Mja, je kent me inmiddels een beetjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:22 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik ga er nog maar eens rustig over nadenken.
Zo te horen krijg je het volgend jaar weer druk?Heb je een leuke stageplaats kunnen regelen? Bij G&G moet je er zelf een zoeken of niet? Ik hoorde verhalen dat dat nogal lastig is (voor sommigen)?
Hmmm, dat is echt afhankelijk van je opleiding. Mail even, of kijk even op de site van je studievereniging? Bij ons was het wel altijd gebruikelijk om HBO-instromers die het vrijstellingenprogramma van drie jaar (ipv vier) volgden in een aparte groep te doen, maar verder werd nergens naar gekeken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:53 schreef Californium het volgende:
Jah hoi! even een vraagje.... misschien dat iemand het weet... Ik ga dus volgend jaar doorstroomprogramma doen op de Unien nu kreeg ik een folder van de intro
nu is er voor mijn opleiding geen speciaal programma
wat ik uiteraard geen probleem vind... maar ik vraag me af of ze wel een beetje rekening houden met het feit dat ik doorstromer ben en me wel bij 1 of 2 andere doorstromers plaatsen? Niet dat ik het erg vind als het niet zo is en grote kans dat er 1e jaars tussen zitten die ouder zijn dan mij...
maar misschien wel leuk om ook mensen te ontmoeten die ook doorstromen
irritant he? jij ook die dingen van: 'je persoongegevens zijn niet bevestigd' of 'je vooropleiding is niet bevestigd' en 'je aanvraag is niet bevestigd' gekregen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, eindelijk eens de formulieren voor de betalingen (collegegeld én sportkaart) ingevuld, morgen opsturen
Hopelijk gaat studielink dan ook wat minder kankeren
Hee, dat ken ik ergens vanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, eindelijk eens de formulieren voor de betalingen (collegegeld én sportkaart) ingevuld, morgen opsturen
Hopelijk gaat studielink dan ook wat minder kankeren
ik vooral 'je hebt je collegegeld nog niet betaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaald'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
irritant he? jij ook die dingen van: 'je persoongegevens zijn niet bevestigd' of 'je vooropleiding is niet bevestigd' en 'je aanvraag is niet bevestigd' gekregen?![]()
![]()
Zelfs mijn HAVO diploma was nog niet bevestigd![]()
studielinkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vooral 'je hebt je collegegeld nog niet betaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaald'
oh, en toen ik me wilde HERinschrijven voor Informatiekunde, deed dat kkding het niet, dus toen had ik contact opgenomen met studielink, en die zeiden: 'oh, dan schrijf je je gewoon opnieuw in, voor komend jaar zonder de knop herinschrijven!!!'
dus nu heb ik dat gedaan en krijg ik spam dat ik 'me nog niet heb heringeschreven!!! of dat geen foutje is!!! '
Congratsquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:29 schreef Miss_S het volgende:
P binnengewoon in het eerste jaar, nu lekker vakantie vieren
Ik zou willen dat ik die mailtjes nog kreegquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:41 schreef RRGJL het volgende:
Ik vind die mails ook zo gruwelijk irritant dat ze je even vertellen dat de studiefinanciering is/wordt overgemaakt.
Wat verwachten ze nou? Dat ik trots op ze ben?
"Goedzo jongens, ook deze maand is het weer gelukt! *schouder klopt*"
De mailtjes alleen ,of ook daadwerkelijk het geld?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik die mailtjes nog kreeg
Daar zit een verband tussenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:27 schreef RRGJL het volgende:
[..]
De mailtjes alleen ,of ook daadwerkelijk het geld?
Kut en... kut. Vergeten een boek te bestellen en de envelop ligt nog steeds in de auto. Ik moet dat ding ook op een stoel leggen en niet in een portiervak proppenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
het wonder is geschied!
De enveloppen (die van Mr.MoBlo ook!) zitten in de oranje brievenbus
en ik ben boeken aan het bestellen
het wordt nog wat met mij
KUT!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
En die enveloppe ligt nu bij de garage zeker?![]()
Die heb ik dan ook helemaal gemist vorig jaarquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
overdreven vroeg?
In Utrecht begint hij al de 13e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |