Dus jij gaat ook bedrijfskunde doen aan de RU?

(ik ook dus

)
Anyway:
quote:
Nu kreeg ik vandaag een brief over KISS, en hoe je het moet activeren enzo. Allemaal leuk en aardig maar heb geen idee wat cursussen, cursusgroepen, werkgroepen zijn, en wat het verschil is? Wie gaat dit allemaal uitleggen? Krijg ik hier info over? Gelukkig heb ik een vriend die ook Bedrijfskunde gaat doen en me dat kan uitleggen. Maar wat meer officiele documenten zou wel handig zijn.
Tsja, heel eerlijk gezegd: ik heb me ruim op tijd aangemeld en heb meegedaan met de belangrijkste dingen van de introductie (o.a. dus instructies over die cursusgroepen e.d.), maar ook voor mij is de helft nog onduidelijk. Vind dat er verdomd weinig uitleg gegeven wordt over het imo veel te omslachtige systeem...
Maar goed, aangezien we blijkbaar allebei bedrijfskunde doen is hier wat ik weet:
Als je op
http://www.ru.nl/fm naar
Informatie voor: Studenten gaat, zie je aan de rechterkant IT Handleidingen staan. Kies daar de 'Inschrijven Cursussen' handleiding, dan opent er een PDF-je waar precies in staat voor welke cursusgroepen je je allemaal moet aanmelden in het geval van bedrijfskunde.
Dat aanmelden gaat dus via
TIS. Daar log je in met dezelfde logingegevens als je KISS, en aan de linkerkant kun je je dan bij "Aanmelden cursusgroepen" voor de juiste cursusgroepen aanmelden, die dus in de PDF vermeld staan. Als je je aanmeldt voor een cursusgroep, word je automatisch aangemeld voor de bijbehorende cursus. Wat het verschil tussen beide is: geen idee, maar als je je aanmeldt voor de juiste cursusgroep is het goed in ieder geval.

quote:
Nu hoor ik van diezelfde vriend dat we vrijdag een instaptoets statistiek hebben.
Ik citeer;
-knip-
Ja, dat hebben ze eergisteren ofzo nog even last-minute rondgemaild aan iedereen... Ik zat ook even met open mond naar die mail te kijken eigenlijk.
Inderdaad het 'open boek' gedeelte... Je mag je boek erbij houden en het maakt niet uit welk boek, maar ik zou ook niet weten welk boek nuttig is om erbij te houden.

Ik heb al wel m'n boeken opgehaald, maar voor bedrijfskunde krijg je maar twee boeken en beide hebben echt geen reet met deze toets te maken.
Of jij er heen moet: ja, eigenlijk lijkt me van wel, aangezien er nadrukkelijk staat dat
iedereen er heen moet, maar in jouw geval is het een beetje een rare situatie... (omdat je blijkbaar nog niet officieel ingeschreven staat) Hierover zou ik even contact opnemen met de universiteit denk ik.