Ondergedoken inmiddelsquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef PinkCake het volgende:
D'r ouders zullen wel trots op haar zijn...
voorbeeld doet volgen... van wie zou ze het geleerd hebben?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef PinkCake het volgende:
D'r ouders zullen wel trots op haar zijn...
ik heb niet eens een vaste lijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goh dat heb ik nou met de vaste lijndie heb ik alleen omdat ik die er gratis bij mijn internet en tv abo bij krijg
Inderdaad. Dat wijf zal wel gewoon een flinke trap tegen d'r hol gemist hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
voorbeeld doet volgen... van wie zou ze het geleerd hebben?
Ja, uit de tijd dat men nog hoofdletters en leestekens gebruikten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:25 schreef Bosbeetle het volgende:
hoe oud is dit eigenlijk is dit nog uit de tijd van inbel internet?
Arme mensen in Afrika?quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:32 schreef Pacmaniac het volgende:
ROFL ik weet het weer !
MAAR MET EEN STRAATFOBIE HEB JE NATUURLIJK GEEN ANDERE KEUZE . ......... FUCKING HALVE TAMME!!!
Denk dat ze ook een flinke zorgtoeslag ontvangt die daar al is afgetrokken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:28 schreef marcel-o het volgende:
hoe kom je aan 45 euro ziekenverzekering?
zegt meer over jouw frustraties dan over haarquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik kan beter niet meer naar dit soort dingen kijken. Het brengt mijn bloed aan het koken.
Groot eigen risico kan ook nog.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:28 schreef marcel-o het volgende:
hoe kom je aan 45 euro ziekenverzekering?
Exact, maar ik vraag mij af hoeveel mensen in dit topic de uitkeringen (lees bijstand) sterk willen verlagen. Met toeslagen, subsidies, premies en de bijstand zelf kun je ongeveer 1000 euro per maand ophalen, wat mij betreft kan dat naar iets van 600 euro. Ik heb voor mij zelf wel eens een lijstje gemaakt, en als ik al het overbodige op het lijstje van deze mevrouw schrap dan kom je daar ook ongeveer op uit. Maar velen vinden dat dan weer geen goed idee, als ik bij discussies en verjaardagen dit voorstel doe ben je gelijk weer de rechts kapitalist. Niet dat ik dat vervelend vind, maar het zegt wel iets over het denkbeeld dat veel mensen hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Het echte ellendige is natuurlijk dat de overheid dergelijke NIETSNUTTEN kunstmatig in stand houdt! Zonder uitkering zou zo'n wicht zich nooit zo gedragen.
Klopt. Tegenwoordig hoef je als Nederlander zjinde zelf totaal geen eigen verantwoordelijkheid te dragen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Exact, maar ik vraag mij af hoeveel mensen in dit topic de uitkeringen (lees bijstand) sterk willen verlagen. Met toeslagen, subsidies, premies en de bijstand zelf kun je ongeveer 1000 euro per maand ophalen, wat mij betreft kan dat naar iets van 600 euro. Ik heb voor mij zelf wel eens een lijstje gemaakt, en als ik al het overbodige op het lijstje van deze mevrouw schrap dan kom je daar ook ongeveer op uit. Maar velen vinden dat dan weer geen goed idee, als ik bij discussies en verjaardagen dit voorstel doe ben je gelijk weer de rechts kapitalist. Niet dat ik dat vervelend vind, maar het zegt wel iets over het denkbeeld dat veel mensen hebben.
Ik vind het nogal krom dat mensen met een uitkering hun geld uitgeven aan rotzooi, zoals deze dame. Terwijl ze dan korting krijgen op hun ziektekosten, hun huur, soms zelfs gratis internet etc. Als ze een normaal uitgavenpatroon hadden waarbij dit soort vaste lasten op de eerste plaats staan, kan ze makkelijk het normale tarief betalen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Exact, maar ik vraag mij af hoeveel mensen in dit topic de uitkeringen (lees bijstand) sterk willen verlagen. Met toeslagen, subsidies, premies en de bijstand zelf kun je ongeveer 1000 euro per maand ophalen, wat mij betreft kan dat naar iets van 600 euro. Ik heb voor mij zelf wel eens een lijstje gemaakt, en als ik al het overbodige op het lijstje van deze mevrouw schrap dan kom je daar ook ongeveer op uit. Maar velen vinden dat dan weer geen goed idee, als ik bij discussies en verjaardagen dit voorstel doe ben je gelijk weer de rechts kapitalist. Niet dat ik dat vervelend vind, maar het zegt wel iets over het denkbeeld dat veel mensen hebben.
straatfobiequote:Op donderdag 9 juli 2009 02:32 schreef Pacmaniac het volgende:
ROFL ik weet het weer !
MAAR MET EEN STRAATFOBIE HEB JE NATUURLIJK GEEN ANDERE KEUZE . ......... FUCKING HALVE TAMME!!!
Hoe weet je dat uit het 2004 komt?quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:22 schreef F04 het volgende:
[..]
De uitzending komt ook uit het oude archief van RTL, 2004 volgens mij. Pre RTLgemist dus.
Het mag van mij nog best lager dan 600 euro... Er is niets mis met enige motivatie om wat te gaan doen. Als je netto 1000 euro per maand aan subsidies krijgt, en het minimumloon bruto 13xx is, snap ik dat er zoveel nietsnutten zijn die alles weigeren!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, precies kijk bijvoorbeeld eens naar de regeringspartijen welke in 2004 het kabinet bestierde en de regering die er nu zit. [sarcasme]precies hetzelfde gedachtegoed[/sarcasme]quote:
vind je het gek met al dat gerookquote:Stom wijf, ga werken.
Ze lijkt godverdomme net 50 trouwens.![]()
In dit soort gevallen zou je toch willen pleiten dat ze haar uitgaven moet verantwoorden. Maar eigenlijk is 1000 euro per maand vrij veel is. De rest is meer haar eigen probleem.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het mag van mij nog best lager dan 600 euro... Er is niets mis met enige motivatie om wat te gaan doen. Als je netto 1000 euro per maand aan subsidies krijgt, en het minimumloon bruto 13xx is, snap ik dat er zoveel nietsnutten zijn die alles weigeren!
De grote vraag is dan ook waarom dit land zo graag zulke mensen in stand houdt... 't Is niet alsof ze iets toevoegen.
Die uitkeringen kunnen ook flink naar beneden. Helemaal bij dit soort figuren. Kijk, voor mensen die niet KUNNEN (door bijv. handicap) werken is het wat anders. Maar ze is verdomme 20 en er is werk zat. In haar geval vind ik zelfs 600 euro nog teveel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |