abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70896356
Ik ken dit stomme wijf met haar poffertjesporum zie haar vaak in de coffeeshop in purmerend.

edit iteejer: doe es niet, geen adressen of aanwijzingen daarheen

[ Bericht 32% gewijzigd door iteejer op 12-07-2009 12:50:10 ]
pi_70897538
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

15 euro hier
6.95 hier
  zondag 12 juli 2009 @ 12:44:51 #253
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_70897576
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:51 schreef Mariek31 het volgende:
Ik ken dit stomme wijf met haar poffertjesporum zie haar vaak in de coffeeshop in purmerend.

Dat verklaard haar hoge 'rook' rekening!

En die auto zonder remmen en er toch in b lijven rijden! Survival of the fittest! FTW

[ Bericht 4% gewijzigd door iteejer op 12-07-2009 12:51:53 ]
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  zondag 12 juli 2009 @ 12:46:45 #254
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_70897627
LOL hier woont ze dus boven!

MODS: dit is een verkapte NAW. Niet echt dus lol.

edit iteejer: geen adressen publiceren graag. echt of niet echt

[ Bericht 30% gewijzigd door iteejer op 12-07-2009 12:48:47 ]
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  zondag 12 juli 2009 @ 12:48:21 #255
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_70897663
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

m.a.w. jij wilt nu beweren dat je hier in nederland niet een stuk duurder leeft als in polen ? Het is zelfs zo dat Polen een tijd lang haar arbeiders uit nederland heeft teruggehaald omdat er bouwprojecten daar niet afkwamen.
Zie je mij dat beweren?! Ik wil wel beweren dat er in Polen ongetwijfeld veel minder mensen van een uitkering/WAO leven dan hier, en dus meer mensen meewerken in de maatschappij.
censuur :O
  zondag 12 juli 2009 @ 12:57:26 #256
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_70897881
Ik weet ook niet waar die 1000 euro vandaan komt, een bijstandsuitkering is toch veel lager voor een alleenstaande?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 12 juli 2009 @ 12:58:51 #257
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70897929
mijn god wat kansloos

op dit soort mensen kots ik

en wij maar weer langer door blijven werken
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 12 juli 2009 @ 13:09:26 #258
97079 Jeff89
Conquer All
pi_70898275
Als jullie toch allemaal zo veel problemen hebben met werken, regelen jullie toch gewoon OOK een uitkering? Stelletje jaloerse zeikerds.. Met een beetje aanstellen is een Wajong zo binnen hoor!
pi_70899047
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:57 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik weet ook niet waar die 1000 euro vandaan komt, een bijstandsuitkering is toch veel lager voor een alleenstaande?
Niet met de tientallen subsidies die je kunt aanvragen.
pi_70899730
Net het programma gezien, wat een wijf! ben wel benieuwd hoe het nu met haar gaat!
pi_70900454
Misschien een item voor FOK! tv?
Ron Paul 2012
  Admin zondag 12 juli 2009 @ 14:38:00 #262
2222 crew  iteejer
pi_70900692
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:09 schreef Jeff89 het volgende:
Als jullie toch allemaal zo veel problemen hebben met werken, regelen jullie toch gewoon OOK een uitkering? Stelletje jaloerse zeikerds.. Met een beetje aanstellen is een Wajong zo binnen hoor!
Dit vind ik wel een leuke En getuigt van lef om tegen de stroom in te gaan
pi_70918070
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:48 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Zie je mij dat beweren?! Ik wil wel beweren dat er in Polen ongetwijfeld veel minder mensen van een uitkering/WAO leven dan hier, en dus meer mensen meewerken in de maatschappij.
mss ook wel omdat het prijsniveau en de regeltjesdruk daar een stuk lager is en het daardoor een stuk makkelijker is om met een laag loon rond te komen? En al is er sprake van werkloosheid: Als ze dan hiernaartoe komen om 3 maanden bij te klussen en ze strijken een bedrag waar jan modaal hier niet eens zn bed voor uit wilt komen maar wat daar een jaarsalaris is, kijk ik er niet meer van op dat polen hier de naam hebben harde werkers te zijn.
pi_70936888
Harry

Harry moet al ruim 25 jaar rondkomen van een uitkering van (inmiddels) 733 euro per maand. Daarbij komt zo’n 290 euro aan huursubsidie en zorgtoeslag, en eens per jaar ontvangt hij 350 euro langdurigheidstoeslag en 500 euro vakantiegeld. Die 850 euro zet hij opzij. „Als je die extraatjes spaart en zuinig leeft hou je in vier jaar tijd zo’n 7500 euro over.’’
pi_70937138
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
Harry

Harry moet al ruim 25 jaar rondkomen van een uitkering van (inmiddels) 733 euro per maand. Daarbij komt zo’n 290 euro aan huursubsidie en zorgtoeslag, en eens per jaar ontvangt hij 350 euro langdurigheidstoeslag en 500 euro vakantiegeld. Die 850 euro zet hij opzij. „Als je die extraatjes spaart en zuinig leeft hou je in vier jaar tijd zo’n 7500 euro over.’’
7500 euro teveel gekregen blijkbaar
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_70937420
quote:
De vraag is echter waar het geld vandaan moet komen als iedereen dadelijk van een uitkering leeft.
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:38 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een leuke En getuigt van lef om tegen de stroom in te gaan
Het getuigt anders eerder van kortzichtigheid.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_70937618
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
Harry

Ruim 13.000 euro per jaar, netto, zonder er ook maar iets voor te hoeven doen. Dat is 1100 euro per maand... er zijn mensen die daar elke week 40 uur voor moeten werken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_70937772
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:35 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ruim 13.000 euro per jaar, netto, zonder er ook maar iets voor te hoeven doen. Dat is 1100 euro per maand... er zijn mensen die daar elke week 40 uur voor moeten werken.
Sterker nog, ik woon alleen + hypotheek + vaste lasten. Ik ken mensen met een uitkering die meer overhouden dan ik uiteindelijk.
Ik verdien wel meer, maar ik liever ook meer in. Krom land.

Stom wijf in de OP trouwens. Sigaretten afpakken, auto afpakken en pas terug geven als ze werk heeft. Lui varken. En een telefoon heeft ze niet nodig als ze internet heeft. Je kan via email solliciteren en contact houden.
pi_70937924
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:40 schreef Rasher het volgende:

[..]

Sterker nog, ik woon alleen + hypotheek + vaste lasten. Ik ken mensen met een uitkering die meer overhouden dan ik uiteindelijk.

Stom wijf in de OP trouwens. Sigaretten afpakken, auto afpakken en pas terug geven als ze werk heeft. Lui varken. En een telefoon heeft ze niet nodig als ze internet heeft. Je kan via email solliciteren en contact houden.

Daar wil ik me allemaal echt niet mee gaan bemoeien, oftewel, uitkering direct stopzetten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_70937953
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:40 schreef Rasher het volgende:

[..]

Bijstandklantjes hoeven vaak geen gemeentelijke belastingen e.d. te betalen, dat tikt hard aan. Hier is het zelfs zo dat de aanvullende zorgverzekering vergoed word, diep triest vind ik het.
pi_70938095
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:42 schreef Sj0rs het volgende:
De criteria voor een uitkering mogen wel verscherpt worden.
Die zijn godzijdank ook verscherpt. Maar het zou mijn inziens nog moeilijker moeten worden.

Echt als je dit ziet, ga werken voor je centen gvd
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_70939889
quote:
Nou, daar moet je trots op zijn. Lekker teren op andersmans centen. Nee, ik wer liever voor mijn geld, maar het is wel van de zotte dat je daar van overheidswege als het ware voor gestraft wordt omdat je minder overhoudt dan sommigen met een uitkering.
pi_70958650
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:54 schreef RealZeus het volgende:
Nou, daar moet je trots op zijn. Lekker teren op andersmans centen. Nee, ik wer liever voor mijn geld, maar het is wel van de zotte dat je daar van overheidswege als het ware voor gestraft wordt omdat je minder overhoudt dan sommigen met een uitkering.
Uitkeringen zijn geen liefdadigheid, ook geen gunst, maar een collectieve afspraak die we op democratische wijze met zijn allen gemaakt hebben. Ik moet degene nog ontmoeten die als hij/zij werkeloos wordt ook zo principieel is, en zegt 'nou die uitkering hoe ik niet hoor, ik werk liever voor mijn geld'.

Een afspraak als een noodzakelijk middel om de koopkracht in stand te houden. Uitkeringen zijn economisch gemotiveerd, niet sociaal: als het er op aan komt kan een ieder toch wel wegrotten, zo sociaal zijn we wel in NL.
Uitkeringen dienen om de middenstand in stand te houden de supermarkten etc. Want als men massaal werkloos wordt hebben die ook geen inkomsten meer, en krijg je nog meer werkloosheid, verpaupering, sociale afbraak etc. Dan krijg je een lawine zoals er in de jaren dertig vorige eeuw plaats vond.
Hogere inkomens krijgen dan ook hogere ww- of wao-uitkeringen. Daar hebben ze dan ook premie voor betaald. Maar ook die worden steeds meer afgeroomd.

Voor de goede orde: ik werk ook voor mijn geld, ik zit in het hoogste belastingtarief dus draag echt wel het nodige bij aan die sociale zekerheid. Voor ik ervan beschuldigd word ook uitkeringstrekker te zijn en voor eigen parochie te preken

Misbruik is niet goed te praten maar om de uitkeringen zo negatief neer te zetten is ook niet terecht.
pi_70959048
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:08 schreef iteejer het volgende:

Uitkeringen zijn geen liefdadigheid, ook geen gunst, maar een collectieve afspraak die we op democratische wijze met zijn allen gemaakt hebben. Ik moet degene nog ontmoeten die als hij/zij werkeloos wordt ook zo principieel is, en zegt 'nou die uitkering hoe ik niet hoor, ik werk liever voor mijn geld'.
Het ligt eraan waardoor je werkloos wordt. Wanneer dat is omdat je je werk niet meer KAN uitvoeren door bijvoorbeeld een handicap na een bedrijfsongeval of wat dan ook vind ik dat heel wat anders. Maar wat is er mis om mensen die gewoon gezond zijn en kunnen werken verplicht aan het werk te schoppen en dan maar werk laten doen wat ze niet zo leuk vinden? Dan hoeven we ook niet al die Polen hierheen te halen. Natuurlijk is het makkelijker en leuker om lekker thuis te hangen genietend van het geld van de belastingbetaler, maar dat kan nooit de bedoeling zijn van een uitkering. \

Natuurlijk is een uitkering prima om het gat te vullen tussen 2 baantjes (omdat je bij de vorige ontslagen bent of zo), maar zoiets moet ook niet langer dan een halfjaar duren naar mijn mening, dan ga je tot die tijd maar iets doen wat niet zo leuk is. Ik zie niet in wat daar mis mee zou zijn.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_70959097
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')