Dat zijn de kinderen hè.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik gok Shirley, Samantha, Kimberly, Chayenne of Priscilla
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
We zijn 18.
Niet debiel, maar mn meissie is gewoon een "mooie" meid. Weten wij veel wat dr voor engerds rond lopen in Parijs...
Was je zo'n kut puber?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:31 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]Ik was 15 toen me vriendje me een weekend meenam naar Parijs..hoorde mijn ouders niet zeiken hoor.
Nee hoor bijdehandjequote:
Volgende keer zonder editquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:35 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Nee hoor bijdehandje..ik was juist ontzettend verantwoordelijk en ''volwassen''
Mijn ouders hadden het volle vertrouwen in me
Ja maar wat doe je dan de rest van de dag ? Heb je daar al iets voor ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:41 schreef delano.888 het volgende:
Terug, armbandje alvast besteld, plus horloge gekocht (voor verjaardag) en met 1 jaar ga ik dus armbandje geven. Overigens zijn meer opties nog steeds welkom.
+ alle gegokte namen zijn fout![]()
Nog niet, luchtballon is veel te duur.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar wat doe je dan de rest van de dag ? Heb je daar al iets voor ?
Ja heb je een bad thuis ofzo? En gewoon kaarsjes neer zetten en lekker badzout kopen, zoiets doet het altijd goed..quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nog niet, luchtballon is veel te duur.
Plus op ge-edit, just in case.
was?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgende keer zonder edit![]()
Maar ik was alweer vergeten dat je ook lieve goede pubertjes hebt, ik zelf was gewoon puber !
Picknickenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nog niet, luchtballon is veel te duur.
Plus op ge-edit, just in case.
Nee geen bad. Nog geen idee maar misschien hotel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja heb je een bad thuis ofzo? En gewoon kaarsjes neer zetten en lekker badzout kopen, zoiets doet het altijd goed..
Gewoon iets simpels kan net zo leuk zijn!
Daphne!!!quote:
*proest* daar ben ik, na die topicreeks, wel een beetje klaar meequote:
Jaaaa, tijdens haar slaapquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:29 schreef speknek het volgende:
Misschien stiekem een tweety tatoeage op d'r onderbuik laten zetten?
Nee, want als het mooi weer is, zijn er veel mensen op het strand en meer dan 20 kan zijn vriendin niet hebben: dat vindt ze te druk.quote:
Dat mag niet van haar vader. Weet je wel wat voor tuig er in zo'n gevangenis rondloopt?!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, want als het mooi weer is, zijn er veel mensen op het strand en meer dan 20 kan zijn vriendin niet hebben: dat vindt ze te druk.
Nachtje in een isoleercel misschien?
Die heb ik dan ook sinds gisteravond geboektquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik vond mijn choco-idee wel een goede. Qua prijs valt ook wel mee
Waar?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die heb ik dan ook sinds gisteravond geboekt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |