abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70794014
pfff eindelijk een forum waar ik mijn hart kan luchten!

Om te beginnen wil ik geen namen e.d. noemen ivm privacy.

Nu zo'n 4 maanden geleden kreeg ik te horen dat mijn ouders gingen scheiden. Ik dacht dat het een grap was! Ik merkte nooit dat ze ruzie of iets anders hadden..niks was me op gevallen.
Je vader heeft al ruim 2 jaar een relatie met een thaise vrouw, kreeg ik te horen.. ik schrok me rot! Hoe kan dat? Waarom? Waarom zeggen ze dit tegen mij... Alles bleek waar te zijn, mijn vader heeft idd al meer dan 2 jaar een relatie met een thaise vrouw van 31. Het vervelende is dat wij haar ook kennen. Ik en mijn zusje, me moeder trouwens ook.. we hebben haar zo'n 3 jaar geleden leren kennen in thailand. Heel gezellig was ze toen, daarna hebben wij haar ook nog later op een andere vakantie ontmoet toen ze 'toevallig'ook op een ander eiland zat.

Ik kan mezelf wel voor de kop slaan! Waarom heb ik nooit iets gemerkt? waarom verlaat me vader ons voor een 24 jaar jongere vrouw die uit thailand komt? Waarom doet hij dit ons aan? Waarom blijft hij niet gezellig bij ons? Waarom geeft hij haar wel aandacht en ons niet? Hoe komt het dat hij totaal is veranderd? Waarom?

Ik heb hem sinds dien 1 keer nog gezien, maar niet meer gesproken. Ik heb hem nog wel 2 x gemaild, maar daar blijft het ook bij. Hij wilt wel met mij praten maar daar ben ik op dit moment nog niet aan toe. Hij woont nu samen met haar in amsterdam. Ze leert nederlands en geeft naar mijn idee al ons geld uit! MIjn vader is een totaal ander iemand geworden.. ben er nog steeds kapot van..

Ik heb nooit iets gemerkt, echt niet...

Mijn moeder kwam erachter toen ze mijn vader en haar samen zag in thaland afgelopen zomer..me moeder heeft gevraagd of hij gevoelens voor haar had..hij deed namelijk 'anderds'..
Mijn moeder heeft het ruim 8 maanden voor haar zelf gehouden..

Ik vind dit alles zo ontzettend kut, je ziet het wel om je heen..maar je denkt toch altijd dat het jouw zelf niet overkomt! dus wel...

Ik ben eigenlijk mijn vader kwijt..hij is een geheel ander persoon geworden...
Ik heb ook niet de neiging om hem nu te spreken..

hij gaat trouwens over een halve maand 3 weken naar thailand met haar... hij betaalt natuurlijk alles voor haar..lul!

Hij ziet het gewoon niet!!!

ben zelf 20 jaar...me ouders kennen elkaar al 31 jaar
1,5 jaar geleden waren ze 25 jaar getrouwd, heel leuk gevierd.. nu wetende dat me vader al vreemd ging.
me vader ging vaak naar azia voor het'werk'

[ Bericht 4% gewijzigd door waaaromm op 08-07-2009 22:07:38 ]
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:48:17 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70794147
quote:
k heb hem sinds dien 1 keer nog gezien, maar niet meer gesproken. Ik heb hem nog wel 2 x gemaild, maar daar blijft het ook bij.

...

Glimlachen moest ik hierom
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_70794153
Jouw vader is je moeder beu en is weer verkikkerd op iemand anders. Kan gebeuren.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:49:06 #4
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_70794171
ik denk dat je vader gewoon in een mid life crisis zit...

en ach hij zal net als zoveel kerels z'n lul wel achterna lopen..

ik ken meer vaders die dit gedaan hebben ( mijne niet gelukkig) maar die zijn uiteindelijk
allemaal platzak achter gebleven...

[ Bericht 46% gewijzigd door Mordreth op 08-07-2009 23:58:55 ]
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:49:12 #5
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_70794177
hmmm vader is 51, thaise slet 31, en ze schelen 24 jaar?
pi_70794186
ken wel meer verhalen van vaders die rond die leeftijd dit soort geintjes flikken.... je doet er niet veel tegen...
I'm not the man you think I am!
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:49:32 #7
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_70794189
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef waaaromm het volgende:
.....bladiebladiebla.....

hij gaat trouwens over een halve maand 3 weken naar thailand met haar... hij betaalt natuurlijk alles voor haar..lul!

Met dat lichaamsdeel van je papa heeft het iets te maken.
pi_70794191
dat die griet zomaar hier kan blijven gaat natuurlijk niet, dus als ie samen met haar wil blijven zal ie wel die kant opmoeten..
kutsituatie, vooral omdat het een beetje smerig overkomt met zo'n veel jonger thais sletje.
sterkte ermee.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:49:46 #9
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_70794200
Keihard respect voor je vader.
Hij doet wat - ik denk- zo`n 80% van de mannen zou willen op die leeftijd. Van je saaie huismus af en een lekkere veel jongere Thaise, die je alle hoeken van het bed kan laten zien.

Kortom, maak je niet druk maar wees trots op je ouwe.
En wees lief voor je moeder.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:51:48 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_70794268
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Lundegaard het volgende:
Hij doet wat - ik denk- zo`n 80% van de mannen zou willen op die leeftijd. Van je saaie huismus af en een lekkere veel jongere Thaise, die je alle hoeken van het bed kan laten zien.

Je haalt me de woorden uit de mond. Goed gesproken Lundegaard
pi_70794284
Ik kan me voorstellen dat je dat kut vind, geen idee hoe oud jij bent? Maar als ie gelukkiger is met die Thaise vrouw kan je er weinig aan doen.
Yes, they're real.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:52:36 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70794294
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef nightfall het volgende:
dat die griet zomaar hier kan blijven gaat natuurlijk niet, dus als ie samen met haar wil blijven zal ie wel die kant opmoeten..
kutsituatie, vooral omdat het een beetje smerig overkomt met zo'n veel jonger thais sletje.
sterkte ermee.
Ah ja dat leeftijdsverschil dat kan echt niet hoor. Die groene 31 jarige blaadjes

Je spreekt er over alsof 'ie een 13 jarige aan het neuken is
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:54:07 #13
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_70794357
quote:

ja opzich wel

totdat hij strax geen geld meer heeft en bij zn kinderen intrekt omdat zn thaise slet al zn geld heeft en zn spullen heeft verscheept... en je pa een paar jaar later doodgaat door een "gebroken hart" en jij met al zn shit achter blijft
pi_70794378
Even advocaat van de duivel spelen...

Een probleem heeft altijd twee kanten. Waarschijnlijk hadden je ouders al langer relatieproblemen en dat zal mogelijk niet allemaal door je vader komen.

Je vader gaat nu zijn eigen weg omdat hij waarschijnlijk geen heil meer zag in de relatie met je moeder. Ongetwijveld heeft hij daar lang mee geworsteld, maar heeft hij nu een keuze gemaakt.

Ik zou hem niet meteen afschrijven als vader...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_70794476
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ah ja dat leeftijdsverschil dat kan echt niet hoor. Die groene 31 jarige blaadjes

Je spreekt er over alsof 'ie een 13 jarige aan het neuken is
nouja,. dat maakt ook niet zo uit,. maar omdat het een thaise is denken mensen al snel dat ze alleen van ze'n portemonnee houdt

"sucky-sucky 10 bucks mister, i love you long time!"

woensdag 8 juli 2009 @ 21:57:13 #16
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_70794483
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef -Jay-20- het volgende:

Een probleem heeft altijd twee kanten. Waarschijnlijk hadden je ouders al langer relatieproblemen en dat zal mogelijk niet allemaal door je vader komen.

Je vader gaat nu zijn eigen weg omdat hij waarschijnlijk geen heil meer zag in de relatie met je moeder. Ongetwijveld heeft hij daar lang mee geworsteld, maar heeft hij nu een keuze gemaakt.

hey je Ava is dat ze toevallig??
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:57:47 #17
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_70794507
Misschien is die Thaise vrouw eigenlijk wel een Thaise vriend.
Dan wordt de situatie nog veel taaier.

Aftaaien met een Thai vind ik trouwens toch al niks, ik vind ze er meestal nogal beduimeld uitzien, maar goed, ik heb dan ook niks met Aziatische typjes.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:57:52 #18
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70794513
quote:

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:58:03 #19
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70794520
Hmmm, ik kan niet goed inschatten hoe oud je bent TS.

Klinkt alsof jullie met de rest van het gezien 1 lijn trekken, en dat is eigenlijk wel jammer.
Je vader is natuurlijk vooral bij je moeder weg, en omdat te doen is hij ook uit het gezin weg.

Maar je worstelt hier in de OP vooral met de waarom-vraag.
En de enige die je dat kan vertellen... is je vader. Maar die wil je zelf niet spreken. Dan wordt het lastig om te kunnen snappen waarom het gebeurd is.

Het is lastig om je ouders uit elkaar te zien, kutsituatie.
Sterkte voor je.

Maar probeer voor ogen te houden dat je vader en moeder ook gewoon een jongen en meisje zijn, maar dan dertig jaar later... Schijnbaar schenkt die thaise dame hem iets wat ie miste....

Hoe zeg ik dat nou netjes... mannen (vaders) van 50 hebben gevoelens en driften net als als alle andere jongetjes...

Probeer het in ieder geval niet op jezelf te betrekken. Je vader is op een vrouw gevallen. Zeker weten dat ie niet voor die vrouw heeft gekozen omdat ie zijn kinderen zat was.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:00:51 #20
30252 Soempie
Procreating
pi_70794626
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef -Jay-20- het volgende:

Mwah, de manier waarop: ik had hem afgeschreven.

Wat een laffe hond.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:01:07 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70794632
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef nightfall het volgende:

[..]

nouja,. dat maakt ook niet zo uit,. maar omdat het een thaise is denken mensen al snel dat ze alleen van ze'n portemonnee houdt
[ afbeelding ]

Dat's dan jammer voor die mensen. Natuurlijk is dat vooroordeel niet uit het niks gekomen maar als je een beetje mensenkennis hebt en je niet zo laat verblinden door je emoties dan zie je al snel wat voor vlees je in de kuip hebt. Kennissen en vrienden van die vader in dit verhaal zullen zelf wel kunnen inschatten of het zo'n typ is wat zich laat naaien

Ik heb nu al 1,5 jaar een hele fijne relatie met een thais meisje. Afgestudeerd aan een universiteit in Londen, lief, goudeerlijk, intelligent, eigen mening en een harde werker. Mensen die daar allemaal ongegronde meningen over hebben mogen van mij de pot op.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:02:06 #22
123170 alors
zlata1234
pi_70794668
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

ja opzich wel

totdat hij strax geen geld meer heeft en bij zn kinderen intrekt omdat zn thaise slet al zn geld heeft en zn spullen heeft verscheept... en je pa een paar jaar later doodgaat door een "gebroken hart" en jij met al zn shit achter blijft
Zulke verhalen doen idd geregeld de ronde. Maar de meeste mannen willen daar niets van horen. Want och ze is zo lief en zorgzaam Maarja die wijven zijn echt niet achterlijk hoor.... Beetje jammer dat ze achter een getrouwde man aangaat terwijl er nog zoveel potentiele vrijgezelle slachtoffers zijn.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:02:57 #23
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70794698
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:00 schreef Soempie het volgende:

[..]

Mwah, de manier waarop: ik had hem afgeschreven.

Wat een laffe hond.
Je was erbij??
pi_70794719
Vervelend voor je kerel, hoop voor je dat je binnenkort geen halfbroertje gaat krijgen dan kan je je pas echt genaaid voelen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:05:08 #25
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_70794779
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:02 schreef alors het volgende:

[..]

Zulke verhalen doen idd geregeld de ronde. Maar de meeste mannen willen daar niets van horen. Want och ze is zo lief en zorgzaam Maarja die wijven zijn echt niet achterlijk hoor.... Beetje jammer dat ze achter een getrouwde man aangaat terwijl er nog zoveel potentiele vrijgezelle slachtoffers zijn.
tja idd...

en t zijn hier niet eens verhalen ik ken echt 2 gasten die helemaal kaal zijn geplukt
en de derde zit er nu midden in en toevallig vroeg ze laatst of hij met der wilde trouwen
( hij kent er net een paar maanden) en hij heeft gelukkig nee gezegd
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:07:49 #26
30252 Soempie
Procreating
pi_70794892
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:02 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Je was erbij??
Ik ga er even vanuit dat wat TS zegt waar is. Dat hij dus is vreemdgegaan, etc.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:07:57 #27
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70794896
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:03 schreef solaire het volgende:
Vervelend voor je kerel, hoop voor je dat je binnenkort geen halfbroertje gaat krijgen dan kan je je pas echt genaaid voelen.
klopt dan gaat het nog ten koste van je erfenis, maja waars heeft ie over paar jaar geen geld meer en is zijn thaise wijf weg
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:09:01 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70794939
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

tja idd...

en t zijn hier niet eens verhalen ik ken echt 2 gasten die helemaal kaal zijn geplukt
en de derde zit er nu midden in en toevallig vroeg ze laatst of hij met der wilde trouwen
( hij kent er net een paar maanden) en hij heeft gelukkig nee gezegd

Als je gaat plukken dan pak je het hopelijk toch wel even wat slimmer aan dan dat. Wat een amateur
pi_70794989
Hpe oud ben jij TS en woon je nog thuis?
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:22:55 #30
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_70795497
Je vader loopt dus z'n eigen lul achterna en laat daarmee z'n gezin en kinderen in de steek. Hij is een egoïstische stakkert waar je beter niet te lang bij moet stilstaan maar gewoon moet vergeten. En mocht het stuklopen, wat zeker weten gaat gebeuren, zal hij opnieuw contact proberen op te nemen met jullie. En tjah, wat dan te doen?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:24:36 #31
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_70795576
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:22 schreef ShevaJB het volgende:
Je vader loopt dus z'n eigen lul achterna en laat daarmee z'n gezin en kinderen in de steek. Hij is een egoïstische stakkert waar je beter niet te lang bij moet stilstaan maar gewoon moet vergeten. En mocht het stuklopen, wat zeker weten gaat gebeuren, zal hij opnieuw contact proberen op te nemen met jullie. En tjah, wat dan te doen?
Oh, we hebben een vrouw aan de lijn met een voorspelbare mening.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:27:05 #32
30252 Soempie
Procreating
pi_70795691
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:24 schreef Lundegaard het volgende:

[..]

Oh, we hebben een vrouw aan de lijn met een voorspelbare mening.
En jouw mening was niet voorspelbaar?
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:31:26 #33
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_70795876
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Als je gaat plukken dan pak je het hopelijk toch wel even wat slimmer aan dan dat. Wat een amateur
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:32:28 #34
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_70795922
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:27 schreef Soempie het volgende:

[..]

En jouw mening was niet voorspelbaar?
Je ziet dat de mannen meningen nogal verschillen in dit topic. Vraag 100 vrouwen naar hun mening hierover en je zal constant het zelfde haatdragende frustrerende geluid horen.

Tja, sorry dat vrouwen er nu eenmaal niet meer oke uit zien op hun 50ste en dus er niet vandoor kunnen gaan met een jonger mannelijk exemplaar. Heb ik niet bedacht hoor.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:32:43 #35
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70795930
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

De dame in kwestie.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:37:58 #36
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_70796149
Nou kijk: als de 'koek' op is tussen je moeder en je Pa, tjaaaa dan is tie op.. Hahaha

Toch zwaar klote voor jou, je zus en je moeder maar dat betekent niet dat je pa jou in de steek laat.

Kijk de een koopt een snelle sportbak en de ander koopt een thaise hoer, ze 'rijden' waarschijnlijk beide net zo lekker.
Het is zeker een kut situatie maar ik denk niet dat je ouwe zomaar een keuze heeft gemaakt.

Welke 50 jarige vent wil er nu niet een jonge thaise huis sloof... Hahaha
(ik niet, hou niet zo van die kleine tjappies) maar goed.

Nou op de vraag waarom hij nou deze keuze maakt heb ik wel een idee, maar of het waar is dat is het 2de.

Wie weet is je moeder na 31 jaar wel veranderd in een ouwe zeur en maakt ze je pa het leven zuur of krijgt ie al jaren geen suckie suckie meer waardoor hij dacht wtf ik koop een kleine thai!!

Het heeft naar mijn idee niks met jullie als kinderen van te maken omdat jullie uit een tijd stammen waarin pappie nog wel suckie suckie en fuckie fuckie kreeg..

Al met al een fucked up situatie waar je nu niks meer aan kan veranderen.
Enne het zit in de gene dus als jij over 30 jaar je vrouwtje verlaat voor een thaise badmuts, weet je meteen waarom jou ouwe je moeder nu verlaat!!

Succes gozah!!

Enne life goes on...... Geen trauma's ontwikkelen want het leven is nou eenmaal oneerlijk...
pi_70796229
quote:

Nu zo'n 4 maanden geleden kreeg ik te horen dat mijn ouders gingen scheiden. Ik dacht dat het een grap was! Ik merkte nooit dat ze ruzie of iets anders hadden..niks was me op gevallen.
Je vader heeft al ruim 2 jaar een relatie met een thaise vrouw, kreeg ik te horen.. ik schrok me rot! Hoe kan dat? Waarom? Waarom zeggen ze dit tegen mij... Alles bleek waar te zijn, mijn vader heeft idd al meer dan 2 jaar een relatie met een thaise vrouw van 31. Het vervelende is dat wij haar ook kennen. Ik en mijn zusje, me moeder trouwens ook.. we hebben haar zo'n 3 jaar geleden leren kennen in thailand. Heel gezellig was ze toen, daarna hebben wij haar ook nog later op een andere vakantie ontmoet toen ze 'toevallig'ook op een ander eiland zat.

Ik kan mezelf wel voor de kop slaan! Waarom heb ik nooit iets gemerkt? waarom verlaat me vader ons voor een 24 jaar jongere vrouw die uit thailand komt? Waarom doet hij dit ons aan? Waarom blijft hij niet gezellig bij ons? Waarom geeft hij haar wel aandacht en ons niet? Hoe komt het dat hij totaal is veranderd? Waarom?

Blijkbaar was het niet zo gezellig
quote:
Ik heb hem sinds dien 1 keer nog gezien, maar niet meer gesproken. Ik heb hem nog wel 2 x gemaild, maar daar blijft het ook bij. Hij wilt wel met mij praten maar daar ben ik op dit moment nog niet aan toe.
Wil je nou wel of geen contact?
quote:
Hij woont nu samen met haar in amsterdam. Ze leert nederlands en geeft naar mijn idee al ons geld uit! MIjn vader is een totaal ander iemand geworden.. ben er nog steeds kapot van..
Zijn geld lijkt me, of jat ie jou loon ook ?
quote:

Mijn moeder kwam erachter toen ze mijn vader en haar samen zag in thaland afgelopen zomer..me moeder heeft gevraagd of hij gevoelens voor haar had..hij deed namelijk 'anderds'..

Ik vind dit alles zo ontzettend kut, je ziet het wel om je heen..maar je denkt toch altijd dat het jouw zelf niet overkomt! dus wel...
tjah..
quote:

Is het allemaal wel zo negatief?
quote:

Hij is iig oud genoeg om zijn eigen beslissingen te maken lijkt me..
quote:
1,5 jaar geleden waren ze 25 jaar getrouwd, heel leuk gevierd.. nu wetende dat me vader al vreemd ging.
Sjah.. mensen gaan niet zomaar vreemd over het algemeen he
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:41:02 #38
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70796301
Mensen van 20 die er niet mee om kunnen gaan dat hun ouders een eigen leven hebben en beslissingen maken over hun eigen spullen en zuur verdiend geld
pi_70797670
Dat jij nooit iets hebt gemerkt van de ruzies tussen jouw ouders is alleen maar 'probz' voor je ouders!

Je vader heeft een keuze gemaakt, naast jouw vader blijft hij ook nog gewoon een man met gevoelens. Het is alleen niet netjes dat hij is vreemd gegaan. Geef jezelf wat tijd maar schrijf je vader niet meteen af...

Enne..wat hij met zijn geld wilt doen is zijn zaak toch? Jij bent nu oud genoeg om je eigen centen te verdienen..
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:41:51 #40
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_70798569
quote:

pi_70798612
Right, alsof het om de centen gaat.
Gaat toch om de band/binding die je als gezin hebt met elkaar en die nu is beschadigd omdat pa zijn pik heeft gevolgd, en deze band zal nooit meer dezelfde zijn als daarvoor, lijkt mij?

Maar goed tuurlijk pa bepaald zijn eigen leven, maar dat maakt het nog niet goed?
pi_70799441
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:15 schreef Nailpolish het volgende:
Dat jij nooit iets hebt gemerkt van de ruzies tussen jouw ouders is alleen maar 'probz' voor je ouders!
'props'
pi_70800133
Die pa van jou is een held

Ik denk dat alle mannen hier het diep van binnen wel met je pa eens zijn Als ik 30 jaar ouder ben hoop ik ook een grietje dat 25 jonger is te scoren
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:47:00 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_70800416
Wat is de achtergrond van die Thaise eigenlijk?

Lijkt mij wel een verschil of ze in een bar werkte of een succesvol bedrijf in zijn netwerk bezit.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_70800542
Ik zit in hetzelfde schuitje, behalve dan als verschillen dat mijn vader 61 is, zijn vriendin 16 jaar jonger en mijn ouders 38 jaar getrouwd waren en al 42 jaar een relatie hadden.

En ik heb hem inmiddels ook al niet meer gezien vanaf begin mei.
Hij stuurt zo nu en dan eens een sms dat ie wilt praten over hoe het allemaal gelopen is en wat er nog gaat gebeuren etc etc, maar ik weet me er geen raad mee, dus reageer ik er maar neit op.

Sterkte TS, zal je wel nodig hebben gok ik zo. Mij gaat het iig niet in de kouwe kleren zitten
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_70800794
Het is voor jou een klotesituatie, maar dit gaat niet over jou, dit is iets tussen je ouders.
Als je vader gelukkig wordt/is met een andere vrouw, dan moet je hem dat uiteindelijk gunnen.

Of had je liever dat je ouders verzuurd samen oud zouden worden?

Het is even slikken, maar ik zou hierdoor je vader echt niet laten vallen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:17:48 #47
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_70801076
Nouja laten we dan maar hopen op een Happy Ending
pi_70801457
Ik zit me net voor te stellen hoe ik het zou vinden als mijn vader er stiekem een minnares op na zou houden anderhalf jaar lang, zonder dat mijn moeder het wist, en ik denk dat ik hem zou verzuipen in de zee.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_70801548
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:46 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit me net voor te stellen hoe ik het zou vinden als mijn vader er stiekem een minnares op na zou houden anderhalf jaar lang, zonder dat mijn moeder het wist, en ik denk dat ik hem zou verzuipen in de zee.
Dat dus

Wees dan een vent en biecht het direct op en kies dan voor je gezin of je nieuwe vlam, je laat het niet zolang lafhartig doorsudderen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 9 juli 2009 @ 02:00:10 #50
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70801579
quote:
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat dus

Wees dan een vent en biecht het direct op en kies dan voor je gezin of je nieuwe vlam, je laat het niet zolang lafhartig doorsudderen.
Moeder vond dat blijkbaar niet zo'n probleem, ze is nog acht maanden blijven hangen voordat zij gedumpt werd.
Resistance is futile
pi_70801601
Sneu eigenlijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 9 juli 2009 @ 02:04:36 #52
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70801625
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 02:02 schreef Isabeau het volgende:
Sneu eigenlijk
Ja, vind ik ook. Een misstapje met een Thaise schone zou ik na zoveel jaren samen misschien nog wel kunnen vergeven maar 8 maanden je bek houden over de bijzit van je vent, ik zou het niet kunnen.
Resistance is futile
pi_70801685
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 02:04 schreef Seven.of.Nine het volgende:

Ja, vind ik ook. Een misstapje met een Thaise schone zou ik na zoveel jaren samen misschien nog wel kunnen vergeven maar 8 maanden je bek houden over de bijzit van je vent, ik zou het niet kunnen.
Ik ook niet, echt niet. Wat een pijn moet dat geven en dan de hele tijd de schone schijn ophouden voor je kinderen terwijl je weet dat paps de kolder in z'n kop heeft en verliefd is op een andere vrouw.

Maar goed, TS, veel sterkte gewenst en vergeet niet dat het je vader is en het ook maar een mens is met gebreken en dat het feit dat hij nu even een klootzak in jouw ogen is niets afdoet aan het feit dat hij vast enorm veel van je houdt. Hij zal het er zelf ook wel (even?) moeilijk mee hebben gehad.

En wees idd lief voor je moeder
pi_70801772
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:52 schreef vosss het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje, behalve dan als verschillen dat mijn vader 61 is, zijn vriendin 16 jaar jonger en mijn ouders 38 jaar getrouwd waren en al 42 jaar een relatie hadden.
Ik zat ook ooit in dat schuitje, de precieze jaartallen ben ik even kwijt maar mijn vader zal rond de 60 zijn geweest en zijn vriendin was/is 24 jaar jonger. Ik win
quote:
En ik heb hem inmiddels ook al niet meer gezien vanaf begin mei.
Hij stuurt zo nu en dan eens een sms dat ie wilt praten over hoe het allemaal gelopen is en wat er nog gaat gebeuren etc etc, maar ik weet me er geen raad mee, dus reageer ik er maar neit op.
Bij ons heeft het ook even geduurd voordat de kreukels weer een beetje waren glad gestreken en helemaal zoals vroeger wordt het nooit meer, maar dat kan ook niet - zo'n nieuwe vriendin past niet in een gezin dat al meer dan 30 jaar alles met elkaar deelt. (Bovendien bleek de affaire op het moment dat het uitkwam al 12 jaar te spelen, dat verhoogde de feestvreugde ook niet).

En toch. Ik denk dat je niet moet breken met je vader. Vanaf een bepaalde leeftijd (zeg: 25) ga je je ouders als het goed is zien zoals ze zijn: normale mensen, namelijk. Je gaat dan ook niet meer met elkaar om zoals vroeger, toen zij nog meebeslisten over jouw leven, zo'n relatie wordt evenwichtiger. En ja, gewone mensen maken helaas fouten - papa's en mama's gelukkig niet

Het is hard, maar het is gewoon het leven. Er zit ongetwijfeld een verhaal achter die scheiding, en dat verhaal krijg je ooit ook nog wel te horen. Het is moeilijk om te 'kiezen' tussen ouders, en zeker bij zo'n pijnlijke scheiding ligt het voor de hand dat er een verrader wordt aangewezen en een slachtoffer, maar ook daar moet je vanaf een bepaalde leeftijd niet meer intrappen. Ouders zullen het trouwens wel proberen - dat is alleen maar menselijk, iedereen wil zijn gelijk halen, maar ik denk dat je moet proberen (desnoods over een tijdje) om je te verdiepen in de achtergronden van hun scheiding, dan is er best een kans dat voor beide kanten iets te zeggen valt.

Het is moeilijk om je ouders in gedachten van elkaar los te koppelen, zeker na zo'n lang huwelijk, maar uiteindelijk zijn het natuurlijk twee individuën of persoonlijkheden, en het is ontzettend zonde om één van je ouders dood te verklaren. Lullig en een beetje kort door de bocht, maar ze gáán dood, op een dag. (Dat beseffen ze op die leeftijd zelf ook meer dan vroeger - misschien is dat wel een reden geweest om tegen de klippen op tóch nog een gooi te doen naar het Grote Geluk, je weet het niet. En je weet ook niet hoe je daar later zelf over denkt. Dat weet je waarschijnlijk pas als je de contouren van de grafzerk in de verte al ziet opdoemen).

Hoe dan ook, ik zou allebei je ouders vragen om hun verhaal te vertellen. Niet in één middag, maar gewoon gedurende langere tijd, zoiets kost wel een jaartje (of langer). En zonder verwijten - dat is wel een belangrijk punt, want zulke gesprekken kunnen snel uitmonden in eindeloze klaagzangen en/of woede-uitbarstingen. Dan zeg je gewoon: 'Sorry, daar ben ik te oud voor.' Dat is namelijk wel een voordeel van zo'n beproeving: je staat ineens heel erg op gelijke voet; alle vastgeroeste gedragspatronen komen in één klap te vervallen. Dat kan natuurlijk ook iets moois opleveren voor de toekomst.

Sterkte!
pi_70802034
OP, als jij nou gewoon die vrouw batst (ze is pas 31) om je pa ff een lesje te leren, misschien wel plannetje

seriously tho, je kan er weinig aan doen ;p vreemdgaan is wel mega kansloos btw, maargoed
pi_70802062
Je vader houdt niet meer van je moeder is een egoiste lul en heeft nu een vrouw die 20 jaar jonger is.

Sorry maar veel anders kan je het niet maken

Ik denk niet dat ik het met mijn vader ooit zou vergeven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70802427
Tja, moeilijke situatie. Zeker omdat in dit soort gevallen vaders vaak bij hun nieuwe vlam ook nog een kind krijgen, en de oudere kinderen vaak op de tweede plaats komen te staan.
Sterkte ermee.
Maar zou het contact niet verbreken, daar krijg je misschien ook spijt van. Hou het even op een laag pitje, en misschien kan je er over een paar jaar toch beter mee omgaan. Het kan best zijn dat het al jaren niet meer ging tussen je ouders.
pi_70802479
quote:
Hier stopte ik met lezen en begon met lachen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:11:09 #59
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70803485
quote:
Fascistenpost +1
pi_70803746
quote:
Ze leert nederlands en geeft naar mijn idee al ons geld uit!
Ons geld
Beneath the gold, bitter steel
pi_70804591
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 03:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je vader houdt niet meer van je moeder is een egoiste lul en heeft nu een vrouw die 20 jaar jonger is.

Wel weer mooi hoe het allemaal de schuld van paps is
pi_70805026
TS zal wel vrouwelijk zijn en dan is pappa altijd de slechte ja. Aangezien ze het "helemaal" niet zag aankomen kent ze de achterliggende gedachten van haar ouders dus niet eens en is de kans dat het allemaal aan mamma ligt aanwezig. Maar ja kortzichtigheid van die pubertjes tegenwoordig.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:33:02 #63
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70805305
Ik vind niet dat je meteen moet denken dat je vader jou in de steek zal laten omdat hij en je moeder uit elkaar gaan. Hij is verliefd geworden op een ander en wil met haar verder. Dat is zijn keuze. Je kan moeilijk van hem verwachten in een huwelijk te blijven waar hij niet/minder gelukkig is, alleen omdat anderen dit willen.

Misschien kun je het hebben over de angsten die je hebt tegen je vader. Zeg dat je bang bent dat hij veranderd en jou en evt. broers en zussen laat vallen. Dat je er niet van overtuigd bent dat zij van hem houdt ipv zijn geld. Ik denk dat als je rustig en redelijk blijft je het prima met je vader kan hebben over jouw gevoelens en verdenkingen. Gun hem de kans bepaalde dingen uit te leggen en jou gerust te stellen. Ik zou mijn vader niet laten vallen alleen omdat ik bepaalde dingen denk te weten.

Wie weet zie je na een tijdje dat de Thaise mevrouw echt heel veel van je vader houdt en hij zo gelukkiger is. Misschien ook niet, maar ga niet meteen van dingen uit en gun hem in ieder geval de kans zelf dingen te vertellen en uit te praten met je.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:42:36 #64
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70805496
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:23 schreef Fingon het volgende:

[..]

Ons geld
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:27:34 #65
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_70806789
Je pa is een koning!
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_70809361
omfg hoe kunnen sommige mensen zoiets nou goed gaan zitten praten? (je pa is een koning???) zijn pa is een egoistische loser. vreemdgaan is voor mietjes.

Gelukkig staan er ook veel posts waar TS wel wat aan zal hebben.
Karma will get back @ you
pi_70809450
Tja tis gewoon kut voor jou en je moeder. Je pa heeft het niet netjes aangepakt.
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:50:49 #68
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70809537
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef mysterieblonde het volgende:
omfg hoe kunnen sommige mensen zoiets nou goed gaan zitten praten? (je pa is een koning???) zijn pa is een egoistische loser. vreemdgaan is voor mietjes.

Gelukkig staan er ook veel posts waar TS wel wat aan zal hebben.
Ja goed.. het is niet netjes. Maar het blijft TS zijn/haar vader. Om dan direct partij hierin te gaan kiezen vind ik een beetje kansloos.
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:20:25 #69
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70810626
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:50 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Ja goed.. het is niet netjes. Maar het blijft TS zijn/haar vader. Om dan direct partij hierin te gaan kiezen vind ik een beetje kansloos.
Zeggen dat zijn/haar vader geweldig is is toch ook partij kiezen? Dat hij verliefd wordt op een ander, oké. Maar een geheime relatie 2 jaar..
All she wants and needs is just a little taste..
pi_70811092
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Zeggen dat zijn/haar vader geweldig is is toch ook partij kiezen? Dat hij verliefd wordt op een ander, oké. Maar een geheime relatie 2 jaar..
Zat jij niet ooit aan de andere kant?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_70811709
Dat je op zo'n vies, klein, parasietenwijf kan vallen echt te

Zulke vrouwen moeten voor je poetsen niks meer, lelijk vullie is het. Al die kopietjes van elkaar, oogjes toegeknepen en maar lachen, lief doen en geld vragen en er dan onog intrappen ook hahahaa.

Ff op de linkse kerk modus, ze zijn niet allemaal met zo, maar ja de meeste wel (en ja heb het zelf wetenschappelijk onderzocht, vroeg 20 mannen of ze dat ook zo vonden en 19 vonden dat. Die andere zal jouw pa wel geweest zijn, geloof je het niet? MdH stond erbij )

Ze zijn lelijk en parasieterig, echt ongelooflijk al die vatsige 50-ers. Doe dan een lekkere Letse of pak je Nederlandse buurvrouw, maar zulke goriteiten

Wat een mongool is jouw vader TS, sorry voor jouw en je ma en zo!
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:56:56 #72
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70811895
Jij hebt echt zware issues, mijn vriend.
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 13:58:42 #73
230491 Zith
pls tip
pi_70811967
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:51 schreef SimpelZat het volgende:
Dat je op zo'n vies, klein, parasietenwijf kan vallen echt te

Zulke vrouwen moeten voor je poetsen niks meer, lelijk vullie is het. Al die kopietjes van elkaar, oogjes toegeknepen en maar lachen, lief doen en geld vragen en er dan onog intrappen ook hahahaa.

Ff op de linkse kerk modus, ze zijn niet allemaal met zo, maar ja de meeste wel (en ja heb het zelf wetenschappelijk onderzocht, vroeg 20 mannen of ze dat ook zo vonden en 19 vonden dat. Die andere zal jouw pa wel geweest zijn, geloof je het niet? MdH stond erbij )

Ze zijn lelijk en parasieterig, echt ongelooflijk al die vatsige 50-ers. Doe dan een lekkere Letse of pak je Nederlandse buurvrouw, maar zulke goriteiten

Wat een mongool is jouw vader TS, sorry voor jouw en je ma en zo!
lol wat
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_70812314
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Inderdaad, of waren dat allemaal fake topics?
Beneath the gold, bitter steel
pi_70814545
Enerzijds moet je gewoon doen wat je wil, als je relatie niet meer goed is moet je ermee stoppen.

Anderzijds is het ontiegelijk kansloos om een thaise die alleen maar je geld wil, te nemen.
pi_70814746
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Xeanor het volgende:
Enerzijds moet je gewoon doen wat je wil, als je relatie niet meer goed is moet je ermee stoppen.

Anderzijds is het ontiegelijk kansloos om een thaise die alleen maar je geld wil, te nemen.
Ze is gewoon een Nederlandse van Thaise afkomst toch?

Correctie, het is inderdaad een Thaise hoer.
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:15:31 #77
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70814828
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ja.. Daarom ook een:
En het wil niet zeggen dat ik het goedkeur. Ik zit idd aan de andere kant, zelf zou ik dit mijn vriend/man nooit aandoen.
All she wants and needs is just a little taste..
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 15:46:18 #78
230491 Zith
pls tip
pi_70816021
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Xeanor het volgende:

of ze zijn gewoon allebei verliefd?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_70816113
Je vader is een baas.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_70816120
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:00 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Wel weer mooi hoe het allemaal de schuld van paps is
Tuurlijk hij is getrouwd met kinderen en gaat neuken met een vrouw van bijna de zelfde leeftijd als zijn kinderen.

Tuurlijk is het de schuld van de vader
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70816143
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:46 schreef Zith het volgende:

[..]

Zij is verliefd tot het paspoort binnen is
pi_70816448
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:02 schreef shmoopy het volgende:
Het is voor jou een klotesituatie, maar dit gaat niet over jou, dit is iets tussen je ouders.
Als je vader gelukkig wordt/is met een andere vrouw, dan moet je hem dat uiteindelijk gunnen.

Ik zou hem een pijnlijke dood gunnen

Of had je liever dat je ouders verzuurd samen oud zouden worden?

2 zaken die totaal niks met elkaar te maken hebben. Scheiden kan natuurlijk maar niet zo
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:10:42 #83
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70816824
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ja mensen zijn nou eenmaal niet altijd even erg sterk in manier van handelen. Maar ik vind dit iets tussen vader en moeder en niet zozeer tussen vader en kind. Het kind hoeft gewoon geen partij te kiezen. Het enige wat het kind de vader kan verwijten is dat de gezinssituatie dusdanig verandert is, en mag daar ook boos over zijn. Maar dat is het.
pi_70817035
Je bent niet alleen ontrouw aan je vrouw maar ook aan je kind

Als je een echte vent bent laat je vrouw achter met alles, onderhoud je haar en je kind(eren) en ga je zelf op een appartementje in Amsterdam zitten.

Dan mag je van mij best andere vrouwen leren kennen maar dan ben je tenminste wel een echte vent
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:22:45 #85
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70817185
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een onzin.
quote:
Als je een echte vent bent laat je vrouw achter met alles, onderhoud je haar en je kind(eren) en ga je zelf op een appartementje in Amsterdam zitten.

Dan mag je van mij best andere vrouwen leren kennen maar dan ben je tenminste wel een echte vent
Zozo. Jouw definitie van "echte vent" is wel heel specifiek zeg. Geldt dit ook voor mensen uit de VS?

Rent an appartment in Amsterdam if you're a real man.

Rot toch op man. Mensen hebben gewoon recht om precies datgene met hun leven te doen wat ze zelf willen. Als je dat niet kan hebben ben je gewoon een vieze fascist.
pi_70817222
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

In de ideale wereld zijn alle vaders echte kerels en alle moeders lieve schatten van vrouwen Maar als je nou 's om je heen kijkt, zie je mss ook wel dat er toch altijd een paar ( ) stakkers tussen zitten die verliefd worden voordat ze hun partner keurig netjes de hand hebben geschud, met achterlating van een fasoenlijke alimentatie en een afsluitend gesprek met de kinderen. Heel gek, maar meestal gaat 't er wat minder sprookjesachtig aan toe

Dat 't hier om een Thaise gaat, is wel een extra domper
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_70817251
Alleen moet diegene niet verwachten dat hij nog iets van mij kan verwachten
pi_70817297
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:24 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

In de ideale wereld zijn alle vaders echte kerels en alle moeders lieve schatten van vrouwen Maar als je nou 's om je heen kijkt, zie je mss ook wel dat er toch altijd een paar ( ) stakkers tussen zitten die verliefd worden voordat ze hun partner keurig netjes de hand hebben geschud, met achterlating van een fasoenlijke alimentatie en een afsluitend gesprek met de kinderen. Heel gek, maar meestal gaat 't er wat minder sprookjesachtig aan toe

Dan zijn het stakkers en losers en daar verspeel ik geen tijd aan.
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:27:24 #89
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70817332
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:24 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Want?
pi_70817476
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:46 schreef Zith het volgende:

[..]

pi_70817652
Wat een loser. Een echte man is loyaal aan zijn gezin; als je op je 50e opeens een tweede puberleven begint met een importhoer, ben je de kwalificatie 'vader' niet waardig.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_70817696
Eens
pi_70817752
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef SpecialK het volgende:
Want?
't Schijnt dat die Thaise chicks niet zo'n beste naam hebben op de huwelijksmarkt, maar hey, ik heb 't alleen van horen zeggen hoor
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:46:43 #94
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70818050
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:39 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

't Schijnt dat die Thaise chicks niet zo'n beste naam hebben op de huwelijksmarkt, maar hey, ik heb 't alleen van horen zeggen hoor

Die reputatie schijnt wel te gelden voor vrouwen uit alle 3e wereld landen.

Maar hey. Europese en Amerikaanse vrouwen die plukken hun mannen natuurlijk nooit leeg.

What have you done for me lately, Eddiieee EDDIEEE.... I want HALF!... Half of all yo shit
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:18:04 #95
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_70819396
Nu vind ik het leeftijds verschil tussen 31 en 51 niet echt schokkend wat dat betreft, en dat ze Thais is...ach ze had ook Russich kunnen zijn of zelfs Nederlands...dat is ook het punt niet,

Het punt is wel hoe het gegaan is...dat is gewoon erg klote..waarom uberhaupt nog 25 jaar huwelijk vieren?
Ik denk dat je moeder nog heeft geprobeerd je vader bij zich te houden....waarschijnlijk schaamt ze zich nu enorm.

Wees er voor je moeder, ze zal je hard nodig hebben. Voor je vader....geen huwelijk is perfect...iedereen is ook maar een mens. Ik zie ze hier vaak genoeg, oude mannen die zich weer jong voelen met een jong meisje. (woon zelf in Azie). Wat dat betreft geloof ik niet zo meer in de eeuwige liefde. Sprookjes bestaan niet. Dus val je vader niet te hard af en probeer uiteindelijk gewoon contact met hem te houden.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_70834421
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef breaky het volgende:
Nu vind ik het leeftijds verschil tussen 31 en 51 niet echt schokkend wat dat betreft, en dat ze Thais is...ach ze had ook Russich kunnen zijn of zelfs Nederlands...dat is ook het punt niet,

Het punt is wel hoe het gegaan is...dat is gewoon erg klote..waarom uberhaupt nog 25 jaar huwelijk vieren?
Ik denk dat je moeder nog heeft geprobeerd je vader bij zich te houden....waarschijnlijk schaamt ze zich nu enorm.

Wees er voor je moeder, ze zal je hard nodig hebben. Voor je vader....geen huwelijk is perfect...iedereen is ook maar een mens. Ik zie ze hier vaak genoeg, oude mannen die zich weer jong voelen met een jong meisje. (woon zelf in Azie). Wat dat betreft geloof ik niet zo meer in de eeuwige liefde. Sprookjes bestaan niet. Dus val je vader niet te hard af en probeer uiteindelijk gewoon contact met hem te houden.
je vergeet dat die vrouw hier alleen is voor een vergunning.
mijn oom van 50 had een Thaise van 25.
hij kwam in contact met nog veel meer rijke Amsterdammers met een Thaise vriendin.
vrolijk getrouwd en alles leek goed.
na x aantal jaar (dacht 5 jaar) waren al die Thaise verdwenen met een zak geld en een verblijfsvergunning.
pi_70834687
Met een Thaise kan je toch ook geen band hebben? Je zal heus niet toevallig dezelfde hobbies hebben, of dezelfde films en series leuk vinden, of dezelfde muziek luisteren, dat is namelijk totaal anders daar. Je zal ook niet toevallig zo leuk met elkaar kunnen praten, want engels kunnen ze ook niet echt, laat staan nederlands. Het enige waar het om draait is sex en niets anders. Voor die vrouwen draait het alleen maar om geld.
pi_70834767
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Xeanor het volgende:
Met een Thaise kan je toch ook geen band hebben? Je zal heus niet toevallig dezelfde hobbies hebben, of dezelfde films en series leuk vinden, of dezelfde muziek luisteren, dat is namelijk totaal anders daar. Je zal ook niet toevallig zo leuk met elkaar kunnen praten, want engels kunnen ze ook niet echt, laat staan nederlands. Het enige waar het om draait is sex en niets anders. Voor die vrouwen draait het alleen maar om geld.
Een gratis poets en kok.
pi_70834801
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:14 schreef fespo het volgende:

[..]

je vergeet dat die vrouw hier alleen is voor een vergunning.
mijn oom van 50 had een Thaise van 25.
hij kwam in contact met nog veel meer rijke Amsterdammers met een Thaise vriendin.
vrolijk getrouwd en alles leek goed.
na x aantal jaar (dacht 5 jaar) waren al die Thaise verdwenen met een zak geld en een verblijfsvergunning.
Vrijwel alle huwelijken streuvelen in het 4e jaar, is ook logisch, dan is het paspoort binnen en ben je nutteloos
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:38:16 #100
206322 Seam
Pillz-E
pi_70834850
quote:
Moeten zullen zulke dingen dan ook overeenkomen om een band te hebben Ik heb een aantal vrienden die ook totaal andere interesses en levenstijlen hebben.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_70835171
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:38 schreef Seam het volgende:

[..]

Moeten zullen zulke dingen dan ook overeenkomen om een band te hebben Ik heb een aantal vrienden die ook totaal andere interesses en levenstijlen hebben.
Voor je partner/vrouw/wederhelft lijkt me dat inderdaad wel redelijk essientieel ja
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:58:49 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_70835222
Heeft de topicstarter verder nog iets te melden of was dit het?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 01:10:35 #103
206322 Seam
Pillz-E
pi_70835447
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Voor je partner/vrouw/wederhelft lijkt me dat inderdaad wel redelijk essientieel ja
Zie nu pas mijn typfout
Maar mijn idee blijft hetzelfde. Het is goed mogelijk zonder dat soort overeenkomsten, maar kan het wel lastiger maken. Ik weet dat ik zelf later het liefst geen vrouw zou willen hebben die ook in mijn werkgebied werkt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_70835458
Ik vind het schandalig wat je vader heeft gedaan... Ik hoop alleen dat hij niet nog halfbroertjes en zusjes voor je gaat maken, want dan is het hek helemaal van de dam (erfenis enzo)
pi_70835568
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:10 schreef Seam het volgende:

[..]

Zie nu pas mijn typfout
Maar mijn idee blijft hetzelfde. Het is goed mogelijk zonder dat soort overeenkomsten, maar kan het wel lastiger maken. Ik weet dat ik zelf later het liefst geen vrouw zou willen hebben die ook in mijn werkgebied werkt.
Ik wil zelf een vrouw die gewoon werkt. Niet een importbruid die mijn huis schoonmaakt en eten kookt. Lijkt me afschuwelijk om met zoiets samen te wonen.
pi_70835679
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:16 schreef Xeanor het volgende:

Ik wil zelf een vrouw die gewoon werkt. Niet een importbruid die mijn huis schoonmaakt en eten kookt. Lijkt me afschuwelijk om met zoiets samen te wonen.
Ach ja, ieder z'n ding. Ik ken een Nederlandse man die speciaal een buitenlandse vrouw heeft gezocht omdat hij een vrouw wilde die thuis bleef en voor de kinderen zorgt en het huishouden doet. Geen vrouw met een carriere.
pi_70837055
Als ik zo oud was zou ik ook wel zo'n jong blaadje willen. Iedereen wil immers een jong meisje. En naar je erfenis kan je fluiten vrees ik.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 06:23:56 #108
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_70837079
quote:
Laat ik het zo zeggen: Met een wel opgevoede Thaise met een universitaire/hbo achtegrond zou ik een veel betere band hebben dan een of andere Tokkie uit Volendam.

Nu....toegegeven...veel Thaise vrouwen die aan een oude westerse kerel vastplakken. hebben niet een goede opleiding genoten.

Als een man met geld en opleiding trouwt met een Thaise (or whatever) zonder al deze dingen dan kun je inderdaad problemen verwachten. Het is dan de eigen domme schuld geweest van die man en hij verdient dan ook niet beter.

De meeste mannen die je in een plaats zoals Pattaya (zeg maar de wallen van Thailand) echter ziet zijn van het Tokkie niveau. Want zelfs met een uitkering in Nederland verdien je waarschijnlijk nog 10 keer zoveel als een barmeisje wat daar werkt.

In een goede relatie zijn de partners gelijkwaardig, whatever de culturele verschillen.

Nu hoop ik voor de vader van TS dat hij een goede meid aan de haak heeft geslagen.
Modus Vivendi!
pi_70837496
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach ja, ieder z'n ding. Ik ken een Nederlandse man die speciaal een buitenlandse vrouw heeft gezocht omdat hij een vrouw wilde die thuis bleef en voor de kinderen zorgt en het huishouden doet. Geen vrouw met een carriere.
Ja, zo zijn er zat mannen. Die vinden de Nederlandse vrouw te bruutaal, en willen een vrouw die als hij van z'n werk thuiskomt klaarstaat met z'n sloffen in haar handen.
Niet echt de mannen die op zoek zijn naar een vrouw om ook een goed gesprek mee te hebben, maar het belangrijker vinden dat ze het huishouden goed doet zonder te morren.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 08:17:15 #110
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70837544
quote:
Met een Thaise kan je toch ook geen band hebben? Je zal heus niet toevallig dezelfde hobbies hebben, of dezelfde films en series leuk vinden, of dezelfde muziek luisteren, dat is namelijk totaal anders daar.
Dat zal je nog verbazen. Dat is daar gewoon hollywood films en amerikaanse series vooral.
quote:
Je zal ook niet toevallig zo leuk met elkaar kunnen praten, want engels kunnen ze ook niet echt, laat staan nederlands.
Euh. Hoewel de gemiddelde thai inderdaad niet zo heel goed engels kan komen een hoop mensen uit bangkok zeker wel in de buurt van dat steenkolenengels wat een hoop nederlanders er op nahouden.

Ik kan je in ieder geval vermelden dat m'n vriendin (ze is wellicht een uitzondering) beter engels spreekt/schrijft dan de gemiddelde brit uitgezonderd van haar ontiegelijk amerikaanse accent.
quote:
Het enige waar het om draait is sex en niets anders. Voor die vrouwen draait het alleen maar om geld.
Wat een onzin. Anders generaliseer je nog even een uurtje verder. Echt intelligent komt het in ieder geval niet over. Echt zo'n boeren proatje dit. "Kep da gheurt vn mense in de stoad euvr die thoise vrauwn. T'is toch wad met al die vraieerai"
pi_70837630
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 08:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat zal je nog verbazen. Dat is daar gewoon hollywood films en amerikaanse series vooral.
[..]

Euh. Hoewel de gemiddelde thai inderdaad niet zo heel goed engels kan komen een hoop mensen uit bangkok zeker wel in de buurt van dat steenkolenengels wat een hoop nederlanders er op nahouden.

Ik kan je in ieder geval vermelden dat m'n vriendin (ze is wellicht een uitzondering) beter engels spreekt/schrijft dan de gemiddelde brit uitgezonderd van haar ontiegelijk amerikaanse accent.
[..]

Wat een onzin. Anders generaliseer je nog even een uurtje verder. Echt intelligent komt het in ieder geval niet over. Echt zo'n boeren proatje dit. "Kep da gheurt vn mense in de stoad euvr die thoise vrauwn. T'is toch wad met al die vraieerai"
Wat doet je vriendin voor de kost?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 08:28:47 #112
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70837655
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 08:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat doet je vriendin voor de kost?
Ze werkt in londen bij een mediabedrijfje. Beetje moeilijk om daar nu aan de bak te komen als iemand met een work-permit ondanks de universitaire graad media en communicatie.

Je zou bijna zeggen dat het een echt mens is he? Zo'n thais meisje. Bijna, natuurlijk want hier op fok moet je nog goedkeuring krijgen
pi_70838630
OK, SpecialK. Maar de meeste Thaise vrouwen/meisjes die een huwelijk aangaan met een westerse (oudere) man zijn nu eenmaal niet zo hoog opgeleid. Ze komen van het Thaise platteland en moeten hun familie ook nog financiel ondersteunen, laat staan dat ze aan de universiteit gestudeerd hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 10 juli 2009 @ 09:35:47 #114
230491 Zith
pls tip
pi_70838950
quote:
  † In Memoriam † vrijdag 10 juli 2009 @ 09:37:48 #115
230491 Zith
pls tip
pi_70838999
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:11 schreef Endymion9 het volgende:
Ik vind het schandalig wat je vader heeft gedaan... Ik hoop alleen dat hij niet nog halfbroertjes en zusjes voor je gaat maken, want dan is het hek helemaal van de dam (erfenis enzo)
Oh ja, daar moet die vader inderdaad aan denken! Dat z'n dochter/zoon wel genoeg van zijn geld krijgt en dit niet hoeft te delen - ipv een leuk leven hebben.

pi_70842203
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 08:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jij bent uit 1985, je hebt obviously een betere keuze weten te maken dan de gemiddelde vijftiger wiens spaarrekening geplunderd gaat worden. Als ze in London werkt, is ze kennelijk ook even mijlen verder qua ontwikkeling dan de gemiddelde thai. Dus ga niet met jouw uitzondering hier proberen een punt te maken dat alle thaise vrouwen intelligent en goed opgeleid zijn, want dat zijn de absoluut niet. Ik begrijp wel dat je je even aangesproken voelde.

[ Bericht 3% gewijzigd door Xeanor op 10-07-2009 11:24:53 ]
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:39:22 #117
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70842896
Als het een Thai is vertrouw ik het gewoon niet... Die cultuur is nu eenmaal ingesteld op een goed inkomen ipv liefde.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:45:10 #118
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70843098
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Jij bent uit 1985, je hebt obviously een betere keuze weten te maken dan de gemiddelde vijftiger wiens spaarrekening geplunderd gaat worden. Als ze in London werkt, is ze kennelijk ook even mijlen verder qua ontwikkeling dan de gemiddelde thai. Dus ga niet met jouw uitzondering hier proberen een punt te maken dat alle thaise vrouwen intelligent en goed opgeleid zijn, want dat zijn de absoluut niet. Ik begrijp wel dat je je even aangesproken voelde.
En al die thaise vriendinnen van haar die ongeveer op dezelfde manier in het leven staan zal ik je dan ook maar niet mee lastig vallen

Generaliseren is zo makkelijk. Ik ben hier geen uitzondering als regel aan het poneren. Mijn punt is dat de generalisatie te ver gaat. Jij gaat er van uit dat 99% plunderend tuig is. Iets wat ik zeker ook ooit zo in m'n hoofd had. Maar je leert wel eens wat. Natuurlijk kan je de typische gevallen er lekker uitlichten en roepen "zie je wel! wat een hoeren!" maar ik kan je al weer een hele lijst namen geven van thaise dames die gewoon oprecht constructief bezig zijn.

Het feit dat er automatisch vanuitgegaan wordt dat het hier gaat over een golddigger is wat mij stoort. De dame in het verhaal is zelf al 31! We hebben het hier dus niet over een *mjam mjam* groen blaadje. Het zijn gewoon 2 mensen die volwassen genoeg zijn om over hun eigen leven te beslissen. Oordelen over haar intenties kan je pas als je meer feiten weet dan dit en aangezien de TS sinds de gebeurtenis maar 2 keer (waarschijnlijk hysterisch) nog met zijn/haar vader aan de lijn heeft gehangen lijkt het mij nogal ongegrond om op basis van nationaliteit er vanuit te gaan dat dit zo'n zogenaamd typisch geval is.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:45:35 #119
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70843115
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:39 schreef Heathen. het volgende:
Als het een Thai is vertrouw ik het gewoon niet... Die cultuur is nu eenmaal ingesteld op een goed inkomen ipv liefde.
Dit soort opmerkingen dus
pi_70843892
SpecialK zit in de ontkenning fase
over 5 jaar heb jij hier een huillie topic.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:21:13 #121
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_70844384
quote:
Neuken is toch ook een hobby?
pi_70845380
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 09:37 schreef Zith het volgende:

[..]

Oh ja, daar moet die vader inderdaad aan denken! Dat z'n dochter/zoon wel genoeg van zijn geld krijgt en dit niet hoeft te delen - ipv een leuk leven hebben.

Ik doelde niet alleen op de erfenis, maar ook op de totaal scheven familieverhoudingen die dan gecreeerd worden.
Half-brusjes?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:08:33 #123
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70845906
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen dus
Wijs mij de eerste onafhankelijk Thaise vrouw aan die thuis een man heeft die voor de kindertjes zorgt
pi_70846191
Aller eerst: Heel vervelend die scheiding nooit leuk voor de kinderen maar je vader doet niets iets raars ofzo want het komt dagelijks voor dat mannen van middelbare leeftijd hun partner voor een jongere versie inruilen.
Daarbij zie je zelfs nu gasten van 24 met meisjes van 16 als vriendin dus...de wereld is veranderd en zaken
zijn niet meer zoals vroeger.
75 topics = FIN
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:57:30 #125
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70847668
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:06 schreef fespo het volgende:
SpecialK zit in de ontkenning fase
over 5 jaar heb jij hier een huillie topic.
Maarnatuurlijk

Treurig half-fascistisch volk hier, zeg.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:58:44 #126
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70847720
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:08 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Wijs mij de eerste onafhankelijk Thaise vrouw aan die thuis een man heeft die voor de kindertjes zorgt
Wijs mij de eerste poster in dit topic die geen stropoppen argument aanvoert.
pi_70847946
SpecialK voelt zich persoonlijk aangevallen . Het stikt van de hoeren in Thailand, die maar wat graag hun waardigheid verkopen aan een vadsige vijftiger uit de Flevopolder, die meer duimen dan kiezen heeft. Dat er ook Thaise vrouwen zijn die studeren, daardoor zelf een aardige positie in de arbeidsmarkt veroveren en soms ook wel eens evenwichtige relaties met buitenlanders aangaan, doet daar niets aan af.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_70848050
Hoe is ze aan dt work permit gekomen?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:11:02 #129
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70848137
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:04 schreef cultheld het volgende:
SpecialK voelt zich persoonlijk aangevallen . Het stikt van de hoeren in Thailand, die maar wat graag hun waardigheid verkopen aan een vadsige vijftiger uit de Flevopolder, die meer duimen dan kiezen heeft. Dat er ook Thaise vrouwen zijn die studeren, daardoor zelf een aardige positie in de arbeidsmarkt veroveren en soms ook wel eens evenwichtige relaties met buitenlanders aangaan, doet daar niets aan af.

[ Bericht 9% gewijzigd door SpecialK op 10-07-2009 14:16:30 ]
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:11:11 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70848145
het mag idd wel wat minder op de man alhier
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:11:51 #131
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70848171
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe is ze aan dt work permit gekomen?
Vanwaar deze specifieke intresse?

Je krijgt in de UK een work permit aangeboden van een paar jaar (voor 500 pond adminsitratiekosten ) als je een studie afrond.
pi_70848467
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik denk dat je nogal gevoelig reageert. In de beeldvorming staan Thaise vrouwen nou eenmaal bekend als gelukszoekers. Zo is er van elke groep mensen wel een bepaald beeld dat domineert bij veel mensen. Als iemand tegen mij zegt dat Belgen dom zijn, of dat Fransen naar knoflook stinken, dan haal ik mijn schouders op. Zou jij ook eens moeten doen .
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:33:51 #133
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70848885
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat je nogal gevoelig reageert. In de beeldvorming staan Thaise vrouwen nou eenmaal bekend als gelukszoekers. Zo is er van elke groep mensen wel een bepaald beeld dat domineert bij veel mensen. Als iemand tegen mij zegt dat Belgen dom zijn, of dat Fransen naar knoflook stinken, dan haal ik mijn schouders op. Zou jij ook eens moeten doen .
Lekker makkelijk om iemand te vertellen dat 'ie maar hetzelfde op bepaalde discussies moet reageren als jou. Gelukkig zijn we niet allemaal van die stoïceinse types die alles maar laten voor wat het is. Het enige punt dat ik probeer te maken is dat die automatisch kotsreactie hier heftig overdreven is. Wat mensen daar mee doen moeten ze zelf maar weten. Als de mensen die op mij reageren dan vervolgens dingen roepen waardoor je kunt zien dat ze het hele punt niet snappen dan is dat idd knap vervelend praten hiero.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:48:57 #134
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_70849318
TS moeder zal zich wel ongelooflijk gepasseerd voelen, als haar man liever een Thaise vrouw heeft dan haar.

Alsof die vrouwen mooier zijn dan nederlandse vrouwen van 50.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:49:54 #135
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_70849353
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om iemand te vertellen dat 'ie maar hetzelfde op bepaalde discussies moet reageren als jou. Gelukkig zijn we niet allemaal van die stoïceinse types die alles maar laten voor wat het is. Het enige punt dat ik probeer te maken is dat die automatisch kotsreactie hier heftig overdreven is. Wat mensen daar mee doen moeten ze zelf maar weten. Als de mensen die op mij reageren dan vervolgens dingen roepen waardoor je kunt zien dat ze het hele punt niet snappen dan is dat idd knap vervelend praten hiero.
Toch heeft hij ergens wel een punt...ook al zijn de reacties overdreven en onvolwassen. Zelfs mijn vrouw zegt soms: "Hey i am not a Thai!" (is zelf Lao) Er is gewoon een slechte naam opgebouwd die helaas ook de naam van de goede dames schaadt.
Modus Vivendi!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:54:18 #136
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70849465
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef breaky het volgende:

[..]

Toch heeft hij ergens wel een punt...ook al zijn de reacties overdreven en onvolwassen. Zelfs mijn vrouw zegt soms: "Hey i am not a Thai!" (is zelf Lao) Er is gewoon een slechte naam opgebouwd die helaas ook de naam van de goede dames schaadt.
Vetgedrukte is precies mijn punt. Ik heb al meerdere keren in dit topic aangegeven dat het idd wel vaak voor komt dat het mis gaat met thaise dames maar juist dat die aannames die mensen hier maken (o.a. over het voorval bij de TS) en vooral de manier waarop dat geuit wordt gewoon fout is. That's my only point.

Maargoed dan ben ik weer gek.
pi_70849469
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:48 schreef B.E.D het volgende:
TS moeder zal zich wel ongelooflijk gepasseerd voelen, als haar man liever een Thaise vrouw heeft dan haar.

Alsof die vrouwen mooier zijn dan nederlandse vrouwen van 50.
Ze neuken wel, althans tot het paspoort binnen is of je ze blijft betalen

Naar de hoeren gaan is goedkoper
pi_70855551
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef nightfall het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Massaaaaaage mister? Special treatment!
Zitten wel bloedmooie vrouwen tussen hoor
done.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:51:37 #139
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70855583
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wijs mij de eerste poster in dit topic die geen stropoppen argument aanvoert.
Er is toch geen enkele thaise vrouw die volledig voor het gezin zorgt die in Nederland woont? Wat wil je nou?

Dat is nu eenmaal die cultuur. En ik denk dat het op den duur wel uit die cultuur zal gaan. Nederland had ook ooit een cultuur waar brood op de plank voor op de liefde stond. Daar is niks ergs aan, alleen moet zo'n oude vijftiger niet gaan lullen dat het liefde is, want dat is het niet.
En nu Thailand qua economie in opkomst is zal er vast over vijfitg jaar een klein deel van de bevolking zo zijn die wel kiest voor de liefde.
pi_70855823
quote:
Ze leert nederlands en geeft naar mijn idee al ons geld uit!
jullie geld? zijn geld
pi_70855922
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:59 schreef Incolumis het volgende:

[..]

jullie geld? zijn geld
Hun geld of minimaal van hem en zijn vrouw
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:35:37 #142
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70871261
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Er is toch geen enkele thaise vrouw die volledig voor het gezin zorgt die in Nederland woont? Wat wil je nou?

Dat is nu eenmaal die cultuur. En ik denk dat het op den duur wel uit die cultuur zal gaan. Nederland had ook ooit een cultuur waar brood op de plank voor op de liefde stond. Daar is niks ergs aan, alleen moet zo'n oude vijftiger niet gaan lullen dat het liefde is, want dat is het niet.
En nu Thailand qua economie in opkomst is zal er vast over vijfitg jaar een klein deel van de bevolking zo zijn die wel kiest voor de liefde.
ik ken de cultuur onderhand wel iets beter dan jij en ik kan je melden dat jouw denkbeelden bijna lachwekkend bekrompen zijn. -Bijna- lachwekkend omdat je blijkbaar nogal veel bijval krijgt.

Eng ventje.
pi_70871332
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef SpecialK het volgende:

[..]

ik ken de cultuur onderhand wel iets beter dan jij en ik kan je melden dat jouw denkbeelden bijna lachwekkend bekrompen zijn. -Bijna- lachwekkend omdat je blijkbaar nogal veel bijval krijgt.

Eng ventje.
Ach, kom op zeg. Thaise vrouwen hebben in het algemeen niet veel te zeggen. Zeker die wat uit de armere gezinnen komen en een beetje leuk uitzien gaan meteen de seksindustie in om hun familie te onderhouden, of ze trouwen met een westerse man. Doe nu niet alsof dit daar uitzondering is.

Het zit helaas wel in die cultuur:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostitutie_in_Thailand
pi_70871884
quote:

[..]

Eng ventje.
Aan je reactie is nu wel duidelijk dat hij gewoon gelijk heeft

Maar hoe voelt het nu om steeds gevraagd te worden door al je vrienden en kennissen waarom je op een golddigger valt?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:48:10 #145
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70872279
quote:

[..]

Eng ventje.

Je wilt toch niet gaan beweren dat het overgrote deel van de bevolking leeft op welvaart?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:26:51 #146
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70873033
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:48 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Je wilt toch niet gaan beweren dat het overgrote deel van de bevolking leeft op welvaart?
Waar zeg ik dat? Jij beweert dat thaise mensen geen liefde kennen en dat huwelijken daar draaien om inkomen sukkel

[ Bericht 6% gewijzigd door SpecialK op 11-07-2009 12:31:58 ]
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:34:43 #147
223335 B.E.D
pi_70873213
Die Thaise vrouwen lijken toch allemaal op elkaar?
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:47:10 #148
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70873520
money money money
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 12:48:18 #149
230491 Zith
pls tip
pi_70873559
Heerlijk topic van bekrompen mensen
pi_70885500
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:26 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Jij beweert dat thaise mensen geen liefde kennen en dat huwelijken daar draaien om inkomen sukkel
Overgrote deel. Leer eens lezen joh
pi_70885518
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:34 schreef B.E.D het volgende:
Klopt ze zijn allemaal lelijk
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:50:19 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70885742
laten we het topic weer richting het probleem van TS laten gaan
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:17:56 #153
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70887938
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:26 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wil je alleen lezen wat je denkt te moeten lezen of sta je ook werkelijk open voor discussie?
Ik scheld jou toch ook niet uit? En je bent het dus niet met mij eens dat mensen die in armoede leven niet zullken kiezen voor een leven met welvaart, maar voor altijd in de eeuwige armoede leven uit liefde? Ben je dan echt zo naïef?
pi_70888054
quote:
Boh, inderdaad. Dan zou ik hem echt nooit meer hoeven te zien.
  zondag 12 juli 2009 @ 00:58:26 #155
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_70891838
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Klopt ze zijn allemaal lelijk
Latina's ftw
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_70892025
quote:
Op zondag 12 juli 2009 00:58 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Latina's ftw
Die zijn inderdaad dabomb

En ja er zijn voldoende golddigers
  zondag 12 juli 2009 @ 04:34:39 #157
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_70893808
Cool...ieder zijn eigen smaak Voor mij maakt het allemaal maar weinig uit.

Anyway dit is offtopic...ik benieuwd hoe het met TS gaat ondertussen.
Modus Vivendi!
pi_70903793
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 03:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Wacht maar totdat je zelf een jaar of 50 bent, in goede doen en alle kans om tijdens zakenreizen andere culturen te ontdekken. Denk dan nog maar eens terug aan je uitspraak in dit topic. En kijk dan maar of jij de verleiding kan weerstaan van een ongehuwde middle class Thaise van 20 jaar jonger en nog zonder kinderen. En dan bedoel ik niet zo'n afgelikte golddigger bargirl uit de Issaan die al 10000 happy landings gemaakt heeft.
pi_70904483
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:06 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Wacht maar totdat je zelf een jaar of 50 bent, in goede doen en alle kans om tijdens zakenreizen andere culturen te ontdekken. Denk dan nog maar eens terug aan je uitspraak in dit topic. En kijk dan maar of jij de verleiding kan weerstaan van een ongehuwde middle class Thaise van 20 jaar jonger en nog zonder kinderen. En dan bedoel ik niet zo'n afgelikte golddigger bargirl uit de Issaan die al 10000 happy landings gemaakt heeft.
En ook dan zijn er manieren te bedenken om je vrouw met wie je kinderen hebt en de kinderen zelf zo min mogelijk pijn te doen
pi_70906461
Zo groot is dat verschil niet. Als het om Thaise vrouwen gaat is het leeftijdverschil vaak minimaal 30 jaar. Wel een beetje raar dat niemand wat heeft gemerkt.
  zondag 12 juli 2009 @ 22:10:16 #161
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_70915450
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:34 schreef B.E.D het volgende:
Als het al vrouwen zijn.
  zondag 12 juli 2009 @ 22:14:03 #162
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_70915596
Sterkte TS
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_70918301
Heet ze Tippiwan? .

Sterkte met de midlifecrisis van je vader. Lijkt me niet tof om als kind mee te maken.
pi_70919099
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef Stali het volgende:
Sterkte met de midlifecrisis van je vader. Lijkt me niet tof om als kind mee te maken.
Goh, iets nieuws? de meeste nemen het op voor de vader, en zeggen dat zijn zoon zich niet moet aanstellen en dat hij zelfs blij moet zijn dat zijn vader voor zijn 'geluk' kiest? (Wat hem natuurlijk niet echt gelukkig maakt uiteindelijk, als ie eindelijk zijn eigen blindheid / balk voor zijn ogen ziet....)

TS lucht zijn hart en nu voelt hij zich nog meer klote ( door de meeste reacties ) Door stoer praten door de algemene fok user, of omdat ze zelf ook zo zijn? Dan is het nog te vergeven (het laatste), maar dan net zo blind als zijn vader voor het tijdelijke mooie schoon.

[ Bericht 6% gewijzigd door Billary op 12-07-2009 23:52:06 ]
pi_70919616
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:41 schreef Billary het volgende:

[..]

Goh, iets nieuws? de meeste nemen het op voor de vader, en zeggen dat zijn zoon zich niet moet aanstellen en dat hij zelfs blij moet zijn dat zijn vader voor zijn 'geluk' kiest? (Wat hem natuurlijk niet echt gelukkig maakt uiteindelijk, als ie eindelijk zijn eigen blindheid ziet....)

TS lucht zijn hart en nu voelt hij zich nog meer klote ( door de meeste reacties )
Het lijkt me enorm pijnlijk om zomaar aan de kant geschoven te worden door iemand met wie je, door de jaren heen, vergroeid bent. Dat Tippiwan, daar moest ik aan denken omdat al dit soort onderwerpen zo geweldig uitvergroot werden in Gooise Vrouwen.

Anders? Ja ik heb natuurlijk geen puisten meer en ben al 36 en kom nogal vaak kerels tegen die op zekere leeftijd zijn die het maar wat graag zouden flikken als ze de kans zouden krijgen. Wat dat betreft bof ik om een vent te hebben die 11 jaar ouder is (single getroffen ook he, dus niet afgepakt), ik ben altijd veel jonger. .

Maar het lijkt me echt zo enorm klote om dit mee te moeten maken, voor TS maar helemaal voor zijn moeder.
Die reacties van jonge pukkels moet je niet te serieus nemen he. .
pi_70920094
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:54 schreef Stali het volgende:

[..]

Het lijkt me enorm pijnlijk om zomaar aan de kant geschoven te worden door iemand met wie je, door de jaren heen, vergroeid bent. Dat Tippiwan, daar moest ik aan denken omdat al dit soort onderwerpen zo geweldig uitvergroot werden in Gooise Vrouwen.

Anders? Ja ik heb natuurlijk geen puisten meer en ben al 36 en kom nogal vaak kerels tegen die op zekere leeftijd zijn die het maar wat graag zouden flikken als ze de kans zouden krijgen. Wat dat betreft bof ik om een vent te hebben die 11 jaar ouder is (single getroffen ook he, dus niet afgepakt), ik ben altijd veel jonger. .

Maar het lijkt me echt zo enorm klote om dit mee te moeten maken, voor TS maar helemaal voor zijn moeder.
Die reacties van jonge pukkels moet je niet te serieus nemen he. .
Nou als ze zelf wel serieus zijn..., maar face it, bij mannen gaat het vaak om wat ze zien. Bij vrouwen met wat ze kunnen krijgen (wat hun leven zekerder/ (en dus minder (geld- zorgen) maakt.).

Als je als vrouw ouder wordt is de vraag dus of de liefde nog altijd groot genoeg is

[ Bericht 0% gewijzigd door Billary op 13-07-2009 00:32:51 ]
pi_70921176
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:08 schreef Billary het volgende:

[..]

Nou als ze zelf wel serieus zijn..., maar face it, bij mannen gaat het vaak om wat ze zien. Bij vrouwen met wat ze kunnen krijgen (wat hun leven zekerder/ (en dus minder (geld)zorgen) maakt.).

Als je als vrouw ouder wordt is de vraag dus of de liefde nog altijd groot genoeg is

Tuurlijk is het zo dat het bij mannen gaat om wat ze zien, dat is voor vrouwen ook maar die zien in dit soort situaties enkel kritisch zichzelf in de spiegel.
Want tegelijkertijd is het wel zo dat al die mooie jonge strakke lijfjes echt overal voorgeschoteld worden.
Het wordt iedereen door de strot gemikt, gebruik die creme en je ziet er niet alleen jaren jonger uit, maar ook nog eens als een topmodel.
En al die cremes werken niet en de man kijkt intussen met zijn buikje en grijze haren mee.
Voor de gewone man is er gewoon helemaal niks en goed, we kregen tijdelijk de metroman en dat gedoe is allang op zijn retour omdat mannen te nuchter zijn en het kreeg slechts een enkeling wat makkelijker uit de kast.

Als je als vrouw ouder wordt is het heel belangrijk dat je jezelf nooit uit het arbeidsleven hebt laten zetten.
Zorg voor jezelf dat is belangrijker dan al die overbodige anticellulituscremes.

Maar als kind lijkt het me echt zo verdomde klote om mee te maken. Vrouwen kunnen kiezen voor iets als L'oreal omdat ze het zgn. waard zijn en een man hoopt blijkbaar op een andere manier zijn jeugd terug te vinden. Het komt op hetzelfde neer maar ik zou echt woest op mijn vader worden wanneer hij mijn moeder zoiets aan zou doen.
pi_70921438
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:43 schreef Stali het volgende:

[..]

Tuurlijk is het zo dat het bij mannen gaat om wat ze zien, dat is voor vrouwen ook maar die zien in dit soort situaties enkel kritisch zichzelf in de spiegel.
Want tegelijkertijd is het wel zo dat al die mooie jonge strakke lijfjes echt overal voorgeschoteld worden.
Het wordt iedereen door de strot gemikt, gebruik die creme en je ziet er niet alleen jaren jonger uit, maar ook nog eens als een topmodel.
En al die cremes werken niet en de man kijkt intussen met zijn buikje en grijze haren mee.
Voor de gewone man is er gewoon helemaal niks en goed, we kregen tijdelijk de metroman en dat gedoe is allang op zijn retour omdat mannen te nuchter zijn en het kreeg slechts een enkeling wat makkelijker uit de kast.

Als je als vrouw ouder wordt is het heel belangrijk dat je jezelf nooit uit het arbeidsleven hebt laten zetten.
Zorg voor jezelf dat is belangrijker dan al die overbodige anticellulituscremes.

Maar als kind lijkt het me echt zo verdomde klote om mee te maken. Vrouwen kunnen kiezen voor iets als L'oreal omdat ze het zgn. waard zijn en een man hoopt blijkbaar op een andere manier zijn jeugd terug te vinden. Het komt op hetzelfde neer maar ik zou echt woest op mijn vader worden wanneer hij mijn moeder zoiets aan zou doen.
Helemaal mee eens.
pi_70923070
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:06 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Hoe wereldvreemd moet je zijn om te denken als je een Thaaise neukt van 20 jaar jonger mee neemt naar Nederland en vervolgens beweerd dat ze uit een middenklasse komt?

Verder zit er in 99,9% van de gevallen ook minimaal een kind bij in de package. Waarschijnlijk heeft dat kind ook zo de achternaam van de vader te pakken
  maandag 13 juli 2009 @ 02:58:44 #170
6941 APK
Factual, I think.
pi_70923438
quote:
Op maandag 13 juli 2009 02:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Hoe wereldvreemd moet je zijn om te denken als je een Thaaise neukt van 20 jaar jonger mee neemt naar Nederland en vervolgens beweerd dat ze uit een middenklasse komt?
20 jaar jongere Thaise vrouwen uit een middenklasse bestaan niet?
pi_70923497
Jawel alleen hebben die geen interesse om met een oude verlepte gozer van 20 jaar ouder naar Nederland te gaan
  maandag 13 juli 2009 @ 03:21:29 #172
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_70923559
5000 views
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  maandag 13 juli 2009 @ 06:02:04 #173
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_70923900
quote:
Op maandag 13 juli 2009 03:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jawel alleen hebben die geen interesse om met een oude verlepte gozer van 20 jaar ouder naar Nederland te gaan
En daarin heb je voor dit keer helemaal gelijk in. Door al die negatieve aandacht is het voor de opgeleide thaise meid not done om met een oude verlepte buitenlander om te gaan. Dus blijven de leukste vrouwtjes voor de Thaise mannen zelf.
Modus Vivendi!
  maandag 13 juli 2009 @ 10:44:33 #174
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70927014
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Overgrote deel. Leer eens lezen joh
Ik schat het persoonlijk in op minder dan 20% wat zich "misdraagt" op de manier waar we het nu over hebben. Hoe is dat een overgroot deel? Groot deel? OK. Overgroot? Nee.

Natuurlijk lijkt het meer omdat alleen die overtypische gevallen bekend worden. Typisch gevalletje profileren.

[ Bericht 5% gewijzigd door SpecialK op 13-07-2009 10:53:45 ]
  maandag 13 juli 2009 @ 19:15:24 #175
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_70942081
quote:
waarom verlaat me vader ons voor een 24 jaar jongere vrouw die uit thailand komt?
Zo moeilijk is die vraag niet te beantwoorden, denk ik.

Wel kut voor je hoor! Sterkte ermee!
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
  maandag 13 juli 2009 @ 19:59:18 #176
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70943500
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik schat het persoonlijk in op minder dan 20% wat zich "misdraagt" op de manier waar we het nu over hebben. Hoe is dat een overgroot deel? Groot deel? OK. Overgroot? Nee.

Natuurlijk lijkt het meer omdat alleen die overtypische gevallen bekend worden. Typisch gevalletje profileren.
Er leeft wel meer dan 20% in armoede....
pi_70944028
quote:
Op maandag 13 juli 2009 06:02 schreef breaky het volgende:

[..]

En daarin heb je voor dit keer helemaal gelijk in. Door al die negatieve aandacht is het voor de opgeleide thaise meid not done om met een oude verlepte buitenlander om te gaan. Dus blijven de leukste vrouwtjes voor de Thaise mannen zelf.
Tuurlijk is dat zo maar als buitenlander tussen de 20 en 35 die zijn ledematen en tanden nog heeft is het natuurlijk niet moeilijk om een opgeleide Thaise vrouw in Thailand te scoren.
pi_70944060
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hoe vaak ben je in Thailand geweest en hoe lang?
  maandag 13 juli 2009 @ 20:17:01 #179
223335 B.E.D
pi_70944126
quote:
Op maandag 13 juli 2009 03:21 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
5000 views
Allemaal 50'ers met een lease Passat die onderhand uitgekeken zijn op hun vrouw die in de overgang zit, en wel trek hebben in een jong ding uit een ver land.
pi_70944153
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat zo maar als buitenlander tussen de 20 en 35 die zijn ledematen en tanden nog heeft is het natuurlijk niet moeilijk om een opgeleide Thaise vrouw in Thailand te scoren.
Het is volgens mij moeilijker om er geen te scoren daar.

Ik denk overigens wel dat het echtscheidingspercentage bij Nederlands-Thaise huwelijken wat hoger ligt dan bij NL-NL huwelijken.
pi_70944373
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:17 schreef Halcon het volgende:
Ik denk overigens wel dat het echtscheidingspercentage bij Nederlands-Thaise huwelijken wat veel hoger ligt dan bij NL-NL huwelijken.
Ze effe aangepast, helaas gebeurt het wel altijd pas in het 5e jaar
pi_71254428
quote:

Om te beginnen wil ik geen namen e.d. noemen ivm privacy.

Ik heb hem sinds dien 1 keer nog gezien, maar niet meer gesproken. Ik heb hem nog wel 2 x gemaild, maar daar blijft het ook bij. Hij wilt wel met mij praten maar daar ben ik op dit moment nog niet aan toe. Hij woont nu samen met haar in amsterdam. Ze leert nederlands en geeft naar mijn idee al ons geld uit! MIjn vader is een totaal ander iemand geworden.. ben er nog steeds kapot van..

Ik begrijp je niet goed. Ikzelf ben 54, heb een thaise vrouw, 43 jaar, je denk dat alle thaise vrouwen hoeren zijn. Je moest beschaamd zijn. Er zijn meer preutse thaise vrouwen, dan westerse hoeren. Zij ( thai)denken tenminste aan hun echtgenoot terwijl de westerse alleen aan macht denken. Je zou beter eens de oosterse levenswijze bestuderen ipv van vooroordelen te maken. Inderdaad het zijn mooie vrouwen, dat geef ik toe, maar schoonheid alleen telt niet. De liefde en de genegenheid welke zij geven IS VER TE ZOEKEN HIER IN EUROPA. Je zou beter eens zien en begrijpen waarom je vader nu gelukkig is, het zal niet te maken hebben met de thaise schoonheid maar eerder met de plompe vette gezadigheid van westerse vrouwen, welke enkel denken aan hun eigen, geld, macht en gezag over hun man. Dit is feminisme in de derde macht. Neen, ik heb ook twee huwelijken achter de rug met westerse vrouwen, en steeds belogen bestolen en bedrogen geweest.( en voor redelijk veel geld)
Ik begrijp je woede omdat je vader je moeder( en jou) bedriegt, maar zie ook eens de fouten aan de andere zijde.,
Het is niet je vader wie "een thaise hoer" neemt, maar je moeder wie in gebreke gebleven is, zowel op vlak van liefde als op het vlak van het gezin. DENK HIER MAAR EENS GOED OVER NA.
Ik heb ook twee dochters welke mij laten vallen hebben als een steen, OK, we zien later wel.
Wie goed is voor mij zal later ook beloond worden.
pi_71254532
Iemand met 2 mislukte huwelijken die het heeft over falende vrouwen
pi_71255041
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand met 2 mislukte huwelijken die het heeft over falende vrouwen
Inderdaad, de eerste heeft me bestolen voor 40.000 euro, de tweede heeft zoilang gewacht dat haar opgroeiende dochters rij waren voor het nest te verlaten, en pa maar betalen.
Je begrijpt wel dat ik mijn vertrouwen verloren heb in die westerse "koeien"
pi_71255068
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:44 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Inderdaad, de eerste heeft me bestolen voor 40.000 euro, de tweede heeft zoilang gewacht dat haar opgroeiende dochters rij waren voor het nest te verlaten, en pa maar betalen.
of nog beter gezegd "parasieten"
pi_71255096
quote:

[..]

Hoe lang heeft je eerste ex vrouw in de bak gezeten?
pi_71255299
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe lang heeft je eerste ex vrouw in de bak gezeten?
geen sekonde, ik heb er wel een depressie van over gehouden, huis verkocht en nog enkele jaren betaald voor haar.
Natuurlijk heb ik hierna mijn voorzorgen genomen, nu trouwens ook, ik blijf geen ezel zijn. Maar ik vind het alleen maar jammer dat iedereen de thaise of oosterse vrouwen afschildert als zijnde geld rapers en profiteurs.
Ik ken deze wereld nu reeds 5 jaar, inderdaad er zijn er tussen welke een westerse man "lief" vinden voor het geld, maar er zijn er ook andere tussen. Trouwens in Thailand zijn er 1 miljoen personen betrokken in sex industrie, op een bevolking van 64 miljoen. In Belgie????
pi_71255435
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:51 schreef rex.01 het volgende:

[..]

geen sekonde, ik heb er wel een depressie van over gehouden, huis verkocht en nog enkele jaren betaald voor haar.
Natuurlijk heb ik hierna mijn voorzorgen genomen, nu trouwens ook, ik blijf geen ezel zijn. Maar ik vind het alleen maar jammer dat iedereen de thaise of oosterse vrouwen afschildert als zijnde geld rapers en profiteurs.
Ik ken deze wereld nu reeds 5 jaar, inderdaad er zijn er tussen welke een westerse man "lief" vinden voor het geld, maar er zijn er ook andere tussen. Trouwens in Thailand zijn er 1 miljoen personen betrokken in sex industrie, op een bevolking van 64 miljoen. In Belgie????
Hier in Belgie heb je ook de geld"hoeren" onder bedekte term. Ook zij willen hun partner pluizen, echter in beleefde vorm. Neen ik vind dat je realistisch moet zijn.
Inderdaad die meisjes van ginds hebben het moeilijk en die uit Oost europa?
Ook deze laatste komen naar hier om een goed leven
pi_71255528
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:51 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Raar dat je niet de bak in vliegt voor diefstal in Belgie?

Derde wereld land?
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:57:38 #190
6941 APK
Factual, I think.
pi_71255557
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:25 schreef rex.01 het volgende:

Het is niet je vader wie "een thaise hoer" neemt, maar je moeder wie in gebreke gebleven is
Hé tof, Johan Cruijff heeft zich geregistreerd.
pi_71255614
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Raar dat je niet de bak in vliegt voor diefstal in Belgie?

Derde wereld land?
In belgie is diefstal tussen echtenoten nit strafbaar, zo doe maar op, pik maar zoveel als je wilt
pi_71255636
En dat geloof je zelf?
pi_71255779
[quote]Op donderdag 23 juli 2009 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat geloof je zelf?
[/quote

Het is zo ik zit zelf in de justitie]
pi_71255809
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:03 schreef rex.01 het volgende:
[quote]Op donderdag 23 juli 2009 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat geloof je zelf?
[/quote

Het is zo ik zit zelf in de justitie]

Vertel eens hoe ze stal?
pi_71256020
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vertel eens hoe ze stal?
op een verfijnde manier, geld van de rekeing verssasen, naar een aparte rekening van haar, wat ik later pas te weten kwam. Na de echtscheiding kan je er zelf nit meer aan.Ze zijn echt geraffineerd als het op geld aan komt. Thaise vrouwen misschien ook maar hier in europa kan je het zelf in de hand houden. Doe alle bankverrichtingen zelf, wat ik trouwens vroeger niet deed. IK wist zelfs niet wat een brood of een liter melk kostte, nu wel.
Alle aankopen en bankverrichtingen doe ik zelf nu, hou alles nauwgezet in het oog en vroeger niet.
pi_71256121
Goed dat je zelf toegeeft dat het je neuk en poetsslet is
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 17:17:52 #197
249559 crew  Lavenderr
pi_71256309
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:09 schreef rex.01 het volgende:

[..]

op een verfijnde manier, geld van de rekeing verssasen, naar een aparte rekening van haar, wat ik later pas te weten kwam. Na de echtscheiding kan je er zelf nit meer aan.Ze zijn echt geraffineerd als het op geld aan komt. Thaise vrouwen misschien ook maar hier in europa kan je het zelf in de hand houden. Doe alle bankverrichtingen zelf, wat ik trouwens vroeger niet deed. IK wist zelfs niet wat een brood of een liter melk kostte, nu wel.
Alle aankopen en bankverrichtingen doe ik zelf nu, hou alles nauwgezet in het oog en vroeger niet.
Dus je vertrouwt haar niet.
pi_71256890
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus je vertrouwt haar niet.
Ik hou van mijn vrouw, dit is een grove belediging.
Trouwens ze gaat ook werken, en we doen het huishouden te samen.
Waarom zeg je zulke grove belediging?
pi_71256981
quote:

[..]

Apart dat jij denkt dat iedere Westerse vrouw alleen maar denkt aan macht en geld, hoewel er genoeg zijn die wel voor de liefde getrouwd zijn. Mafkees.
pi_71257014
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goed dat je zelf toegeeft dat het je neuk en poetsslet is
pi_71257051
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:36 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Apart dat jij denkt dat iedere Westerse vrouw alleen maar denkt aan macht en geld, hoewel er genoeg zijn die wel voor de liefde getrouwd zijn. Mafkees.
Ik heb het gevoel dat op dit forum enkel een hoop racisten zitten
pi_71257228
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:38 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat op dit forum enkel een hoop racisten zitten
Dat blijf je overal houden. Maar ik moet zeggen dat jij ook racistisch overkomt met je "westerse koeien".
pi_71257239
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:33 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Alle aankopen en bankverrichtingen doe ik zelf nu, hou alles nauwgezet in het oog
  donderdag 23 juli 2009 @ 17:49:27 #204
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71257425
DAM hou je eens in, en de rest ook anders ga ik in dit topic zagen...
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 17:52:20 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_71257516
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:33 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Nee, was niet beledigend bedoeld, meer een constatering nav jouw berichten.
pi_71257560
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, was niet beledigend bedoeld, meer een constatering nav jouw berichten.
ok, maar je moet ook mijn standpunt begrijpen, na een paar ontgoochelingen
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:00:41 #207
107521 Furia
snoopy weer
pi_71257732
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 09:37 schreef Zith het volgende:

[..]

Als hij het leven met kinderen zo leuk vond, dan had hij wel twee keer nagedacht voor hij het weggooide!
pi_71257771
-edit- R&P FAQ en FeedBack

[ Bericht 86% gewijzigd door Re op 23-07-2009 18:07:42 ]
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 18:02:17 #209
249559 crew  Lavenderr
pi_71257780
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:53 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp dat je ontgoocheld bent, maar om dan alle westerse vrouwen over één kam te scheren en uit te schelden is ook nogal beledigend.
Maar ik hoop voor je dat je gelukkig bent en bljft met je Thaise vrouw.
pi_71257783
Wanneer wordt je vrouw overigens Belgische?
pi_71257888
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer wordt je vrouw overigens Belgische?
Ze hoeft niet belgisch te worden, want binnen twee jaar ga ik aar ginds
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:11:33 #212
107521 Furia
snoopy weer
pi_71258013
quote:

[..]

Het is niet je vader wie "een thaise hoer" neemt, maar je moeder wie in gebreke gebleven is, zowel op vlak van liefde als op het vlak van het gezin. DENK HIER MAAR EENS GOED OVER NA.
Ik heb ook twee dochters welke mij laten vallen hebben als een steen, OK, we zien later wel.
Ben jij helemaal belazerd? Die vader gaat vreemd, houdt er al twee jaar een ander op na. Of het nu een Thai of een Nederlander is, jong of oud: hij besodemietert zijn gezin in plaats van eerlijk te zijn tegen zijn vrouw en kinderen en te scheiden of aan zijn huwelijk te werken. Als je die houding in je beide huwelijken ook had, dan kan ik me goed voorstellen dat je ex-vrouwen niet alleen bij je weg zijn gegaan, maar je ook flink genaaid hebben. En die dochters schilder je hier zelf af als parasieten, dus ik kan me ook heel goed voorstellen dat die niet echt op je zitten te wachten.
pi_71258016
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:06 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Ze hoeft niet belgisch te worden, want binnen twee jaar ga ik aar ginds
Zou ik ook niet aanmoedigen met jou instelling over vrouwen
pi_71258035
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp dat je ontgoocheld bent, maar om dan alle westerse vrouwen over één kam te scheren en uit te schelden is ook nogal beledigend.
Maar ik hoop voor je dat je gelukkig bent en bljft met je Thaise vrouw.
OK, ik ben misschien wat te hard van stapel gelopen, niet alle westerse vrouwen zijn hetzelfde, zo ook niet andere, aziatische, afrikaanse of zuid amerikaanse, maar ik voel me nu wel een stuk gelukkiger als tevoren en dit heeft niets te maken met sex, enkel om gemeende genegenheid. Ze is niet op mijn geld uit, dat weet ik en die voorzorgen heb ik ook genomen.
Trouwens die voorzorgen had ik met mijn voorlaatste huwelijk reeds genomen. Dit heeft niets te maken met thais of belgisch, enkel voor mijn eigen voorzorg, waar ik jaren voor gewerkt heb
pi_71258105
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:53 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Met jouw instelling zul je ooit langzaam en eenzaam wegkwijnen in een bejaardentehuis, waar je geslagen wordt door verplegers en niemand zich om je zal bekommeren omdat je je eigen bloed hebt verraden.
pi_71258244
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:11 schreef Furia het volgende:

[..]

Ben jij helemaal belazerd? Die vader gaat vreemd, houdt er al twee jaar een ander op na. Of het nu een Thai of een Nederlander is, jong of oud: hij besodemietert zijn gezin in plaats van eerlijk te zijn tegen zijn vrouw en kinderen en te scheiden of aan zijn huwelijk te werken. Als je die houding in je beide huwelijken ook had, dan kan ik me goed voorstellen dat je ex-vrouwen niet alleen bij je weg zijn gegaan, maar je ook flink genaaid hebben. En die dochters schilder je hier zelf af als parasieten, dus ik kan me ook heel goed voorstellen dat die niet echt op je zitten te wachten.
Als jij 15 jaar gezorgd heb voor twee meisjes, het huwelijk gaat stuk, trouwens niet omdat ik vreemd ging, maar omdat de verstandhouding zoek was.
De kinderen komen nog steeds langs tot je een nieuwe relatie begint met een buitenlandse en dan plotseling ben je hun vader niet meer.
Vind je dit leuk?
Ik wil een nieuw leven opbouwen, of het u is met een westerse vrouw of een andere, maak me niets uit.
Ik heb mijn vrouw leren kennen via een vriend in Thailand, geen HOER!!!.
Ze had trouwens een eigen zaak.
De kinderen konden haar niet accepteren en zijn thuis weg gebleven.
Omdat er teveel vooroordelen zijn ivm thaise vrouwen (allen zijn gogo girls)
Mijn vrouw is 43, helemaal geen bargirl.
Waarom veroordeel je me dan dat ik vooreerst geen goed echtgenoot ben noch goede vader.
Ik heb voor die vrouw en kinderen jaren gezorgd en ook veel voor opgeofferd, nooit was iet te veel voor mij.
Nu heb ik daar nog geen minuut spijt van, ik hield van alle drie.
Maar mijn leven gaat ook voort en daar wil ik ook iets van maken
pi_71258261
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Met jouw instelling zul je ooit langzaam en eenzaam wegkwijnen in een bejaardentehuis, waar je geslagen wordt door verplegers en niemand zich om je zal bekommeren omdat je je eigen bloed hebt verraden.
pure racist
pi_71258296
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:22 schreef rex.01 het volgende:

[..]

pure racist
Eerloze hond.
pi_71258342
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:21 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Als jij 15 jaar gezorgd heb voor twee meisjes, het huwelijk gaat stuk, trouwens niet omdat ik vreemd ging, maar omdat de verstandhouding zoek was.
De kinderen komen nog steeds langs tot je een nieuwe relatie begint met een buitenlandse en dan plotseling ben je hun vader niet meer.
Vind je dit leuk?
Ik wil een nieuw leven opbouwen, of het u is met een westerse vrouw of een andere, maak me niets uit.
Ik heb mijn vrouw leren kennen via een vriend in Thailand, geen HOER!!!.
Ze had trouwens een eigen zaak.
De kinderen konden haar niet accepteren en zijn thuis weg gebleven.
Omdat er teveel vooroordelen zijn ivm thaise vrouwen (allen zijn gogo girls)
Mijn vrouw is 43, helemaal geen bargirl.
Waarom veroordeel je me dan dat ik vooreerst geen goed echtgenoot ben noch goede vader.
Ik heb voor die vrouw en kinderen jaren gezorgd en ook veel voor opgeofferd, nooit was iet te veel voor mij.
Nu heb ik daar nog geen minuut spijt van, ik hield van alle drie.
Maar mijn leven gaat ook voort en daar wil ik ook iets van maken
Waarom vergelijk je je eigen verhaal met dat van de TS? Het is gewoon niet hetzelfde.
En hebben je dochters wel je nieuwe vrouw gezien?
pi_71258344
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Eerloze hond.
Ik ga niet in op je belediging, omdat je 70 jaar te laat geboren bent , dan had je misschien op de eerste lijn kunnen staan
pi_71258373
En als ze een eigen zaak had in Thailand, waarom heeft ze die opgegeven en is ze hier gaan wonen?
pi_71258378
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:26 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Ik ga niet in op je belediging, omdat je 70 jaar te laat geboren bent , dan had je misschien op de eerste lijn kunnen staan
Nee iemand om een pure racist uitmaken is geen belediging

Verder weet je nog geen eens wat de betekenis is van die woorden
pi_71258398
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
En als ze een eigen zaak had in Thailand, waarom heeft ze die opgegeven en is ze hier gaan wonen?
die zaak is niet verloren, wordt verhuurd
pi_71258430
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:29 schreef rex.01 het volgende:

[..]

die zaak is niet verloren, wordt verhuurd
Maar dan heeft ze het hier wel beter, anders zou ze het niet opgeven.
pi_71258489
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee iemand om een pure racist uitmaken is geen belediging

Verder weet je nog geen eens wat de betekenis is van die woorden
waarom is je ingesteldheid negatief?
pi_71258512
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:31 schreef rex.01 het volgende:

[..]

waarom is je ingesteldheid negatief?
Wat is er nu weer negatief aan die woorden
pi_71258530
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:30 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maar dan heeft ze het hier wel beter, anders zou ze het niet opgeven.
Bestaat er volgens jou niets als van mekaar houden?
pi_71258561
Maar hebben je dochters haar wel gezien?
pi_71258588
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat is er nu weer negatief aan die woorden
niets negatief, maar je moet deze mensen toch ook een kans geven om zich te verbeterenz
pi_71258633
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:35 schreef rex.01 het volgende:

[..]

niets negatief, maar je moet deze mensen toch ook een kans geven om zich te verbeterenz
Ja, want racisme heeft echt met instelling te maken.
pi_71258678
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar hebben je dochters haar wel gezien?
ja, toch wel, maar het klikte niet, ze wilden de nieuwe mama niet aannnemen,
trouwens een jaar later heeft de mama ook een nieuwe relatie begonnen;
resultaat: één dochter is onmiddellijk vertrokken, de andere, te jong, is in een wanhopige toestand gebleven, maar naar ik hoor steeds ruzies in dit gezin
pi_71258774
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:35 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Ik had het over de definitie van racisme, die jij overduidelijk niet snapt
pi_71258881
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef rex.01 het volgende:

[..]

resultaat: één dochter is onmiddellijk vertrokken, de andere, te jong, is in een wanhopige toestand gebleven, maar naar ik hoor steeds ruzies in dit gezin
Dus ze hebben haar wel gezien?
Dan is er vast meer dan dat ze haar een ordinaire Thaise hoer vinden. Anders hadden ze de moeite niet genomen haar te ontmoeten, maar waren ze meteen al boos.
pi_71258895
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik had het over de definitie van racisme, die jij overduidelijk niet snapt
ik heb het over de woorden van Culthed, ' Je eigen bloed verraden' dit zijn duidelijk woorden van 70 jaar geleden.
We leven nu eenmaal in een multicultirele wereld, waarom mijn eigen bleod verraden ?
pi_71258957
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dus ze hebben haar wel gezien?
Dan is er vast meer dan dat ze haar een ordinaire Thaise hoer vinden. Anders hadden ze de moeite niet genomen haar te ontmoeten, maar waren ze meteen al boos.
Waarom noem je haar een ordinaire thaise hoer?
pi_71259055
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Die reputatie schijnt wel te gelden voor vrouwen uit alle 3e wereld landen.

Maar hey. Europese en Amerikaanse vrouwen die plukken hun mannen natuurlijk nooit leeg.

What have you done for me lately, Eddiieee EDDIEEE.... I want HALF!... Half of all yo shit
dikke dommerik
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:56:12 #237
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71259158
Rex01, jouw situatie is niet te vergelijken met die van de topicstarter. Daarbij, waarschijnlijk heb je de verkeerde vrouwen kennelijk aangetrokken, dat kan gebeuren. Maar je kinderen als parasieten neerzetten vind ik te ver gaan. Kennelijk hebben jullie het niet echt met elkaar uitgepraat. En het zijn pubers dus als dit er ook bij komt had ik het ook niet geaccepteert. Ze daar op afrekenen zal je je alleen maar verder van ze verdrijven. Wees eens volwassen.
pi_71259166
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:47 schreef rex.01 het volgende:

[..]

ik heb het over de woorden van Culthed, ' Je eigen bloed verraden' dit zijn duidelijk woorden van 70 jaar geleden.
We leven nu eenmaal in een multicultirele wereld, waarom mijn eigen bleod verraden ?
Ik bedoel je kinderen natuurlijk, achterlijke debiel.
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:57:15 #239
6941 APK
Factual, I think.
pi_71259185
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:53 schreef rex.01 het volgende:

dikke dommerik
Die dikke dommerik beschrijft jouw situatie zoals die was voor je van die Belgische koe gescheiden was.
pi_71259312
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

en hollanders zijn gierig en kaas vreters
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 19:04:45 #241
249559 crew  Lavenderr
pi_71259401
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:01 schreef rex.01 het volgende:

[..]

en hollanders zijn gierig en kaas vreters
daar ga je weer
pi_71259447
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

daar ga je weer
ze moeten niet alle allochtone vrouwen afschilderen als hoeren, dit is niet zo
pi_71259466
Buitenstaanders kunnen makkelijk bleren dat pa een held is maar ik denk dat iedereen het moeilijk met die plotselinge verandering zou hebben, los van de andere vrouw en erfenissen.

Je krijgt out of the blue te horen dat je ouders gaan scheiden en dan klapt je pa ook nog zo uit zijn rol. Hij gedraagt zich ineens niet meer als je vader maar als een egocentrische lul. HIj was dus al met die vrouw in de weer terwijl jullie met zijn allen op vakantie waren. Je weet ook niet meer waar je verder nog op kan vertrouwen, omdat je het blijkbaar niet eens in de gaten had. En als je je pa probeert te begrijpen kom je in conflict met de loyaliteit naar je moeder. Je bent toch geneigd haar kant te kiezen omdat hij degene is die 'm peert met een ander.

Ouders blijven mensen maar nooit grappig als je daar op deze manier mee geconfronteerd wordt. Zal wel ff duren voor je aan de situatie went, hopelijk helpt het als het straks beter met je moeder gaat. Je bent iig vast niet de enige die dit meemaakt.
Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:07:34 #244
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71259469
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:06 schreef rex.01 het volgende:

[..]

ze moeten niet alle allochtone vrouwen afschilderen als hoeren, dit is niet zo
Ondertussen behandel je je dochters wel zo.
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:07:41 #245
6941 APK
Factual, I think.
pi_71259470
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:04 schreef Lavenderr het volgende:

daar ga je weer
Hij is het topic van eind naar begin aan het doorlezen.
pi_71259476
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik bedoel je kinderen natuurlijk, achterlijke debiel.
ik verraad mijn kinderen niet, zij hebben mij verraden, mijn deur stond altijd open, maar ze vonden dat ze naar de moeder moesten luisteren
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:09:41 #247
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71259523
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef rex.01 het volgende:

[..]

ik verraad mijn kinderen niet, zij hebben mij verraden, mijn deur stond altijd open, maar ze vonden dat ze naar de moeder moesten luisteren
En daar ga jij je kinderen op veroordelen.. Ga eens volwassen worden man.
pi_71259531
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef APK het volgende:

[..]

inderdaad, dat ben ik aan het doen, omdat ik vind dat er teveel negatieve reacties op dit topic staan.
OK iedereen kan voor zijn mening uitkomen, maar ook iedereen kan zijn standpunt verdedigen, en dat is wat ik probeer te doen
pi_71259651
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:09 schreef rex.01 het volgende:

[..]

inderdaad, dat ben ik aan het doen, omdat ik vind dat er teveel negatieve reacties op dit topic staan.
OK iedereen kan voor zijn mening uitkomen, maar ook iedereen kan zijn standpunt verdedigen, en dat is wat ik probeer te doen
Ja, en daarbij scheer je Nederlanders over een kam en ben je racistisch bezig. Je lijkt eerder 12 dan 53 of hoe oud je ook bent. Mijn God, wordt volwassen en ga in therapie.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 19:14:04 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_71259652
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, en reken maar dat je afgerekend wordt als er ook maar iets staat wat meneer onwelgevallig is
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:14:40 #251
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71259669
uhmmm dit gaat weer nergens over he...
pi_71259770
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:14 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, en daarbij scheer je Nederlanders over een kam en ben je racistisch bezig. Je lijkt eerder 12 dan 53 of hoe oud je ook bent. Mijn God, wordt volwassen en ga in therapie.
ik hoef geen therapie, maar wel sommigen van jullie
Brave huisvaders, welke het achter de hoek doen
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:18:10 #253
6941 APK
Factual, I think.
pi_71259787
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:09 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Probleem is dan dat je de context niet snapt en je iemand die zelf een Thaise partner heeft 'dikke dommerik' gaat noemen.
pi_71259809
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:17 schreef rex.01 het volgende:

[..]

en dan nog liefst in een massagesalon, tegen weinig geld met een oosterse
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:24:32 #255
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71259990
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:18 schreef rex.01 het volgende:

[..]

en dan nog liefst in een massagesalon, tegen weinig geld met een oosterse
Ben je klaar? Ouwe viespeuk.
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:24:48 #256
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71260001
rex: neem ff een break van dit topic en ga lekker iets anders doen
pi_71260035
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:17 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Ja, want ik ben 50 en huisvader.
pi_71260074
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:24 schreef Re het volgende:
rex: neem ff een break van dit topic en ga lekker iets anders doen
waarom zou ik, ik ben geen oude viespeuk, ik wil alleen maar mijn standpunt verdedigen, waarom mogen de anderen uithalen tegen "thaise hoeren" en waarom mag ik mijn standpunt nit verdedigen.
Of is dit aleen een scheldtopic, ik begin er stilaan aan te twijfelen
pi_71260363
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:27 schreef rex.01 het volgende:

[..]

waarom zou ik, ik ben geen oude viespeuk, ik wil alleen maar mijn standpunt verdedigen, waarom mogen de anderen uithalen tegen "thaise hoeren" en waarom mag ik mijn standpunt nit verdedigen.
Jij bent de enige die hier iedereen uitscheldt.
pi_71260479
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Jij bent de enige die hier iedereen uitscheldt.
Toch niet hoor, als ik het topic door lees, zie ik niets anders als "thaise hoeren", welke geld willen.
Volgens mij ben ik wel de enige op dit topic welke deze vrouwen "tracht" te verdeigen.
Ik zeg je nogmaals niet alle thaise zijn dezelfde, en dat is iets wat jullie niet willen begrijpen, dit houdt ook in dat ook niet alle andere niet europese vrouwen profiteurs zijn
pi_71260569
volgens mij gaat het hier helemaal niet om thaise vrouwen, maar om een vreemdgaande vader
Jusqu'ici tout va bien...
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 19:48:04 #262
249559 crew  Lavenderr
pi_71260717
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef Manono het volgende:
Buitenstaanders kunnen makkelijk bleren dat pa een held is maar ik denk dat iedereen het moeilijk met die plotselinge verandering zou hebben, los van de andere vrouw en erfenissen.

Je krijgt out of the blue te horen dat je ouders gaan scheiden en dan klapt je pa ook nog zo uit zijn rol. Hij gedraagt zich ineens niet meer als je vader maar als een egocentrische lul. HIj was dus al met die vrouw in de weer terwijl jullie met zijn allen op vakantie waren. Je weet ook niet meer waar je verder nog op kan vertrouwen, omdat je het blijkbaar niet eens in de gaten had. En als je je pa probeert te begrijpen kom je in conflict met de loyaliteit naar je moeder. Je bent toch geneigd haar kant te kiezen omdat hij degene is die 'm peert met een ander.

Ouders blijven mensen maar nooit grappig als je daar op deze manier mee geconfronteerd wordt. Zal wel ff duren voor je aan de situatie went, hopelijk helpt het als het straks beter met je moeder gaat. Je bent iig vast niet de enige die dit meemaakt.
[ afbeelding ]
pi_71261298
quote:

[..]

Eh, ik nam het woord 'thaise hoer' in de mond omdat je dochters zo over je partner denken. Dat zeg je zelf.
pi_71263862
Wauw, is die gozer echt 54? Lijkt meer op een rellende 15-jarige in ONZ.
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:32:59 #265
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71263978
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Man, als je je toch eens net zo inleefde in de positie van je kids, als in de positie van thaise vrouwen waar je natuurlijk een heel terecht punt over maakt, dan zou je misschien nog wat sympathie oogsten ook bij de meelezer.
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:50:45 #266
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71264688
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:32 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Man, als je je toch eens net zo inleefde in de positie van je kids, als in de positie van thaise vrouwen waar je natuurlijk een heel terecht punt over maakt, dan zou je misschien nog wat sympathie oogsten ook bij de meelezer.
Waarom denk je dat die vrouwen zijn weggegaan? Weinig inlevingsvermogen. En zo'n thaise vrouw heeft geen aandacht en inlevingsvermogen nodig.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 02:37:53 #267
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71273479
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:50 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Waarom denk je dat die vrouwen zijn weggegaan? Weinig inlevingsvermogen. En zo'n thaise vrouw heeft geen aandacht en inlevingsvermogen nodig.
Nee...die hebben ook aandacht en inlevingsvermogen nodig...anders gaan die ook wel weg. Mischien blijven ze wat langer (voor het geld) maar uiteindelijk hou je niemand over als je partner geen aandacht schenkt.

Trouwens als je genoeg aandacht en genegenheid schenkt aan westerse vrouwen zijn ze net zo lief en verzorgend als Thaise vrouwen. Maar gewoon meer onafhankelijk en zelfbeslissend. Ga je in Thailand wonen met een Thaise vrouw dan zie ook dat zij meer onafhankelijk en zelfbeslissend zal worden.
Modus Vivendi!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:55:44 #268
107521 Furia
snoopy weer
pi_71275779
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Die meiden waren 15 of ouder, wat denk je nu wel niet? Het is al zwaar genoeg als je ouders uit elkaar gaan, dan heb je er echt niet altijd belangstelling voor om ook als familie om te gaan met de nieuwe partner en zeker niet als die gepresenteerd wordt als 'de nieuwe mama'! (En dat hoef je echt niet letterlijk te zeggen om dat idee over te brengen; een tekort aan inlevingsvermogen kan al zorgen voor kleine acties die dat laten zien hoe jij het ziet).
pi_71276176
quote:

[..]

Ik begrijp niet waarom je niet zelf een topic hebt aangemaakt, want het hele topic heb je zodanig overgenomen dat het alleen nog maar om jou gaat, terwijl TS toch wel echt ergens mee zit.

TS: ik denk dat het altijd moeilijk is, als je ouders uit elkaar gaan en ik snap ook dat je momenteel je meer loyaal voelt aan je moeder. Maar je vader blijft je vader, dat hij bij je moeder is weggegaan vind ik erg voor haar, maar staat in principe los van zijn kwaliteiten als vader. Ik hoop dat je, als de woede is gezakt, dit voor ogen kunt houden. Sterkte!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:57:58 #270
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_71278616
Rex.01 is op zijn teentjes getrapt omdat het overgrote deel van FOK! vindt dat Oosterse dames geldwolfjes zijn. Ondertussen doet ie 't zelfde bij westerse dames.

Enne, misschien is het handig het topic niet van eind naar begin door te lezen, maar van begin naar eind, zoals we dat hier doen in Nederland. Dan had je zelf gelezen dat SpecialK ook een Thaiknuffelaar is.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_71339960
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:57 schreef Cat_Tank het volgende:
Rex.01 is op zijn teentjes getrapt omdat het overgrote deel van FOK! vindt dat Oosterse dames geldwolfjes zijn. Ondertussen doet ie 't zelfde bij westerse dames.

Enne, misschien is het handig het topic niet van eind naar begin door te lezen, maar van begin naar eind, zoals we dat hier doen in Nederland. Dan had je zelf gelezen dat SpecialK ook een Thaiknuffelaar is.
Ik heb steeds eerlijk gewerkt voor mijn geld en inderdaad mijn 2 vorige 'westerse koeien" hebben geld van mij gestolen. Trouwens ik had zo dom maar niet moeten zijn, ok. ivm met de twee dochters waarover ik het had, dit waren stiefdochters, welke niet mijn bloed waren, maar waar ik wel 15 jaar voor gezorgd heb. Hun eigen vader wou hen zelfs niet meer zien en betaalde amper alimentatie. Zou je dan zelf ook niet ontgoocheld zijn als je stiefdochters, welke je beschouwde als je eigen dochters je laten stikken omdat stiefpapa een nieuw leven wilt beginnen?
pi_71342397
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:43 schreef Manono het volgende:
volgens mij gaat het hier helemaal niet om thaise vrouwen, maar om een vreemdgaande vader
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het feit dat mevrouw een Thaise is wel een rol speelt in het verhaal van TS.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:52:58 #273
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_71374547
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:57 schreef Cat_Tank het volgende:

Een wat?

Ik knuffel vrij vaak m'n m'n vriendin, ja. Die toevallig thais is.

Eng wijf dat je bent.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:56:29 #274
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71374651
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef rex.01 het volgende:

[..]

Ik heb steeds eerlijk gewerkt voor mijn geld en inderdaad mijn 2 vorige 'westerse koeien" hebben geld van mij gestolen. Trouwens ik had zo dom maar niet moeten zijn, ok. ivm met de twee dochters waarover ik het had, dit waren stiefdochters, welke niet mijn bloed waren, maar waar ik wel 15 jaar voor gezorgd heb. Hun eigen vader wou hen zelfs niet meer zien en betaalde amper alimentatie. Zou je dan zelf ook niet ontgoocheld zijn als je stiefdochters, welke je beschouwde als je eigen dochters je laten stikken omdat stiefpapa een nieuw leven wilt beginnen?
En jij zou niet ontgoocheld zijn, als je stiefpapa er vandoor ging met een thaise die twintig jaar jonger is dan je moeder? Jij zou niet ontgoocheld zijn als je stiefvader je moeder ineens een stelende koe vind??
pi_71410004
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Een wat?

Ik knuffel vrij vaak m'n m'n vriendin, ja. Die toevallig thais is.

Eng wijf dat je bent.
Waarschijnlijk is haar vent er ook vandoor gegaan met een Thaise die behoorlijk wat jonger is dan dat zij is.
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:39:31 #276
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_71561451
Ook inderdaad zo'n verhaal gehoord. Man ontmoete philipijnse via het internet dumpte zijn lieve zorgzame vrouw. Ging verder met de Philipijnse, ging er mee trouwen (huwelijksvoorwaarden! ... , het nageslacht werd geboren, en na een paar jaar ging ze scheiden en zij was pleite, en hij zat met de kids Eigen schuld dikke bult, dat je nou zo dom bent dat je dat niet kunt zien. Kunnen jullie wel allemaal zitten opgeven op azatische vrouwen, maar die zijn gewoon goed en slim bezig. Echt props!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_71565247
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:39 schreef aychelle het volgende:
Ook inderdaad zo'n verhaal gehoord. Man ontmoete philipijnse via het internet dumpte zijn lieve zorgzame vrouw. Ging verder met de Philipijnse, ging er mee trouwen (huwelijksvoorwaarden! ... , het nageslacht werd geboren, en na een paar jaar ging ze scheiden en zij was pleite, en hij zat met de kids Eigen schuld dikke bult, dat je nou zo dom bent dat je dat niet kunt zien. Kunnen jullie wel allemaal zitten opgeven op azatische vrouwen, maar die zijn gewoon goed en slim bezig. Echt props!
Das het nadeel als die vrouw de Nederlandse nationaliteit heeft
pi_77271707
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Das het nadeel als die vrouw de Nederlandse nationaliteit heeft
Eens.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  maandag 25 januari 2010 @ 23:31:51 #279
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77274184
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Eens.
Wat een overbodige kutkick.
pi_77278595
Alvast excuses dat ik niet alle pagina's heb gelezen!!

TS, ik kan hier erg goed over meepraten... ik heb exact hetzelfde al een tijd geleden doorgemaakt.

Rond mijn achttiende (ben nu 21) zijn mijn ouders gescheiden. Er was veel leed, waar ik nu niet zoveel over wil schrijven. In ieder geval wilde mijn vader een eigen bedrijf beginnen in Vietnam, en dat heeft hij ook gedaan. Na een tijdje is hij daar een andere vrouw tegen het lijf gelopen, ook ongeveer 30 (de leeftijd waar normaliter de familie zich gaat af vragen of het ooit nog wel goed komt in dat soort landen). Met haar heeft hij ondertussen een kind die al bijna 2 jaar is; mijn halfbroertje dus.

Kortom, ik zie hem dus maximaal een maand in het jaar. Spreek hem over skype en zo houden we contact.

In mijn geval heb ik het beginnen van dat eigen bedrijf kritisch met hem besproken, ik zag er namelijk geen brood in. Ik heb echter, de persoonlijke relatie tussen hem en mijn moeder niet bekritiseerd, dat is namelijk zijn pakkie aan. Alles wat jij zou zeggen tegen je ouders gaat echt niet helpen, laat staan jezelf. Je ouders moeten er eerst zelf uitkomen voor een goede verstandhouding. Waarschijnlijk wil de vader nog steeds wel het contact met jou bewaren. Ikzelf bel in principe niet zo vaak met mijn pa, alleen als het uit komt en ik er zin in heb.

Ik zou je vooral aanraden om lekker door te gaan met je studie en/of werk, en jezelf te vermaken. Na een tijdje zou ik je ook aanraden dit uitvoerig te bespreken met een goede vriend die het aan wilt horen en over wilt praten.
pi_77278942
quote:

Hier de ongenuanceerde reactie:
Ja, laten we het goedkeuren. De beste man wil blijkbaar geen energie in zijn eigen gezin stoppen, maar vlucht liever voor zijn verantwoordelijkheden door een jongere thaise aan de haak te slaan, die uiteraard alles voor hem doet en maar al te graag een verblijfsvergunning, geld en weet ik veel wat aan háár haak slaat. Lekker makkelijk, zo´n Thaise vrouw. Als je mannen hoort praten over hun affiniteit voor vrouwen uit dat werelddeel gaat het altijd over de afhankelijke onderdanige houding die Nederlandse vrouwen, die immers voor zichzelf opkomen, missen. Lekker nonselectief ook, heb je centjes, kom je uit een land waar ze me niet de hele dag slaan, kom maar.

Top hoor, dat die man ´er voor uit durft te komen´. Wat weegt zwaarder, dat die man zo ´moedig´ is om te durven doen waar anderen van dromen of dat hij daarmee zich profileert als een egoistische zak die zijn gezin in de steek laat, want zo is het gewoon wel.

De keren dat een dergelijke keuze ´klopt´ als in, de man heeft zijn ziel en zaligheid in zijn gezin gestopt maar het stond al jaren op breken, hij is eerst netjes gescheiden en kwam toen een thaise vrouw tegen en beiden zijn daadwerkelijk smoorverliefd op elkaar geworden zonder fijne bijbedoelingen, dáág heb ik nog niet gezien hoor.
Al mijn vooroordelen komen hier spontaan op. Nog één: die man zal wel liever niks in het huishouden doen, nu doet die Thaise dat wel voor hem?
´t Klopt niet, klaar. Ik heb daar geen bewondering voor. Ergens voor uitkomen wat sociaal onwenselijk is maar waar je anderen geen pijn mee doet, daar heb ik wel bewondering voor. Allemaal geweldig. Maar je gezin in de steek laten voor een makkelijke Thaise, shame on you. Per definitie.
zelfde als diginoob
pi_77278945
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:32 schreef Lundegaard het volgende:

[..]

Je ziet dat de mannen meningen nogal verschillen in dit topic. Vraag 100 vrouwen naar hun mening hierover en je zal constant het zelfde haatdragende frustrerende geluid horen.

Tja, sorry dat vrouwen er nu eenmaal niet meer oke uit zien op hun 50ste en dus er niet vandoor kunnen gaan met een jonger mannelijk exemplaar. Heb ik niet bedacht hoor.
Als jij een relatie met een vrouw begint en je kondigt ruim vantevoren aan dat je het op je 50ste voor gezien houd niks aan het handje. Kan ze fijn rekening mee houden en kijken of ze met dat gegeven nog wat met je wilt.

De meesten doen het anders, die gedragen zich als een luie hond in hun gezin, gaan vreemd met de secetaresse, of een thaise en dan gaat het kapot.
Hoe kan ik daar niet een haatdragend gefrustreerde reactie op geven?
zelfde als diginoob
pi_77278960
quote:

[..]

Ik begrijp je niet goed. Ikzelf ben 54, heb een thaise vrouw, 43 jaar, je denk dat alle thaise vrouwen hoeren zijn. Je moest beschaamd zijn. Er zijn meer preutse thaise vrouwen, dan westerse hoeren. Zij ( thai)denken tenminste aan hun echtgenoot terwijl de westerse alleen aan macht denken. Je zou beter eens de oosterse levenswijze bestuderen ipv van vooroordelen te maken. Inderdaad het zijn mooie vrouwen, dat geef ik toe, maar schoonheid alleen telt niet. De liefde en de genegenheid welke zij geven IS VER TE ZOEKEN HIER IN EUROPA. Je zou beter eens zien en begrijpen waarom je vader nu gelukkig is, het zal niet te maken hebben met de thaise schoonheid maar eerder met de plompe vette gezadigheid van westerse vrouwen, welke enkel denken aan hun eigen, geld, macht en gezag over hun man. Dit is feminisme in de derde macht. Neen, ik heb ook twee huwelijken achter de rug met westerse vrouwen, en steeds belogen bestolen en bedrogen geweest.( en voor redelijk veel geld)
Ik begrijp je woede omdat je vader je moeder( en jou) bedriegt, maar zie ook eens de fouten aan de andere zijde.,
Nog een ongenuanceerde reactie van mij: volgens mij zijn er twee typen Nederlandse mannen die een Thaise vrouw ´nemen´ als ze 50 zijn:
1. De man die zijn gezin in de steek laat en liever een makkelijk jong groen blaadje wilt.
2. De eeuwige maagd, of naieveling die met westerse vrouwen geen zinnige relatie kan krijgen of onderhouden.

Volgens mij val jij onder 2. Je klinkt als iemand die bedrogen kan worden, misschien juist omdat je zelf een ´Thais´ karakter hebt. Jammer voor jou. (dan snap ik overigens wel dat je je heil ergens anders gaat zoeken, maar kan niet anders dat daar een zeker naiviteit onder zit)
zelfde als diginoob
pi_77279295
Jullie hebben wel door dat het laatste bezoek van TS een kleine 181 dagen geleden is eh?
pi_77279335
Flikker hem dan op slot?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')