Je hebt 't aardig door. Alleen missen er nog de nodige scheldwoorden en krachttermen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:22 schreef Jarno het volgende:
Ff denken hoor...
"TS ZIT ONDER DE PLAK EN DURFT ER ALLEEN MAAR EEN TOPIC OVER TE OPENEN!!!!11111"
Zoiets toch?
Zou het schelen als ik er een paint bij doe denk je?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je hebt 't aardig door. Alleen missen er nog de nodige scheldwoorden en krachttermen.
Probeer daar nog aan te werken.
Jaaa!! Paint!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zou het schelen als ik er een paint bij doe denk je?
Dat compenseert aardig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zou het schelen als ik er een paint bij doe denk je?
Ik ga er even mee aan de slag. Thanks! De manier waarop het topic tot nu toe verloopt kan natuurlijk écht niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat compenseert aardig.
Als je het echt goed wil doen in KLB achterhaal je de Hyves van TS en plemp je zijn foto's in dit topic.
Succes.
Condoom jezelf.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je hebt 't aardig door. Alleen missen er nog de nodige scheldwoorden en krachttermen.
Probeer daar nog aan te werken.
Bel me als je relatie stuk loopt...quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:28 schreef mimi112 het volgende:
Heb ook lang haar (m'n vriend trouwens ook), maar ik heb het meest last van haaruitval.
Na het borstelen maak ik de borstel schoon, na het kammen maak ik de kam schoon, na het douchen maak ik het putje schoon en onlangs heb ik het putje helemaal schoongemaakt, omdat het niet doorliep... Dusse... denk dat je even goede afspraken moet maken, zodat je je niet meer zo hoeft te ergeren.
En wat betreft dat kussen, ze moet ff d'r haar borstelen voordat ze naar bed gaat (en de borstel schoonmaken natuurlijk)..
Hyvesquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat compenseert aardig.
Als je het echt goed wil doen in KLB achterhaal je de Hyves van TS en plemp je zijn foto's in dit topic.
Succes.
Ja maar om nou je rotzooi overal achter je reet te laten slingeren is weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Per dag verliest iedereen een x aantal haren, dat is gewoon zo. Jammer alleen dat jij ermee zit.
Hulde.quote:Als er iets goor is dan is het wel de borstel van een vrouw, die dingen zien er meestal uit alsof cousin IT in een Indiana Jones val met puntige spijlen is gevallen.
Ik heb 't filmpje niet gezien maar; ga weg smeerlapquote:
Naked Gun scènes al vies vindenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:46 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik heb 't filmpje niet gezien maar; ga weg smeerlap
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
Had je dan liever een wijf naast je gehad met een vlot, pittig kapsel ?
Origineel Jarnoquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:
"TS heeft liever een vrouw met een kort pittig kapsel!!!!11111111111"
Nee, nog niemand heeft de link tussen haaruival en kanker weten te makenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ga er even mee aan de slag. Thanks! De manier waarop het topic tot nu toe verloopt kan natuurlijk écht niet.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:51 schreef Timmor het volgende:
[..]
[..]
Origineel Jarno
Dit bewijst weer dat het je totaal niet om de inhoud van het topic/reacties gaat maar dat je gewoon een stijf plassertje krijgt van elke post die je maakt![]()
Wat is je punt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:51 schreef Timmor het volgende:
[..]
[..]
Origineel Jarno
Dit bewijst weer dat het je totaal niet om de inhoud van het topic/reacties gaat maar dat je gewoon een stijf plassertje krijgt van elke post die je maakt
Hoe lang duurt 't om een paint te maken, prutsert?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ga er even mee aan de slag. Thanks! De manier waarop het topic tot nu toe verloopt kan natuurlijk écht niet.
Haha, inderdaad, zo eentje die broekpakken draagt en dat doodnormaal vindt..quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
Had je dan liever een wijf naast je gehad met een vlot, pittig kapsel ?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wees blij dat ze niet in bed poept.
Of dat je buurman dat doet!
JAquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat TS' buurman in TS zijn bed poept ?
Ja maar zo kun je elk probleem wel wegwuivenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA![]()
Dus dan zijn een paar haren (OOOOH NOOOOOS) echt niet erg
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:50 schreef HoneyPop het volgende:
Oh laat ook maar.. zal ik me maar kaal scheren dan?...
Dus jij ligt graag in het kutvocht van je mokkelquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:42 schreef DoctorB het volgende:
Echte mannen kammen hun haar niet.
Echte mannen geven hun vrouw 2 kussens.
Echte mannen kiezen een vrouw die het kussen des mannes niet bevuild anders dan met lichaamssappen.
Echte mannen laten hun vrouw het doucheputje reinigen.
Literair hoogstandjequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:28 schreef Timmor het volgende:
[..]
Dus jij ligt graag in het kutvocht van je mokkel(om het even heel plastisch uit te drukken)
Maar.. als je mokkel voordat je gaat slapen tegen je kussen heeft liggen schuren is het ook weer too much..quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:00 schreef DoctorB het volgende:
Beter dan in het haar van je vriending
Pussysmell trekt andere vrouwen aan. Je weetz!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:02 schreef Byte_Me het volgende:
mijn kat heeft dat ook, maar als ik die een paar keer per dag borstel, dan ligt het hele huis tenminste niet vol haren. dus ik denk dat je je vriendin gewoon ook een paar keer per dag moet borstelen
Nee hoor, want dje de volgende dag weer aftershave. Kredietcrisis, zuinigheid kent geen tijd. Je weeeetzzz!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:04 schreef deroo het volgende:
[..]
Maar.. als je mokkel voordat je gaat slapen tegen je kussen heeft liggen schuren is het ook weer too much..
Bedankt alvast voor later!quote:
Flikker op met je kutpapegaai, homonewbiejong.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:59 schreef Timmor het volgende:
Waar is de creativiteit medefokkers?
Reacties met "vlot en pittig kapsel" nemen de KLB over... het lijkt hier wel een papegaaien bijeenkomst...
[ afbeelding ]
"wraahhh......vlot en pittig kapsel............vlot en pittig kapsel..........lorre...."
Je voelt je wel snel aangesproken héquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Flikker op met je kutpapegaai, homonewbiejong.
Daarom moet je ook altijd "buiten de deur eten"quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:00 schreef Houzer het volgende:
Ik vind het vooral kut als ik een ander wijf in ons bed neuk.
Dan moet ik de zwarte lange haren weer gaan zoeken, voordat mijn vriendin ze vind,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |