt het dan zo'n soort Amanda alfabet....
nou na vier wijntjes moet je mij geen alfabet op laten zeggenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha het Amanda-alfabet.![]()
Ik zie het ineens weer voor me.. God wat erg.![]()
Maar eh, nee hoor: drie wijntjes gehad. Geloof ik. Of vier of zo.
Ja, ze doet een soort reclamespot, vaak midden in de nacht te zien op oa. rtl 5 en consorte, iets met nummerbord en bellen of zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
welk reclameding? heb ik iets gemist toen ik in coma lag? speelt ze in een reclamespotje dan?
Oooo.... leuk!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nou na vier wijntjes moet je mij geen alfabet op laten zeggen![]()
dan ga ik volgens mij ook de fout in....
dan ben jij dus rap bezopen!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nou na vier wijntjes moet je mij geen alfabet op laten zeggen![]()
dan ga ik volgens mij ook de fout in....
Ik betaal mee Gert!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Oooo.... leuk!
Ah toe, wil je dat een keer doen, met een webcam? Ik betaal de fles wijn.
ow...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja, ze doet een soort reclamespot, vaak midden in de nacht te zien op oa. rtl 5 en consorte, iets met nummerbord en bellen of zo.
NEENquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Oooo.... leuk!![]()
Ah toe, wil je dat een keer doen, met een webcam? Ik betaal de fles wijn.
nee, ze zit braaf mooi te zijn in een auto ofzo, sorry, geen idee meer van wat het was maar was weer echt Amanda, ach, ze zal er een paar leuke centen van over hebben gekregen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...dat heb ik nog nooit gezien........ heb jij het gezien?
hoe gaat dat dan? staat ze zeker weer in zo'n hoerenpakkie ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |