quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zal het de volgende meer minder camoufleren en mijn FOBO iets aanpassen![]()
![]()
Mja, je wordt ingespoten met een verzwakt of gedeactiveerd virus, danwel bereid uit het echte virus, danwel synthetisch bereid.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mensen nemen vaccins omdat het zo hoort, iedereen doet het. Niemand verdiept zich. Gros weet echt totaal NIET wat in hun lichaamgespoten wordt. Je moet goed gek zijn omdat toe te laten. Het is volslagen krankjorum
De ziekte was alleen maar op zn retour omdat de vaccinaties werkte. In de plaats ervan kwam de natuur met nieuwere of verbeterde ziektes als embola, sars en nu de mexicaanse griep. De natuur evolueert wel en de mensen hobbelen erachter aan met hun vaccins. Als we dat niet zouden doen, dan zou iedereen dood gaan aan de betreffende ziekte en was het voor de natuur niet nodig om nieuwe ziektes te ontwikkelen. Het is een natuurlijke spiraal, daar kan geen regering of big pharma aan komen.quote:[..]
Nee dat heeft het niet. Ten alle tijden wanneer een vaccin werd geintroduceerd was de betreffende ziekte al weer op zijn retour en op natuurlijke wijze weer afgevloeid en door verbeterde hygiène. Grotendeels heeft de vaccins het weer een opleving op geleverd. Er is NOOIT cleanisch bewezen dat vaccins ervoor gezorgd heeft dat het verbannen is.
zie hierboven.quote:Met Pokken-vaccin heeft het juist nieuwe zaken geintroduceerd als grootschalig kanker![]()
Ja, niet zo raar he, als 95% van de bevolking is ingeent en met wat ik eerder al zei dat het geen 100% garantie geeft, is er dus grote kans dat de meeste die het krijgen gevaccineerde zijn. Pure wiskunde. En de paniek is pure media hype, net als de "crisis" en de mexicaanse griep. Ja het is er wel, maar er wordt door de media paniek gezaait.quote:Ik hoop dat je weet dat als er weer een uitbraak is van het een of ander, dat meerendeel die het oplopen juist de gevaccineerden zijn die er last van hebben. Vandaar ook de paniek dat er in de biblebelt uitbraken waren. Want waarom zou je anders paniek hebben als je toch beschermd bent door de vaccins?
Think about it.
rightquote:[..]
JA. Medische wetenschap is een aanslag tegen de mensheid. Hoofddoelstelling wel te verstaan.
rightquote:[..]
Dat vaccins en gehele medische wetenschap bedrog is. Corruptie tot op het bot.
Mensen kunnen heel goed voor zichzelf denken. Het is maar wat je wilt geloven. Ik geloof liever mensen die onderzoek hebben gedaan met het betreffende organisme voor hun dan mensen die 40 boeken hebben gelezen in 10 verschillende landen (wat zo'n slechte zelfpromotie stunt is trouwensquote:[..]
Mensen kunnen niet voor zichzelf denken, dat wordt en is afgeleerd door 15 jaar indoctrinatie ook wel genaamd onderwijs (de naam zegt het al: niet-wijs). Als je nog steeds uberhaupt medische zorg dúrft te verdedigen. Zo onwetend en militant dom.
Dit heeft niks met Tamiflu te maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef sexymofo het volgende:
Tevens is er bij tenminste 1 "slachtoffer" al geconcludeerd dat tamiflu heel niet hielp.
De zwakkeren geeft je dus nu gegarandeerd het verzwakt virus wat regulier gezien schier onwaarschijnlijk is. Plus dat het antivries en hersenbeschadigende aliminiumhydroxide in het systeem komt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mja, je wordt ingespoten met een verzwakt of gedeactiveerd virus, danwel bereid uit het echte virus, danwel synthetisch bereid.
En dat is dus het hele doel ervan. Zo bereid je imuunsysteem zich voor op de echte virussen/bacterieën zodat die beter bestreden kunnen worden. Wat eerder gezegd wordt dat een vaccinatie niet 100% garantie geeft is algemeen bekend. Maar het zorgt er in ieder geval wel voor dat er een hoop minder mensen ernstig ziek worden.
Als je had verdiept dat weet je dat alle 3 die je noemt doelbewust uitgezette lab-ziektes zijn.quote:[..]
De ziekte was alleen maar op zn retour omdat de vaccinaties werkte. In de plaats ervan kwam de natuur met nieuwere of verbeterde ziektes als embola, sars en nu de mexicaanse griep.
Bacterien en Virussen kunnen niet de oorzaak zijn. Deze veroorzaken GEEN ziektes.quote:De natuur evolueert wel en de mensen hobbelen erachter aan met hun vaccins. Als we dat niet zouden doen, dan zou iedereen dood gaan aan de betreffende ziekte en was het voor de natuur niet nodig om nieuwe ziektes te ontwikkelen. Het is een natuurlijke spiraal, daar kan geen regering of big pharma aan komen.
[..]
quote:"Human beings, the potentially highest form of life expression on this planet have built the vast pharmaceutical industry for the central purpose of poisoning the lowest form of life on the planet--germs! One of the biggest tragedies of human civilization is the precedence of chemicals over nutrition."
--Dr. Richard Murray
Doe eens een gok waar het minst aantal ziektes zijn? Onder bevolkingsgroepen?quote:zie hierboven.
[..]
Ja, niet zo raar he, als 95% van de bevolking is ingeent en met wat ik eerder al zei dat het geen 100% garantie geeft, is er dus grote kans dat de meeste die het krijgen gevaccineerde zijn. Pure wiskunde. En de paniek is pure media hype, net als de "crisis" en de mexicaanse griep. Ja het is er wel, maar er wordt door de media paniek gezaait.
[..]
Dat kunnen ze ABSOLUUT niet. Zeker niet als de informatie die men denkt te kennen onjuist is.quote:Mensen kunnen heel goed voor zichzelf denken.
Je hebt het echt niet begrepen. Mensen die zich dus laten inenten zijn daarmee schuldig aan de ondergang van mensheid.quote:Het is maar wat je wilt geloven. Ik geloof liever mensen die onderzoek hebben gedaan met het betreffende organisme voor hun dan mensen die 40 boeken hebben gelezen in 10 verschillende landen (wat zo'n slechte zelfpromotie stunt is trouwens) en als sekteleider een groep mensen achter zich proberen te scharen.
Ga lekker op een onbewoond eiland zitten met je samenzweringstheoriën tegen de mensheid, val je er in ieder geval niemand mee lastig. En pleeg maar lekker massazelfmoord of ga gezellig met zn alle dood aan een ziekte waar je niet tegen bent ingeënt. Want zulk soort mensen mogen van mij dus de samenleving verlaten.
Je vraagt duidelijk om een lezing over het kwaad dat E nummers heet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik neem ook wel eens een pak vla tot me terwijl ik nooit zeker kan weten wat daar precies in zit. Ben ik ook krankjorum?
en hiermee heb je jezelf gediskwalificeerd voor elke zinnige discussie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:00 schreef Lambiekje het volgende:
Bacterien en Virussen kunnen niet de oorzaak zijn. Deze veroorzaken GEEN ziektes.
Op elk willekeurig moment heb je meer bacterien in je dan eigen cellen.
Wat een fucking wartaal, man.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:00 schreef Lambiekje het volgende:
De zwakkeren geeft je dus nu gegarandeerd het verzwakt virus wat regulier gezien schier onwaarschijnlijk is. Plus dat het antivries en hersenbeschadigende aliminiumhydroxide in het systeem komt.
Het is niet voor niets dat vaccins kwalijker is dan de virus zelf .. zie de 1976 varkensgriep.![]()
Ach dat is allemaal één grote samenzwering volgens onze grote vriend. Het stukje dat jij van hem quote bevat overigens nog een veel stupidere redeneringsfout namelijk dat bacteriën geen ziektes kunnen veroorzaken omdat de meeste soorten bacteriën dat niet doen. Dat is net als stellen dat zoogdieren geen mensen kunnen doden omdat hamsters dat niet kunnen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:34 schreef mr.happy het volgende:
[..]
en hiermee heb je jezelf gediskwalificeerd voor elke zinnige discussie.
Dus de bijvoorbeeld de builenpest wordt niet veroorzaakt door een bacterie (Yersinia pestis) ?
Of wordt je redenatie dan weer dat het dan weer zo is dat het niet de bactierie maar zijn uitscheidings- of lysisproducten de ziekte(beelden) veroorzaakt....
AlOH3 is niet hersenbeschadigend, knuppel. Het wordt gebruikt om maagzuur terug te dringen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De zwakkeren geeft je dus nu gegarandeerd het verzwakt virus wat regulier gezien schier onwaarschijnlijk is. Plus dat het antivries en hersenbeschadigende aliminiumhydroxide in het systeem komt.
Het is niet voor niets dat vaccins kwalijker is dan de virus zelf .. zie de 1976 varkensgriep.![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:00 schreef Lambiekje het volgende:
Bacterien en Virussen kunnen niet de oorzaak zijn. Deze veroorzaken GEEN ziektes.
Op elk willekeurig moment heb je meer bacterien in je dan eigen cellen.
De kans om te sterven is niet zo heel veel groter de kans om het te krijgen wel .quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef zillah666 het volgende:
[..]
[..]
= natuurlijk onzin
[..]
Het is inderdaad preventief, en als je je elk jaar laat inenten tegen griep is dat prima, maar om het nu ineens allemaal te doen terwijl ik me andere jaren ook niet laat inenten, nee dank je. Deze griep is niet dodelijker dan een andere griep, en aan andere griep-varianten sterven net zoveel mensen. De enige reden om iedereen in te enten is omdat ze bang zijn dat dit virus snel kan muteren, maar ook dat is nog lang niet zeker. en iedereen die een beetje een normale weerstand heeft hoeft zich nergens druk om te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |