Deze tante moet zich diep gaan schamen, kennelijk heeft ze totaal geen kennis van haar eigen bedrijf, weet totaal niet waar deze mafia onderneming zich daadwerkelijk mee bezig houdt. Woorden als respect, vertrouwen en zorgen voor perspectief en een betere financiële situatiequote:De stijl van Aegon: de klant centraal.
AEGON Nederland wil haar klanten een betere financiële situatie bieden, vandaag, morgen en in de toekomst. Dagelijks zijn 2500 medewerkers in ons land hard bezig om dat voor miljoenen mensen te bereiken. Onze klanten kunnen kiezen uit zeer gevarieerde financiële diensten en producten, zoals pensioenen, levensverzekeringen, spaar- en beleggingsproducten, schade- en inkomensverzekeringen. Ze kunnen deze diensten en producten op allerlei manieren kopen, bij een tussenpersoon, via het internet of bij ons. Daarmee spelen wij flexibel in op hun individuele wensen. Want we verdiepen ons voortdurend in hun situatie en adviseren hen op elk moment dat er in hun leven wat gaat veranderen, over de beste oplossingen. Zo kunnen onze klanten de juiste keuzes maken die de kwaliteit van hun leven verhogen. Onze kernwaarden zijn daarbij: respect, vertrouwen en zorgen voor perspectief. Door op die manieren mee te leven biedt AEGON Nederland haar klanten echte meerwaarde en voelbare betekenis.
bron: allemaal leugens
Ze is het er kennelijk wel mee eens, anders zou ze nl. niet in deze functie werken. Zelf zou ik me kapot schamen als ik voor een bedrijf als AEGON zou werken. Beetje laf om andere mensen financieel leeg te zuigen omdat jij toevallig een baantje moet hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef Leonidas82 het volgende:
Beetje makkelijk om een recruiter de schuld te geven
Deze woorden zijn overigens ook niet haar woorden, maar algemene bedrijfsomschrijvingen die verwerkt worden in elke vacature. Recruiters moeten deze gebruiken in het opmaken van een vacature (is beleid) en dan is overigens centraal geregeld.
Beetje laf om een recruiter de schuld te geven van een, in jou ogen onjuiste, omschrijving van het bedrijf. Daarvoor moet je bij de directie van AEGON zijn
Nee geen legiolease, maar zit wel met een lijfrente die gewoon totaal niets waard meer is. Ik probeer al tijden de adviseur te pakken te krijgen die mij dit gedrocht heeft verkocht om hem op zijn gedrag aan te kunnen spreken. AEGON voelt zich niet verantwoordelijk terwijl de tussenpersoon (Spaarbeleg) 100% eigendom is van AEGON. Onjuist financieel advies verstrekken, liegen, mensen niet te woord staan, doen alsof de neus bloed, het is typisch AEGON. Overigens zijn er natuurlijk veel meer van dit soort oplichters te vinden in de verzekeringswereld. Sterker nog zie er maar eentje te vinden die schone handen en een zuiver geweten heeft. Ze praten allemaal over hoe ze het vertrouwen van de klant weer kunnen herwinnen, nou dat is heel simpel, gewoon diep in de buidel tasten en waarmaken wat je belooft hebt aan je klanten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef elcastel het volgende:
Zeg TS, ben jij een gevalletje legiolease ofzo ?
Lees hem dan nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:50 schreef TeringHenkie het volgende:
xenobinol ga lekker bij de ombudsman of de rechter klagen ipv. kuttopics openen, dit gaat nergens over
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik mis wel wat in dit topic.
Clou ofzo.
Okee, zit wat in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:49 schreef lost95 het volgende:
Tsja zolang er simpele mensen bestaan kan je ze alles wijsmaken...
Get lostquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:53 schreef lost95 het volgende:
[..]
Die is er samen met het verstand van TS vandoor gegaan.
Financiele instellingen maken zich massaal schuldig aan het vertellen van onwaarheiden en maken zich schuldig aan oplichting. Wouter Bos vind ze zelfs zo gevaarlijk dat hij ze dan maar een dikke zak geld meegeeft om a.u.b. niet de staat op te laten draaien voor alle schade die voortkomt uit hun slechte bedrijfsvoering. Maar dat mag niemand weten, geeft sociale onrust, vandaar dit topic.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik mis wel wat in dit topic.
Clou ofzo.
Kriebel kriebel jeukquote:Onze kernwaarden zijn daarbij: respect, vertrouwen en zorgen voor perspectief
Als je adviseur je heeft voorgelogen heb je weldegelijk rechtsmiddelen tot je beschikking om stappen te ondernemen. Daarnaast, indien je verzekeraar teveel aan kosten heeft ingehouden kan je deze terugvorderen (Commisie Wabeke). Dus waarschijnljk hebt je het stukje over verwacht rendement wel gelezen, maar het stukje risico niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Okee, zit wat in.
Maar heb jij overal expert kennis van? Voor veel producten zijn allerlei wettelijke eisen wat betreft de veiligheid, echter niet voor financiele producten, dat is een grote jungle waar je al snel in verdwaalt. Dus vraag je een professioneel adviseur om advies, en je mag verwachten dat deze persoon je niet voorliegt maar juist eerlijk en open is over de producten die hij verkoopt. Ik vind dat niet meer dan normaal, ik bedoel maar als iedereen maar de boel gaat zitten belazeren dan is het einde van de wereld gauw in zicht.
Zelfverrijking? Nou ik ben er alleen maar armer van geworden hoor. AEGON niet die rekent zijn kosten wel door. Wat bedoel je overigens met een echte baas?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:04 schreef Leonidas82 het volgende:
Xenobinol,
Je doet precies hetzelfde als wat AEGON doet,
Zelfverrijking, met je lijfrente.
Zoveel mogelijk gratis geld (lijfrente) uit het kapitaal persen. Een echte baas heeft verzekeringsmaatschappijen niet nodig voor een aanvullend pensioen of een goed gevulde spaarrekening, maar verdient zijn eigen geld! (denk aan ondernemerschap).![]()
![]()
Ja... nou gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee heel verschillende dingen. Ga maar eens procederen, de ombudsman, kifid etc... allemaal oude jongen die elkaar de hand boven het hoofd houdenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:08 schreef lost95 het volgende:
[..]
Als je adviseur je heeft voorgelogen heb je weldegelijk rechtsmiddelen tot je beschikking om stappen te ondernemen. Daarnaast, indien je verzekeraar teveel aan kosten heeft ingehouden kan je deze terugvorderen (Commisie Wabeke). Dus waarschijnljk hebt je het stukje over verwacht rendement wel gelezen, maar het stukje risico niet.
Precies, dat gevoel blijft nog heel lang hangen. Ik snap best dat je jezelf zo goed mogelijk wilt presenteren maar gewoon liegen alsof het gedrukt staatquote:
Hoezo?quote:
Dat is inderdaad het beste , men moet volledig kunnen banksparen en mogen afzien van het aanmelden bij de verplichtte pensioendoofpotquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon Banksparen voor je pensien joh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |