abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70797086
Ene Marjoleine van den Berg van AEGON liegt echt alles bij elkaar, die tante is 'knettergek'

Lees even mee
quote:
De stijl van Aegon: de klant centraal.
AEGON Nederland wil haar klanten een betere financiële situatie bieden, vandaag, morgen en in de toekomst. Dagelijks zijn 2500 medewerkers in ons land hard bezig om dat voor miljoenen mensen te bereiken. Onze klanten kunnen kiezen uit zeer gevarieerde financiële diensten en producten, zoals pensioenen, levensverzekeringen, spaar- en beleggingsproducten, schade- en inkomensverzekeringen. Ze kunnen deze diensten en producten op allerlei manieren kopen, bij een tussenpersoon, via het internet of bij ons. Daarmee spelen wij flexibel in op hun individuele wensen. Want we verdiepen ons voortdurend in hun situatie en adviseren hen op elk moment dat er in hun leven wat gaat veranderen, over de beste oplossingen. Zo kunnen onze klanten de juiste keuzes maken die de kwaliteit van hun leven verhogen. Onze kernwaarden zijn daarbij: respect, vertrouwen en zorgen voor perspectief. Door op die manieren mee te leven biedt AEGON Nederland haar klanten echte meerwaarde en voelbare betekenis.

bron: allemaal leugens
Deze tante moet zich diep gaan schamen, kennelijk heeft ze totaal geen kennis van haar eigen bedrijf, weet totaal niet waar deze mafia onderneming zich daadwerkelijk mee bezig houdt. Woorden als respect, vertrouwen en zorgen voor perspectief en een betere financiële situatie
Het is allemaal aan een stuk gelogen, de realiteit is nl. precies het tegenovergestelde van deze woorden

Zelfs in het riool vind je niet zulke grote ratten als in de kantoren van AEGON, dus waarom geeft WB deze criminelen eigenlijk staatssteun? Hebben ze nog niet genoeg van de Nederlandse bevolking gestolen dan?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_70798648
Eh?
  Redactie Frontpage donderdag 9 juli 2009 @ 00:59:12 #3
145738 superworm
is erbij
pi_70800706
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:43 schreef TeringHenkie het volgende:
Eh?
QFT
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_70814773
Beetje makkelijk om een recruiter de schuld te geven

Deze woorden zijn overigens ook niet haar woorden, maar algemene bedrijfsomschrijvingen die verwerkt worden in elke vacature. Recruiters moeten deze gebruiken in het opmaken van een vacature (is beleid) en dan is overigens centraal geregeld.

Beetje laf om een recruiter de schuld te geven van een, in jou ogen onjuiste, omschrijving van het bedrijf. Daarvoor moet je bij de directie van AEGON zijn
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:33:19 #5
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_70820014
Zeg TS, ben jij een gevalletje legiolease ofzo ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_70824230
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef Leonidas82 het volgende:
Beetje makkelijk om een recruiter de schuld te geven

Deze woorden zijn overigens ook niet haar woorden, maar algemene bedrijfsomschrijvingen die verwerkt worden in elke vacature. Recruiters moeten deze gebruiken in het opmaken van een vacature (is beleid) en dan is overigens centraal geregeld.

Beetje laf om een recruiter de schuld te geven van een, in jou ogen onjuiste, omschrijving van het bedrijf. Daarvoor moet je bij de directie van AEGON zijn
Ze is het er kennelijk wel mee eens, anders zou ze nl. niet in deze functie werken. Zelf zou ik me kapot schamen als ik voor een bedrijf als AEGON zou werken. Beetje laf om andere mensen financieel leeg te zuigen omdat jij toevallig een baantje moet hebben
De directie van AEGON die is laf, ze reageren niet op brieven, laat staan dat ze opbellen om te praten over mijn problemen. Na vele brieven krijg je dan eens een brief met de melding dat je maar een afspraak moet maken met de tussenpersoon (=AEGON), dat zijn dus die onbetrouwbare mensen die je in eerste instantie er in geluisd hebben. Daar kun je dan nog meer goed advies van krijgen
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef elcastel het volgende:
Zeg TS, ben jij een gevalletje legiolease ofzo ?
Nee geen legiolease, maar zit wel met een lijfrente die gewoon totaal niets waard meer is. Ik probeer al tijden de adviseur te pakken te krijgen die mij dit gedrocht heeft verkocht om hem op zijn gedrag aan te kunnen spreken. AEGON voelt zich niet verantwoordelijk terwijl de tussenpersoon (Spaarbeleg) 100% eigendom is van AEGON. Onjuist financieel advies verstrekken, liegen, mensen niet te woord staan, doen alsof de neus bloed, het is typisch AEGON. Overigens zijn er natuurlijk veel meer van dit soort oplichters te vinden in de verzekeringswereld. Sterker nog zie er maar eentje te vinden die schone handen en een zuiver geweten heeft. Ze praten allemaal over hoe ze het vertrouwen van de klant weer kunnen herwinnen, nou dat is heel simpel, gewoon diep in de buidel tasten en waarmaken wat je belooft hebt aan je klanten.

Ik vond laatst nog een oude reklamefolder van AEGON met daarin de tekst: "Zelf voor je pensioen zorgen", je snapt natuurlijk hoe ironisch dat klinkt
Feitelijk wisten de criminelen van AEGON al wat de uitkomst zou worden van dit product
I'll sing you a lullaby.
pi_70824389
Tsja zolang er simpele mensen bestaan kan je ze alles wijsmaken...
pi_70824435
xenobinol ga lekker bij de ombudsman of de rechter klagen ipv. kuttopics openen, dit gaat nergens over
pi_70824491
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:50 schreef TeringHenkie het volgende:
xenobinol ga lekker bij de ombudsman of de rechter klagen ipv. kuttopics openen, dit gaat nergens over
Lees hem dan niet
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:52:06 #10
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70824497
Ik mis wel wat in dit topic.

Clou ofzo.
Intelligent, but fucked up.
pi_70824543
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Clou ofzo.

Die is er samen met het verstand van TS vandoor gegaan.
pi_70824674
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:49 schreef lost95 het volgende:
Tsja zolang er simpele mensen bestaan kan je ze alles wijsmaken...
Okee, zit wat in.

Maar heb jij overal expert kennis van? Voor veel producten zijn allerlei wettelijke eisen wat betreft de veiligheid, echter niet voor financiele producten, dat is een grote jungle waar je al snel in verdwaalt. Dus vraag je een professioneel adviseur om advies, en je mag verwachten dat deze persoon je niet voorliegt maar juist eerlijk en open is over de producten die hij verkoopt. Ik vind dat niet meer dan normaal, ik bedoel maar als iedereen maar de boel gaat zitten belazeren dan is het einde van de wereld gauw in zicht.
I'll sing you a lullaby.
pi_70824693
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:53 schreef lost95 het volgende:

[..]

Die is er samen met het verstand van TS vandoor gegaan.
Get lost
I'll sing you a lullaby.
pi_70824826
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Clou ofzo.
Financiele instellingen maken zich massaal schuldig aan het vertellen van onwaarheiden en maken zich schuldig aan oplichting. Wouter Bos vind ze zelfs zo gevaarlijk dat hij ze dan maar een dikke zak geld meegeeft om a.u.b. niet de staat op te laten draaien voor alle schade die voortkomt uit hun slechte bedrijfsvoering. Maar dat mag niemand weten, geeft sociale onrust, vandaar dit topic.
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:02:14 #15
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_70824894
quote:
Onze kernwaarden zijn daarbij: respect, vertrouwen en zorgen voor perspectief
Kriebel kriebel jeuk
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_70824971
Xenobinol,

Je doet precies hetzelfde als wat AEGON doet,

Zelfverrijking, met je lijfrente.

Zoveel mogelijk gratis geld (lijfrente) uit het kapitaal persen. Een echte baas heeft verzekeringsmaatschappijen niet nodig voor een aanvullend pensioen of een goed gevulde spaarrekening, maar verdient zijn eigen geld! (denk aan ondernemerschap).
pi_70825094
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Okee, zit wat in.

Maar heb jij overal expert kennis van? Voor veel producten zijn allerlei wettelijke eisen wat betreft de veiligheid, echter niet voor financiele producten, dat is een grote jungle waar je al snel in verdwaalt. Dus vraag je een professioneel adviseur om advies, en je mag verwachten dat deze persoon je niet voorliegt maar juist eerlijk en open is over de producten die hij verkoopt. Ik vind dat niet meer dan normaal, ik bedoel maar als iedereen maar de boel gaat zitten belazeren dan is het einde van de wereld gauw in zicht.
Als je adviseur je heeft voorgelogen heb je weldegelijk rechtsmiddelen tot je beschikking om stappen te ondernemen. Daarnaast, indien je verzekeraar teveel aan kosten heeft ingehouden kan je deze terugvorderen (Commisie Wabeke). Dus waarschijnljk hebt je het stukje over verwacht rendement wel gelezen, maar het stukje risico niet.
pi_70825471
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:04 schreef Leonidas82 het volgende:
Xenobinol,

Je doet precies hetzelfde als wat AEGON doet,

Zelfverrijking, met je lijfrente.

Zoveel mogelijk gratis geld (lijfrente) uit het kapitaal persen. Een echte baas heeft verzekeringsmaatschappijen niet nodig voor een aanvullend pensioen of een goed gevulde spaarrekening, maar verdient zijn eigen geld! (denk aan ondernemerschap).
Zelfverrijking? Nou ik ben er alleen maar armer van geworden hoor. AEGON niet die rekent zijn kosten wel door. Wat bedoel je overigens met een echte baas?
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:08 schreef lost95 het volgende:

[..]

Als je adviseur je heeft voorgelogen heb je weldegelijk rechtsmiddelen tot je beschikking om stappen te ondernemen. Daarnaast, indien je verzekeraar teveel aan kosten heeft ingehouden kan je deze terugvorderen (Commisie Wabeke). Dus waarschijnljk hebt je het stukje over verwacht rendement wel gelezen, maar het stukje risico niet.
Ja... nou gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee heel verschillende dingen. Ga maar eens procederen, de ombudsman, kifid etc... allemaal oude jongen die elkaar de hand boven het hoofd houden
Wabeke is met zijn 3,5% overigens maximale kosten ook knettergek, dat is nog veels te hoog. AEGON rekend mij gewoon lekker dit 40% En ondanks hun MIX fund met garantie (over de premie - de kosten )
Houd je dus minder over dan je eigen inleg. Uiteindelijk ga ik ook wel procederen tegen de ratten van AEGON want ze zijn nog lang niet van me af. Het gaat me ook niet om het geld, het is het principe wat niet deugd
I'll sing you a lullaby.
pi_70825565
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:02 schreef PatatFriet het volgende:

[..]

Kriebel kriebel jeuk
Precies, dat gevoel blijft nog heel lang hangen. Ik snap best dat je jezelf zo goed mogelijk wilt presenteren maar gewoon liegen alsof het gedrukt staat

Zelfs de kerk roept op zijn tijd "Mea culpa", maar financiele instellingen zullen dat nooit doen, te arrogant, te schuldig en te gewetenloos.
I'll sing you a lullaby.
pi_70827912
Steekje los?
pi_70829749
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:20 schreef Halcon het volgende:
Steekje los?
Hoezo?

Werk jij soms voor AEGON of een andere firma list en bedrog?
I'll sing you a lullaby.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 05:24:33 #22
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_70837020
Maar wat was nou ook alweer dat bedrog gedeelte ? Dat je ze niet kunt bereiken ? Of dat je achteraf hebt geleerd dat een beleggingsproduct omhoog én omlaag kan ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_70849385
Beleggingsproducten zijn er voor het rendement van de bank, als jij als klant je inleg terug krijgt heb je geluk, dat is niet alleen bij AEGON, bij talloze andere investeerders krijg je je spaargeld nooit meer terug

En de overheid het publiek maar uitknijpen met lage spaarrenten, hoge rendementsheffing, als je spaargeld hebt maak het dan maar op of koop een leuk vakantiehuisje
pi_70852058
Gewoon Banksparen voor je pensien joh.
pi_70855539
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon Banksparen voor je pensien joh.
Dat is inderdaad het beste , men moet volledig kunnen banksparen en mogen afzien van het aanmelden bij de verplichtte pensioendoofpot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')