Glimlachen moest ik hieromquote:k heb hem sinds dien 1 keer nog gezien, maar niet meer gesproken. Ik heb hem nog wel 2 x gemaild, maar daar blijft het ook bij.
...
Ik ben eigenlijk mijn vader kwijt..hij is een geheel ander persoon geworden...
Met dat lichaamsdeel van je papa heeft het iets te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef waaaromm het volgende:
pfff eindelijk een forum waar ik mijn hart kan luchten!
.....bladiebladiebla.....
hij gaat trouwens over een halve maand 3 weken naar thailand met haar... hij betaalt natuurlijk alles voor haar..lul!
Hij ziet het gewoon niet!!!
Je haalt me de woorden uit de mond. Goed gesproken Lundegaardquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Lundegaard het volgende:
Keihard respect voor je vader.![]()
Hij doet wat - ik denk- zo`n 80% van de mannen zou willen op die leeftijd. Van je saaie huismus af en een lekkere veel jongere Thaise, die je alle hoeken van het bed kan laten zien.![]()
Kortom, maak je niet druk maar wees trots op je ouwe.
En wees lief voor je moeder.
Ah ja dat leeftijdsverschil dat kan echt niet hoor. Die groene 31 jarige blaadjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef nightfall het volgende:
dat die griet zomaar hier kan blijven gaat natuurlijk niet, dus als ie samen met haar wil blijven zal ie wel die kant opmoeten..
kutsituatie, vooral omdat het een beetje smerig overkomt met zo'n veel jonger thais sletje.
sterkte ermee.
ja opzich welquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Lundegaard het volgende:
Hij doet wat - ik denk- zo`n 80% van de mannen zou willen op die leeftijd. Van je saaie huismus af en een lekkere veel jongere Thaise, die je alle hoeken van het bed kan laten zien.![]()
nouja,. dat maakt ook niet zo uit,. maar omdat het een thaise is denken mensen al snel dat ze alleen van ze'n portemonnee houdtquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ah ja dat leeftijdsverschil dat kan echt niet hoor. Die groene 31 jarige blaadjes
Je spreekt er over alsof 'ie een 13 jarige aan het neuken is
hey je Avaquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef -Jay-20- het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen...
Een probleem heeft altijd twee kanten. Waarschijnlijk hadden je ouders al langer relatieproblemen en dat zal mogelijk niet allemaal door je vader komen.
Je vader gaat nu zijn eigen weg omdat hij waarschijnlijk geen heil meer zag in de relatie met je moeder. Ongetwijveld heeft hij daar lang mee geworsteld, maar heeft hij nu een keuze gemaakt.
Ik zou hem niet meteen afschrijven als vader...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Lundegaard het volgende:
Mwah, de manier waarop: ik had hem afgeschreven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef -Jay-20- het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen...
Een probleem heeft altijd twee kanten. Waarschijnlijk hadden je ouders al langer relatieproblemen en dat zal mogelijk niet allemaal door je vader komen.
Je vader gaat nu zijn eigen weg omdat hij waarschijnlijk geen heil meer zag in de relatie met je moeder. Ongetwijveld heeft hij daar lang mee geworsteld, maar heeft hij nu een keuze gemaakt.
Ik zou hem niet meteen afschrijven als vader...
Dat's dan jammer voor die mensen. Natuurlijk is dat vooroordeel niet uit het niks gekomen maar als je een beetje mensenkennis hebt en je niet zo laat verblinden door je emoties dan zie je al snel wat voor vlees je in de kuip hebt. Kennissen en vrienden van die vader in dit verhaal zullen zelf wel kunnen inschatten of het zo'n typ is wat zich laat naaienquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef nightfall het volgende:
[..]
nouja,. dat maakt ook niet zo uit,. maar omdat het een thaise is denken mensen al snel dat ze alleen van ze'n portemonnee houdt
[ afbeelding ]
"sucky-sucky 10 bucks mister, i love you long time!"
Zulke verhalen doen idd geregeld de ronde. Maar de meeste mannen willen daar niets van horen. Want och ze is zo lief en zorgzaamquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja opzich wel
totdat hij strax geen geld meer heeft en bij zn kinderen intrekt omdat zn thaise slet al zn geld heeft en zn spullen heeft verscheept... en je pa een paar jaar later doodgaat door een "gebroken hart" en jij met al zn shit achter blijft
Je was erbij??quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, de manier waarop: ik had hem afgeschreven.
Wat een laffe hond.
tja idd...quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Zulke verhalen doen idd geregeld de ronde. Maar de meeste mannen willen daar niets van horen. Want och ze is zo lief en zorgzaamMaarja die wijven zijn echt niet achterlijk hoor.... Beetje jammer dat ze achter een getrouwde man aangaat terwijl er nog zoveel potentiele vrijgezelle slachtoffers zijn.
Ik ga er even vanuit dat wat TS zegt waar is. Dat hij dus is vreemdgegaan, etc.quote:
klopt dan gaat het nog ten koste van je erfenis, maja waars heeft ie over paar jaar geen geld meer en is zijn thaise wijf wegquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:03 schreef solaire het volgende:
Vervelend voor je kerel, hoop voor je dat je binnenkort geen halfbroertje gaat krijgen dan kan je je pas echt genaaid voelen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
tja idd...
en t zijn hier niet eens verhalen ik ken echt 2 gasten die helemaal kaal zijn geplukt
en de derde zit er nu midden in en toevallig vroeg ze laatst of hij met der wilde trouwen
( hij kent er net een paar maanden) en hij heeft gelukkig nee gezegd
Oh, we hebben een vrouw aan de lijn met een voorspelbare mening.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:22 schreef ShevaJB het volgende:
Je vader loopt dus z'n eigen lul achterna en laat daarmee z'n gezin en kinderen in de steek. Hij is een egoïstische stakkert waar je beter niet te lang bij moet stilstaan maar gewoon moet vergeten. En mocht het stuklopen, wat zeker weten gaat gebeuren, zal hij opnieuw contact proberen op te nemen met jullie. En tjah, wat dan te doen?
En jouw mening was niet voorspelbaar?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:24 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Oh, we hebben een vrouw aan de lijn met een voorspelbare mening.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je gaat plukken dan pak je het hopelijk toch wel even wat slimmer aan dan dat. Wat een amateur
Je ziet dat de mannen meningen nogal verschillen in dit topic. Vraag 100 vrouwen naar hun mening hierover en je zal constant het zelfde haatdragende frustrerende geluid horen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
En jouw mening was niet voorspelbaar?
De dame in kwestie.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef waaaromm het volgende:
Nu zo'n 4 maanden geleden kreeg ik te horen dat mijn ouders gingen scheiden. Ik dacht dat het een grap was! Ik merkte nooit dat ze ruzie of iets anders hadden..niks was me op gevallen.
Je vader heeft al ruim 2 jaar een relatie met een thaise vrouw, kreeg ik te horen.. ik schrok me rot! Hoe kan dat? Waarom? Waarom zeggen ze dit tegen mij... Alles bleek waar te zijn, mijn vader heeft idd al meer dan 2 jaar een relatie met een thaise vrouw van 31. Het vervelende is dat wij haar ook kennen. Ik en mijn zusje, me moeder trouwens ook.. we hebben haar zo'n 3 jaar geleden leren kennen in thailand. Heel gezellig was ze toen, daarna hebben wij haar ook nog later op een andere vakantie ontmoet toen ze 'toevallig'ook op een ander eiland zat.
Ik kan mezelf wel voor de kop slaan! Waarom heb ik nooit iets gemerkt? waarom verlaat me vader ons voor een 24 jaar jongere vrouw die uit thailand komt? Waarom doet hij dit ons aan? Waarom blijft hij niet gezellig bij ons? Waarom geeft hij haar wel aandacht en ons niet? Hoe komt het dat hij totaal is veranderd? Waarom?
Wil je nou wel of geen contact?quote:Ik heb hem sinds dien 1 keer nog gezien, maar niet meer gesproken. Ik heb hem nog wel 2 x gemaild, maar daar blijft het ook bij. Hij wilt wel met mij praten maar daar ben ik op dit moment nog niet aan toe.
Zijn geld lijkt me, of jat ie jou loon ook ?quote:Hij woont nu samen met haar in amsterdam. Ze leert nederlands en geeft naar mijn idee al ons geld uit! MIjn vader is een totaal ander iemand geworden.. ben er nog steeds kapot van..
tjah..quote:Ik heb nooit iets gemerkt, echt niet...
Mijn moeder kwam erachter toen ze mijn vader en haar samen zag in thaland afgelopen zomer..me moeder heeft gevraagd of hij gevoelens voor haar had..hij deed namelijk 'anderds'..
Mijn moeder heeft het ruim 8 maanden voor haar zelf gehouden..
Ik vind dit alles zo ontzettend kut, je ziet het wel om je heen..maar je denkt toch altijd dat het jouw zelf niet overkomt! dus wel...
quote:Ik ben eigenlijk mijn vader kwijt..hij is een geheel ander persoon geworden...
Ik heb ook niet de neiging om hem nu te spreken..
Hij is iig oud genoeg om zijn eigen beslissingen te maken lijkt me..quote:hij gaat trouwens over een halve maand 3 weken naar thailand met haar... hij betaalt natuurlijk alles voor haar..lul!
Hij ziet het gewoon niet!!!
Sjah.. mensen gaan niet zomaar vreemd over het algemeen hequote:ben zelf 20 jaar...me ouders kennen elkaar al 31 jaar
1,5 jaar geleden waren ze 25 jaar getrouwd, heel leuk gevierd.. nu wetende dat me vader al vreemd ging.
me vader ging vaak naar azia voor het'werk'
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Lundegaard het volgende:
'props'quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:15 schreef Nailpolish het volgende:
Dat jij nooit iets hebt gemerkt van de ruzies tussen jouw ouders is alleen maar 'probz' voor je ouders!
Dat dusquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:46 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit me net voor te stellen hoe ik het zou vinden als mijn vader er stiekem een minnares op na zou houden anderhalf jaar lang, zonder dat mijn moeder het wist, en ik denk dat ik hem zou verzuipen in de zee.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:46 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit me net voor te stellen hoe ik het zou vinden als mijn vader er stiekem een minnares op na zou houden anderhalf jaar lang, zonder dat mijn moeder het wist, en ik denk dat ik hem zou verzuipen in de zee.
Moeder vond dat blijkbaar niet zo'n probleem, ze is nog acht maanden blijven hangen voordat zij gedumpt werd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Wees dan een vent en biecht het direct op en kies dan voor je gezin of je nieuwe vlam, je laat het niet zolang lafhartig doorsudderen.
Ja, vind ik ook. Een misstapje met een Thaise schone zou ik na zoveel jaren samen misschien nog wel kunnen vergeven maar 8 maanden je bek houden over de bijzit van je vent, ik zou het niet kunnen.quote:
Ik ook niet, echt niet. Wat een pijn moet dat geven en dan de hele tijd de schone schijn ophouden voor je kinderen terwijl je weet dat paps de kolder in z'n kop heeft en verliefd is op een andere vrouw.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:04 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ja, vind ik ook. Een misstapje met een Thaise schone zou ik na zoveel jaren samen misschien nog wel kunnen vergeven maar 8 maanden je bek houden over de bijzit van je vent, ik zou het niet kunnen.
Ik zat ook ooit in dat schuitje, de precieze jaartallen ben ik even kwijt maar mijn vader zal rond de 60 zijn geweest en zijn vriendin was/is 24 jaar jonger. Ik winquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:52 schreef vosss het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje, behalve dan als verschillen dat mijn vader 61 is, zijn vriendin 16 jaar jonger en mijn ouders 38 jaar getrouwd waren en al 42 jaar een relatie hadden.
Bij ons heeft het ook even geduurd voordat de kreukels weer een beetje waren glad gestreken en helemaal zoals vroeger wordt het nooit meer, maar dat kan ook niet - zo'n nieuwe vriendin past niet in een gezin dat al meer dan 30 jaar alles met elkaar deelt. (Bovendien bleek de affaire op het moment dat het uitkwam al 12 jaar te spelen, dat verhoogde de feestvreugde ook niet).quote:En ik heb hem inmiddels ook al niet meer gezien vanaf begin mei.
Hij stuurt zo nu en dan eens een sms dat ie wilt praten over hoe het allemaal gelopen is en wat er nog gaat gebeuren etc etc, maar ik weet me er geen raad mee, dus reageer ik er maar neit op.
Hier stopte ik met lezen en begon met lachen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef waaaromm het volgende:
pfff eindelijk een forum waar ik mijn hart kan luchten!
Fascistenpost +1quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:46 schreef heiden6 het volgende:
Ons geldquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef waaaromm het volgende:
Ze leert nederlands en geeft naar mijn idee al ons geld uit!
Wel weer mooi hoe het allemaal de schuld van paps isquote:Op donderdag 9 juli 2009 03:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je vader houdt niet meer van je moeder is een egoiste lul en heeft nu een vrouw die 20 jaar jonger is.
Sorry maar veel anders kan je het niet maken
Ik denk niet dat ik het met mijn vader ooit zou vergeven
quote:
Ja goed.. het is niet netjes. Maar het blijft TS zijn/haar vader. Om dan direct partij hierin te gaan kiezen vind ik een beetje kansloos.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef mysterieblonde het volgende:
omfg hoe kunnen sommige mensen zoiets nou goed gaan zitten praten? (je pa is een koning???) zijn pa is een egoistische loser. vreemdgaan is voor mietjes.
Gelukkig staan er ook veel posts waar TS wel wat aan zal hebben.
Zeggen dat zijn/haar vader geweldig is is toch ook partij kiezen? Dat hij verliefd wordt op een ander, oké. Maar een geheime relatie 2 jaar..quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:50 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja goed.. het is niet netjes. Maar het blijft TS zijn/haar vader. Om dan direct partij hierin te gaan kiezen vind ik een beetje kansloos.
Zat jij niet ooit aan de andere kant?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zeggen dat zijn/haar vader geweldig is is toch ook partij kiezen? Dat hij verliefd wordt op een ander, oké. Maar een geheime relatie 2 jaar..
lol watquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:51 schreef SimpelZat het volgende:
Dat je op zo'n vies, klein, parasietenwijf kan vallen echt te![]()
Zulke vrouwen moeten voor je poetsen niks meer, lelijk vullie is het. Al die kopietjes van elkaar, oogjes toegeknepen en maar lachen, lief doen en geld vragen en er dan onog intrappen ook hahahaa.
Ff op de linkse kerk modus, ze zijn niet allemaal met zo, maar ja de meeste wel (en ja heb het zelf wetenschappelijk onderzocht, vroeg 20 mannen of ze dat ook zo vonden en 19 vonden dat. Die andere zal jouw pa wel geweest zijn, geloof je het niet? MdH stond erbij)
Ze zijn lelijk en parasieterig, echt ongelooflijk al die vatsige 50-ers. Doe dan een lekkere Letse of pak je Nederlandse buurvrouw, maar zulke goriteiten![]()
Wat een mongool is jouw vader TS, sorry voor jouw en je ma en zo!
Inderdaad, of waren dat allemaal fake topics?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Zat jij niet ooit aan de andere kant?
Ze is gewoon een Nederlandse van Thaise afkomst toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Xeanor het volgende:
Enerzijds moet je gewoon doen wat je wil, als je relatie niet meer goed is moet je ermee stoppen.
Anderzijds is het ontiegelijk kansloos om een thaise die alleen maar je geld wil, te nemen.
Ja.. Daarom ook een:quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Zat jij niet ooit aan de andere kant?
of ze zijn gewoon allebei verliefd?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Xeanor het volgende:
Enerzijds moet je gewoon doen wat je wil, als je relatie niet meer goed is moet je ermee stoppen.
Anderzijds is het ontiegelijk kansloos om een thaise die alleen maar je geld wil, te nemen.
Tuurlijk hij is getrouwd met kinderen en gaat neuken met een vrouw van bijna de zelfde leeftijd als zijn kinderen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:00 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Wel weer mooi hoe het allemaal de schuld van paps is
Zij is verliefd tot het paspoort binnen isquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:02 schreef shmoopy het volgende:
Het is voor jou een klotesituatie, maar dit gaat niet over jou, dit is iets tussen je ouders.
Als je vader gelukkig wordt/is met een andere vrouw, dan moet je hem dat uiteindelijk gunnen.
Ik zou hem een pijnlijke dood gunnen
Of had je liever dat je ouders verzuurd samen oud zouden worden?
2 zaken die totaal niks met elkaar te maken hebben. Scheiden kan natuurlijk maar niet zo
Ja mensen zijn nou eenmaal niet altijd even erg sterk in manier van handelen. Maar ik vind dit iets tussen vader en moeder en niet zozeer tussen vader en kind. Het kind hoeft gewoon geen partij te kiezen. Het enige wat het kind de vader kan verwijten is dat de gezinssituatie dusdanig verandert is, en mag daar ook boos over zijn. Maar dat is het.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zeggen dat zijn/haar vader geweldig is is toch ook partij kiezen? Dat hij verliefd wordt op een ander, oké. Maar een geheime relatie 2 jaar..
Wat een onzin.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bent niet alleen ontrouw aan je vrouw maar ook aan je kind
Zozo. Jouw definitie van "echte vent" is wel heel specifiek zeg. Geldt dit ook voor mensen uit de VS?quote:Als je een echte vent bent laat je vrouw achter met alles, onderhoud je haar en je kind(eren) en ga je zelf op een appartementje in Amsterdam zitten.
Dan mag je van mij best andere vrouwen leren kennen maar dan ben je tenminste wel een echte vent
In de ideale wereld zijn alle vaders echte kerels en alle moeders lieve schatten van vrouwenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bent niet alleen ontrouw aan je vrouw maar ook aan je kind
Als je een echte vent bent laat je vrouw achter met alles, onderhoud je haar en je kind(eren) en ga je zelf op een appartementje in Amsterdam zitten.
Dan mag je van mij best andere vrouwen leren kennen maar dan ben je tenminste wel een echte vent
Dan zijn het stakkers en losers en daar verspeel ik geen tijd aan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:24 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
In de ideale wereld zijn alle vaders echte kerels en alle moeders lieve schatten van vrouwenMaar als je nou 's om je heen kijkt, zie je mss ook wel dat er toch altijd een paar (
) stakkers tussen zitten die verliefd worden voordat ze hun partner keurig netjes de hand hebben geschud, met achterlating van een fasoenlijke alimentatie en een afsluitend gesprek met de kinderen. Heel gek, maar meestal gaat 't er wat minder sprookjesachtig aan toe
![]()
Dat 't hier om een Thaise gaat, is wel een extra domper
Want?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:24 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
In de ideale wereld zijn alle vaders echte kerels en alle moeders lieve schatten van vrouwenMaar als je nou 's om je heen kijkt, zie je mss ook wel dat er toch altijd een paar (
) stakkers tussen zitten die verliefd worden voordat ze hun partner keurig netjes de hand hebben geschud, met achterlating van een fasoenlijke alimentatie en een afsluitend gesprek met de kinderen. Heel gek, maar meestal gaat 't er wat minder sprookjesachtig aan toe
![]()
Dat 't hier om een Thaise gaat, is wel een extra domper
't Schijnt dat die Thaise chicks niet zo'n beste naam hebben op de huwelijksmarkt, maar hey, ik heb 't alleen van horen zeggen hoorquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:39 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
't Schijnt dat die Thaise chicks niet zo'n beste naam hebben op de huwelijksmarkt, maar hey, ik heb 't alleen van horen zeggen hoor
je vergeet dat die vrouw hier alleen is voor een vergunning.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef breaky het volgende:
Nu vind ik het leeftijds verschil tussen 31 en 51 niet echt schokkend wat dat betreft, en dat ze Thais is...ach ze had ook Russich kunnen zijn of zelfs Nederlands...dat is ook het punt niet,
Het punt is wel hoe het gegaan is...dat is gewoon erg klote..waarom uberhaupt nog 25 jaar huwelijk vieren?
Ik denk dat je moeder nog heeft geprobeerd je vader bij zich te houden....waarschijnlijk schaamt ze zich nu enorm.
Wees er voor je moeder, ze zal je hard nodig hebben. Voor je vader....geen huwelijk is perfect...iedereen is ook maar een mens. Ik zie ze hier vaak genoeg, oude mannen die zich weer jong voelen met een jong meisje. (woon zelf in Azie). Wat dat betreft geloof ik niet zo meer in de eeuwige liefde. Sprookjes bestaan niet. Dus val je vader niet te hard af en probeer uiteindelijk gewoon contact met hem te houden.
Een gratis poets en kok.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Xeanor het volgende:
Met een Thaise kan je toch ook geen band hebben? Je zal heus niet toevallig dezelfde hobbies hebben, of dezelfde films en series leuk vinden, of dezelfde muziek luisteren, dat is namelijk totaal anders daar. Je zal ook niet toevallig zo leuk met elkaar kunnen praten, want engels kunnen ze ook niet echt, laat staan nederlands. Het enige waar het om draait is sex en niets anders. Voor die vrouwen draait het alleen maar om geld.
Vrijwel alle huwelijken streuvelen in het 4e jaar, is ook logisch, dan is het paspoort binnen en ben je nutteloosquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:14 schreef fespo het volgende:
[..]
je vergeet dat die vrouw hier alleen is voor een vergunning.
mijn oom van 50 had een Thaise van 25.
hij kwam in contact met nog veel meer rijke Amsterdammers met een Thaise vriendin.
vrolijk getrouwd en alles leek goed.
na x aantal jaar (dacht 5 jaar) waren al die Thaise verdwenen met een zak geld en een verblijfsvergunning.
Moeten zullen zulke dingen dan ook overeenkomen om een band te hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Xeanor het volgende:
Met een Thaise kan je toch ook geen band hebben? Je zal heus niet toevallig dezelfde hobbies hebben, of dezelfde films en series leuk vinden, of dezelfde muziek luisteren, dat is namelijk totaal anders daar. Je zal ook niet toevallig zo leuk met elkaar kunnen praten, want engels kunnen ze ook niet echt, laat staan nederlands. Het enige waar het om draait is sex en niets anders. Voor die vrouwen draait het alleen maar om geld.
Voor je partner/vrouw/wederhelft lijkt me dat inderdaad wel redelijk essientieel jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Moeten zullen zulke dingen dan ook overeenkomen om een band te hebbenIk heb een aantal vrienden die ook totaal andere interesses en levenstijlen hebben.
Zie nu pas mijn typfoutquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor je partner/vrouw/wederhelft lijkt me dat inderdaad wel redelijk essientieel ja
Ik wil zelf een vrouw die gewoon werkt. Niet een importbruid die mijn huis schoonmaakt en eten kookt. Lijkt me afschuwelijk om met zoiets samen te wonen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Zie nu pas mijn typfout![]()
Maar mijn idee blijft hetzelfde. Het is goed mogelijk zonder dat soort overeenkomsten, maar kan het wel lastiger maken. Ik weet dat ik zelf later het liefst geen vrouw zou willen hebben die ook in mijn werkgebied werkt.
Ach ja, ieder z'n ding. Ik ken een Nederlandse man die speciaal een buitenlandse vrouw heeft gezocht omdat hij een vrouw wilde die thuis bleef en voor de kinderen zorgt en het huishouden doet. Geen vrouw met een carriere.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:16 schreef Xeanor het volgende:
Ik wil zelf een vrouw die gewoon werkt. Niet een importbruid die mijn huis schoonmaakt en eten kookt. Lijkt me afschuwelijk om met zoiets samen te wonen.
Laat ik het zo zeggen: Met een wel opgevoede Thaise met een universitaire/hbo achtegrond zou ik een veel betere band hebben dan een of andere Tokkie uit Volendam.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Xeanor het volgende:
Ja, zo zijn er zat mannen. Die vinden de Nederlandse vrouw te bruutaal, en willen een vrouw die als hij van z'n werk thuiskomt klaarstaat met z'n sloffen in haar handen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach ja, ieder z'n ding. Ik ken een Nederlandse man die speciaal een buitenlandse vrouw heeft gezocht omdat hij een vrouw wilde die thuis bleef en voor de kinderen zorgt en het huishouden doet. Geen vrouw met een carriere.
Dat zal je nog verbazen. Dat is daar gewoon hollywood films en amerikaanse series vooral.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Xeanor het volgende:
Met een Thaise kan je toch ook geen band hebben? Je zal heus niet toevallig dezelfde hobbies hebben, of dezelfde films en series leuk vinden, of dezelfde muziek luisteren, dat is namelijk totaal anders daar.
Euh. Hoewel de gemiddelde thai inderdaad niet zo heel goed engels kan komen een hoop mensen uit bangkok zeker wel in de buurt van dat steenkolenengels wat een hoop nederlanders er op nahouden.quote:Je zal ook niet toevallig zo leuk met elkaar kunnen praten, want engels kunnen ze ook niet echt, laat staan nederlands.
Wat een onzin. Anders generaliseer je nog even een uurtje verder. Echt intelligent komt het in ieder geval niet over. Echt zo'n boeren proatje dit. "Kep da gheurt vn mense in de stoad euvr die thoise vrauwn. T'is toch wad met al die vraieerai"quote:Het enige waar het om draait is sex en niets anders. Voor die vrouwen draait het alleen maar om geld.
Wat doet je vriendin voor de kost?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazen. Dat is daar gewoon hollywood films en amerikaanse series vooral.
[..]
Euh. Hoewel de gemiddelde thai inderdaad niet zo heel goed engels kan komen een hoop mensen uit bangkok zeker wel in de buurt van dat steenkolenengels wat een hoop nederlanders er op nahouden.
Ik kan je in ieder geval vermelden dat m'n vriendin (ze is wellicht een uitzondering) beter engels spreekt/schrijft dan de gemiddelde brit uitgezonderd van haar ontiegelijk amerikaanse accent.
[..]
Wat een onzin. Anders generaliseer je nog even een uurtje verder. Echt intelligent komt het in ieder geval niet over. Echt zo'n boeren proatje dit. "Kep da gheurt vn mense in de stoad euvr die thoise vrauwn. T'is toch wad met al die vraieerai"
Ze werkt in londen bij een mediabedrijfje. Beetje moeilijk om daar nu aan de bak te komen als iemand met een work-permit ondanks de universitaire graad media en communicatie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat doet je vriendin voor de kost?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Xeanor het volgende:
Oh ja, daar moet die vader inderdaad aan denken! Dat z'n dochter/zoon wel genoeg van zijn geld krijgt en dit niet hoeft te delen - ipv een leuk leven hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:11 schreef Endymion9 het volgende:
Ik vind het schandalig wat je vader heeft gedaan... Ik hoop alleen dat hij niet nog halfbroertjes en zusjes voor je gaat maken, want dan is het hek helemaal van de dam (erfenis enzo)
Jij bent uit 1985, je hebt obviously een betere keuze weten te maken dan de gemiddelde vijftiger wiens spaarrekening geplunderd gaat worden. Als ze in London werkt, is ze kennelijk ook even mijlen verder qua ontwikkeling dan de gemiddelde thai. Dus ga niet met jouw uitzondering hier proberen een punt te maken dat alle thaise vrouwen intelligent en goed opgeleid zijn, want dat zijn de absoluut niet. Ik begrijp wel dat je je even aangesproken voelde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazen. Dat is daar gewoon hollywood films en amerikaanse series vooral.
[..]
Euh. Hoewel de gemiddelde thai inderdaad niet zo heel goed engels kan komen een hoop mensen uit bangkok zeker wel in de buurt van dat steenkolenengels wat een hoop nederlanders er op nahouden.
Ik kan je in ieder geval vermelden dat m'n vriendin (ze is wellicht een uitzondering) beter engels spreekt/schrijft dan de gemiddelde brit uitgezonderd van haar ontiegelijk amerikaanse accent.
[..]
Wat een onzin. Anders generaliseer je nog even een uurtje verder. Echt intelligent komt het in ieder geval niet over. Echt zo'n boeren proatje dit. "Kep da gheurt vn mense in de stoad euvr die thoise vrauwn. T'is toch wad met al die vraieerai"
En al die thaise vriendinnen van haar die ongeveer op dezelfde manier in het leven staan zal ik je dan ook maar niet mee lastig vallenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Jij bent uit 1985, je hebt obviously een betere keuze weten te maken dan de gemiddelde vijftiger wiens spaarrekening geplunderd gaat worden. Als ze in London werkt, is ze kennelijk ook even mijlen verder qua ontwikkeling dan de gemiddelde thai. Dus ga niet met jouw uitzondering hier proberen een punt te maken dat alle thaise vrouwen intelligent en goed opgeleid zijn, want dat zijn de absoluut niet. Ik begrijp wel dat je je even aangesproken voelde.
Dit soort opmerkingen dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:39 schreef Heathen. het volgende:
Als het een Thai is vertrouw ik het gewoon niet... Die cultuur is nu eenmaal ingesteld op een goed inkomen ipv liefde.
Neuken is toch ook een hobby?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:29 schreef Xeanor het volgende:
Ik doelde niet alleen op de erfenis, maar ook op de totaal scheven familieverhoudingen die dan gecreeerd worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet die vader inderdaad aan denken! Dat z'n dochter/zoon wel genoeg van zijn geld krijgt en dit niet hoeft te delen - ipv een leuk leven hebben.
Wijs mij de eerste onafhankelijk Thaise vrouw aan die thuis een man heeft die voor de kindertjes zorgtquote:
Maarnatuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:06 schreef fespo het volgende:
SpecialK zit in de ontkenning fase
over 5 jaar heb jij hier een huillie topic.
Wijs mij de eerste poster in dit topic die geen stropoppen argument aanvoert.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:08 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wijs mij de eerste onafhankelijk Thaise vrouw aan die thuis een man heeft die voor de kindertjes zorgt
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:04 schreef cultheld het volgende:
SpecialK voelt zich persoonlijk aangevallen. Het stikt van de hoeren in Thailand, die maar wat graag hun waardigheid verkopen aan een vadsige vijftiger uit de Flevopolder, die meer duimen dan kiezen heeft. Dat er ook Thaise vrouwen zijn die studeren, daardoor zelf een aardige positie in de arbeidsmarkt veroveren en soms ook wel eens evenwichtige relaties met buitenlanders aangaan, doet daar niets aan af.
Vanwaar deze specifieke intresse?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe is ze aan dt work permit gekomen?
Ik denk dat je nogal gevoelig reageert. In de beeldvorming staan Thaise vrouwen nou eenmaal bekend als gelukszoekers. Zo is er van elke groep mensen wel een bepaald beeld dat domineert bij veel mensen. Als iemand tegen mij zegt dat Belgen dom zijn, of dat Fransen naar knoflook stinken, dan haal ik mijn schouders op. Zou jij ook eens moeten doenquote:
Lekker makkelijk om iemand te vertellen dat 'ie maar hetzelfde op bepaalde discussies moet reageren als jou. Gelukkig zijn we niet allemaal van die stoïceinse types die alles maar laten voor wat het is. Het enige punt dat ik probeer te maken is dat die automatisch kotsreactie hier heftig overdreven is. Wat mensen daar mee doen moeten ze zelf maar weten. Als de mensen die op mij reageren dan vervolgens dingen roepen waardoor je kunt zien dat ze het hele punt niet snappen dan is dat idd knap vervelend praten hiero.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je nogal gevoelig reageert. In de beeldvorming staan Thaise vrouwen nou eenmaal bekend als gelukszoekers. Zo is er van elke groep mensen wel een bepaald beeld dat domineert bij veel mensen. Als iemand tegen mij zegt dat Belgen dom zijn, of dat Fransen naar knoflook stinken, dan haal ik mijn schouders op. Zou jij ook eens moeten doen.
Toch heeft hij ergens wel een punt...ook al zijn de reacties overdreven en onvolwassen. Zelfs mijn vrouw zegt soms: "Hey i am not a Thai!" (is zelf Lao) Er is gewoon een slechte naam opgebouwd die helaas ook de naam van de goede dames schaadt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om iemand te vertellen dat 'ie maar hetzelfde op bepaalde discussies moet reageren als jou. Gelukkig zijn we niet allemaal van die stoïceinse types die alles maar laten voor wat het is. Het enige punt dat ik probeer te maken is dat die automatisch kotsreactie hier heftig overdreven is. Wat mensen daar mee doen moeten ze zelf maar weten. Als de mensen die op mij reageren dan vervolgens dingen roepen waardoor je kunt zien dat ze het hele punt niet snappen dan is dat idd knap vervelend praten hiero.
Vetgedrukte is precies mijn punt. Ik heb al meerdere keren in dit topic aangegeven dat het idd wel vaak voor komt dat het mis gaat met thaise dames maar juist dat die aannames die mensen hier maken (o.a. over het voorval bij de TS) en vooral de manier waarop dat geuit wordt gewoon fout is. That's my only point.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef breaky het volgende:
[..]
Toch heeft hij ergens wel een punt...ook al zijn de reacties overdreven en onvolwassen. Zelfs mijn vrouw zegt soms: "Hey i am not a Thai!" (is zelf Lao) Er is gewoon een slechte naam opgebouwd die helaas ook de naam van de goede dames schaadt.
Ze neuken wel, althans tot het paspoort binnen is of je ze blijft betalenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:48 schreef B.E.D het volgende:
TS moeder zal zich wel ongelooflijk gepasseerd voelen, als haar man liever een Thaise vrouwheeft dan haar.
Alsof die vrouwen mooier zijn dan nederlandse vrouwen van 50.
Massaaaaaage mister? Special treatment!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef nightfall het volgende:
[..]
nouja,. dat maakt ook niet zo uit,. maar omdat het een thaise is denken mensen al snel dat ze alleen van ze'n portemonnee houdt
[ afbeelding ]
"sucky-sucky 10 bucks mister, i love you long time!"
Er is toch geen enkele thaise vrouw die volledig voor het gezin zorgt die in Nederland woont? Wat wil je nou?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wijs mij de eerste poster in dit topic die geen stropoppen argument aanvoert.
jullie geld? zijn geldquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef waaaromm het volgende:
Ze leert nederlands en geeft naar mijn idee al ons geld uit!
Hun geld of minimaal van hem en zijn vrouwquote:
ik ken de cultuur onderhand wel iets beter dan jij en ik kan je melden dat jouw denkbeelden bijna lachwekkend bekrompen zijn. -Bijna- lachwekkend omdat je blijkbaar nogal veel bijval krijgt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Er is toch geen enkele thaise vrouw die volledig voor het gezin zorgt die in Nederland woont? Wat wil je nou?
Dat is nu eenmaal die cultuur. En ik denk dat het op den duur wel uit die cultuur zal gaan. Nederland had ook ooit een cultuur waar brood op de plank voor op de liefde stond. Daar is niks ergs aan, alleen moet zo'n oude vijftiger niet gaan lullen dat het liefde is, want dat is het niet.
En nu Thailand qua economie in opkomst is zal er vast over vijfitg jaar een klein deel van de bevolking zo zijn die wel kiest voor de liefde.
Ach, kom op zeg. Thaise vrouwen hebben in het algemeen niet veel te zeggen. Zeker die wat uit de armere gezinnen komen en een beetje leuk uitzien gaan meteen de seksindustie in om hun familie te onderhouden, of ze trouwen met een westerse man. Doe nu niet alsof dit daar uitzondering is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ik ken de cultuur onderhand wel iets beter dan jij en ik kan je melden dat jouw denkbeelden bijna lachwekkend bekrompen zijn. -Bijna- lachwekkend omdat je blijkbaar nogal veel bijval krijgt.
Eng ventje.
Aan je reactie is nu wel duidelijk dat hij gewoon gelijk heeftquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ik ken de cultuur onderhand wel iets beter dan jij en ik kan je melden dat jouw denkbeelden bijna lachwekkend bekrompen zijn. -Bijna- lachwekkend omdat je blijkbaar nogal veel bijval krijgt.
Eng ventje.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eng ventje.
Waar zeg ik dat? Jij beweert dat thaise mensen geen liefde kennen en dat huwelijken daar draaien om inkomen sukkelquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:48 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je wilt toch niet gaan beweren dat het overgrote deel van de bevolking leeft op welvaart?
Overgrote deel. Leer eens lezen johquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Jij beweert dat thaise mensen geen liefde kennen en dat huwelijken daar draaien om inkomen sukkel
Klopt ze zijn allemaal lelijkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:34 schreef B.E.D het volgende:
Die Thaise vrouwen lijken toch allemaal op elkaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |