In een relatie zijn er altijd eigenschappen van je "significant other" die je in het begin nog met de mantel der liefde kunt bedekken. Uiteindelijk zal die mantel langzaam maar zeker vergaan en dan is het maar de vraag of je opgewassen bent tegen het leed dat "het trui-complex" heet.
Ik wil aan de hand van enkele persoonlijke ervaringen dit leed met jullie delen.
''Het kussen''Maar natuurlijk, trui om je kussen, want het kussen kan het koud krijgen. In de zomer ook nog ?!?!? juist jah
''De kam/borstel''Ah jah elke dag eventjes je trui kammen en borstelen om zijn vacht mooi glad en zacht te houden..
"het doucheputje"Trui onder de douche zetten want 'je zet je kat of ander huisdier immers ook niet onder de douche, jij hebt geen kat maar de kat heeft jou.' Met de daarbij horende verstopping van het doucheputje door die haren.
''Truien dragen''Hm lekker, naar het strand gaan, zonnen, zwemmen, en de hele zomer door met een trui rondlopen want 'een trui is je beste vriend en je zou het koud kunnen krijgen zonder.'
Samenvatting: Mensen met een trui-complex
Klacht:: kut-lemming
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop