Studielink bellen inderdaad? Of even bij de studieadviseur langs?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:50 schreef Horloge het volgende:
Nou, het gaat 'em waarschijnlijk toch niet worden aan de RUN. Ze nemen geen genoegen met een gewaarmerkt overzicht waaruit vrij duidelijk blijkt dat ik mijn propedeuse heb gehaald, maar willen per se een getuigschrift hebben. En laat de VU die nou niet uitgeven...
Ik moet dus nu mijn examencommissie aanspreken, maar die vergadert pas eind september weer (veel te laat). De RU's oplossing was om me dan maar voor de 'gewone' oplossing in te schrijven zodat ik wél vakken zou kunnen volgen, maar Studielink verzendt mijn verzoek niet (2 weken terug ingediend).![]()
Heb er een beetje genoeg van.
Ik ken ze geen van allen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
kijk maar in het rooster van groep B1 2
Het is nog lang niet opgelost, dit is namelijk maar een tijdelijke oplossing. Mijn gezeur over dat papiertje wat de RUN niet wil aannemen blijft gewoon staan, ik ben namelijk nog altijd niet ingeschreven voor de verkorte opleiding Wijsbegeerte (maar voor de 'lange' opleiding). En om dat te fixen moet ik alsnog naar mijn eigen examencommissie om daar weer een paar handtekeningen te halen. Gaaap.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
en maar zeuren op de rest![]()
![]()
maar fijn dat 't is opgelost
Faal.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:26 schreef appelsjap het volgende:
ik ontvang vandaag een brief met hoe ik KISS activeer enzo, maar heb nog geen brief gehad dat ik aangenomen ben
Ik heb nog helemaal niets opgestuurd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:31 schreef Horloge het volgende:
[..]
Faal.
Had je trouwens je foto al opgestuurd voordat je die KISS-brief kreeg?
Tsja, heel eerlijk gezegd: ik heb me ruim op tijd aangemeld en heb meegedaan met de belangrijkste dingen van de introductie (o.a. dus instructies over die cursusgroepen e.d.), maar ook voor mij is de helft nog onduidelijk. Vind dat er verdomd weinig uitleg gegeven wordt over het imo veel te omslachtige systeem...quote:Nu kreeg ik vandaag een brief over KISS, en hoe je het moet activeren enzo. Allemaal leuk en aardig maar heb geen idee wat cursussen, cursusgroepen, werkgroepen zijn, en wat het verschil is? Wie gaat dit allemaal uitleggen? Krijg ik hier info over? Gelukkig heb ik een vriend die ook Bedrijfskunde gaat doen en me dat kan uitleggen. Maar wat meer officiele documenten zou wel handig zijn.
Ja, dat hebben ze eergisteren ofzo nog even last-minute rondgemaild aan iedereen... Ik zat ook even met open mond naar die mail te kijken eigenlijk.quote:Nu hoor ik van diezelfde vriend dat we vrijdag een instaptoets statistiek hebben.
Ik citeer;
-knip-
Damn, aan jou heb ik wat.quote:
Denk dat we elkaar nog wel tegen gaan komen ja. En zeker als we ergens in dezelfde werkgroep zitten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Damn, aan jou heb ik wat.Leuk dat je het ook gaat doen. Wss kom ik je dan nog wel tegen
Maar nog één laatste vraag? Heb je echt maar 2 boeken voor bedrijfskunde?Of alleen over statistiek?
Ah, dat is een handige link. Ben die al 'ns eerder tegengekomen, maar was 'm al weer kwijt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:25 schreef Horloge het volgende:
Hier staan alle vakken, ik weet niet welke jullie precies hebben in het eerste blok, maar als je op de link klikt zie je welke boeken je nodig hebt. En dat zijn er geen twee, kan ik je zeggen.
Dat introding kreeg ik 8 augustus, mijn KISS-toegang kreeg ik 14 augustus al thuisgestuurd en op 18 augustus ontving ik m'n studentenkaart. M'n officiële inschrijving is pas sinds gisteren (25 aug. dus) afgerond. Paar mailtjes van Studielink waarin ze zeiden dat m'n verzoek tot inschrijving is gehonoreerd en ik nu officieel ingeschreven ben.quote:Ben verbaasd dat jullie wel inloggegevens en dergelijke hebben, ik heb mijn (eerste) inschrijving toch al een redelijk tijdje terug gedaan en heb alleen een introbrochure ontvangen en een brief waarbij uitgelegd werd dat je een pasfoto en een machtiging moest geven.![]()
Ja goeie grap was dat. Waarom regelen ze dat nou zo teringlaat. Prima dat je alles nu zelf moet regelen, maar laat hen er dan ook rekening mee houden en op tijd zijn. Nu moet ik vrijdag mijn werk afzeggen en dat is echt naaierig, maarja het moet dan maar.quote:Ja, dat hebben ze eergisteren ofzo nog even last-minute rondgemaild aan iedereen... Ik zat ook even met open mond naar die mail te kijken eigenlijk.
Ik heb vandaag pas mijn propedeuse uitgereikt gekregen, ik heb ook alleen een gewaarmerkte kopie opgestuurd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:50 schreef Horloge het volgende:
Nou, het gaat 'em waarschijnlijk toch niet worden aan de RUN. Ze nemen geen genoegen met een gewaarmerkt overzicht waaruit vrij duidelijk blijkt dat ik mijn propedeuse heb gehaald, maar willen per se een getuigschrift hebben. En laat de VU die nou niet uitgeven...
Ik moet dus nu mijn examencommissie aanspreken, maar die vergadert pas eind september weer (veel te laat). De RU's oplossing was om me dan maar voor de 'gewone' oplossing in te schrijven zodat ik wél vakken zou kunnen volgen, maar Studielink verzendt mijn verzoek niet (2 weken terug ingediend).![]()
Heb er een beetje genoeg van.
Bij mij naar m'n @student.ru.nl e-mailadres in ieder geval, neem aan dat iedereen 'm dus in z'n universiteitsmail heeft gekregen. Maar waarschijnlijk was jouw student e-mail nog niet eens aangemaakt op het moment dat de mail verstuurd werd, dus het is mij een raadsel hoe jij zou moeten weten dat je vrijdag een instaptoets hebt eerlijk gezegd. (als je het niet van anderen zou horen)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:15 schreef appelsjap het volgende:
Waar hebben ze dat mailtje naar toe gestuurd?
Mja precies. Gaat nog wel leuk worden trouwens... 't Is ondertussen al weer anderhalf jaar terug dat ik voor het laatst enigszins les heb gehad, dus die instaptoets zal ik ook wel flink gaan verneuken denk ik zo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:37 schreef JennoL het volgende:
ook bedrijfskunde hier ( ja het zijn er veel dit jaar) het is idd zeer vaag over dat boek wat je mee mag nemen. Aan de andere kant willen ze gewoon kijken hoe het ervoor staat met onze kennis dus gwoon niks meenemen en gaan met die banaan.
Ik ben nu een jaar verder, heb ook nog geen idee en doe het precies hetzelfde.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:57 schreef Omniej het volgende:
Wat het verschil tussen beide is: geen idee, maar als je je aanmeldt voor de juiste cursusgroep is het goed in ieder geval.
uiteraardquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
Hebben jullie trouwens jullie roosters al bekeken?
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd. Ik heb niet enorm veel contacturen, maar ik hoorde dat het wel vaak verspreid is over 5 dagen. Ik hoop het niet, anders moet ik zo vaak heen en weer nu ik nog geen kamer heb.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uiteraardben al helemaal ingeplanned voor de komende periode
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nu een jaar verder, heb ook nog geen idee en doe het precies hetzelfde.Ik kijk in m'n rooster welke vakken ik volg en in TIS zoek ik bij de verschillende kopjes naar de werkgroepen en de hoorcolleges, inschrijven, klaar. Heel onoverzichtelijk vind ik het. Ik ga ook elke keer alle kopjes langs om zeker te weten dat ik niet per ongeluk iets mis.
Geloof me: na vijf jaar doe je nog steeds precies hetzelfdequote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nu een jaar verder, heb ook nog geen idee en doe het precies hetzelfde.Ik kijk in m'n rooster welke vakken ik volg en in TIS zoek ik bij de verschillende kopjes naar de werkgroepen en de hoorcolleges, inschrijven, klaar. Heel onoverzichtelijk vind ik het. Ik ga ook elke keer alle kopjes langs om zeker te weten dat ik niet per ongeluk iets mis.
Oh, piece of cake.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:52 schreef Horloge het volgende:
Gewoon wat je op het vwo al hebt gehad. Dingen als kansberekening, hypothese toetsen, misschien iets berekenen van de normale verdeling.
Ergens in het midden gok ik zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef dekloonvanzuen het volgende:
waar is het collegezalencomplex?
Da's niet standaard. Officieel zou de maandag(middag?) onderwijsvrij moeten zijn, maar dat is ze bij ons op de opleiding al vijf jaar achter elkaar niet gelukt. Collegeplanning komt dan in de knoei enzo... STRESS!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:34 schreef Soempie het volgende:
Maandag? Ik dacht dat alles dinsdag pas zou beginnen.
Ik denk het wel, maar ik heb nog niet op internet gekeken. Ik moet maar eens zien of ik eruit kan komen. Anders hoor ik het morgen wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
is je rooster nog niet bekend?lijkt me zeer sterk
Hmm, van wat ik zo even heb bekeken moet ik pas donderdag de 3e beginnen en dan ben ik vrijdag weer vrij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's niet standaard. Officieel zou de maandag(middag?) onderwijsvrij moeten zijn, maar dat is ze bij ons op de opleiding al vijf jaar achter elkaar niet gelukt. Collegeplanning komt dan in de knoei enzo... STRESS!!!
Ken je het Erasmusplein? Aan de ene kant heb je Erasmusgebouw met de Refter, en aan de andere kant de hoofdbibliotheek. Het CC ligt ook tegen dat plein.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef dekloonvanzuen het volgende:
waar is het collegezalencomplex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |