abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70794014
pfff eindelijk een forum waar ik mijn hart kan luchten!

Om te beginnen wil ik geen namen e.d. noemen ivm privacy.

Nu zo'n 4 maanden geleden kreeg ik te horen dat mijn ouders gingen scheiden. Ik dacht dat het een grap was! Ik merkte nooit dat ze ruzie of iets anders hadden..niks was me op gevallen.
Je vader heeft al ruim 2 jaar een relatie met een thaise vrouw, kreeg ik te horen.. ik schrok me rot! Hoe kan dat? Waarom? Waarom zeggen ze dit tegen mij... Alles bleek waar te zijn, mijn vader heeft idd al meer dan 2 jaar een relatie met een thaise vrouw van 31. Het vervelende is dat wij haar ook kennen. Ik en mijn zusje, me moeder trouwens ook.. we hebben haar zo'n 3 jaar geleden leren kennen in thailand. Heel gezellig was ze toen, daarna hebben wij haar ook nog later op een andere vakantie ontmoet toen ze 'toevallig'ook op een ander eiland zat.

Ik kan mezelf wel voor de kop slaan! Waarom heb ik nooit iets gemerkt? waarom verlaat me vader ons voor een 24 jaar jongere vrouw die uit thailand komt? Waarom doet hij dit ons aan? Waarom blijft hij niet gezellig bij ons? Waarom geeft hij haar wel aandacht en ons niet? Hoe komt het dat hij totaal is veranderd? Waarom?

Ik heb hem sinds dien 1 keer nog gezien, maar niet meer gesproken. Ik heb hem nog wel 2 x gemaild, maar daar blijft het ook bij. Hij wilt wel met mij praten maar daar ben ik op dit moment nog niet aan toe. Hij woont nu samen met haar in amsterdam. Ze leert nederlands en geeft naar mijn idee al ons geld uit! MIjn vader is een totaal ander iemand geworden.. ben er nog steeds kapot van..

Ik heb nooit iets gemerkt, echt niet...

Mijn moeder kwam erachter toen ze mijn vader en haar samen zag in thaland afgelopen zomer..me moeder heeft gevraagd of hij gevoelens voor haar had..hij deed namelijk 'anderds'..
Mijn moeder heeft het ruim 8 maanden voor haar zelf gehouden..

Ik vind dit alles zo ontzettend kut, je ziet het wel om je heen..maar je denkt toch altijd dat het jouw zelf niet overkomt! dus wel...

Ik ben eigenlijk mijn vader kwijt..hij is een geheel ander persoon geworden...
Ik heb ook niet de neiging om hem nu te spreken..

hij gaat trouwens over een halve maand 3 weken naar thailand met haar... hij betaalt natuurlijk alles voor haar..lul!

Hij ziet het gewoon niet!!!

ben zelf 20 jaar...me ouders kennen elkaar al 31 jaar
1,5 jaar geleden waren ze 25 jaar getrouwd, heel leuk gevierd.. nu wetende dat me vader al vreemd ging.
me vader ging vaak naar azia voor het'werk'

[ Bericht 4% gewijzigd door waaaromm op 08-07-2009 22:07:38 ]
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:48:17 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70794147
quote:
k heb hem sinds dien 1 keer nog gezien, maar niet meer gesproken. Ik heb hem nog wel 2 x gemaild, maar daar blijft het ook bij.

...

Ik ben eigenlijk mijn vader kwijt..hij is een geheel ander persoon geworden...
Glimlachen moest ik hierom
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_70794153
Jouw vader is je moeder beu en is weer verkikkerd op iemand anders. Kan gebeuren.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:49:06 #4
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_70794171
ik denk dat je vader gewoon in een mid life crisis zit...

en ach hij zal net als zoveel kerels z'n lul wel achterna lopen..

ik ken meer vaders die dit gedaan hebben ( mijne niet gelukkig) maar die zijn uiteindelijk
allemaal platzak achter gebleven...

[ Bericht 46% gewijzigd door Mordreth op 08-07-2009 23:58:55 ]
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:49:12 #5
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_70794177
hmmm vader is 51, thaise slet 31, en ze schelen 24 jaar?
pi_70794186
ken wel meer verhalen van vaders die rond die leeftijd dit soort geintjes flikken.... je doet er niet veel tegen...
I'm not the man you think I am!
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:49:32 #7
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_70794189
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef waaaromm het volgende:
pfff eindelijk een forum waar ik mijn hart kan luchten!
.....bladiebladiebla.....

hij gaat trouwens over een halve maand 3 weken naar thailand met haar... hij betaalt natuurlijk alles voor haar..lul!

Hij ziet het gewoon niet!!!
Met dat lichaamsdeel van je papa heeft het iets te maken.
pi_70794191
dat die griet zomaar hier kan blijven gaat natuurlijk niet, dus als ie samen met haar wil blijven zal ie wel die kant opmoeten..
kutsituatie, vooral omdat het een beetje smerig overkomt met zo'n veel jonger thais sletje.
sterkte ermee.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:49:46 #9
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_70794200
Keihard respect voor je vader.
Hij doet wat - ik denk- zo`n 80% van de mannen zou willen op die leeftijd. Van je saaie huismus af en een lekkere veel jongere Thaise, die je alle hoeken van het bed kan laten zien.

Kortom, maak je niet druk maar wees trots op je ouwe.
En wees lief voor je moeder.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:51:48 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_70794268
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Lundegaard het volgende:
Hij doet wat - ik denk- zo`n 80% van de mannen zou willen op die leeftijd. Van je saaie huismus af en een lekkere veel jongere Thaise, die je alle hoeken van het bed kan laten zien.

Je haalt me de woorden uit de mond. Goed gesproken Lundegaard
pi_70794284
Ik kan me voorstellen dat je dat kut vind, geen idee hoe oud jij bent? Maar als ie gelukkiger is met die Thaise vrouw kan je er weinig aan doen.
Yes, they're real.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:52:36 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70794294
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef nightfall het volgende:
dat die griet zomaar hier kan blijven gaat natuurlijk niet, dus als ie samen met haar wil blijven zal ie wel die kant opmoeten..
kutsituatie, vooral omdat het een beetje smerig overkomt met zo'n veel jonger thais sletje.
sterkte ermee.
Ah ja dat leeftijdsverschil dat kan echt niet hoor. Die groene 31 jarige blaadjes

Je spreekt er over alsof 'ie een 13 jarige aan het neuken is
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:54:07 #13
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_70794357
quote:

ja opzich wel

totdat hij strax geen geld meer heeft en bij zn kinderen intrekt omdat zn thaise slet al zn geld heeft en zn spullen heeft verscheept... en je pa een paar jaar later doodgaat door een "gebroken hart" en jij met al zn shit achter blijft
pi_70794378
Even advocaat van de duivel spelen...

Een probleem heeft altijd twee kanten. Waarschijnlijk hadden je ouders al langer relatieproblemen en dat zal mogelijk niet allemaal door je vader komen.

Je vader gaat nu zijn eigen weg omdat hij waarschijnlijk geen heil meer zag in de relatie met je moeder. Ongetwijveld heeft hij daar lang mee geworsteld, maar heeft hij nu een keuze gemaakt.

Ik zou hem niet meteen afschrijven als vader...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_70794476
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ah ja dat leeftijdsverschil dat kan echt niet hoor. Die groene 31 jarige blaadjes

Je spreekt er over alsof 'ie een 13 jarige aan het neuken is
nouja,. dat maakt ook niet zo uit,. maar omdat het een thaise is denken mensen al snel dat ze alleen van ze'n portemonnee houdt

"sucky-sucky 10 bucks mister, i love you long time!"

woensdag 8 juli 2009 @ 21:57:13 #16
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_70794483
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef -Jay-20- het volgende:

Een probleem heeft altijd twee kanten. Waarschijnlijk hadden je ouders al langer relatieproblemen en dat zal mogelijk niet allemaal door je vader komen.

Je vader gaat nu zijn eigen weg omdat hij waarschijnlijk geen heil meer zag in de relatie met je moeder. Ongetwijveld heeft hij daar lang mee geworsteld, maar heeft hij nu een keuze gemaakt.

hey je Ava is dat ze toevallig??
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:57:47 #17
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_70794507
Misschien is die Thaise vrouw eigenlijk wel een Thaise vriend.
Dan wordt de situatie nog veel taaier.

Aftaaien met een Thai vind ik trouwens toch al niks, ik vind ze er meestal nogal beduimeld uitzien, maar goed, ik heb dan ook niks met Aziatische typjes.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:57:52 #18
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70794513
quote:

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:58:03 #19
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70794520
Hmmm, ik kan niet goed inschatten hoe oud je bent TS.

Klinkt alsof jullie met de rest van het gezien 1 lijn trekken, en dat is eigenlijk wel jammer.
Je vader is natuurlijk vooral bij je moeder weg, en omdat te doen is hij ook uit het gezin weg.

Maar je worstelt hier in de OP vooral met de waarom-vraag.
En de enige die je dat kan vertellen... is je vader. Maar die wil je zelf niet spreken. Dan wordt het lastig om te kunnen snappen waarom het gebeurd is.

Het is lastig om je ouders uit elkaar te zien, kutsituatie.
Sterkte voor je.

Maar probeer voor ogen te houden dat je vader en moeder ook gewoon een jongen en meisje zijn, maar dan dertig jaar later... Schijnbaar schenkt die thaise dame hem iets wat ie miste....

Hoe zeg ik dat nou netjes... mannen (vaders) van 50 hebben gevoelens en driften net als als alle andere jongetjes...

Probeer het in ieder geval niet op jezelf te betrekken. Je vader is op een vrouw gevallen. Zeker weten dat ie niet voor die vrouw heeft gekozen omdat ie zijn kinderen zat was.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:00:51 #20
30252 Soempie
Procreating
pi_70794626
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef -Jay-20- het volgende:

Mwah, de manier waarop: ik had hem afgeschreven.

Wat een laffe hond.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:01:07 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70794632
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef nightfall het volgende:

[..]

nouja,. dat maakt ook niet zo uit,. maar omdat het een thaise is denken mensen al snel dat ze alleen van ze'n portemonnee houdt
[ afbeelding ]
"sucky-sucky 10 bucks mister, i love you long time!"

Dat's dan jammer voor die mensen. Natuurlijk is dat vooroordeel niet uit het niks gekomen maar als je een beetje mensenkennis hebt en je niet zo laat verblinden door je emoties dan zie je al snel wat voor vlees je in de kuip hebt. Kennissen en vrienden van die vader in dit verhaal zullen zelf wel kunnen inschatten of het zo'n typ is wat zich laat naaien

Ik heb nu al 1,5 jaar een hele fijne relatie met een thais meisje. Afgestudeerd aan een universiteit in Londen, lief, goudeerlijk, intelligent, eigen mening en een harde werker. Mensen die daar allemaal ongegronde meningen over hebben mogen van mij de pot op.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:02:06 #22
123170 alors
zlata1234
pi_70794668
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

ja opzich wel

totdat hij strax geen geld meer heeft en bij zn kinderen intrekt omdat zn thaise slet al zn geld heeft en zn spullen heeft verscheept... en je pa een paar jaar later doodgaat door een "gebroken hart" en jij met al zn shit achter blijft
Zulke verhalen doen idd geregeld de ronde. Maar de meeste mannen willen daar niets van horen. Want och ze is zo lief en zorgzaam Maarja die wijven zijn echt niet achterlijk hoor.... Beetje jammer dat ze achter een getrouwde man aangaat terwijl er nog zoveel potentiele vrijgezelle slachtoffers zijn.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:02:57 #23
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70794698
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:00 schreef Soempie het volgende:

[..]

Mwah, de manier waarop: ik had hem afgeschreven.

Wat een laffe hond.
Je was erbij??
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_70794719
Vervelend voor je kerel, hoop voor je dat je binnenkort geen halfbroertje gaat krijgen dan kan je je pas echt genaaid voelen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:05:08 #25
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_70794779
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:02 schreef alors het volgende:

[..]

Zulke verhalen doen idd geregeld de ronde. Maar de meeste mannen willen daar niets van horen. Want och ze is zo lief en zorgzaam Maarja die wijven zijn echt niet achterlijk hoor.... Beetje jammer dat ze achter een getrouwde man aangaat terwijl er nog zoveel potentiele vrijgezelle slachtoffers zijn.
tja idd...

en t zijn hier niet eens verhalen ik ken echt 2 gasten die helemaal kaal zijn geplukt
en de derde zit er nu midden in en toevallig vroeg ze laatst of hij met der wilde trouwen
( hij kent er net een paar maanden) en hij heeft gelukkig nee gezegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')