Glimlachen moest ik hieromquote:k heb hem sinds dien 1 keer nog gezien, maar niet meer gesproken. Ik heb hem nog wel 2 x gemaild, maar daar blijft het ook bij.
...
Ik ben eigenlijk mijn vader kwijt..hij is een geheel ander persoon geworden...
Met dat lichaamsdeel van je papa heeft het iets te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef waaaromm het volgende:
pfff eindelijk een forum waar ik mijn hart kan luchten!
.....bladiebladiebla.....
hij gaat trouwens over een halve maand 3 weken naar thailand met haar... hij betaalt natuurlijk alles voor haar..lul!
Hij ziet het gewoon niet!!!
Je haalt me de woorden uit de mond. Goed gesproken Lundegaardquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Lundegaard het volgende:
Keihard respect voor je vader.![]()
Hij doet wat - ik denk- zo`n 80% van de mannen zou willen op die leeftijd. Van je saaie huismus af en een lekkere veel jongere Thaise, die je alle hoeken van het bed kan laten zien.![]()
Kortom, maak je niet druk maar wees trots op je ouwe.
En wees lief voor je moeder.
Ah ja dat leeftijdsverschil dat kan echt niet hoor. Die groene 31 jarige blaadjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef nightfall het volgende:
dat die griet zomaar hier kan blijven gaat natuurlijk niet, dus als ie samen met haar wil blijven zal ie wel die kant opmoeten..
kutsituatie, vooral omdat het een beetje smerig overkomt met zo'n veel jonger thais sletje.
sterkte ermee.
ja opzich welquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Lundegaard het volgende:
Hij doet wat - ik denk- zo`n 80% van de mannen zou willen op die leeftijd. Van je saaie huismus af en een lekkere veel jongere Thaise, die je alle hoeken van het bed kan laten zien.![]()
nouja,. dat maakt ook niet zo uit,. maar omdat het een thaise is denken mensen al snel dat ze alleen van ze'n portemonnee houdtquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ah ja dat leeftijdsverschil dat kan echt niet hoor. Die groene 31 jarige blaadjes
Je spreekt er over alsof 'ie een 13 jarige aan het neuken is
hey je Avaquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef -Jay-20- het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen...
Een probleem heeft altijd twee kanten. Waarschijnlijk hadden je ouders al langer relatieproblemen en dat zal mogelijk niet allemaal door je vader komen.
Je vader gaat nu zijn eigen weg omdat hij waarschijnlijk geen heil meer zag in de relatie met je moeder. Ongetwijveld heeft hij daar lang mee geworsteld, maar heeft hij nu een keuze gemaakt.
Ik zou hem niet meteen afschrijven als vader...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Lundegaard het volgende:
Mwah, de manier waarop: ik had hem afgeschreven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef -Jay-20- het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen...
Een probleem heeft altijd twee kanten. Waarschijnlijk hadden je ouders al langer relatieproblemen en dat zal mogelijk niet allemaal door je vader komen.
Je vader gaat nu zijn eigen weg omdat hij waarschijnlijk geen heil meer zag in de relatie met je moeder. Ongetwijveld heeft hij daar lang mee geworsteld, maar heeft hij nu een keuze gemaakt.
Ik zou hem niet meteen afschrijven als vader...
Dat's dan jammer voor die mensen. Natuurlijk is dat vooroordeel niet uit het niks gekomen maar als je een beetje mensenkennis hebt en je niet zo laat verblinden door je emoties dan zie je al snel wat voor vlees je in de kuip hebt. Kennissen en vrienden van die vader in dit verhaal zullen zelf wel kunnen inschatten of het zo'n typ is wat zich laat naaienquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef nightfall het volgende:
[..]
nouja,. dat maakt ook niet zo uit,. maar omdat het een thaise is denken mensen al snel dat ze alleen van ze'n portemonnee houdt
[ afbeelding ]
"sucky-sucky 10 bucks mister, i love you long time!"
Zulke verhalen doen idd geregeld de ronde. Maar de meeste mannen willen daar niets van horen. Want och ze is zo lief en zorgzaamquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja opzich wel
totdat hij strax geen geld meer heeft en bij zn kinderen intrekt omdat zn thaise slet al zn geld heeft en zn spullen heeft verscheept... en je pa een paar jaar later doodgaat door een "gebroken hart" en jij met al zn shit achter blijft
Je was erbij??quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, de manier waarop: ik had hem afgeschreven.
Wat een laffe hond.
tja idd...quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Zulke verhalen doen idd geregeld de ronde. Maar de meeste mannen willen daar niets van horen. Want och ze is zo lief en zorgzaamMaarja die wijven zijn echt niet achterlijk hoor.... Beetje jammer dat ze achter een getrouwde man aangaat terwijl er nog zoveel potentiele vrijgezelle slachtoffers zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |