Ja, nu hopen dat t wijf niet over een van je familieleden heen banjertquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zoiets heet natuurlijke selectie, dat ze zich maar om 'n boom vouwt met dat geval.
Dat is "een dubbeltje op zijn kant" met John Williams. Dit is een herhaling van Geen Cent te makken met Peter vd Vorstquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:15 schreef Mylene het volgende:
Ik snap al die mensen niet uit Geen cent te maken. Sommige hebben een inkomen van 3200 en 5200 netto en dat slaap die vrouw van de laatste komen ook nog op een matras op de grond.
15 euro hierquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:40 schreef Jarno het volgende:
500 euro aan mobiel!. Echt. Ik doe het met drie tientjes in de maand en ik hou nog over.
.
Als ik zeggenschap zou hebben over de uitkeringen in NL en ik zou dit geval langs zien komen op TV zou ik haar direct de helft in laten leveren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:26 schreef griekjeee het volgende:
En dan maken mensen zich druk om studenten die frauderen. Dat ze eerst deze varkens eens aanpakken
Inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Als ik dan geld ga verdienen met een baan kan ik weer een lening afsluiten.![]()
![]()
ik heb 325 minuten ofzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hier 5. Dat geeft 20 euro Orange btg, kan ik uren mee bellen...
0 euro hier.quote:
Dit soort mensen moeten ze gewoon aan het werk schoppen. Er is zat werk, alleen is dat veelal geen werk dat aantrekkelijk is. In dit geval zou ze gewoon ieder baantje aan moeten nemen die haar aangeboden wordt. Zolang je geen handicap hebt dat je weerhoudt van het uitoefenen van bepaalde dingen kun je prima werken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:33 schreef Shoombak het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
Maar serieus, van mij mogen ze direct haar uitkering stopzetten, laat haar maar een leren omgaan met geld. 20 en een uitkering, dat is echt bizar triest.
Een mobiel is idd overbodig voor mensen die in de schulden zittenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
0 euro hier.
Een mobiel is overbodig (tenzij voor je werk, maar dan moet je werkgever het ook maar betalen).
goh dat heb ik nou met de vaste lijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
0 euro hier.
Een mobiel is overbodig (tenzij voor je werk, maar dan moet je werkgever het ook maar betalen).
Nee, dat is een hoedje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moest het ook leren, iedereen... ach...
Is dit die muts nou?
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit soort mensen moeten ze gewoon aan het werk schoppen. Er is zat werk, alleen is dat veelal geen werk dat aantrekkelijk is. In dit geval zou ze gewoon ieder baantje aan moeten nemen die haar aangeboden wordt. Zolang je geen handicap hebt dat je weerhoudt van het uitoefenen van bepaalde dingen kun je prima werken.
Sowieso vind een uitkering van 1000 wel erg asociaal veel. Dat is gewoon meer dan het minimum loon voor iemand van haar leeftijd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Mensen lachen vaak naar die mensen van de "groenvoorziening", daar heb ik juist wel respect voor.
Deze mensen "werken" iig, ze proberen iig wat te doen.
Laat dat wijf van dat filmpje maar eens schoffelen ofzo!
En bij het weigeren van een baan gewoon een (groot) gedeelte van die uitkering intrekken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |