quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon keihard pakken en zorgen dat die zus bi-seksueel wordt zodat ze met een triootje mee kan doen
Ik begrijp je wel opzichquote:Maar belangrijker is dat ik haar letterlijk ken sinds dat ze geboren is. Alsof ik het met mn zusje doe!
Er zit nog meer zee om de vissen heen zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 8 juli 2009 16:35 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon verder zoeken!
Er zijn meer leuke meisjes
Ik ben er nog niet uit. Zie wel hoe het loopt. Ben iig niet van plan om er daarna verder mee te gaan zegmaarquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eindstand: je gaat d'r niet doen? FALER.
TS gaat er aan onderdoor!quote:Op maandag 8 juli 2009 16:42 schreef Sanderrrr het volgende:
Ze is emo en dik, welke FOK!ker wil daar nou overheen gaan?
Eensch, zijn er genoeg in de zee TSquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik zou iemand anders nemen ts, deze goede vriendschap (die je hebt neem ik aan) moet je niet op t spel zetten
Als het zo'n lekkere emo is is er niks mis mee. Met wat extra neukteugels ook nietquote:ze is doable. Enigzins emo en misschien 1,5 kilo zwaarder dan het perfecte BMI
Dat is (behalve evt. wettelijk gezienquote:Ten eerste is ze drie jaar jonger.
Dan weten jullie vast van elkaar wat jullie allebei lekker vindenquote:Maar belangrijker is dat ik haar letterlijk ken sinds dat ze geboren is. Alsof ik het met mn zusje doe!
Opzij schuiven die onzin, als jij 't niet doet doet iemand anders hetquote:Klacht: ik ben teveel een man van principes
Hij had het over principes, niet over haar huidplooien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Opzij schuiven die onzin, als jij 't niet doet doet iemand anders het![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |