met liefdequote:
Zet 'm in je avatar!quote:
Nee joh! Michael Reiziger natuurlijk!quote:
gay alert!quote:
dikke lip alertquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee joh! Michael reiziger natuurlijk!
[ afbeelding ]
fout, coconut alert.quote:
Snijden lijkt mij de makkelijkste optie, branden zou ook kunnen of met zilvernitraat (heb ik nog wel liggen!).quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:46 schreef amaranta het volgende:
Ik blijf hier weg zolang de topictitels nog MJ bevatten of sporen daarvan.
Hoe verwijder je wild vlees? Of ken alleen de huisarts dat doen?
tot volgend jaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:46 schreef amaranta het volgende:
Ik blijf hier weg zolang de topictitels nog MJ bevatten of sporen daarvan.
Hoe verwijder je wild vlees? Of ken alleen de huisarts dat doen?
Michael Jackson is ereburger van Eindhovenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Snijden lijkt mij de makkelijkste optie, branden zou ook kunnen of met zilvernitraat (heb ik nog wel liggen!).
Huisarts is natuurlijk ook een optie.
Heet jouw huisarts toevallig Michael?
Ik heb een tr geplaatst dat er een leugen in de TT van dit topic staat, of een modje het wil aanpassen. Kwestie van wachten op een reddend modje.![]()
Oh, zou dat werken ja? Kun je dat anders morgen hier even afgeven als je van je werk naar huis fietst? Dat scheelt me een bezoekje aan Ellie (de HA).quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Snijden lijkt mij de makkelijkste optie, branden zou ook kunnen of met zilvernitraat (heb ik nog wel liggen!).
Huisarts is natuurlijk ook een optie.
Heet jouw huisarts toevallig Michael?
Ik heb een tr geplaatst dat er een leugen in de TT van dit topic staat, of een modje het wil aanpassen. Kwestie van wachten op een reddend modje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |