Goed punt.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je komt hem nog brengen ook, wat een luxe. Ik mail hem wel even de link door.
Gedaan. De informatie uit je topic en een linkje. Ik zal het binnenkort wel eens horen denk ik, dus dan PM ik je wel even.quote:
Of als <insert flauwe opmerking over spelling/taal/etc>quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemiddag mensen!
U kunt mij nu aanspreken als Bootje84, de kwaliteitscoördinator
Joah alleen ik moest een stukje rijden, ik zit hier op 't bedrijvenpark enzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kocht nog wel eens een panini bij de HEMA als ik door vergaderingen of zo niet met collega's ging lunchen, die zijn ook best goed te eten. Dat is wel een voordeel van werken in het centrum, altijd wel een zaak in de buurt waar je een fatsoenlijke lunch kunt halen.
Cool Dean. Kwaliteit is tof, ben zelf ook een kwaliteitsstagiairquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:41 schreef The_Dean het volgende:
Cool Boot. Kwaliteitsafdelingen zijn tof, werk er zelf ook
Ik zat precies aan het begin van de 2 grote winkelstraten in Alkmaar. Dus in de pauze in ieder geval altijd een rondje door de stad lopen, en soms ook even iets eten. Dat wil ik bij mijn volgende werkgever ook weer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah alleen ik moest een stukje rijden, ik zit hier op 't bedrijvenpark enzo.
Nooit gedacht dat hema ook fatsoenlijke eten zou hebben.
Tnxquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:41 schreef The_Dean het volgende:
Cool Boot. Kwaliteitsafdelingen zijn tof, werk er zelf ook
Je ontslagbrief?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kwaliteitsmedewerkers zijn vervelende regelneukertjes die alle realiteitszin onderweg verloren zijn en niet flexibel genoeg zijn om in te zien dat procesbeschrijvingen niet per se heilig zijn. Om over de auditors nog maar niet spreken, scum of the earth.
En met deze fijne mededeling ga ik jullie verlaten. Even een papiertje in ontvangst nemen.
Liever in je hart dan op je buikquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb een tuintje in mijn hart, speciaal voor jouououoehoehoeh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |