Ik ook niet, en als je een béétje normaal eet en poetst hoeft dat ook niet. TS is dus tokkie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog nooit een gaatje gehad
Is it safe,or not?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:51 schreef FL_Freak het volgende:
Over het algemeen vind ik het boren en al dat gespuis niet zo erg, maar het enige wat ik wel kut vind als hij vol op over me tandvlees heen raast. Dat voelt wel zo fucking irritant
![]()
Klacht: Tandarts die niet voorzichtig genoeg is
Klacht 2: Ik had een gaatje![]()
Antiklacht: Het resultaat is wel altijd goed uiteindelijk
quote:
Gaatjes, verbouwd... weet je zeker dat je niet bij de plastisch chirurg was voor een geslachtsverandering?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:53 schreef Gupje het volgende:
Tandarts is kut! Ben gister ook nog verbouwd![]()
Niks vergeleken met de kaakchirurg. Mijn verstandskiezen, wat doe jequote:Op woensdag 8 juli 2009 16:53 schreef Gupje het volgende:
Tandarts is kut! Ben gister ook nog verbouwd![]()
Weet niet of jou geslacht in je mond zitquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:03 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Gaatjes, verbouwd... weet je zeker dat je niet bij de plastisch chirurg was voor een geslachtsverandering?
Je nam het woord mond niet in de mond.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Weet niet of jou geslacht in je mond zit
Nee maar die tandarts zat daar wel in bezigquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:12 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Je nam het woord mond niet in de mond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |