Toonladders, arpeggio's, snelheid. Genoeg te doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb zelf ook een vraag nou jah vraag, ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Ik kan al een aardige solo laten klinken maar weet niet hoe ik verder moet en wat ik mijzelf in deze tijd kan leren want ik heb nu 2 maanden geen gitaarles.
Tijd erin stoppen en leren wat je aanspreektquote:Op maandag 13 juli 2009 18:47 schreef DrowningMan het volgende:
tvp. Heb al een jaar zo'n ding staan, maar nog nooit verder gekomen dan een rijtje akkoorden en een paar domme liedjes uit het lesboek
Je moet er wat voor over hebben, maar Van Gorp in Roosendaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Sepjs19 het volgende:
Weet iemand hier een paar goede gitaarwinkels in de omgeving van Tilburg?
Ik ben naar Van Gorp geweest en heb daar dus mijn gitaar gekocht. Echt een goede service gehad...quote:Je moet er wat voor over hebben, maar Van Gorp in Roosendaal
www.justinguitar.com en dan de beginners course, die volg ik ook en de vooruitgang is echt super.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:18 schreef Sepjs19 het volgende:
[..]
Ik ben naar Van Gorp geweest en heb daar dus mijn gitaar gekocht. Echt een goede service gehad...
Waar kan ik nou het best mee beginnen om gitaar te leren spelen?
Coolquote:Op woensdag 2 september 2009 18:18 schreef Sepjs19 het volgende:
Ik ben naar Van Gorp geweest en heb daar dus mijn gitaar gekocht. Echt een goede service gehad...
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:18 schreef Sepjs19 het volgende:
[..]
Heb je kennissen die een muziekinstrument bespelen?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:18 schreef Sepjs19 het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 | ||-----------------|---------------|----------------|-----------|| ||--0---3---5----0-|---3---6-5-----|-0---3---5----3-|---0-------|| ||--0---3---5----0-|---3---6-5-----|-0---3---5----3-|---0-------|| ||-----------------|---------------|----------------|-----------|| ||----------------|---------------|----------------|------------|| |
Leuke kitquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:48 schreef Fsmxi het volgende:
Vandaag eindelijk mijn gitaar gehaald (Heb lang op mijn loon moeten wachten), en begonnen met spelen. Is nog best wel kut, maar als je eenmaal iets kunt, voelt het wel heel vet![]()
(En wel het volgende:
[ code verwijderd ]
Was ook een heel gekloot om goede setting op me amp te vinden, maar na wat toevallig gekloot had ik hem ineens bij toeval![]()
Tevens uitrusting: [ afbeelding ]
Een Ibanez uit de RG serie, roland cube-15x.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |