Glimlachen moest ik hieromquote:k heb hem sinds dien 1 keer nog gezien, maar niet meer gesproken. Ik heb hem nog wel 2 x gemaild, maar daar blijft het ook bij.
...
Ik ben eigenlijk mijn vader kwijt..hij is een geheel ander persoon geworden...
Met dat lichaamsdeel van je papa heeft het iets te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef waaaromm het volgende:
pfff eindelijk een forum waar ik mijn hart kan luchten!
.....bladiebladiebla.....
hij gaat trouwens over een halve maand 3 weken naar thailand met haar... hij betaalt natuurlijk alles voor haar..lul!
Hij ziet het gewoon niet!!!
Je haalt me de woorden uit de mond. Goed gesproken Lundegaardquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Lundegaard het volgende:
Keihard respect voor je vader.![]()
Hij doet wat - ik denk- zo`n 80% van de mannen zou willen op die leeftijd. Van je saaie huismus af en een lekkere veel jongere Thaise, die je alle hoeken van het bed kan laten zien.![]()
Kortom, maak je niet druk maar wees trots op je ouwe.
En wees lief voor je moeder.
Ah ja dat leeftijdsverschil dat kan echt niet hoor. Die groene 31 jarige blaadjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef nightfall het volgende:
dat die griet zomaar hier kan blijven gaat natuurlijk niet, dus als ie samen met haar wil blijven zal ie wel die kant opmoeten..
kutsituatie, vooral omdat het een beetje smerig overkomt met zo'n veel jonger thais sletje.
sterkte ermee.
ja opzich welquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Lundegaard het volgende:
Hij doet wat - ik denk- zo`n 80% van de mannen zou willen op die leeftijd. Van je saaie huismus af en een lekkere veel jongere Thaise, die je alle hoeken van het bed kan laten zien.![]()
nouja,. dat maakt ook niet zo uit,. maar omdat het een thaise is denken mensen al snel dat ze alleen van ze'n portemonnee houdtquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ah ja dat leeftijdsverschil dat kan echt niet hoor. Die groene 31 jarige blaadjes
Je spreekt er over alsof 'ie een 13 jarige aan het neuken is
hey je Avaquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef -Jay-20- het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen...
Een probleem heeft altijd twee kanten. Waarschijnlijk hadden je ouders al langer relatieproblemen en dat zal mogelijk niet allemaal door je vader komen.
Je vader gaat nu zijn eigen weg omdat hij waarschijnlijk geen heil meer zag in de relatie met je moeder. Ongetwijveld heeft hij daar lang mee geworsteld, maar heeft hij nu een keuze gemaakt.
Ik zou hem niet meteen afschrijven als vader...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Lundegaard het volgende:
Mwah, de manier waarop: ik had hem afgeschreven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef -Jay-20- het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen...
Een probleem heeft altijd twee kanten. Waarschijnlijk hadden je ouders al langer relatieproblemen en dat zal mogelijk niet allemaal door je vader komen.
Je vader gaat nu zijn eigen weg omdat hij waarschijnlijk geen heil meer zag in de relatie met je moeder. Ongetwijveld heeft hij daar lang mee geworsteld, maar heeft hij nu een keuze gemaakt.
Ik zou hem niet meteen afschrijven als vader...
Dat's dan jammer voor die mensen. Natuurlijk is dat vooroordeel niet uit het niks gekomen maar als je een beetje mensenkennis hebt en je niet zo laat verblinden door je emoties dan zie je al snel wat voor vlees je in de kuip hebt. Kennissen en vrienden van die vader in dit verhaal zullen zelf wel kunnen inschatten of het zo'n typ is wat zich laat naaienquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef nightfall het volgende:
[..]
nouja,. dat maakt ook niet zo uit,. maar omdat het een thaise is denken mensen al snel dat ze alleen van ze'n portemonnee houdt
[ afbeelding ]
"sucky-sucky 10 bucks mister, i love you long time!"
Zulke verhalen doen idd geregeld de ronde. Maar de meeste mannen willen daar niets van horen. Want och ze is zo lief en zorgzaamquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja opzich wel
totdat hij strax geen geld meer heeft en bij zn kinderen intrekt omdat zn thaise slet al zn geld heeft en zn spullen heeft verscheept... en je pa een paar jaar later doodgaat door een "gebroken hart" en jij met al zn shit achter blijft
Je was erbij??quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, de manier waarop: ik had hem afgeschreven.
Wat een laffe hond.
tja idd...quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Zulke verhalen doen idd geregeld de ronde. Maar de meeste mannen willen daar niets van horen. Want och ze is zo lief en zorgzaamMaarja die wijven zijn echt niet achterlijk hoor.... Beetje jammer dat ze achter een getrouwde man aangaat terwijl er nog zoveel potentiele vrijgezelle slachtoffers zijn.
Ik ga er even vanuit dat wat TS zegt waar is. Dat hij dus is vreemdgegaan, etc.quote:
klopt dan gaat het nog ten koste van je erfenis, maja waars heeft ie over paar jaar geen geld meer en is zijn thaise wijf wegquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:03 schreef solaire het volgende:
Vervelend voor je kerel, hoop voor je dat je binnenkort geen halfbroertje gaat krijgen dan kan je je pas echt genaaid voelen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
tja idd...
en t zijn hier niet eens verhalen ik ken echt 2 gasten die helemaal kaal zijn geplukt
en de derde zit er nu midden in en toevallig vroeg ze laatst of hij met der wilde trouwen
( hij kent er net een paar maanden) en hij heeft gelukkig nee gezegd
Oh, we hebben een vrouw aan de lijn met een voorspelbare mening.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:22 schreef ShevaJB het volgende:
Je vader loopt dus z'n eigen lul achterna en laat daarmee z'n gezin en kinderen in de steek. Hij is een egoïstische stakkert waar je beter niet te lang bij moet stilstaan maar gewoon moet vergeten. En mocht het stuklopen, wat zeker weten gaat gebeuren, zal hij opnieuw contact proberen op te nemen met jullie. En tjah, wat dan te doen?
En jouw mening was niet voorspelbaar?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:24 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Oh, we hebben een vrouw aan de lijn met een voorspelbare mening.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je gaat plukken dan pak je het hopelijk toch wel even wat slimmer aan dan dat. Wat een amateur
Je ziet dat de mannen meningen nogal verschillen in dit topic. Vraag 100 vrouwen naar hun mening hierover en je zal constant het zelfde haatdragende frustrerende geluid horen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
En jouw mening was niet voorspelbaar?
De dame in kwestie.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef waaaromm het volgende:
Nu zo'n 4 maanden geleden kreeg ik te horen dat mijn ouders gingen scheiden. Ik dacht dat het een grap was! Ik merkte nooit dat ze ruzie of iets anders hadden..niks was me op gevallen.
Je vader heeft al ruim 2 jaar een relatie met een thaise vrouw, kreeg ik te horen.. ik schrok me rot! Hoe kan dat? Waarom? Waarom zeggen ze dit tegen mij... Alles bleek waar te zijn, mijn vader heeft idd al meer dan 2 jaar een relatie met een thaise vrouw van 31. Het vervelende is dat wij haar ook kennen. Ik en mijn zusje, me moeder trouwens ook.. we hebben haar zo'n 3 jaar geleden leren kennen in thailand. Heel gezellig was ze toen, daarna hebben wij haar ook nog later op een andere vakantie ontmoet toen ze 'toevallig'ook op een ander eiland zat.
Ik kan mezelf wel voor de kop slaan! Waarom heb ik nooit iets gemerkt? waarom verlaat me vader ons voor een 24 jaar jongere vrouw die uit thailand komt? Waarom doet hij dit ons aan? Waarom blijft hij niet gezellig bij ons? Waarom geeft hij haar wel aandacht en ons niet? Hoe komt het dat hij totaal is veranderd? Waarom?
Wil je nou wel of geen contact?quote:Ik heb hem sinds dien 1 keer nog gezien, maar niet meer gesproken. Ik heb hem nog wel 2 x gemaild, maar daar blijft het ook bij. Hij wilt wel met mij praten maar daar ben ik op dit moment nog niet aan toe.
Zijn geld lijkt me, of jat ie jou loon ook ?quote:Hij woont nu samen met haar in amsterdam. Ze leert nederlands en geeft naar mijn idee al ons geld uit! MIjn vader is een totaal ander iemand geworden.. ben er nog steeds kapot van..
tjah..quote:Ik heb nooit iets gemerkt, echt niet...
Mijn moeder kwam erachter toen ze mijn vader en haar samen zag in thaland afgelopen zomer..me moeder heeft gevraagd of hij gevoelens voor haar had..hij deed namelijk 'anderds'..
Mijn moeder heeft het ruim 8 maanden voor haar zelf gehouden..
Ik vind dit alles zo ontzettend kut, je ziet het wel om je heen..maar je denkt toch altijd dat het jouw zelf niet overkomt! dus wel...
quote:Ik ben eigenlijk mijn vader kwijt..hij is een geheel ander persoon geworden...
Ik heb ook niet de neiging om hem nu te spreken..
Hij is iig oud genoeg om zijn eigen beslissingen te maken lijkt me..quote:hij gaat trouwens over een halve maand 3 weken naar thailand met haar... hij betaalt natuurlijk alles voor haar..lul!
Sjah.. mensen gaan niet zomaar vreemd over het algemeen hequote:ben zelf 20 jaar...me ouders kennen elkaar al 31 jaar
1,5 jaar geleden waren ze 25 jaar getrouwd, heel leuk gevierd.. nu wetende dat me vader al vreemd ging.
me vader ging vaak naar azia voor het'werk'
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Lundegaard het volgende:
'props'quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:15 schreef Nailpolish het volgende:
Dat jij nooit iets hebt gemerkt van de ruzies tussen jouw ouders is alleen maar 'probz' voor je ouders!
Dat dusquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:46 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit me net voor te stellen hoe ik het zou vinden als mijn vader er stiekem een minnares op na zou houden anderhalf jaar lang, zonder dat mijn moeder het wist, en ik denk dat ik hem zou verzuipen in de zee.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:46 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit me net voor te stellen hoe ik het zou vinden als mijn vader er stiekem een minnares op na zou houden anderhalf jaar lang, zonder dat mijn moeder het wist, en ik denk dat ik hem zou verzuipen in de zee.
Moeder vond dat blijkbaar niet zo'n probleem, ze is nog acht maanden blijven hangen voordat zij gedumpt werd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Wees dan een vent en biecht het direct op en kies dan voor je gezin of je nieuwe vlam, je laat het niet zolang lafhartig doorsudderen.
Ja, vind ik ook. Een misstapje met een Thaise schone zou ik na zoveel jaren samen misschien nog wel kunnen vergeven maar 8 maanden je bek houden over de bijzit van je vent, ik zou het niet kunnen.quote:
Ik ook niet, echt niet. Wat een pijn moet dat geven en dan de hele tijd de schone schijn ophouden voor je kinderen terwijl je weet dat paps de kolder in z'n kop heeft en verliefd is op een andere vrouw.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:04 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ja, vind ik ook. Een misstapje met een Thaise schone zou ik na zoveel jaren samen misschien nog wel kunnen vergeven maar 8 maanden je bek houden over de bijzit van je vent, ik zou het niet kunnen.
Ik zat ook ooit in dat schuitje, de precieze jaartallen ben ik even kwijt maar mijn vader zal rond de 60 zijn geweest en zijn vriendin was/is 24 jaar jonger. Ik winquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:52 schreef vosss het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje, behalve dan als verschillen dat mijn vader 61 is, zijn vriendin 16 jaar jonger en mijn ouders 38 jaar getrouwd waren en al 42 jaar een relatie hadden.
Bij ons heeft het ook even geduurd voordat de kreukels weer een beetje waren glad gestreken en helemaal zoals vroeger wordt het nooit meer, maar dat kan ook niet - zo'n nieuwe vriendin past niet in een gezin dat al meer dan 30 jaar alles met elkaar deelt. (Bovendien bleek de affaire op het moment dat het uitkwam al 12 jaar te spelen, dat verhoogde de feestvreugde ook niet).quote:En ik heb hem inmiddels ook al niet meer gezien vanaf begin mei.
Hij stuurt zo nu en dan eens een sms dat ie wilt praten over hoe het allemaal gelopen is en wat er nog gaat gebeuren etc etc, maar ik weet me er geen raad mee, dus reageer ik er maar neit op.
Hier stopte ik met lezen en begon met lachen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef waaaromm het volgende:
Fascistenpost +1quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:46 schreef heiden6 het volgende:
Ons geldquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef waaaromm het volgende:
Ze leert nederlands en geeft naar mijn idee al ons geld uit!
Wel weer mooi hoe het allemaal de schuld van paps isquote:Op donderdag 9 juli 2009 03:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je vader houdt niet meer van je moeder is een egoiste lul en heeft nu een vrouw die 20 jaar jonger is.
Sorry maar veel anders kan je het niet maken
Ik denk niet dat ik het met mijn vader ooit zou vergeven
Ja goed.. het is niet netjes. Maar het blijft TS zijn/haar vader. Om dan direct partij hierin te gaan kiezen vind ik een beetje kansloos.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef mysterieblonde het volgende:
omfg hoe kunnen sommige mensen zoiets nou goed gaan zitten praten? (je pa is een koning???) zijn pa is een egoistische loser. vreemdgaan is voor mietjes.
Gelukkig staan er ook veel posts waar TS wel wat aan zal hebben.
Zeggen dat zijn/haar vader geweldig is is toch ook partij kiezen? Dat hij verliefd wordt op een ander, oké. Maar een geheime relatie 2 jaar..quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:50 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja goed.. het is niet netjes. Maar het blijft TS zijn/haar vader. Om dan direct partij hierin te gaan kiezen vind ik een beetje kansloos.
Zat jij niet ooit aan de andere kant?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zeggen dat zijn/haar vader geweldig is is toch ook partij kiezen? Dat hij verliefd wordt op een ander, oké. Maar een geheime relatie 2 jaar..
lol watquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:51 schreef SimpelZat het volgende:
Dat je op zo'n vies, klein, parasietenwijf kan vallen echt te![]()
Zulke vrouwen moeten voor je poetsen niks meer, lelijk vullie is het. Al die kopietjes van elkaar, oogjes toegeknepen en maar lachen, lief doen en geld vragen en er dan onog intrappen ook hahahaa.
Ff op de linkse kerk modus, ze zijn niet allemaal met zo, maar ja de meeste wel (en ja heb het zelf wetenschappelijk onderzocht, vroeg 20 mannen of ze dat ook zo vonden en 19 vonden dat. Die andere zal jouw pa wel geweest zijn, geloof je het niet? MdH stond erbij)
Ze zijn lelijk en parasieterig, echt ongelooflijk al die vatsige 50-ers. Doe dan een lekkere Letse of pak je Nederlandse buurvrouw, maar zulke goriteiten![]()
Wat een mongool is jouw vader TS, sorry voor jouw en je ma en zo!
Inderdaad, of waren dat allemaal fake topics?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Zat jij niet ooit aan de andere kant?
Ze is gewoon een Nederlandse van Thaise afkomst toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Xeanor het volgende:
Enerzijds moet je gewoon doen wat je wil, als je relatie niet meer goed is moet je ermee stoppen.
Anderzijds is het ontiegelijk kansloos om een thaise die alleen maar je geld wil, te nemen.
Ja.. Daarom ook een:quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Zat jij niet ooit aan de andere kant?
of ze zijn gewoon allebei verliefd?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Xeanor het volgende:
Enerzijds moet je gewoon doen wat je wil, als je relatie niet meer goed is moet je ermee stoppen.
Anderzijds is het ontiegelijk kansloos om een thaise die alleen maar je geld wil, te nemen.
Tuurlijk hij is getrouwd met kinderen en gaat neuken met een vrouw van bijna de zelfde leeftijd als zijn kinderen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:00 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Wel weer mooi hoe het allemaal de schuld van paps is
Zij is verliefd tot het paspoort binnen isquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:02 schreef shmoopy het volgende:
Het is voor jou een klotesituatie, maar dit gaat niet over jou, dit is iets tussen je ouders.
Als je vader gelukkig wordt/is met een andere vrouw, dan moet je hem dat uiteindelijk gunnen.
Ik zou hem een pijnlijke dood gunnen
Of had je liever dat je ouders verzuurd samen oud zouden worden?
2 zaken die totaal niks met elkaar te maken hebben. Scheiden kan natuurlijk maar niet zo
Ja mensen zijn nou eenmaal niet altijd even erg sterk in manier van handelen. Maar ik vind dit iets tussen vader en moeder en niet zozeer tussen vader en kind. Het kind hoeft gewoon geen partij te kiezen. Het enige wat het kind de vader kan verwijten is dat de gezinssituatie dusdanig verandert is, en mag daar ook boos over zijn. Maar dat is het.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zeggen dat zijn/haar vader geweldig is is toch ook partij kiezen? Dat hij verliefd wordt op een ander, oké. Maar een geheime relatie 2 jaar..
Wat een onzin.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bent niet alleen ontrouw aan je vrouw maar ook aan je kind
Zozo. Jouw definitie van "echte vent" is wel heel specifiek zeg. Geldt dit ook voor mensen uit de VS?quote:Als je een echte vent bent laat je vrouw achter met alles, onderhoud je haar en je kind(eren) en ga je zelf op een appartementje in Amsterdam zitten.
Dan mag je van mij best andere vrouwen leren kennen maar dan ben je tenminste wel een echte vent
In de ideale wereld zijn alle vaders echte kerels en alle moeders lieve schatten van vrouwenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bent niet alleen ontrouw aan je vrouw maar ook aan je kind
Als je een echte vent bent laat je vrouw achter met alles, onderhoud je haar en je kind(eren) en ga je zelf op een appartementje in Amsterdam zitten.
Dan mag je van mij best andere vrouwen leren kennen maar dan ben je tenminste wel een echte vent
Dan zijn het stakkers en losers en daar verspeel ik geen tijd aan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:24 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
In de ideale wereld zijn alle vaders echte kerels en alle moeders lieve schatten van vrouwenMaar als je nou 's om je heen kijkt, zie je mss ook wel dat er toch altijd een paar (
) stakkers tussen zitten die verliefd worden voordat ze hun partner keurig netjes de hand hebben geschud, met achterlating van een fasoenlijke alimentatie en een afsluitend gesprek met de kinderen. Heel gek, maar meestal gaat 't er wat minder sprookjesachtig aan toe
![]()
Dat 't hier om een Thaise gaat, is wel een extra domper
Want?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:24 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
In de ideale wereld zijn alle vaders echte kerels en alle moeders lieve schatten van vrouwenMaar als je nou 's om je heen kijkt, zie je mss ook wel dat er toch altijd een paar (
) stakkers tussen zitten die verliefd worden voordat ze hun partner keurig netjes de hand hebben geschud, met achterlating van een fasoenlijke alimentatie en een afsluitend gesprek met de kinderen. Heel gek, maar meestal gaat 't er wat minder sprookjesachtig aan toe
![]()
Dat 't hier om een Thaise gaat, is wel een extra domper
't Schijnt dat die Thaise chicks niet zo'n beste naam hebben op de huwelijksmarkt, maar hey, ik heb 't alleen van horen zeggen hoorquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:39 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
't Schijnt dat die Thaise chicks niet zo'n beste naam hebben op de huwelijksmarkt, maar hey, ik heb 't alleen van horen zeggen hoor
je vergeet dat die vrouw hier alleen is voor een vergunning.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef breaky het volgende:
Nu vind ik het leeftijds verschil tussen 31 en 51 niet echt schokkend wat dat betreft, en dat ze Thais is...ach ze had ook Russich kunnen zijn of zelfs Nederlands...dat is ook het punt niet,
Het punt is wel hoe het gegaan is...dat is gewoon erg klote..waarom uberhaupt nog 25 jaar huwelijk vieren?
Ik denk dat je moeder nog heeft geprobeerd je vader bij zich te houden....waarschijnlijk schaamt ze zich nu enorm.
Wees er voor je moeder, ze zal je hard nodig hebben. Voor je vader....geen huwelijk is perfect...iedereen is ook maar een mens. Ik zie ze hier vaak genoeg, oude mannen die zich weer jong voelen met een jong meisje. (woon zelf in Azie). Wat dat betreft geloof ik niet zo meer in de eeuwige liefde. Sprookjes bestaan niet. Dus val je vader niet te hard af en probeer uiteindelijk gewoon contact met hem te houden.
Een gratis poets en kok.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Xeanor het volgende:
Met een Thaise kan je toch ook geen band hebben? Je zal heus niet toevallig dezelfde hobbies hebben, of dezelfde films en series leuk vinden, of dezelfde muziek luisteren, dat is namelijk totaal anders daar. Je zal ook niet toevallig zo leuk met elkaar kunnen praten, want engels kunnen ze ook niet echt, laat staan nederlands. Het enige waar het om draait is sex en niets anders. Voor die vrouwen draait het alleen maar om geld.
Vrijwel alle huwelijken streuvelen in het 4e jaar, is ook logisch, dan is het paspoort binnen en ben je nutteloosquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:14 schreef fespo het volgende:
[..]
je vergeet dat die vrouw hier alleen is voor een vergunning.
mijn oom van 50 had een Thaise van 25.
hij kwam in contact met nog veel meer rijke Amsterdammers met een Thaise vriendin.
vrolijk getrouwd en alles leek goed.
na x aantal jaar (dacht 5 jaar) waren al die Thaise verdwenen met een zak geld en een verblijfsvergunning.
Moeten zullen zulke dingen dan ook overeenkomen om een band te hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Xeanor het volgende:
Met een Thaise kan je toch ook geen band hebben? Je zal heus niet toevallig dezelfde hobbies hebben, of dezelfde films en series leuk vinden, of dezelfde muziek luisteren, dat is namelijk totaal anders daar. Je zal ook niet toevallig zo leuk met elkaar kunnen praten, want engels kunnen ze ook niet echt, laat staan nederlands. Het enige waar het om draait is sex en niets anders. Voor die vrouwen draait het alleen maar om geld.
Voor je partner/vrouw/wederhelft lijkt me dat inderdaad wel redelijk essientieel jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Moeten zullen zulke dingen dan ook overeenkomen om een band te hebbenIk heb een aantal vrienden die ook totaal andere interesses en levenstijlen hebben.
Zie nu pas mijn typfoutquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor je partner/vrouw/wederhelft lijkt me dat inderdaad wel redelijk essientieel ja
Ik wil zelf een vrouw die gewoon werkt. Niet een importbruid die mijn huis schoonmaakt en eten kookt. Lijkt me afschuwelijk om met zoiets samen te wonen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Zie nu pas mijn typfout![]()
Maar mijn idee blijft hetzelfde. Het is goed mogelijk zonder dat soort overeenkomsten, maar kan het wel lastiger maken. Ik weet dat ik zelf later het liefst geen vrouw zou willen hebben die ook in mijn werkgebied werkt.
Ach ja, ieder z'n ding. Ik ken een Nederlandse man die speciaal een buitenlandse vrouw heeft gezocht omdat hij een vrouw wilde die thuis bleef en voor de kinderen zorgt en het huishouden doet. Geen vrouw met een carriere.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:16 schreef Xeanor het volgende:
Ik wil zelf een vrouw die gewoon werkt. Niet een importbruid die mijn huis schoonmaakt en eten kookt. Lijkt me afschuwelijk om met zoiets samen te wonen.
Laat ik het zo zeggen: Met een wel opgevoede Thaise met een universitaire/hbo achtegrond zou ik een veel betere band hebben dan een of andere Tokkie uit Volendam.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Xeanor het volgende:
Ja, zo zijn er zat mannen. Die vinden de Nederlandse vrouw te bruutaal, en willen een vrouw die als hij van z'n werk thuiskomt klaarstaat met z'n sloffen in haar handen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach ja, ieder z'n ding. Ik ken een Nederlandse man die speciaal een buitenlandse vrouw heeft gezocht omdat hij een vrouw wilde die thuis bleef en voor de kinderen zorgt en het huishouden doet. Geen vrouw met een carriere.
Dat zal je nog verbazen. Dat is daar gewoon hollywood films en amerikaanse series vooral.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Xeanor het volgende:
Met een Thaise kan je toch ook geen band hebben? Je zal heus niet toevallig dezelfde hobbies hebben, of dezelfde films en series leuk vinden, of dezelfde muziek luisteren, dat is namelijk totaal anders daar.
Euh. Hoewel de gemiddelde thai inderdaad niet zo heel goed engels kan komen een hoop mensen uit bangkok zeker wel in de buurt van dat steenkolenengels wat een hoop nederlanders er op nahouden.quote:Je zal ook niet toevallig zo leuk met elkaar kunnen praten, want engels kunnen ze ook niet echt, laat staan nederlands.
Wat een onzin. Anders generaliseer je nog even een uurtje verder. Echt intelligent komt het in ieder geval niet over. Echt zo'n boeren proatje dit. "Kep da gheurt vn mense in de stoad euvr die thoise vrauwn. T'is toch wad met al die vraieerai"quote:Het enige waar het om draait is sex en niets anders. Voor die vrouwen draait het alleen maar om geld.
Wat doet je vriendin voor de kost?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazen. Dat is daar gewoon hollywood films en amerikaanse series vooral.
[..]
Euh. Hoewel de gemiddelde thai inderdaad niet zo heel goed engels kan komen een hoop mensen uit bangkok zeker wel in de buurt van dat steenkolenengels wat een hoop nederlanders er op nahouden.
Ik kan je in ieder geval vermelden dat m'n vriendin (ze is wellicht een uitzondering) beter engels spreekt/schrijft dan de gemiddelde brit uitgezonderd van haar ontiegelijk amerikaanse accent.
[..]
Wat een onzin. Anders generaliseer je nog even een uurtje verder. Echt intelligent komt het in ieder geval niet over. Echt zo'n boeren proatje dit. "Kep da gheurt vn mense in de stoad euvr die thoise vrauwn. T'is toch wad met al die vraieerai"
Ze werkt in londen bij een mediabedrijfje. Beetje moeilijk om daar nu aan de bak te komen als iemand met een work-permit ondanks de universitaire graad media en communicatie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat doet je vriendin voor de kost?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Xeanor het volgende:
Oh ja, daar moet die vader inderdaad aan denken! Dat z'n dochter/zoon wel genoeg van zijn geld krijgt en dit niet hoeft te delen - ipv een leuk leven hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:11 schreef Endymion9 het volgende:
Ik vind het schandalig wat je vader heeft gedaan... Ik hoop alleen dat hij niet nog halfbroertjes en zusjes voor je gaat maken, want dan is het hek helemaal van de dam (erfenis enzo)
Jij bent uit 1985, je hebt obviously een betere keuze weten te maken dan de gemiddelde vijftiger wiens spaarrekening geplunderd gaat worden. Als ze in London werkt, is ze kennelijk ook even mijlen verder qua ontwikkeling dan de gemiddelde thai. Dus ga niet met jouw uitzondering hier proberen een punt te maken dat alle thaise vrouwen intelligent en goed opgeleid zijn, want dat zijn de absoluut niet. Ik begrijp wel dat je je even aangesproken voelde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazen. Dat is daar gewoon hollywood films en amerikaanse series vooral.
[..]
Euh. Hoewel de gemiddelde thai inderdaad niet zo heel goed engels kan komen een hoop mensen uit bangkok zeker wel in de buurt van dat steenkolenengels wat een hoop nederlanders er op nahouden.
Ik kan je in ieder geval vermelden dat m'n vriendin (ze is wellicht een uitzondering) beter engels spreekt/schrijft dan de gemiddelde brit uitgezonderd van haar ontiegelijk amerikaanse accent.
[..]
Wat een onzin. Anders generaliseer je nog even een uurtje verder. Echt intelligent komt het in ieder geval niet over. Echt zo'n boeren proatje dit. "Kep da gheurt vn mense in de stoad euvr die thoise vrauwn. T'is toch wad met al die vraieerai"
En al die thaise vriendinnen van haar die ongeveer op dezelfde manier in het leven staan zal ik je dan ook maar niet mee lastig vallenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Jij bent uit 1985, je hebt obviously een betere keuze weten te maken dan de gemiddelde vijftiger wiens spaarrekening geplunderd gaat worden. Als ze in London werkt, is ze kennelijk ook even mijlen verder qua ontwikkeling dan de gemiddelde thai. Dus ga niet met jouw uitzondering hier proberen een punt te maken dat alle thaise vrouwen intelligent en goed opgeleid zijn, want dat zijn de absoluut niet. Ik begrijp wel dat je je even aangesproken voelde.
Dit soort opmerkingen dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:39 schreef Heathen. het volgende:
Als het een Thai is vertrouw ik het gewoon niet... Die cultuur is nu eenmaal ingesteld op een goed inkomen ipv liefde.
Neuken is toch ook een hobby?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Xeanor het volgende:
Ik doelde niet alleen op de erfenis, maar ook op de totaal scheven familieverhoudingen die dan gecreeerd worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet die vader inderdaad aan denken! Dat z'n dochter/zoon wel genoeg van zijn geld krijgt en dit niet hoeft te delen - ipv een leuk leven hebben.
Wijs mij de eerste onafhankelijk Thaise vrouw aan die thuis een man heeft die voor de kindertjes zorgtquote:
Maarnatuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:06 schreef fespo het volgende:
SpecialK zit in de ontkenning fase
over 5 jaar heb jij hier een huillie topic.
Wijs mij de eerste poster in dit topic die geen stropoppen argument aanvoert.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:08 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wijs mij de eerste onafhankelijk Thaise vrouw aan die thuis een man heeft die voor de kindertjes zorgt
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:04 schreef cultheld het volgende:
SpecialK voelt zich persoonlijk aangevallen. Het stikt van de hoeren in Thailand, die maar wat graag hun waardigheid verkopen aan een vadsige vijftiger uit de Flevopolder, die meer duimen dan kiezen heeft. Dat er ook Thaise vrouwen zijn die studeren, daardoor zelf een aardige positie in de arbeidsmarkt veroveren en soms ook wel eens evenwichtige relaties met buitenlanders aangaan, doet daar niets aan af.
Vanwaar deze specifieke intresse?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe is ze aan dt work permit gekomen?
Ik denk dat je nogal gevoelig reageert. In de beeldvorming staan Thaise vrouwen nou eenmaal bekend als gelukszoekers. Zo is er van elke groep mensen wel een bepaald beeld dat domineert bij veel mensen. Als iemand tegen mij zegt dat Belgen dom zijn, of dat Fransen naar knoflook stinken, dan haal ik mijn schouders op. Zou jij ook eens moeten doenquote:
Lekker makkelijk om iemand te vertellen dat 'ie maar hetzelfde op bepaalde discussies moet reageren als jou. Gelukkig zijn we niet allemaal van die stoïceinse types die alles maar laten voor wat het is. Het enige punt dat ik probeer te maken is dat die automatisch kotsreactie hier heftig overdreven is. Wat mensen daar mee doen moeten ze zelf maar weten. Als de mensen die op mij reageren dan vervolgens dingen roepen waardoor je kunt zien dat ze het hele punt niet snappen dan is dat idd knap vervelend praten hiero.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je nogal gevoelig reageert. In de beeldvorming staan Thaise vrouwen nou eenmaal bekend als gelukszoekers. Zo is er van elke groep mensen wel een bepaald beeld dat domineert bij veel mensen. Als iemand tegen mij zegt dat Belgen dom zijn, of dat Fransen naar knoflook stinken, dan haal ik mijn schouders op. Zou jij ook eens moeten doen.
Toch heeft hij ergens wel een punt...ook al zijn de reacties overdreven en onvolwassen. Zelfs mijn vrouw zegt soms: "Hey i am not a Thai!" (is zelf Lao) Er is gewoon een slechte naam opgebouwd die helaas ook de naam van de goede dames schaadt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om iemand te vertellen dat 'ie maar hetzelfde op bepaalde discussies moet reageren als jou. Gelukkig zijn we niet allemaal van die stoïceinse types die alles maar laten voor wat het is. Het enige punt dat ik probeer te maken is dat die automatisch kotsreactie hier heftig overdreven is. Wat mensen daar mee doen moeten ze zelf maar weten. Als de mensen die op mij reageren dan vervolgens dingen roepen waardoor je kunt zien dat ze het hele punt niet snappen dan is dat idd knap vervelend praten hiero.
Vetgedrukte is precies mijn punt. Ik heb al meerdere keren in dit topic aangegeven dat het idd wel vaak voor komt dat het mis gaat met thaise dames maar juist dat die aannames die mensen hier maken (o.a. over het voorval bij de TS) en vooral de manier waarop dat geuit wordt gewoon fout is. That's my only point.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef breaky het volgende:
[..]
Toch heeft hij ergens wel een punt...ook al zijn de reacties overdreven en onvolwassen. Zelfs mijn vrouw zegt soms: "Hey i am not a Thai!" (is zelf Lao) Er is gewoon een slechte naam opgebouwd die helaas ook de naam van de goede dames schaadt.
Ze neuken wel, althans tot het paspoort binnen is of je ze blijft betalenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:48 schreef B.E.D het volgende:
TS moeder zal zich wel ongelooflijk gepasseerd voelen, als haar man liever een Thaise vrouwheeft dan haar.
Alsof die vrouwen mooier zijn dan nederlandse vrouwen van 50.
Massaaaaaage mister? Special treatment!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef nightfall het volgende:
[..]
nouja,. dat maakt ook niet zo uit,. maar omdat het een thaise is denken mensen al snel dat ze alleen van ze'n portemonnee houdt
[ afbeelding ]
"sucky-sucky 10 bucks mister, i love you long time!"
Er is toch geen enkele thaise vrouw die volledig voor het gezin zorgt die in Nederland woont? Wat wil je nou?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wijs mij de eerste poster in dit topic die geen stropoppen argument aanvoert.
jullie geld? zijn geldquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef waaaromm het volgende:
Ze leert nederlands en geeft naar mijn idee al ons geld uit!
Hun geld of minimaal van hem en zijn vrouwquote:
ik ken de cultuur onderhand wel iets beter dan jij en ik kan je melden dat jouw denkbeelden bijna lachwekkend bekrompen zijn. -Bijna- lachwekkend omdat je blijkbaar nogal veel bijval krijgt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Er is toch geen enkele thaise vrouw die volledig voor het gezin zorgt die in Nederland woont? Wat wil je nou?
Dat is nu eenmaal die cultuur. En ik denk dat het op den duur wel uit die cultuur zal gaan. Nederland had ook ooit een cultuur waar brood op de plank voor op de liefde stond. Daar is niks ergs aan, alleen moet zo'n oude vijftiger niet gaan lullen dat het liefde is, want dat is het niet.
En nu Thailand qua economie in opkomst is zal er vast over vijfitg jaar een klein deel van de bevolking zo zijn die wel kiest voor de liefde.
Ach, kom op zeg. Thaise vrouwen hebben in het algemeen niet veel te zeggen. Zeker die wat uit de armere gezinnen komen en een beetje leuk uitzien gaan meteen de seksindustie in om hun familie te onderhouden, of ze trouwen met een westerse man. Doe nu niet alsof dit daar uitzondering is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ik ken de cultuur onderhand wel iets beter dan jij en ik kan je melden dat jouw denkbeelden bijna lachwekkend bekrompen zijn. -Bijna- lachwekkend omdat je blijkbaar nogal veel bijval krijgt.
Eng ventje.
Aan je reactie is nu wel duidelijk dat hij gewoon gelijk heeftquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ik ken de cultuur onderhand wel iets beter dan jij en ik kan je melden dat jouw denkbeelden bijna lachwekkend bekrompen zijn. -Bijna- lachwekkend omdat je blijkbaar nogal veel bijval krijgt.
Eng ventje.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eng ventje.
Waar zeg ik dat? Jij beweert dat thaise mensen geen liefde kennen en dat huwelijken daar draaien om inkomen sukkelquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:48 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je wilt toch niet gaan beweren dat het overgrote deel van de bevolking leeft op welvaart?
Overgrote deel. Leer eens lezen johquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Jij beweert dat thaise mensen geen liefde kennen en dat huwelijken daar draaien om inkomen sukkel
Klopt ze zijn allemaal lelijkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:34 schreef B.E.D het volgende:
Die Thaise vrouwen lijken toch allemaal op elkaar?
Wil je alleen lezen wat je denkt te moeten lezen of sta je ook werkelijk open voor discussie?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Jij beweert dat thaise mensen geen liefde kennen en dat huwelijken daar draaien om inkomen sukkel
Boh, inderdaad. Dan zou ik hem echt nooit meer hoeven te zien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:46 schreef heiden6 het volgende:
Latina's ftwquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt ze zijn allemaal lelijk
Die zijn inderdaad dabombquote:
Wacht maar totdat je zelf een jaar of 50 bent, in goede doen en alle kans om tijdens zakenreizen andere culturen te ontdekken. Denk dan nog maar eens terug aan je uitspraak in dit topic. En kijk dan maar of jij de verleiding kan weerstaan van een ongehuwde middle class Thaise van 20 jaar jonger en nog zonder kinderen. En dan bedoel ik niet zo'n afgelikte golddigger bargirl uit de Issaan die al 10000 happy landings gemaakt heeft.quote:Op donderdag 9 juli 2009 03:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je vader houdt niet meer van je moeder is een egoiste lul en heeft nu een vrouw die 20 jaar jonger is.
Sorry maar veel anders kan je het niet maken
Ik denk niet dat ik het met mijn vader ooit zou vergeven
En ook dan zijn er manieren te bedenken om je vrouw met wie je kinderen hebt en de kinderen zelf zo min mogelijk pijn te doenquote:Op zondag 12 juli 2009 16:06 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je zelf een jaar of 50 bent, in goede doen en alle kans om tijdens zakenreizen andere culturen te ontdekken. Denk dan nog maar eens terug aan je uitspraak in dit topic. En kijk dan maar of jij de verleiding kan weerstaan van een ongehuwde middle class Thaise van 20 jaar jonger en nog zonder kinderen. En dan bedoel ik niet zo'n afgelikte golddigger bargirl uit de Issaan die al 10000 happy landings gemaakt heeft.
Als het al vrouwen zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:34 schreef B.E.D het volgende:
Die Thaise vrouwen lijken toch allemaal op elkaar?
Goh, iets nieuws? de meeste nemen het op voor de vader, en zeggen dat zijn zoon zich niet moet aanstellen en dat hij zelfs blij moet zijn dat zijn vader voor zijn 'geluk' kiest? (Wat hem natuurlijk niet echt gelukkig maakt uiteindelijk, als ie eindelijk zijn eigen blindheid / balk voor zijn ogen ziet....)quote:Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef Stali het volgende:
Sterkte met de midlifecrisis van je vader. Lijkt me niet tof om als kind mee te maken.
Het lijkt me enorm pijnlijk om zomaar aan de kant geschoven te worden door iemand met wie je, door de jaren heen, vergroeid bent. Dat Tippiwan, daar moest ik aan denken omdat al dit soort onderwerpen zo geweldig uitvergroot werden in Gooise Vrouwen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:41 schreef Billary het volgende:
[..]
Goh, iets nieuws? de meeste nemen het op voor de vader, en zeggen dat zijn zoon zich niet moet aanstellen en dat hij zelfs blij moet zijn dat zijn vader voor zijn 'geluk' kiest? (Wat hem natuurlijk niet echt gelukkig maakt uiteindelijk, als ie eindelijk zijn eigen blindheid ziet....)
TS lucht zijn hart en nu voelt hij zich nog meer klote (door de meeste reacties
![]()
)
Nou als ze zelf wel serieus zijn..., maar face it, bij mannen gaat het vaak om wat ze zien. Bij vrouwen met wat ze kunnen krijgen (wat hun leven zekerder/ (en dus minder (geld- zorgen) maakt.).quote:Op zondag 12 juli 2009 23:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Het lijkt me enorm pijnlijk om zomaar aan de kant geschoven te worden door iemand met wie je, door de jaren heen, vergroeid bent. Dat Tippiwan, daar moest ik aan denken omdat al dit soort onderwerpen zo geweldig uitvergroot werden in Gooise Vrouwen.
Anders? Ja ik heb natuurlijk geen puisten meer en ben al 36 en kom nogal vaak kerels tegen die op zekere leeftijd zijn die het maar wat graag zouden flikken als ze de kans zouden krijgen. Wat dat betreft bof ik om een vent te hebben die 11 jaar ouder is (single getroffen ook he, dus niet afgepakt), ik ben altijd veel jonger..
Maar het lijkt me echt zo enorm klote om dit mee te moeten maken, voor TS maar helemaal voor zijn moeder.
Die reacties van jonge pukkels moet je niet te serieus nemen he..
Tuurlijk is het zo dat het bij mannen gaat om wat ze zien, dat is voor vrouwen ook maar die zien in dit soort situaties enkel kritisch zichzelf in de spiegel.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:08 schreef Billary het volgende:
[..]
Nou als ze zelf wel serieus zijn..., maar face it, bij mannen gaat het vaak om wat ze zien. Bij vrouwen met wat ze kunnen krijgen (wat hun leven zekerder/ (en dus minder (geld)zorgen) maakt.).
Als je als vrouw ouder wordt is de vraag dus of de liefde nog altijd groot genoeg is![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Tuurlijk is het zo dat het bij mannen gaat om wat ze zien, dat is voor vrouwen ook maar die zien in dit soort situaties enkel kritisch zichzelf in de spiegel.
Want tegelijkertijd is het wel zo dat al die mooie jonge strakke lijfjes echt overal voorgeschoteld worden.
Het wordt iedereen door de strot gemikt, gebruik die creme en je ziet er niet alleen jaren jonger uit, maar ook nog eens als een topmodel.
En al die cremes werken niet en de man kijkt intussen met zijn buikje en grijze haren mee.
Voor de gewone man is er gewoon helemaal niks en goed, we kregen tijdelijk de metroman en dat gedoe is allang op zijn retour omdat mannen te nuchter zijn en het kreeg slechts een enkeling wat makkelijker uit de kast.
Als je als vrouw ouder wordt is het heel belangrijk dat je jezelf nooit uit het arbeidsleven hebt laten zetten.
Zorg voor jezelf dat is belangrijker dan al die overbodige anticellulituscremes.
Maar als kind lijkt het me echt zo verdomde klote om mee te maken. Vrouwen kunnen kiezen voor iets als L'oreal omdat ze het zgn. waard zijn en een man hoopt blijkbaar op een andere manier zijn jeugd terug te vinden. Het komt op hetzelfde neer maar ik zou echt woest op mijn vader worden wanneer hij mijn moeder zoiets aan zou doen.
Hoe wereldvreemd moet je zijn om te denken als je een Thaaise neukt van 20 jaar jonger mee neemt naar Nederland en vervolgens beweerd dat ze uit een middenklasse komt?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:06 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je zelf een jaar of 50 bent, in goede doen en alle kans om tijdens zakenreizen andere culturen te ontdekken. Denk dan nog maar eens terug aan je uitspraak in dit topic. En kijk dan maar of jij de verleiding kan weerstaan van een ongehuwde middle class Thaise van 20 jaar jonger en nog zonder kinderen. En dan bedoel ik niet zo'n afgelikte golddigger bargirl uit de Issaan die al 10000 happy landings gemaakt heeft.
20 jaar jongere Thaise vrouwen uit een middenklasse bestaan niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe wereldvreemd moet je zijn om te denken als je een Thaaise neukt van 20 jaar jonger mee neemt naar Nederland en vervolgens beweerd dat ze uit een middenklasse komt?
En daarin heb je voor dit keer helemaal gelijk in. Door al die negatieve aandacht is het voor de opgeleide thaise meid not done om met een oude verlepte buitenlander om te gaan. Dus blijven de leukste vrouwtjes voor de Thaise mannen zelf.quote:Op maandag 13 juli 2009 03:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jawel alleen hebben die geen interesse om met een oude verlepte gozer van 20 jaar ouder naar Nederland te gaan
Ik schat het persoonlijk in op minder dan 20% wat zich "misdraagt" op de manier waar we het nu over hebben. Hoe is dat een overgroot deel? Groot deel? OK. Overgroot? Nee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Overgrote deel. Leer eens lezen joh
Zo moeilijk is die vraag niet te beantwoorden, denk ik.quote:waarom verlaat me vader ons voor een 24 jaar jongere vrouw die uit thailand komt?
Er leeft wel meer dan 20% in armoede....quote:Op maandag 13 juli 2009 10:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik schat het persoonlijk in op minder dan 20% wat zich "misdraagt" op de manier waar we het nu over hebben. Hoe is dat een overgroot deel? Groot deel? OK. Overgroot? Nee.
Natuurlijk lijkt het meer omdat alleen die overtypische gevallen bekend worden. Typisch gevalletje profileren.
Tuurlijk is dat zo maar als buitenlander tussen de 20 en 35 die zijn ledematen en tanden nog heeft is het natuurlijk niet moeilijk om een opgeleide Thaise vrouw in Thailand te scoren.quote:Op maandag 13 juli 2009 06:02 schreef breaky het volgende:
[..]
En daarin heb je voor dit keer helemaal gelijk in. Door al die negatieve aandacht is het voor de opgeleide thaise meid not done om met een oude verlepte buitenlander om te gaan. Dus blijven de leukste vrouwtjes voor de Thaise mannen zelf.
Hoe vaak ben je in Thailand geweest en hoe lang?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik schat het persoonlijk in op minder dan 20% wat zich "misdraagt" op de manier waar we het nu over hebben. Hoe is dat een overgroot deel? Groot deel? OK. Overgroot? Nee.
Natuurlijk lijkt het meer omdat alleen die overtypische gevallen bekend worden. Typisch gevalletje profileren.
Allemaal 50'ers met een lease Passat die onderhand uitgekeken zijn op hun vrouw die in de overgang zit, en wel trek hebben in een jong ding uit een ver land.quote:
Het is volgens mij moeilijker om er geen te scoren daar.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat zo maar als buitenlander tussen de 20 en 35 die zijn ledematen en tanden nog heeft is het natuurlijk niet moeilijk om een opgeleide Thaise vrouw in Thailand te scoren.
Ze effe aangepast, helaas gebeurt het wel altijd pas in het 5e jaarquote:Op maandag 13 juli 2009 20:17 schreef Halcon het volgende:
Ik denk overigens wel dat het echtscheidingspercentage bij Nederlands-Thaise huwelijken wat veel hoger ligt dan bij NL-NL huwelijken.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef waaaromm het volgende:
Om te beginnen wil ik geen namen e.d. noemen ivm privacy.
Nu zo'n 4 maanden geleden kreeg ik te horen dat mijn ouders gingen scheiden. Ik dacht dat het een grap was! Ik merkte nooit dat ze ruzie of iets anders hadden..niks was me op gevallen.
Je vader heeft al ruim 2 jaar een relatie met een thaise vrouw, kreeg ik te horen.. ik schrok me rot! Hoe kan dat? Waarom? Waarom zeggen ze dit tegen mij... Alles bleek waar te zijn, mijn vader heeft idd al meer dan 2 jaar een relatie met een thaise vrouw van 31. Het vervelende is dat wij haar ook kennen. Ik en mijn zusje, me moeder trouwens ook.. we hebben haar zo'n 3 jaar geleden leren kennen in thailand. Heel gezellig was ze toen, daarna hebben wij haar ook nog later op een andere vakantie ontmoet toen ze 'toevallig'ook op een ander eiland zat.
Ik kan mezelf wel voor de kop slaan! Waarom heb ik nooit iets gemerkt? waarom verlaat me vader ons voor een 24 jaar jongere vrouw die uit thailand komt? Waarom doet hij dit ons aan? Waarom blijft hij niet gezellig bij ons? Waarom geeft hij haar wel aandacht en ons niet? Hoe komt het dat hij totaal is veranderd? Waarom?
Ik heb hem sinds dien 1 keer nog gezien, maar niet meer gesproken. Ik heb hem nog wel 2 x gemaild, maar daar blijft het ook bij. Hij wilt wel met mij praten maar daar ben ik op dit moment nog niet aan toe. Hij woont nu samen met haar in amsterdam. Ze leert nederlands en geeft naar mijn idee al ons geld uit! MIjn vader is een totaal ander iemand geworden.. ben er nog steeds kapot van..
Ik heb nooit iets gemerkt, echt niet...
Mijn moeder kwam erachter toen ze mijn vader en haar samen zag in thaland afgelopen zomer..me moeder heeft gevraagd of hij gevoelens voor haar had..hij deed namelijk 'anderds'..
Mijn moeder heeft het ruim 8 maanden voor haar zelf gehouden..
Ik vind dit alles zo ontzettend kut, je ziet het wel om je heen..maar je denkt toch altijd dat het jouw zelf niet overkomt! dus wel...
Ik ben eigenlijk mijn vader kwijt..hij is een geheel ander persoon geworden...
Ik heb ook niet de neiging om hem nu te spreken..
hij gaat trouwens over een halve maand 3 weken naar thailand met haar... hij betaalt natuurlijk alles voor haar..lul!
ben zelf 20 jaar...me ouders kennen elkaar al 31 jaar
1,5 jaar geleden waren ze 25 jaar getrouwd, heel leuk gevierd.. nu wetende dat me vader al vreemd ging.
me vader ging vaak naar azia voor het'werk'
Inderdaad, de eerste heeft me bestolen voor 40.000 euro, de tweede heeft zoilang gewacht dat haar opgroeiende dochters rij waren voor het nest te verlaten, en pa maar betalen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand met 2 mislukte huwelijken die het heeft over falende vrouwen
of nog beter gezegd "parasieten"quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:44 schreef rex.01 het volgende:
[..]
Inderdaad, de eerste heeft me bestolen voor 40.000 euro, de tweede heeft zoilang gewacht dat haar opgroeiende dochters rij waren voor het nest te verlaten, en pa maar betalen.
Je begrijpt wel dat ik mijn vertrouwen verloren heb in die westerse "koeien"
Hoe lang heeft je eerste ex vrouw in de bak gezeten?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:44 schreef rex.01 het volgende:
[..]
Inderdaad, de eerste heeft me bestolen voor 40.000 euro, de tweede heeft zoilang gewacht dat haar opgroeiende dochters rij waren voor het nest te verlaten, en pa maar betalen.
geen sekonde, ik heb er wel een depressie van over gehouden, huis verkocht en nog enkele jaren betaald voor haar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe lang heeft je eerste ex vrouw in de bak gezeten?
Hier in Belgie heb je ook de geld"hoeren" onder bedekte term. Ook zij willen hun partner pluizen, echter in beleefde vorm. Neen ik vind dat je realistisch moet zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:51 schreef rex.01 het volgende:
[..]
geen sekonde, ik heb er wel een depressie van over gehouden, huis verkocht en nog enkele jaren betaald voor haar.
Natuurlijk heb ik hierna mijn voorzorgen genomen, nu trouwens ook, ik blijf geen ezel zijn. Maar ik vind het alleen maar jammer dat iedereen de thaise of oosterse vrouwen afschildert als zijnde geld rapers en profiteurs.
Ik ken deze wereld nu reeds 5 jaar, inderdaad er zijn er tussen welke een westerse man "lief" vinden voor het geld, maar er zijn er ook andere tussen. Trouwens in Thailand zijn er 1 miljoen personen betrokken in sex industrie, op een bevolking van 64 miljoen. In Belgie????
Raar dat je niet de bak in vliegt voor diefstal in Belgie?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:51 schreef rex.01 het volgende:
[..]
geen sekonde, ik heb er wel een depressie van over gehouden, huis verkocht en nog enkele jaren betaald voor haar.
Natuurlijk heb ik hierna mijn voorzorgen genomen, nu trouwens ook, ik blijf geen ezel zijn. Maar ik vind het alleen maar jammer dat iedereen de thaise of oosterse vrouwen afschildert als zijnde geld rapers en profiteurs.
Ik ken deze wereld nu reeds 5 jaar, inderdaad er zijn er tussen welke een westerse man "lief" vinden voor het geld, maar er zijn er ook andere tussen. Trouwens in Thailand zijn er 1 miljoen personen betrokken in sex industrie, op een bevolking van 64 miljoen. In Belgie????
Hé tof, Johan Cruijff heeft zich geregistreerd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:25 schreef rex.01 het volgende:
Het is niet je vader wie "een thaise hoer" neemt, maar je moeder wie in gebreke gebleven is
In belgie is diefstal tussen echtenoten nit strafbaar, zo doe maar op, pik maar zoveel als je wiltquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Raar dat je niet de bak in vliegt voor diefstal in Belgie?
Derde wereld land?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:03 schreef rex.01 het volgende:
[quote]Op donderdag 23 juli 2009 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat geloof je zelf?
[/quote
Het is zo ik zit zelf in de justitie]
op een verfijnde manier, geld van de rekeing verssasen, naar een aparte rekening van haar, wat ik later pas te weten kwam. Na de echtscheiding kan je er zelf nit meer aan.Ze zijn echt geraffineerd als het op geld aan komt. Thaise vrouwen misschien ook maar hier in europa kan je het zelf in de hand houden. Doe alle bankverrichtingen zelf, wat ik trouwens vroeger niet deed. IK wist zelfs niet wat een brood of een liter melk kostte, nu wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vertel eens hoe ze stal?
Dus je vertrouwt haar niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:09 schreef rex.01 het volgende:
[..]
op een verfijnde manier, geld van de rekeing verssasen, naar een aparte rekening van haar, wat ik later pas te weten kwam. Na de echtscheiding kan je er zelf nit meer aan.Ze zijn echt geraffineerd als het op geld aan komt. Thaise vrouwen misschien ook maar hier in europa kan je het zelf in de hand houden. Doe alle bankverrichtingen zelf, wat ik trouwens vroeger niet deed. IK wist zelfs niet wat een brood of een liter melk kostte, nu wel.
Alle aankopen en bankverrichtingen doe ik zelf nu, hou alles nauwgezet in het oog en vroeger niet.
Ik hou van mijn vrouw, dit is een grove belediging.quote:
Apart dat jij denkt dat iedere Westerse vrouw alleen maar denkt aan macht en geld, hoewel er genoeg zijn die wel voor de liefde getrouwd zijn. Mafkees.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:44 schreef rex.01 het volgende:
[..]
Ik hou van mijn vrouw, dit is een grove belediging.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goed dat je zelf toegeeft dat het je neuk en poetsslet is
Ik heb het gevoel dat op dit forum enkel een hoop racisten zittenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Apart dat jij denkt dat iedere Westerse vrouw alleen maar denkt aan macht en geld, hoewel er genoeg zijn die wel voor de liefde getrouwd zijn. Mafkees.
Dat blijf je overal houden. Maar ik moet zeggen dat jij ook racistisch overkomt met je "westerse koeien".quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:38 schreef rex.01 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat op dit forum enkel een hoop racisten zitten
Alle aankopen en bankverrichtingen doe ik zelf nu, hou alles nauwgezet in het oogquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:33 schreef rex.01 het volgende:
[..]
Ik hou van mijn vrouw, dit is een grove belediging.
Trouwens ze gaat ook werken, en we doen het huishouden te samen.
Waarom zeg je zulke grove belediging?
Nee, was niet beledigend bedoeld, meer een constatering nav jouw berichten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:33 schreef rex.01 het volgende:
[..]
Ik hou van mijn vrouw, dit is een grove belediging.
Trouwens ze gaat ook werken, en we doen het huishouden te samen.
Waarom zeg je zulke grove belediging?
ok, maar je moet ook mijn standpunt begrijpen, na een paar ontgoochelingenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, was niet beledigend bedoeld, meer een constatering nav jouw berichten.
Als hij het leven met kinderen zo leuk vond, dan had hij wel twee keer nagedacht voor hij het weggooide!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet die vader inderdaad aan denken! Dat z'n dochter/zoon wel genoeg van zijn geld krijgt en dit niet hoeft te delen - ipv een leuk leven hebben.
Ja, ik begrijp dat je ontgoocheld bent, maar om dan alle westerse vrouwen over één kam te scheren en uit te schelden is ook nogal beledigend.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:53 schreef rex.01 het volgende:
[..]
ok, maar je moet ook mijn standpunt begrijpen, na een paar ontgoochelingen
Ze hoeft niet belgisch te worden, want binnen twee jaar ga ik aar gindsquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer wordt je vrouw overigens Belgische?
Ben jij helemaal belazerd? Die vader gaat vreemd, houdt er al twee jaar een ander op na. Of het nu een Thai of een Nederlander is, jong of oud: hij besodemietert zijn gezin in plaats van eerlijk te zijn tegen zijn vrouw en kinderen en te scheiden of aan zijn huwelijk te werken. Als je die houding in je beide huwelijken ook had, dan kan ik me goed voorstellen dat je ex-vrouwen niet alleen bij je weg zijn gegaan, maar je ook flink genaaid hebben. En die dochters schilder je hier zelf af als parasieten, dus ik kan me ook heel goed voorstellen dat die niet echt op je zitten te wachten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:25 schreef rex.01 het volgende:
[..]
Het is niet je vader wie "een thaise hoer" neemt, maar je moeder wie in gebreke gebleven is, zowel op vlak van liefde als op het vlak van het gezin. DENK HIER MAAR EENS GOED OVER NA.
Ik heb ook twee dochters welke mij laten vallen hebben als een steen, OK, we zien later wel.
Wie goed is voor mij zal later ook beloond worden.
Zou ik ook niet aanmoedigen met jou instelling over vrouwenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:06 schreef rex.01 het volgende:
[..]
Ze hoeft niet belgisch te worden, want binnen twee jaar ga ik aar ginds
OK, ik ben misschien wat te hard van stapel gelopen, niet alle westerse vrouwen zijn hetzelfde, zo ook niet andere, aziatische, afrikaanse of zuid amerikaanse, maar ik voel me nu wel een stuk gelukkiger als tevoren en dit heeft niets te maken met sex, enkel om gemeende genegenheid. Ze is niet op mijn geld uit, dat weet ik en die voorzorgen heb ik ook genomen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat je ontgoocheld bent, maar om dan alle westerse vrouwen over één kam te scheren en uit te schelden is ook nogal beledigend.
Maar ik hoop voor je dat je gelukkig bent en bljft met je Thaise vrouw.
Met jouw instelling zul je ooit langzaam en eenzaam wegkwijnen in een bejaardentehuis, waar je geslagen wordt door verplegers en niemand zich om je zal bekommeren omdat je je eigen bloed hebt verraden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:53 schreef rex.01 het volgende:
[..]
ok, maar je moet ook mijn standpunt begrijpen, na een paar ontgoochelingen
Als jij 15 jaar gezorgd heb voor twee meisjes, het huwelijk gaat stuk, trouwens niet omdat ik vreemd ging, maar omdat de verstandhouding zoek was.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:11 schreef Furia het volgende:
[..]
Ben jij helemaal belazerd? Die vader gaat vreemd, houdt er al twee jaar een ander op na. Of het nu een Thai of een Nederlander is, jong of oud: hij besodemietert zijn gezin in plaats van eerlijk te zijn tegen zijn vrouw en kinderen en te scheiden of aan zijn huwelijk te werken. Als je die houding in je beide huwelijken ook had, dan kan ik me goed voorstellen dat je ex-vrouwen niet alleen bij je weg zijn gegaan, maar je ook flink genaaid hebben. En die dochters schilder je hier zelf af als parasieten, dus ik kan me ook heel goed voorstellen dat die niet echt op je zitten te wachten.
pure racistquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met jouw instelling zul je ooit langzaam en eenzaam wegkwijnen in een bejaardentehuis, waar je geslagen wordt door verplegers en niemand zich om je zal bekommeren omdat je je eigen bloed hebt verraden.
Eerloze hond.quote:
Waarom vergelijk je je eigen verhaal met dat van de TS? Het is gewoon niet hetzelfde.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:21 schreef rex.01 het volgende:
[..]
Als jij 15 jaar gezorgd heb voor twee meisjes, het huwelijk gaat stuk, trouwens niet omdat ik vreemd ging, maar omdat de verstandhouding zoek was.
De kinderen komen nog steeds langs tot je een nieuwe relatie begint met een buitenlandse en dan plotseling ben je hun vader niet meer.
Vind je dit leuk?
Ik wil een nieuw leven opbouwen, of het u is met een westerse vrouw of een andere, maak me niets uit.
Ik heb mijn vrouw leren kennen via een vriend in Thailand, geen HOER!!!.
Ze had trouwens een eigen zaak.
De kinderen konden haar niet accepteren en zijn thuis weg gebleven.
Omdat er teveel vooroordelen zijn ivm thaise vrouwen (allen zijn gogo girls)
Mijn vrouw is 43, helemaal geen bargirl.
Waarom veroordeel je me dan dat ik vooreerst geen goed echtgenoot ben noch goede vader.
Ik heb voor die vrouw en kinderen jaren gezorgd en ook veel voor opgeofferd, nooit was iet te veel voor mij.
Nu heb ik daar nog geen minuut spijt van, ik hield van alle drie.
Maar mijn leven gaat ook voort en daar wil ik ook iets van maken
Ik ga niet in op je belediging, omdat je 70 jaar te laat geboren bent , dan had je misschien op de eerste lijn kunnen staanquote:
Nee iemand om een pure racist uitmaken is geen beledigingquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:26 schreef rex.01 het volgende:
[..]
Ik ga niet in op je belediging, omdat je 70 jaar te laat geboren bent , dan had je misschien op de eerste lijn kunnen staan
die zaak is niet verloren, wordt verhuurdquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
En als ze een eigen zaak had in Thailand, waarom heeft ze die opgegeven en is ze hier gaan wonen?
Maar dan heeft ze het hier wel beter, anders zou ze het niet opgeven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:29 schreef rex.01 het volgende:
[..]
die zaak is niet verloren, wordt verhuurd
waarom is je ingesteldheid negatief?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee iemand om een pure racist uitmaken is geen belediging
Verder weet je nog geen eens wat de betekenis is van die woorden
Wat is er nu weer negatief aan die woordenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:31 schreef rex.01 het volgende:
[..]
waarom is je ingesteldheid negatief?
Bestaat er volgens jou niets als van mekaar houden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar dan heeft ze het hier wel beter, anders zou ze het niet opgeven.
niets negatief, maar je moet deze mensen toch ook een kans geven om zich te verbeterenzquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is er nu weer negatief aan die woorden
Ja, want racisme heeft echt met instelling te maken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:35 schreef rex.01 het volgende:
[..]
niets negatief, maar je moet deze mensen toch ook een kans geven om zich te verbeterenz
ja, toch wel, maar het klikte niet, ze wilden de nieuwe mama niet aannnemen,quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar hebben je dochters haar wel gezien?
Ik had het over de definitie van racisme, die jij overduidelijk niet snaptquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:35 schreef rex.01 het volgende:
[..]
niets negatief, maar je moet deze mensen toch ook een kans geven om zich te verbeterenz
Dus ze hebben haar wel gezien?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef rex.01 het volgende:
[..]
ja, toch wel, maar het klikte niet, ze wilden de nieuwe mama niet aannnemen,
trouwens een jaar later heeft de mama ook een nieuwe relatie begonnen;
resultaat: één dochter is onmiddellijk vertrokken, de andere, te jong, is in een wanhopige toestand gebleven, maar naar ik hoor steeds ruzies in dit gezin
ik heb het over de woorden van Culthed, ' Je eigen bloed verraden' dit zijn duidelijk woorden van 70 jaar geleden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik had het over de definitie van racisme, die jij overduidelijk niet snapt
Waarom noem je haar een ordinaire thaise hoer?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus ze hebben haar wel gezien?
Dan is er vast meer dan dat ze haar een ordinaire Thaise hoer vinden. Anders hadden ze de moeite niet genomen haar te ontmoeten, maar waren ze meteen al boos.
dikke dommerikquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Die reputatie schijnt wel te gelden voor vrouwen uit alle 3e wereld landen.
Maar hey. Europese en Amerikaanse vrouwen die plukken hun mannen natuurlijk nooit leeg.
What have you done for me lately, Eddiieee EDDIEEE.... I want HALF!... Half of all yo shit
Ik bedoel je kinderen natuurlijk, achterlijke debiel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:47 schreef rex.01 het volgende:
[..]
ik heb het over de woorden van Culthed, ' Je eigen bloed verraden' dit zijn duidelijk woorden van 70 jaar geleden.
We leven nu eenmaal in een multicultirele wereld, waarom mijn eigen bleod verraden ?
Die dikke dommerik beschrijft jouw situatie zoals die was voor je van die Belgische koe gescheiden was.quote:
en hollanders zijn gierig en kaas vretersquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je nogal gevoelig reageert. In de beeldvorming staan Thaise vrouwen nou eenmaal bekend als gelukszoekers. Zo is er van elke groep mensen wel een bepaald beeld dat domineert bij veel mensen. Als iemand tegen mij zegt dat Belgen dom zijn, of dat Fransen naar knoflook stinken, dan haal ik mijn schouders op. Zou jij ook eens moeten doen.
daar ga je weerquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:01 schreef rex.01 het volgende:
[..]
en hollanders zijn gierig en kaas vreters
Ondertussen behandel je je dochters wel zo.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:06 schreef rex.01 het volgende:
[..]
ze moeten niet alle allochtone vrouwen afschilderen als hoeren, dit is niet zo
Hij is het topic van eind naar begin aan het doorlezen.quote:
ik verraad mijn kinderen niet, zij hebben mij verraden, mijn deur stond altijd open, maar ze vonden dat ze naar de moeder moesten luisterenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bedoel je kinderen natuurlijk, achterlijke debiel.
En daar ga jij je kinderen op veroordelen..quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef rex.01 het volgende:
[..]
ik verraad mijn kinderen niet, zij hebben mij verraden, mijn deur stond altijd open, maar ze vonden dat ze naar de moeder moesten luisteren
inderdaad, dat ben ik aan het doen, omdat ik vind dat er teveel negatieve reacties op dit topic staan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is het topic van eind naar begin aan het doorlezen.
Ja, en daarbij scheer je Nederlanders over een kam en ben je racistisch bezig. Je lijkt eerder 12 dan 53 of hoe oud je ook bent. Mijn God, wordt volwassen en ga in therapie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:09 schreef rex.01 het volgende:
[..]
inderdaad, dat ben ik aan het doen, omdat ik vind dat er teveel negatieve reacties op dit topic staan.
OK iedereen kan voor zijn mening uitkomen, maar ook iedereen kan zijn standpunt verdedigen, en dat is wat ik probeer te doen
Ja, en reken maar dat je afgerekend wordt als er ook maar iets staat wat meneer onwelgevallig isquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is het topic van eind naar begin aan het doorlezen.
ik hoef geen therapie, maar wel sommigen van julliequote:Op donderdag 23 juli 2009 19:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, en daarbij scheer je Nederlanders over een kam en ben je racistisch bezig. Je lijkt eerder 12 dan 53 of hoe oud je ook bent. Mijn God, wordt volwassen en ga in therapie.
Probleem is dan dat je de context niet snapt en je iemand die zelf een Thaise partner heeft 'dikke dommerik' gaat noemen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:09 schreef rex.01 het volgende:
[..]
inderdaad, dat ben ik aan het doen, omdat ik vind dat er teveel negatieve reacties op dit topic staan.
OK iedereen kan voor zijn mening uitkomen, maar ook iedereen kan zijn standpunt verdedigen, en dat is wat ik probeer te doen
en dan nog liefst in een massagesalon, tegen weinig geld met een oostersequote:Op donderdag 23 juli 2009 19:17 schreef rex.01 het volgende:
[..]
ik hoef geen therapie, maar wel sommigen van jullie
Brave huisvaders, welke het achter de hoek doen
Ben je klaar? Ouwe viespeuk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:18 schreef rex.01 het volgende:
[..]
en dan nog liefst in een massagesalon, tegen weinig geld met een oosterse
Ja, want ik ben 50 en huisvader.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:17 schreef rex.01 het volgende:
[..]
ik hoef geen therapie, maar wel sommigen van jullie
Brave huisvaders, welke het achter de hoek doen
waarom zou ik, ik ben geen oude viespeuk, ik wil alleen maar mijn standpunt verdedigen, waarom mogen de anderen uithalen tegen "thaise hoeren" en waarom mag ik mijn standpunt nit verdedigen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:24 schreef Re het volgende:
rex: neem ff een break van dit topic en ga lekker iets anders doen
Jij bent de enige die hier iedereen uitscheldt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:27 schreef rex.01 het volgende:
[..]
waarom zou ik, ik ben geen oude viespeuk, ik wil alleen maar mijn standpunt verdedigen, waarom mogen de anderen uithalen tegen "thaise hoeren" en waarom mag ik mijn standpunt nit verdedigen.
Of is dit aleen een scheldtopic, ik begin er stilaan aan te twijfelen
Toch niet hoor, als ik het topic door lees, zie ik niets anders als "thaise hoeren", welke geld willen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier iedereen uitscheldt.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef Manono het volgende:
Buitenstaanders kunnen makkelijk bleren dat pa een held is maar ik denk dat iedereen het moeilijk met die plotselinge verandering zou hebben, los van de andere vrouw en erfenissen.
Je krijgt out of the blue te horen dat je ouders gaan scheiden en dan klapt je pa ook nog zo uit zijn rol. Hij gedraagt zich ineens niet meer als je vader maar als een egocentrische lul. HIj was dus al met die vrouw in de weer terwijl jullie met zijn allen op vakantie waren. Je weet ook niet meer waar je verder nog op kan vertrouwen, omdat je het blijkbaar niet eens in de gaten had. En als je je pa probeert te begrijpen kom je in conflict met de loyaliteit naar je moeder. Je bent toch geneigd haar kant te kiezen omdat hij degene is die 'm peert met een ander.
Ouders blijven mensen maar nooit grappig als je daar op deze manier mee geconfronteerd wordt. Zal wel ff duren voor je aan de situatie went, hopelijk helpt het als het straks beter met je moeder gaat. Je bent iig vast niet de enige die dit meemaakt.
[ afbeelding ]
Eh, ik nam het woord 'thaise hoer' in de mond omdat je dochters zo over je partner denken. Dat zeg je zelf.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:27 schreef rex.01 het volgende:
[..]
waarom zou ik, ik ben geen oude viespeuk, ik wil alleen maar mijn standpunt verdedigen, waarom mogen de anderen uithalen tegen "thaise hoeren" en waarom mag ik mijn standpunt nit verdedigen.
Man, als je je toch eens net zo inleefde in de positie van je kids, als in de positie van thaise vrouwen waar je natuurlijk een heel terecht punt over maakt, dan zou je misschien nog wat sympathie oogsten ook bij de meelezer.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef rex.01 het volgende:
[..]
ik verraad mijn kinderen niet, zij hebben mij verraden, mijn deur stond altijd open, maar ze vonden dat ze naar de moeder moesten luisteren
Waarom denk je dat die vrouwen zijn weggegaan? Weinig inlevingsvermogen. En zo'n thaise vrouw heeft geen aandacht en inlevingsvermogen nodig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:32 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Man, als je je toch eens net zo inleefde in de positie van je kids, als in de positie van thaise vrouwen waar je natuurlijk een heel terecht punt over maakt, dan zou je misschien nog wat sympathie oogsten ook bij de meelezer.
Nee...die hebben ook aandacht en inlevingsvermogen nodig...anders gaan die ook wel weg. Mischien blijven ze wat langer (voor het geld) maar uiteindelijk hou je niemand over als je partner geen aandacht schenkt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:50 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die vrouwen zijn weggegaan? Weinig inlevingsvermogen. En zo'n thaise vrouw heeft geen aandacht en inlevingsvermogen nodig.
Die meiden waren 15 of ouder, wat denk je nu wel niet? Het is al zwaar genoeg als je ouders uit elkaar gaan, dan heb je er echt niet altijd belangstelling voor om ook als familie om te gaan met de nieuwe partner en zeker niet als die gepresenteerd wordt als 'de nieuwe mama'! (En dat hoef je echt niet letterlijk te zeggen om dat idee over te brengen; een tekort aan inlevingsvermogen kan al zorgen voor kleine acties die dat laten zien hoe jij het ziet).quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef rex.01 het volgende:
[..]
ja, toch wel, maar het klikte niet, ze wilden de nieuwe mama niet aannnemen,
trouwens een jaar later heeft de mama ook een nieuwe relatie begonnen;
resultaat: één dochter is onmiddellijk vertrokken, de andere, te jong, is in een wanhopige toestand gebleven, maar naar ik hoor steeds ruzies in dit gezin
Ik begrijp niet waarom je niet zelf een topic hebt aangemaakt, want het hele topic heb je zodanig overgenomen dat het alleen nog maar om jou gaat, terwijl TS toch wel echt ergens mee zit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:27 schreef rex.01 het volgende:
[..]
Ik heb steeds eerlijk gewerkt voor mijn geld en inderdaad mijn 2 vorige 'westerse koeien" hebben geld van mij gestolen. Trouwens ik had zo dom maar niet moeten zijn, ok. ivm met de twee dochters waarover ik het had, dit waren stiefdochters, welke niet mijn bloed waren, maar waar ik wel 15 jaar voor gezorgd heb. Hun eigen vader wou hen zelfs niet meer zien en betaalde amper alimentatie. Zou je dan zelf ook niet ontgoocheld zijn als je stiefdochters, welke je beschouwde als je eigen dochters je laten stikken omdat stiefpapa een nieuw leven wilt beginnen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:57 schreef Cat_Tank het volgende:
Rex.01 is op zijn teentjes getrapt omdat het overgrote deel van FOK! vindt dat Oosterse dames geldwolfjes zijn. Ondertussen doet ie 't zelfde bij westerse dames.
Enne, misschien is het handig het topic niet van eind naar begin door te lezen, maar van begin naar eind, zoals we dat hier doen in Nederland. Dan had je zelf gelezen dat SpecialK ook een Thaiknuffelaar is.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het feit dat mevrouw een Thaise is wel een rol speelt in het verhaal van TS.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:43 schreef Manono het volgende:
volgens mij gaat het hier helemaal niet om thaise vrouwen, maar om een vreemdgaande vader
Een wat?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:57 schreef Cat_Tank het volgende:
Rex.01 is op zijn teentjes getrapt omdat het overgrote deel van FOK! vindt dat Oosterse dames geldwolfjes zijn. Ondertussen doet ie 't zelfde bij westerse dames.
Enne, misschien is het handig het topic niet van eind naar begin door te lezen, maar van begin naar eind, zoals we dat hier doen in Nederland. Dan had je zelf gelezen dat SpecialK ook een Thaiknuffelaar is.
En jij zou niet ontgoocheld zijn, als je stiefpapa er vandoor ging met een thaise die twintig jaar jonger is dan je moeder? Jij zou niet ontgoocheld zijn als je stiefvader je moeder ineens een stelende koe vind??quote:Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef rex.01 het volgende:
[..]
Ik heb steeds eerlijk gewerkt voor mijn geld en inderdaad mijn 2 vorige 'westerse koeien" hebben geld van mij gestolen. Trouwens ik had zo dom maar niet moeten zijn, ok. ivm met de twee dochters waarover ik het had, dit waren stiefdochters, welke niet mijn bloed waren, maar waar ik wel 15 jaar voor gezorgd heb. Hun eigen vader wou hen zelfs niet meer zien en betaalde amper alimentatie. Zou je dan zelf ook niet ontgoocheld zijn als je stiefdochters, welke je beschouwde als je eigen dochters je laten stikken omdat stiefpapa een nieuw leven wilt beginnen?
Waarschijnlijk is haar vent er ook vandoor gegaan met een Thaise die behoorlijk wat jonger is dan dat zij is.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Een wat?
Ik knuffel vrij vaak m'n m'n vriendin, ja. Die toevallig thais is.
Eng wijf dat je bent.
Das het nadeel als die vrouw de Nederlandse nationaliteit heeftquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:39 schreef aychelle het volgende:
Ook inderdaad zo'n verhaal gehoord. Man ontmoete philipijnse via het internetdumpte zijn lieve zorgzame vrouw. Ging verder met de Philipijnse, ging er mee trouwen (huwelijksvoorwaarden! ...
![]()
, het nageslacht werd geboren, en na een paar jaar ging ze scheiden en zij was pleite, en hij zat met de kids
Eigen schuld dikke bult, dat je nou zo dom bent dat je dat niet kunt zien. Kunnen jullie wel allemaal zitten opgeven op azatische vrouwen, maar die zijn gewoon goed en slim bezig. Echt props!
Eens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das het nadeel als die vrouw de Nederlandse nationaliteit heeft
Hier de ongenuanceerde reactie:quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Lundegaard het volgende:
Als jij een relatie met een vrouw begint en je kondigt ruim vantevoren aan dat je het op je 50ste voor gezien houd niks aan het handje. Kan ze fijn rekening mee houden en kijken of ze met dat gegeven nog wat met je wilt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:32 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Je ziet dat de mannen meningen nogal verschillen in dit topic. Vraag 100 vrouwen naar hun mening hierover en je zal constant het zelfde haatdragende frustrerende geluid horen.![]()
Tja, sorry dat vrouwen er nu eenmaal niet meer oke uit zien op hun 50ste en dus er niet vandoor kunnen gaan met een jonger mannelijk exemplaar. Heb ik niet bedacht hoor.
Nog een ongenuanceerde reactie van mij: volgens mij zijn er twee typen Nederlandse mannen die een Thaise vrouw ´nemen´ als ze 50 zijn:quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:25 schreef rex.01 het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet goed. Ikzelf ben 54, heb een thaise vrouw, 43 jaar, je denk dat alle thaise vrouwen hoeren zijn. Je moest beschaamd zijn. Er zijn meer preutse thaise vrouwen, dan westerse hoeren. Zij ( thai)denken tenminste aan hun echtgenoot terwijl de westerse alleen aan macht denken. Je zou beter eens de oosterse levenswijze bestuderen ipv van vooroordelen te maken. Inderdaad het zijn mooie vrouwen, dat geef ik toe, maar schoonheid alleen telt niet. De liefde en de genegenheid welke zij geven IS VER TE ZOEKEN HIER IN EUROPA. Je zou beter eens zien en begrijpen waarom je vader nu gelukkig is, het zal niet te maken hebben met de thaise schoonheid maar eerder met de plompe vette gezadigheid van westerse vrouwen, welke enkel denken aan hun eigen, geld, macht en gezag over hun man. Dit is feminisme in de derde macht. Neen, ik heb ook twee huwelijken achter de rug met westerse vrouwen, en steeds belogen bestolen en bedrogen geweest.( en voor redelijk veel geld)
Ik begrijp je woede omdat je vader je moeder( en jou) bedriegt, maar zie ook eens de fouten aan de andere zijde.,
Het is niet je vader wie "een thaise hoer" neemt, maar je moeder wie in gebreke gebleven is, zowel op vlak van liefde als op het vlak van het gezin. DENK HIER MAAR EENS GOED OVER NA.
Ik heb ook twee dochters welke mij laten vallen hebben als een steen, OK, we zien later wel.
Wie goed is voor mij zal later ook beloond worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |