abonnement Unibet Coolblue
pi_76475689
Flurrie, wil je ook nog wat DLC? Der staan er twee in mijn kelder die als 't goed is te zien is in de stad. Vooral de taart is gaaf
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_76526138
Als dat zou kunnen heel graag,

Kan ik deze binnenkort bij je komen ophalen (opsturen mag ook hoor)??
I'm not lost, i'm just geocaching
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:08:49 #228
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_76574252
Even een kleine schop

Ben sinds kort ook bezig met deze game en ik moet zeggen dat het zeer verslavend werkt

Hier enkele sfeerimpressies van mijn stad Osiris:









Zoals je ziet is mijn stad enigzins droog geworden

Mochten er nog mensen zijn die het leuk vinden om een keer online te gaan is hier mijn FC data:

Naam: BONG4002
Stad: Osiris
Toegangscode: 0818-4788-1031

Ik ben benieuwd

Als je me heb toegevoegd laat het even weten dan zet ik je er ook gelijk even bij

[ Bericht 6% gewijzigd door BONG4002 op 08-01-2010 19:10:15 (kleine regel bijgevoegd) ]
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 00:22:55 #229
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_76586705
Hoe komt iedereen nou aan zo'n vlag?

En ik wil graag kerstmis alsnog vieren! Tot welke datum kan ik hem dan het beste terugzetten? Ik las iets over 24 december ofzo?
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_76586909
Wat een eng hoofd. Mii Mask?

Laat maar weten of je wat nodig hebt

Flurrie: Heb jij de Nintendog modellen nog gehad? Volgens mij heb je behoorlijk wat DLC niet. Ik kan het trouwens ook komen brengen

Judeljuud: De 24ste, en je hypotheek afbetalen
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:54:00 #231
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_76597871
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:29 schreef Vampess het volgende:
Wat een eng hoofd. Mii Mask?

Laat maar weten of je wat nodig hebt
[knip]
Is idd mijn Mii mask Zo eng is ie niet hoor als je hem live ziet bewegen en knipperen met zijn ogen Bijnaam is "Bongetje" (Niet van een echt bongetje maar was een bijnaam van mij op FOK! vandaar heb ik hem gemaakt)

Zelf heb ik niet heel veel nodig, er zit zoveel in het spel dat ik altijd wel weer iets nieuws tegen kom, maar als je nog DLC hebt (waarvan je vind dat het de moeite waard is) houd ik me graag aanbevolen! Ben pas sinds afgelopen dinsdag begonnen en heb weinig DLC).

Zal ik je toevoegen alvast?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_76608471
Is goed, ik zal je vanvond ook ff toevoegen
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:31:09 #233
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_76611055
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:20 schreef Vampess het volgende:
Is goed, ik zal je vanvond ook ff toevoegen
Leuk Misschien tot straks Oja, heb geen wiispeak / toetsenbord dus gaat allemaal even iets trager
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:28:01 #234
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_76646528
@Vampess: Ik heb je FC (1977-7970-2497) doorgevoerd in het systeem, klopt dit nummer nog? Zag je iig gisteren niet online
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_76667552
Winter shots en sneeuwpoppen


Gigantisch verschil met dit.



BONG4002: Ik heb je wel al toegevoegd, maar als je met online bedoelt dat je mijn poorten niet open hebt gezien, dat klopt. Eergisteren nog wel even langs K.K. Slider geweest, maar verder niet veel gespeeld

Sowieso doe ik mijn poorten niet veel open, zeker niet in de winter (weet je nog Flurrie, wat voor'n woestijn mijn dorp was vorig jaar ). Er mag niet op het gras gelopen worden, maar ik kan begrijpen dat mensen wel eens mislopen, omdat een vreemd dorp verwarrend is. Alleen liever niet in de winter, aangezien ik niet weet of mijn gras dat gaat overleven. En zoals je ziet, kan ik het niet laten om af en toe een sneeuwpop te bouwen

Mijn grootste zorg is eigenlijk dat aan't eind van de vorige winter, zag mijn dorpje er wel redelijk uit, maar de gras vlekken waren beduidend kleiner dan de sneeuw vlekken. Dus nu ben ik bang dat mijn sneeuw er wel goed uitziet, maar dan blijkt dat mijn gras vol sporen zit. Oké, zo erg al het waarschijnlijk niet zijn. Maar ik kijk het liever een winter aan

[ Bericht 0% gewijzigd door Vampess op 11-01-2010 08:55:49 ]
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 11 januari 2010 @ 13:51:07 #236
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_76676673
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:48 schreef Vampess het volgende:

BONG4002: Ik heb je wel al toegevoegd, maar als je met online bedoelt dat je mijn poorten niet open hebt gezien, dat klopt. Eergisteren nog wel even langs K.K. Slider geweest, maar verder niet veel gespeeld
Okej, ik snap het Maar kan je nog geen post versturen en had ergens gelezen dat er minimaal één wifi bezoek moet zijn geweest voordat je met elkaar kan communiceren in AC, misschien kan je beter in mijn stadje langskomen? Maakt het ook nog uit welke naam en stad je invoert als je iemand toevoegd? Als dat zo is dan kan er iets fout gegaan zijn omdat ik je nickname van hier gebruik in de lijst en een zelfgekozen naam voor je dorp....
quote:
Sowieso doe ik mijn poorten niet veel open, zeker niet in de winter (weet je nog Flurrie, wat voor'n woestijn mijn dorp was vorig jaar ). Er mag niet op het gras gelopen worden, maar ik kan begrijpen dat mensen wel eens mislopen, omdat een vreemd dorp verwarrend is. Alleen liever niet in de winter, aangezien ik niet weet of mijn gras dat gaat overleven. En zoals je ziet, kan ik het niet laten om af en toe een sneeuwpop te bouwen
Je hebt veel zorg en tijd in je paden gestoken evenals de bloemen dus kan me voorstellen dat je daar erg zuinig op wilt zijn!
quote:
Mijn grootste zorg is eigenlijk dat aan't eind van de vorige winter, zag mijn dorpje er wel redelijk uit, maar de gras vlekken waren beduidend kleiner dan de sneeuw vlekken. Dus nu ben ik bang dat mijn sneeuw er wel goed uitziet, maar dan blijkt dat mijn gras vol sporen zit. Oké, zo erg al het waarschijnlijk niet zijn. Maar ik kijk het liever een winter aan
Kom daarom maar bij mijn langs Mag je doen wat je wilt, mijn dorp heeft geen beperkingen
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_76683776
Vamp wees maar niet bang, mijn gras/sneeuw is nog steeds niet goed aangegroeid. Terwijl ik toch op min paadjes blijf, Vreemd hoor
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_76686535
Gras houden is veel makkelijker dan gras terug te laten groeien. In mijn oude dorpje heb ik er minstens 6 maanden over gedaan om al mijn gras terug te krijgen. En toen moest m'n Wii weg

Flurrie: Gras slijt elke dag, maar groeit ook alleen maar de dagen dat je het spel speelt. Het kan dus zijn dat je een lange periode groei gemist hebt als je lang niet gespeeld hebt.

BONG4002: Laat maar een tijd en datum weten, en wat je afgezien van DLC nog nodig hebt (fruit bijvoorbeeld)

Flurrie: Als je die gouden rozen heel hard nodig hebt, kan je ze ook hier bestellen. Ik groei ze allemaal zelf, dus het is een langzaam proces, en ik kan er echt geen een missen

Ik gebruik L&M voor regionale DLC, is wel zo handig
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 11 januari 2010 @ 17:54:56 #239
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_76687051
@Vampess: Heb niet echt iets nodig, heb al vele verschillende soorten fruit voor zover ik weet Maar evengoed bedankt! Zullen we afspreken dat ik mijn poorten open zet om 23:00uur? Kan je gezellig even langskomen! Let wel: mijn dorp is zeker niet bijzonder ofzo maar er valt wel genoeg te zien en te beleven
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_76687188
Ik zal er zijn!

DLC komt morgen, aangezien de post al geweest is, en ik moet nog bestellen. Heb je enige voorkeur voor iets? Ik heb na de Wii locker alleen het buitenlandse spul nog niet, maar dat ga ik binnenkort bestellen

Edit:; Ohja, bij het invoeren van FC maakt naam niet uit, alleen FC, en die hier is correct
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 11 januari 2010 @ 18:13:13 #241
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_76687653
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:59 schreef Vampess het volgende:
Ik zal er zijn!

DLC komt morgen, aangezien de post al geweest is, en ik moet nog bestellen. Heb je enige voorkeur voor iets? Ik heb na de Wii locker alleen het buitenlandse spul nog niet, maar dat ga ik binnenkort bestellen

Edit:; Ohja, bij het invoeren van FC maakt naam niet uit, alleen FC, en die hier is correct
Gezellig Heb even naar de DLC lijst gekeken in de link die je gaf, mijn voorkeur zou uitgaan naar een GameCube chest/dresser dus als je die hebt graag!

Het kan wel zijn dat mijn verbinding misschien weg zou kunnen vallen (Ziggo), mocht er iets misgaan is dat dus niet met opzet maar moet ik even in het kabelmodem de up en downstream parameters resetten
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_76688008
Ook Ziggo hier

Da's ook nog zoiets. Recent een nieuwe router aangeschaft. Ik neem aan dat alles werkt, maar zo niet, dan moet ik even aan de router pielen. Ik heb de GameCube chest niet bij de hand, maar ik zal 'm bestellen

Maak maar een lijstje als je wilt. Ik moet het bij Nook bestellen, dus het gaat per 10, en er is ondertussen behoorlijk wat DLC. Veel meer dan ik eigenlijk verwacht had, sinds het cadeautjes zijn.
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 11 januari 2010 @ 18:26:35 #243
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_76688148
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:22 schreef Vampess het volgende:
Ook Ziggo hier

Da's ook nog zoiets. Recent een nieuwe router aangeschaft. Ik neem aan dat alles werkt, maar zo niet, dan moet ik even aan de router pielen. Ik heb de GameCube chest niet bij de hand, maar ik zal 'm bestellen

Maak maar een lijstje als je wilt. Ik moet het bij Nook bestellen, dus het gaat per 10, en er is ondertussen behoorlijk wat DLC. Veel meer dan ik eigenlijk verwacht had, sinds het cadeautjes zijn.
Is goed hoor, wil jij eigenlijk nog wat hebben? Dan zorg ik ervoor dat het allemaal netjes ligt uitgestald op het veld
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_76688258
Nah, ik heb meer dan genoeg
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 11 januari 2010 @ 18:31:33 #245
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_76688306
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:30 schreef Vampess het volgende:
Nah, ik heb meer dan genoeg
Geen fruit, wallpapers etc?

Misschien wat bells? Er groeien veel bell trees bij mij met zakjes van 30.000 per stuk
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  maandag 11 januari 2010 @ 18:39:09 #246
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_76688577
Nog even een shotje tussendoor:



Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_76707141
Ugh, Ziggo. BONG4002: Het was gezellig

Jammer dat Ziggo er een eind aan maakte, maar ik moet ook echt eens gaan slapen. De rest van de tour komt de volgende keer wel
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  dinsdag 12 januari 2010 @ 01:23:42 #248
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_76707211
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 01:19 schreef Vampess het volgende:
Ugh, Ziggo. BONG4002: Het was gezellig

Jammer dat Ziggo er een eind aan maakte, maar ik moet ook echt eens gaan slapen. De rest van de tour komt de volgende keer wel
Ik dacht al dat het aan Ziggo lag, anyway het was supergezellig en zeker als ik ook Wiispeak heb is het natuurlijk veel beter Slaap lekker trouwens

(Dit is dan weer wél getypt met een USB toetsenbord, maar dat werkte dus niet om de redenen die ik je noemde in het spel wat hier niet mag volgens de policy
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:43:48 #249
16874 creno
born this way
pi_76788368
Ik heb gisteren bij intertoys AC + wii speak voor 25 euro gekocht !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  donderdag 14 januari 2010 @ 07:58:24 #250
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_76795666
Ik heb een andere tv en een component kabeltje nu, misschien nog maar eens gaan spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')