met liefdequote:
Zet 'm in je avatar!quote:
Nee joh! Michael Reiziger natuurlijk!quote:
gay alert!quote:
dikke lip alertquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee joh! Michael reiziger natuurlijk!
[ afbeelding ]
fout, coconut alert.quote:
Snijden lijkt mij de makkelijkste optie, branden zou ook kunnen of met zilvernitraat (heb ik nog wel liggen!).quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:46 schreef amaranta het volgende:
Ik blijf hier weg zolang de topictitels nog MJ bevatten of sporen daarvan.
Hoe verwijder je wild vlees? Of ken alleen de huisarts dat doen?
tot volgend jaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:46 schreef amaranta het volgende:
Michael Jackson is ereburger van Eindhovenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Snijden lijkt mij de makkelijkste optie, branden zou ook kunnen of met zilvernitraat (heb ik nog wel liggen!).
Huisarts is natuurlijk ook een optie.
Heet jouw huisarts toevallig Michael?
Ik heb een tr geplaatst dat er een leugen in de TT van dit topic staat, of een modje het wil aanpassen. Kwestie van wachten op een reddend modje.![]()
Oh, zou dat werken ja? Kun je dat anders morgen hier even afgeven als je van je werk naar huis fietst? Dat scheelt me een bezoekje aan Ellie (de HA).quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Snijden lijkt mij de makkelijkste optie, branden zou ook kunnen of met zilvernitraat (heb ik nog wel liggen!).
Huisarts is natuurlijk ook een optie.
Heet jouw huisarts toevallig Michael?
Ik heb een tr geplaatst dat er een leugen in de TT van dit topic staat, of een modje het wil aanpassen. Kwestie van wachten op een reddend modje.![]()
maden doen dat ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:46 schreef amaranta het volgende:
ellie is op verkansie!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, zou dat werken ja? Kun je dat anders morgen hier even afgeven als je van je werk naar huis fietst? Dat scheelt me een bezoekje aan Ellie (de HA).
Het zit precies zeg maar in mn knieholte en mn kleren blijven er steeds achter haken. HEb er nu maar een pleister op geplakt.
nou ja, als die zilvernitraat van Levi ook gewoon werkt...quote:
Ik kan morgen wel wat afgeven als ik naar de stad ga. Levi is vrij morgen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, zou dat werken ja? Kun je dat anders morgen hier even afgeven als je van je werk naar huis fietst? Dat scheelt me een bezoekje aan Ellie (de HA).
Het zit precies zeg maar in mn knieholte en mn kleren blijven er steeds achter haken. HEb er nu maar een pleister op geplakt.
ik zou het eerst met maden doen, zeker omdat zilvernitraat ook goed vlees weghaalt..quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
nou ja, als die zilvernitraat van Levi ook gewoon werkt...
Naar de dokter voor een beemamputatie kan altijd nog
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zou het eerst met maden doen, zeker omdat zilvernitraat ook goed vlees weghaalt..
smakelijk watte?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
smakelijk watte?
ssst... ik heb binnenkort maden nodig om te vissen
Welk besturingssysteem draai je en welke officeversie?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:43 schreef FUFR het volgende:
nerds, is dit goed genoeg vur word enzo?
Intel® Atom N230 1.2GHz
xp homo met office 2003quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Welk besturingssysteem draai je en welke officeversie?
quote:
schandaligquote:
Lijkt me dat dat wel moet lukken met die specs.quote:
Die aanpassing is ook waardeloos.quote:
Is het een wratje?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:55 schreef amaranta het volgende:
hmmmm ik weet niet eens of het wel wild vlees is.
Kan het ook met een touwtje?
Ga gewoon even naar de dokterquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:55 schreef amaranta het volgende:
hmmmm ik weet niet eens of het wel wild vlees is.
Kan het ook met een touwtje?
Zelf dokteren is veel leuker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
jaaaa, de ghz kwamen mij ook wat slow over, maar ik kan al die nieuwe chips niet meer bijhouden..quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat wel moet lukken met die specs.![]()
Ik draai dat ook op mijn Medion Akoya Mini (al is die wel 2GHz).
ik denk dat je niet zoveel moet denken en effe bij Renate moet binnenlopenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:02 schreef amaranta het volgende:
het lijkt een korstje maar ik krijg hem er met geen mogelijkheid eraf, dus denk ik wild vlees...
wel raar dat het er zomaar ineens zit
Anders maak er even een foto van en post het in LIFquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:02 schreef amaranta het volgende:
het lijkt een korstje maar ik krijg hem er met geen mogelijkheid eraf, dus denk ik wild vlees...
wel raar dat het er zomaar ineens zit
Is niet zo goed voor de motor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:08 schreef Stereophonic het volgende:
ik zou gewoon even van een 80km/u rijdende motor afstappen...dan schaaft dat wild vlees wel weg.
als ze achterop zit welquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:50 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
Michael Jackson is ereburger van Eindhoven
oh das kut voor jequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:19 schreef febster het volgende:
Tilburgse VP
Gister weer afgewezen voor een leuke kamer+dito huisgenoten.
Kijk ik een uur later in de mail wordt er weer een dezelfde soort kamer (25m2) in de Tuinstraat aangeboden en er mag alleen een man in
Wij moesten altijd perse iemand kiezen op een avondquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:19 schreef febster het volgende:
Tilburgse VP
Gister weer afgewezen voor een leuke kamer+dito huisgenoten.
Kijk ik een uur later in de mail wordt er weer een dezelfde soort kamer (25m2) in de Tuinstraat aangeboden en er mag alleen een man in
Ik was de enige die was komen opdagen op de kijkavond voor "mijn" kamer aan de Boschdijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij moesten altijd perse iemand kiezen op een avondVandaar ook de 2 totaal niet passende huisgenoten net voor ik wegging
Ja, wie wil er dan ook in Eindhoven wonenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik was de enige die was komen opdagen op de kijkavond voor "mijn" kamer aan de Boschdijk.
iddquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, wie wil er dan ook in Eindhoven wonen
Ik ben ook een keer wezen kijken op de Boschdijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik was de enige die was komen opdagen op de kijkavond voor "mijn" kamer aan de Boschdijk.
Ik nie snapquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij moesten altijd perse iemand kiezen op een avondVandaar ook de 2 totaal niet passende huisgenoten net voor ik wegging
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, wie wil er dan ook in Eindhoven wonen
Dat was vast niet op nr 456. Die 2,5km van het centrum is voor de meeste studenten een onoverkomelijke afstand.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer wezen kijken op de Boschdijk.
Der waren 30! anderen.
Ik denk dat de huisgenoten te dik waren voor de kamer en daarom "niet passend" waren.quote:
Was net achter die rotonde met die punt ernaast aan de linkerkant (vanuit het centrum gezien).quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat was vast niet op nr 456. Die 2,5km van het centrum is voor de meeste studenten een onoverkomelijke afstand.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]Utrecht
![]()
Eindhoven
Amsterdam
![]()
Helmond
![]()
Stiphout
![]()
Veldhoven
![]()
eh...
.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]Utrecht
![]()
Eindhoven
Amsterdam
![]()
Helmond
![]()
Stiphout
![]()
Veldhoven
![]()
eh...
.
Bedoel je de kruising met de rondweg? Dat is nog wel te doen naar het centrum. Ik zat nog 800 meter verder.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was net achter die rotonde met die punt ernaast aan de linkerkant (vanuit het centrum gezien).
In zoon jaren 30-achtig huis.
ik dacht dat ze al 100000 tokkies hadden..quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:19 schreef Stereophonic het volgende:
Helmond haalt de 100.000 niet
HELMOND - Volgens de laatste prognose zal Helmond niet uitgroeien tot een stad van meer dan 100.000 inwoners. Recente berekeningen wijzen uit dat in 2025 het aantal Helmonders is toegenomen tot maximaal 98.100.
Dat aantal wordt overigens alleen gehaald als de gemeente net zo voortvarend blijft bouwen als vanaf 2000 is gebeurd.
we hebben geen tokkies, gewoon Helmondersquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik dacht dat ze al 100000 tokkies hadden..
Mijn 2e kijkavond hadden ze 80 aanmeldingenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer wezen kijken op de Boschdijk.
Der waren 30! anderen.
ik vind dat toch een belachelijke manier van verhuren hoor, gewoon een vleeskeuring..quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:28 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn 2e kijkavond hadden ze 80 aanmeldingen. Ze waren gelukkig wel zo slim om er 'maar' 15 uit te nodigen
.
Overigens, het lijkt erop dat ze gister iedereen hebben afgewezen, de kamer staat er opnieuw op, alleen nu met wervendere tekst en foto's.
heb niet radio hier.quote:
internots?quote:
MJ?quote:
Ze pasten totaal niet bij de rest van de bewoners. Iedereen was altijd lekker rustig en op zichzelf en zij waren 'echte' studenten, tot 3 uur 's nachts keiharde muziek en een week lang alle afwas in de keuken laten staan en uitslapen tot 3 uur 's middags... Toen was de balans in huis een beetje wegquote:
Ah zo...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze pasten totaal niet bij de rest van de bewoners. Iedereen was altijd lekker rustig en op zichzelf en zij waren 'echte' studenten, tot 3 uur 's nachts keiharde muziek en een week lang alle afwas in de keuken laten staan en uitslapen tot 3 uur 's middags... Toen was de balans in huis een beetje weg
Geen koptelefoon, en radio mag hier niet hoorbaar aan.quote:
Wij deden ook geen kijkavonden, maar hospiteeravonden. Iedereen kreeg 15 minuten om zich voor te stellen en om kennis te maken met onsquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah zo...
Sowieso hebben kijkavonden met meer dan 10 man geen zin.
Ik vond het al debiel moeilijk met 6 kijkers, laat staan 20 of meer.
Ik vannacht ook (04:00 uur naar bed en liggen lezen tot 04:30 uur)quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:10 schreef Stereophonic het volgende:
ik had gisteren toch op tijd naar bed moeten gaan
Dat is hetzelfde, tokkie staat synoniem voor Helmonder.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:23 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
we hebben geen tokkies, gewoon Helmonders
Ik lag er om 23 uur in en sliep pas rond middernacht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vannacht ook (04:00 uur naar bed en liggen lezen tot 04:30 uur)
Grotendeels herkenbaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik lag er om 23 uur in en sliep pas rond middernacht.Lag allemaal te denken over verhuizen, werk, school en vakantie enzo.
Mijn hersenen zijn serieus overwerkt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde, tokkie staat synoniem voor Helmonder.
Ik val al maanden niet meer normaal in slaap en dat terwijl ik kei moe ben.quote:
Hopelijk kom jij snel weer aan wat rust toe. 1 dag rust is niet genoeg denk ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik val al maanden niet meer normaal in slaap en dat terwijl ik kei moe ben.En vervolgens ben ik er 's morgens niet uit te krijgen.
Morgen gelukkig lekker uitslapen.
probeer het eens met masturbatie, dat schijnt goed te helpen tegen hondsdol slapeloosheidquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik val al maanden niet meer normaal in slaap en dat terwijl ik kei moe ben.En vervolgens ben ik er 's morgens niet uit te krijgen.
euh...wrong...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde, tokkie staat synoniem voor Helmonder.
Beiden asociaal dus tokkie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:38 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
euh...wrong...
tokkies zijn asociale figuren uit de randstad ergens...
Helmonders zijn asociale figuren uit Helmond
je hebt gewoon stress, dat komt helaas bij meer vrouwen voor die gaan liggen malen in bedquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik slaap idd de laatste week ook niet voor 2 uurquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
zucht...het leven was makkelijker toen Michael nog leefdequote:
Michael zou het zo gewild hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:45 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
zucht...het leven was makkelijker toen Michael nog leefde
Nee, hij draait zich om in zijn graf..quote:
eh...ja!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:06 schreef bleiblei het volgende:
Zeg, is zoon ooootje met een streepje er door heen het symbool voor "gemiddeld"?
een ø ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:06 schreef bleiblei het volgende:
Zeg, is zoon ooootje met een streepje er door heen het symbool voor "gemiddeld"?
oh das goed hoor, was maar een witz. maar bel ff van te voren, want ik ben er niet de hele dag als de zon schijntquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
jep! tnx fuf! en je shirts kom ik morgen wel ff langs brengen.
ik duw mensen dan zonder iets te zeggen wat naar achteren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:31 schreef Inu het volgende:
Mensen die in je personal space komen *bibber*
Net bij de koffieautomaat echt zo'n jochie van 18 ofzo die ongeveer tegen me aan stond om te vragen of er ook thee uit kwam
Mijn personal space heeft een straal van 10 meter om mij heen. Dichterbij komen mag je nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:31 schreef Inu het volgende:
Mensen die in je personal space komen *bibber*
Net bij de koffieautomaat echt zo'n jochie van 18 ofzo die ongeveer tegen me aan stond om te vragen of er ook thee uit kwam
Dan heb je het vast erg gezellig in je eentjequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn personal space heeft een straal van 10 meter om mij heen. Dichterbij komen mag je niet.
ik en mijn belly hanteren een minimum van 50 centimeter.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn personal space heeft een straal van 10 meter om mij heen. Dichterbij komen mag je niet.
Ik vind het heerlijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan heb je het vast erg gezellig in je eentje.
Wat is ellende? En waarom besteed je het niet uit als het zoveel gedoe is?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:21 schreef FUFR het volgende:
ik wil een intranet bouwen, maar ik verlies mezelf als ik op internet ga zoeken...
wat een ellende, zeg..
Omdat dat geld kost, schrapert dat ie isquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is ellende? En waarom besteed je het niet uit als het zoveel gedoe is?
Niet waarquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
zonder te klikken kan het maar een onzin krant zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:13 schreef Juup© het volgende:
'13-jarige zwanger door sperma in zwembad'
quote:Morold was so strong, pitiless, and harsh that scarcely anyone he looked in the face dared risk his life against him more than would a woman
Ik werd altijd gewoon daarheen getrokken door die geur, daar heb je volgens mij geen tip voor nodigquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:11 schreef febster het volgende:
Julia's op A'dam CS is idd lekker Inu, goede tip
Geloof het of niet, maar in de drukte van de avondspits kun je er overheen kijken hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik werd altijd gewoon daarheen getrokken door die geur, daar heb je volgens mij geen tip voor nodig
nee! dan is het niet leuk meer!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is ellende? En waarom besteed je het niet uit als het zoveel gedoe is?
begin jij nu ook al, Artic 2?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Omdat dat geld kost, schrapert dat ie is.
(al blijf ik me verbazen over de prijzen die pro's voor dat soort dingen vragen)
de opbouw, keuze software enz enz.quote:
ja maar wij draaien geen servert, zou natuurlijk wel kunnen maar om nou s2003 en shrpoint te gaan installeren...quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Stereophonic het volgende:
gewoon sharepoint installeren op je 2003 servert
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De kosten van jou laten prutsen door je bedrijf zijn hoger dan het uitbesteden.
W .... T .... F ? Waarom zou je dat willen en een potentieel groot security lek opzetten?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:23 schreef FUFR het volgende:
al liep ik meteen al tegen het probleem van een exe file openen via html aan...
maar daar is een truukje voor!
jaaaah, daar wil ik nog even aan werkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
W .... T .... F ? Waarom zou je dat willen even een potentieel groot security lek opzetten?
Om alleen outlook te starten kun je het ook gewoon de gebruikers laten doen. Om gegevens toe te voegen aan Outlook zijn er andere manieren om het te doen. Bijvoorbeeld met een iCal bestand kun je gegevens aan de kalender toevoegen met een bepaald alarm of timer. Zo zijn er meer dingen te vindenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaaaah, daar wil ik nog even aan werken
maar ik wil en moet en zal gewoon Uitkijk op kunnen starten.
ik weet het, ben momenteel ook in de dingenzoekmodusquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om alleen outlook te starten kun je het ook gewoon de gebruikers laten doen. Om gegevens toe te voegen aan Outlook zijn er andere manieren om het te doen. Bijvoorbeeld met een iCal bestand kun je gegevens aan de kalender toevoegen met een bepaald alarm of timer. Zo zijn er meer dingen te vinden.
we doen het nog gewoon met een domeinloos netwerk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:46 schreef r8ality het volgende:
Yeah IT doet geen intranets. Wel netwerkjes bouwen.
Wat draait er op je servert? NT4?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
we doen het nog gewoon met een domeinloos netwerk.
enige reden waarvoor er intercomputereel contact is, is voor de database
we draaien geen server. das niet nodig met deze bezetting (2, soms 3)quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
Wat draait er op je servert? NT4?
euh...dus geen centrale opslag voor files? geen centrale agenda?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
we draaien geen server. das niet nodig met deze bezetting (2, soms 3)
welk deel van 2 tot 3 man op kantoor snap je niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
euh...dus geen centrale opslag voor files? geen centrale agenda?
files = cv's, die staan in de database, contracten en beheer = mijn pcquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
euh...dus geen centrale opslag voor files? geen centrale agenda?
het hele deelquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
welk deel van 2 tot 3 man op kantoor snap je niet?
moet ik dan een hele servert + Exchange installen? dat zou gekkenwerk zijn.
we gebruiken nu Google agenda.
eens, ik ook, maar overdrijven is ook een vak. Voor 2 a 3 gebruikers install je niet voor een paar ruggen aan software als het niet hoeftquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:04 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
het hele deel
maargoed: mijn motto is: doe het goed of doe het niet![]()
en ik ben een vriendje van Bill Gates natuurlijk![]()
je bent geweldig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:54 schreef Inu het volgende:
Oeh, ik ga zaterdag kever kijken en mijn papa heeft mn scriptie gelezen en hij vond het een mooi stuk en dat zegt wat, want hij zit in de examencommissie van een master-opleiding
Als jij een goede tussenpersoon hebt wel ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:12 schreef Inu het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met verzekering? Ik weet dat je het kenteken over moet laten zetten, maar dan moet je natuurlijk ook wel verzekerd zijn enzo.. als ik zaterdag ga kijken en ik wil hem meteen meenemen, kun je dan gewoon op zaterdag de verzekering bellen dat je dat doet?
Spendeer de tijd die jij nu in zoeken steekt e.d. dan in het installeren vaneen server?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
eens, ik ook, maar overdrijven is ook een vak. Voor 2 a 3 gebruikers install je niet voor een paar ruggen aan software als het niet hoeft
niet dat ik niet gewoon de servert cds heb liggen, nog in das orginal verpackung, maar tijd... geen tijd.
Ik heb nog geen tussenpersoon... je kunt het wel online doen bij veel bedrijven, dan bel ik mn moeder gewoon ff dat ze dat moet doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij een goede tussenpersoon hebt wel ja.
Dan moet jouw vader dat regelenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tussenpersoon... je kunt het wel online doen bij veel bedrijven, dan bel ik mn moeder gewoon ff dat ze dat moet doen
En hij moet op mn vaders naam, omdat ik nog geen 24 ben, dan betaal je je echt scheel anders
Jepquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ondertussen de pm al gelezen die ik jou gestuurd heb enige tijd geleden?
Is geen boek maar een artikelquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:34 schreef Juup© het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nederlandstalige versie van Disease versus disease van E. R. Stiehm, uit 2006. Kan het nergens vinden
babbelvisquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is geen boek maar een artikelIk kan stoppen met zoeken.
Kakkerquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:42 schreef Stereophonic het volgende:
ik heb me net een uur vermaakt met 3 golfballetjes en een putter
wel mooi vanaf 7m ineens geput![]()
maar volgens mij staat mijn huis scheef...of ik heb een afwijking naar links
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kakker
Je kan zo in pointcity gaan wonen.
zegt onze aandelenhandelaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kakker
Je kan zo in pointcity gaan wonen.
ik zie hier maar weinig mocro's over straat lopen die het over de koersen hebben andersquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, dat is zo ongeveer wel een goeie reden om in de getto's te gaan wonen momenteel
quote:
Fijn dat er ook nog mensen blij kunnen zijn voor een anderquote:
Trek je je dan niet zo (onnodig) aan van anderenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:52 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat er ook nog mensen blij kunnen zijn voor een anderIk heb me gvd drie keer in de rondte gewerkt de afgelopen jaren en vooral de afgelopen weken, als ik dan van iemand hoor dat mijn scriptie goed gelukt is, is dat fijn ja
Ja, ik had idd beter moeten weten dan dat mensen in dit topic blij kunnen zijn voor een ander...quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Trek je je dan niet zo (onnodig) aan van anderen.
Het gaat er toch om of jij happy bent. Niet wat de rest van den wereld denkt/vindt/doet.
Dat is het zekerquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:52 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat er ook nog mensen blij kunnen zijn voor een anderIk heb me gvd drie keer in de rondte gewerkt de afgelopen jaren en vooral de afgelopen weken, als ik dan van iemand hoor dat mijn scriptie goed gelukt is, is dat fijn ja
Geen leuke plaagquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is het zekerIk was jou maar wat aan het plagen. Vind het een enorme prestatie, ik zou hem niet geleverd kunnen hebben
Ah joh, das niet waar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik had idd beter moeten weten dan dat mensen in dit topic blij kunnen zijn voor een ander...
Mooi zoquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Mijn nederig excuus, ik ga op mijn knieën voor jou.
Ach, ik word toch al een verwend nest gevonden volgens mij, dus daar moeten jullie ondertussen wel aan gewend zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah joh, das niet waar.
Dat maak jij der van.
en wellicht ligt het aan de manier waarop je deze blijdschap uit waarop de Italie gangers reageren![]()
Maar ik ben bedje toe.
precies en doel ik niet op alleen haar laatste post. Ze hebben hier op fok er zelfs een plaatje voor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah joh, das niet waar.
Dat maak jij der van.
en wellicht ligt het aan de manier waarop je deze blijdschap uit waarop de Italie gangers reageren![]()
Maar ik ben bedje toe.
Volgens jou?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
Ach, ik word toch al een verwend nest gevonden volgens mij, dus daar moeten jullie ondertussen wel aan gewend zijn
Look I'm an attention whore?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
precies en doel ik niet op alleen haar laatste post. Ze hebben hier op fok er zelfs een plaatje voor.
Als ik al aandacht vraag doe ik het iig niet met mn uiterlijk oid zoals de meesten waarop dat plaatje van toepassing is hoor..quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
precies en doel ik niet op alleen haar laatste post. Ze hebben hier op fok er zelfs een plaatje voor.
Laten lullen joh.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik al aandacht vraag doe ik het iig niet met mn uiterlijk oid zoals de meesten waarop dat plaatje van toepassing is hoor..
En als je dit al aandacht vragen vindt
Ja, ik denk idd dat wij redelijk dicht in de buurt komen qua verwendheidquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens jou?
Door wie dan.
En volgens mij ben ik nog steeds de trotse bezitter van de verwend nest diadeem.
Maareh, boeiend wat anderen van je vinden.
Onder voorwaarde dat die anderen niet ontzettend veel aanzien van je genieten.
Zeggik, dat zijn tenminste mensen waar je wat van aan moet trekkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik denk idd dat wij redelijk dicht in de buurt komen qua verwendheidMaar ik weet wel wat mensen die me verwend vinden, die zitten niet perse in dit topic
Maar hier trek ik me idd niet zoveel van aan, ben blijer met wat mn ouders ervan vinden iig
Was het nou 10-4 of 11-4?quote:
Huh?quote:
Je baalt gewoon dat je me niet kon afleiden met je decoletequote:Op donderdag 9 juli 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij bedoelt met hoeveel ik hem heb laten winnen
Dus je hebt wel gekekenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:33 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat je me niet kon afleiden met je decolete
ZLM, maar die verzekeren alleen mensen uit brabant en zeeland...quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:33 schreef Inu het volgende:
Waar hebben jullie allemaal je autoverzekering?
Duhquote:
ah okee. ja ik verzin ook maar watquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:31 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
Huh?
Ik had het over de uitslag van het poolen
FBTO is best goedkoop volgens mij, 26 euro per maand WA + inzittenden en dan staat ie op mn eigen naamquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:35 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
ZLM, maar die verzekeren alleen mensen uit brabant en zeeland...
ik heb geen auto, maar kijk eens op independer.nlquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:33 schreef Inu het volgende:
Ik ga toch niet verklappen dat de bruiloft 14 maart 2010 isquote:
Oe, thnxquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik heb geen auto, maar kijk eens op independer.nl
Mijn kistjes staan al klaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ben zaterdagavond ws wel in Helmond
Moet ik wel mn Docs meenemen natuurlijk
Alweer een date?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:41 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
Mijn kistjes staan al klaar
Maar zaterdag kan ik niet
hoef je nu alleen nog maar de verzekering daarvan te overtuigenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Oe, thnx
Ik rij iig al 5 jaar schadevrij aangezien ik geen eigen auto heb
No problemquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Alweer een date?
Ik ga woensdag naar Dour, dus dan moeten we maar even wachten een tijdje
Nog bij Delta-Loyd, maar daar ga ik weg. Weet nog niet waar ik dan heen ga.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:33 schreef Inu het volgende:
Ik wil een keverquote:
Serieus: ZLM.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog bij Delta-Loyd, maar daar ga ik weg. Weet nog niet waar ik dan heen ga.
Is idd goedkoop: ¤ 273,12 bij WA en ¤ 522,50 voor All Risk.. Als ie dan op mn ouders' naam kanquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:51 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
Serieus: ZLM.
Goedkoop en toen ik ze nodig had waren ze er. Ze regelen alles en hielden me perfect op de hoogte.
Je weet dat auto's geld kosten he? onderhoud, benzine etc...quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil een keveren mn ouders sponsoren een beetje als afstudeerkadootje
![]()
Maar Delta Lloyd kost 374 euro per jaar op mijn naam inclusief een jaar 50% korting op Route Mobiel bij alleen WA en 602 voor All Risk
Ja tuurlijk weet ik dat... kinderen kosten nog meer geldquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:56 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
Je weet dat auto's geld kosten he? onderhoud, benzine etc...
Klinkt als een film voor SQquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:58 schreef r8ality het volgende:
The Hangover. Wereldfilm. Die moet je serieus gezien hebben.
quote:
Wat kost het all risk verzekeren van een kind dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja tuurlijk weet ik dat... kinderen kosten nog meer geld
Ik had ook over SQ kunnen zeggen ipv voorquote:
Vast minder dan een auto, een auto heeft toch meer emotionele waarde enzoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:02 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
Wat kost het all risk verzekeren van een kind dan?
Als er een vervangend kind bij schade bijzit zal het weinig maken...denk ikquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Vast minder dan een auto, een auto heeft toch meer emotionele waarde enzo
ja, maar dan heb ik een server en verder nog niets om er op te zettenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Spendeer de tijd die jij nu in zoeken steekt e.d. dan in het installeren vaneen server?
ja, maar hoe heten ze ook alweer...quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:33 schreef Inu het volgende:
ha, die tellen niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Oe, thnx
Ik rij iig al 5 jaar schadevrij aangezien ik geen eigen auto heb
ik zie het getal 10quote:
is 2x 5 hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Vast minder dan een auto, een auto heeft toch meer emotionele waarde enzo
Wel de factuur nog, want dan kun jij een nieuwe code aanvragen bij Microschoft.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, maar dan heb ik een server en verder nog niets om er op te zetten
ben ook de sticker met nummer kwijt zie ik nu![]()
Die vind ik nog wel leukquote:
Ik zal hem eens aanraden bij mn oudersquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:20 schreef FUFR het volgende:
Ik ben er uit, J. (eigenlijk ik) is ook verzekerd bij ZLM.
Geen kinderziekte zeg maar?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die vind ik nog wel leuk
Nou, K heeft iets dat op krentenbaard lijkt en nu een antibioticakuur en fucidin zalf en het zou binnen twee dagen al stukken beter moeten zijn (ziet er ook niet uit en is echt in twee dagen tijd ineens helemaal verspreiddinsdag had ze 1 plekje dat op een kapotgekrebde muggenbult leek, nu lijkt r bovenlijf wel een luipaard
)
eh..nee zullen we maar zeggen. de software hebben we "geërfd"quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel de factuur nog, want dan kun jij een nieuwe code aanvragen bij Microschoft.
He bah, hopen dat A. (?) het niet ook krijgt!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die vind ik nog wel leuk
Nou, K heeft iets dat op krentenbaard lijkt en nu een antibioticakuur en fucidin zalf en het zou binnen twee dagen al stukken beter moeten zijn (ziet er ook niet uit en is echt in twee dagen tijd ineens helemaal verspreiddinsdag had ze 1 plekje dat op een kapotgekrebde muggenbult leek, nu lijkt r bovenlijf wel een luipaard
)
Ahaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh..nee zullen we maar zeggen. de software hebben we "geërfd"
dat is de straf die je krijgt als je mij voor de gek gaat zitten houdenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die vind ik nog wel leuk
)
Dat doe ik nooooitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
dat is de straf die je krijgt als je mij voor de gek gaat zitten houden
quote:
quote:
Die ook niet, die vroeg alleen maar heel lief op mijn verjaardag: Mama, heeft Artic al iets gezegd?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die ook niet, die vroeg alleen maar heel lief op mijn verjaardag: Mama, heeft Artic al iets gezegd?![]()
![]()
![]()
Ik vond het wel liefquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:03 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
![]()
leer je kinderen eens dat ze hun mond moeten houden als grote mensen praten
Ik moet eerst mn bed nog uitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:08 schreef Stereophonic het volgende:
ik vond het stiekem wel grappig
pfff buienradar gadget op mijn desktop...waar is NL gebleven? ik zie alleen een wolk...
de laatste videoclip van Michael Jackson?quote:
ik zou blijven liggenquote:
Ik weet niet wat het is, maar ik moest lachenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:13 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
de laatste videoclip van Michael Jackson?
Die was toch al goed?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:14 schreef Inu het volgende:
OMG
Nee, kan niet blijven liggen, moet aan de scriptie
Typfoutjes moeten er nog uit en bibliografie ff controleren en dan printen en dan kannie weg iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |