Van Bronckhorst moet imo gewoon LB. Vond De Cler nog steeds erg matig vandaag hoor. Van Bronckhorst heeft in een goede bui dan altijd wel een paar mooie rushes met goede voorzetten, die zal je van De Cler nooit meer zien vrees ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Been kijkt niet naar namen. Hij stelt gewoon op wat hij denkt dat het beste is.
Ik betwijfel ook of Van Bronckhorst of Landzaat het erg vinden om te banken voor 2 miljoen, denk het niet.
Uh, jawel? Hij laat ze spelen en kan concluderen dat ze nog steeds niet willen, ondanks hun mooie verhaaltjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, geen schouderklopje geven. Maar je kan niet spreken over 'accepteren', het is niet alsof ze een verslag inleveren wat hij niet accepteert omdat het niet goed genoeg is.
Ik denk niet dat ze hun cariere zo willen afsluiten, al lijkt dat er wel op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Been kijkt niet naar namen. Hij stelt gewoon op wat hij denkt dat het beste is.
Ik betwijfel ook of Van Bronckhorst of Landzaat het erg vinden om te banken voor 2 miljoen, denk het niet.
Ze willen heus wel, het heeft ook gewoon met een gebrek aan kwaliteit te maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh, jawel? Hij laat ze spelen en kan concluderen dat ze nog steeds niet willen, ondanks hun mooie verhaaltjes.
Ja, want VVV heeft natuurlijk wel een ontzettend goed elftal.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze willen heus wel, het heeft ook gewoon met een gebrek aan kwaliteit te maken.
Je verleert het voetballen toch niet in één seizoen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van Bronckhorst moet imo gewoon LB. Vond De Cler nog steeds erg matig vandaag hoor. Van Bronckhorst heeft in een goede bui dan altijd wel een paar mooie rushes met goede voorzetten, die zal je van De Cler nooit meer zien vrees ik.
PSV verloor vorig jaar ook van een minder VVV. Ze werden uiteindelijk vierde. Als wij dat worden loop ik hier de polonaise.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:01 schreef Ritmo het volgende:
Verliezen van VVV.Waarom eigenlijk penalty's?
Hofland is blij dat z'n kinderen schoolvakantie hebben.
Ja, ik hoop dat ze niet zoals vandaag aan de competitie durven te beginnen, dan kun je net zo goed meteen kappen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
PSV verloor vorig jaar ook van een minder VVV. Ze werden uiteindelijk vierde. Als wij dat worden loop ik hier de polonaise.
Re-lax.
Nee maarja, moet je hem daarom maar kans op kans blijven geven? Je schiet er gewoon niks mee op als hij in de basis staat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je verleert het voetballen toch niet in één seizoen.![]()
En nja, ik zie liever De Cler. De kan nog jaren mee en verdient geen idioot salaris. Maarja, Van Bronckhorst en al de andere oudjes zullen helaas blijven.. en nja, hij zal de strijd van deze De Cler wel winnen ja..
Huh? Mag Slory niet vertrekken?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:07 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet waarom Slory niet weg mag, hij voegt echt helemaal niets toe. Daarnaast is zijn enige wapenfeit de 1-0 tegen Heerenveen uit in december 2007.
Ik heb geen nieuwsberichtje maar het lijkt me wel vanzelfsprekend dat hij weg mag.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:13 schreef Merkie het volgende:
Oh, dat heb ik dan gemist. Heb je een nieuwsberichtje waarin dat staat?
Lijkt me niet betaalbaar nee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe zit het trouwens met Ochoa? Die zal wel helemaal niet betaalbaar zijn denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |