Olympisch stadionquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand nog tips voor Berlijn? Ik ga 27 - 30 juli
Dat lijkt me wel cool! Camp Nou was ook leuk, dus wil best nog wel een stadion probieren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Olympisch stadionalthans dat soort dingen wil ik altijd bezoeken
.
Wil je goedkoop eten moet je naar Oost Berlijn.
OS 1936 Berlijn is natuurlijk vol met politiek en sport. Daardoor maakt het nog intressanter.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel cool! Camp Nou was ook leuk, dus wil best nog wel een stadion probieren.
ik eet of een broodje onderweg of in de mensa.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:12 schreef borisz het volgende:
Oh wat eten we vandaag is ook weer begonnen.
Wij eten een geroosterde zomerschotel met aardappel, catalaanse worstjes, paprika, tomaat, courgette, knoflook.
Ja recept van de AH
Checkpoint Charlie vond ik ook niks aanquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, en Checkpoint Charlie kun je overslaanKreuzberg is wel weer leuk.
Sony Center klinkt echt geweldig voor een nerd als ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk trouwens dat je Potsdamerplatz/Sony Center ook wel kunt waarderen
't Is net zoiets als het Manneken Pis in Brusselquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik merk al wel dat ik een vol programma krijgHeb twee volle dagen en een halve dag, ongeveer wat ik ook voor Rome had uitgetrokken. Thanks voor de tips, zal het opschrijven.
Checkpoint Charlie, is dat net zoiets als Charlie Sieuw Wok op Utrecht CS?
geintje
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sony Center klinkt echt geweldig voor een nerd als ik
Holy crap. Soort Centre Pompidou maar dan mooi en zonder moderne kunst.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral 's avonds erg spectaculair! En er zijn daar ook leuke restaurantjes in de buurt, dacht ik.
[sportmodus]quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral 's avonds erg spectaculair! En er zijn daar ook leuke restaurantjes in de buurt, dacht ik.
Als je weinig tijd hebt, kun je de permanente expositie (over 2000 jaar joden in Duitsland) overslaan. Maar de architectuur is echt heel... bijzonder. Ik ben niet zo'n architectuurnerd, maar dit vond ik echt een extreme ervaring. De symboliek, maar vooral de ruimtelijke beleving. Het beklemmende, vervreemdende.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy crap. Soort Centre Pompidou maar dan mooi en zonder moderne kunst.En Duits.
En eerlijk gezegd weet ik het nog niet met het Joods museum. Ex is Joods enzo.
't is trouwens het 20-jarig bestaan van de val van de muur, zijn extra tentoonstellingen ende zo. Lijkt me ook wel leuk.
Jij zou, als je naar Barcelona gaat, ook naar het stadion gaan? En in Madrid?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:36 schreef borisz het volgende:
[..]
[sportmodus]
Daar zitten tijdens de grote toernooien ook tienduizenden mensen binnen en buiten voetballen te kijken
[/sportmodus].
Ik zou zeker naar Camp Nou en Bernabeu gaan als ik daar was, wedstrijd of nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij zou, als je naar Barcelona gaat, ook naar het stadion gaan? En in Madrid?
Ik vind stadions alleen leuk als er wedstrijden zijn
Ik geef mijn studie dan even de voorkeur. qua tentamens enzo die dan vallenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
Niet naar ZA volgend jaar?Het nieuwe stadion in Kaapstad wordt echt mooi!
Ik wil ook wel, maar niet in het voetbalseizoen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Johannesburg is 's avonds 5 gradenBloemfontein nog kouder. Durban is wel warmer, maar supervochtig
en Kaapstad is niet superkoud, maar wel guur. Spelen ze ook in Polokwane? Daar is het wel lekker
Mouw is trouwens met een o
Zie editquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ja uhhhh![]()
Polokwane (denk ik) dus wel. En Nelspruit, ook? En wat is dat derde stipje bij JHB/Tshwane? Sun City?
Bloes, waarin marineren wij de kip vandaag?
' Vanavond aangeklede carpaccio: veldsla, carpaccio, pijnboompitten, zwarte olijven , kappertjes, vers geraspte parmezaan en gedroogde tomaatjes.'quote:
Jah, ik ga vanavond bestellen! Ben jij ook aan het rondneuzen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef DarkElf het volgende:
oh CF de 'bake' van Rachel is maar 6 pond nu, tis sale. (amazon dus)
Wil je mee dan? 27-30 juli? Heb trein geboekt maar hotel nog niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef Isabeau het volgende:
Berlijnkriebels! Ik wil al héél lang een weekendje naar Berlijn, maar ik ken niemand die mee gaat en ik ben niet zo avontuurlijk aangelegd in mijn eentje.
Net wel even naar Engeland, De Krim en Moskou geweest
Oud is het nieuwe Liev!quote:
Ken ik allebei niet! De eerst lijkt me tofquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:18 schreef DarkElf het volgende:
ben wel aan t rondneuzen maar mijn wishlist is veels te groot geworden..
kan niet beslissen.
(oh ja ken je deze boeken: klik en klik De eerste lijkt me leuk, schijnt makkelijk snel Indiaas te zijn en die andere vond ik cheap en bevat veel recepten)
Yakçimash!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:31 schreef MissHobje het volgende:
Zo goedenavond.. wij hebben wederom weer een heerlijke dag gehad..
Vriendje lief wilde weer even nieuws lezen van MJ want dat was door de vertaling slecht te volgen hehe.
anyway geslaagde luierdag enne morgen fullmoon party time en dan vrijdag door naar Phuket lekker slapen op boot en in de bus
Zwaai zwaai
Oh ouwe zeurquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef golfer het volgende:
Berlijntip nr1: vermijden die stad want er wonen erg veel Duitsers.
Ik vind t eigenlijk niet eens grappig...quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef golfer het volgende:
Berlijntip nr1: vermijden die stad want er wonen erg veel Duitsers.
Als Isa meegaat steken we de Reichstag in de fikquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:37 schreef Vork het volgende:
Maargoed, ik ga in oktober pas, laten jullie die stad dan nog wel eventjes heel?
Lein, hoe zijn je nageltjes!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind t eigenlijk niet eens grappig...
Jah! Staat bij mij so far zéker in mijn top-3 van Europese hoofdsteden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ouwe zeur![]()
Berlijn is tof, ik wil er wonen
Berlijn heeft me nooit zo getrokken (hou niet van Duitsquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jah! Staat bij mij so far zéker in mijn top-3 van Europese hoofdsteden.
I knowquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jah! Staat bij mij so far zéker in mijn top-3 van Europese hoofdsteden.
www.standinline.comquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oud is het nieuwe Liev!![]()
Ik vind het wel leuk om met z'n tweeën op stap te gaan. Als we ruzie krijgen slaap ik wel op de grond.
Trein kostte me 85 EUR (indien lage tarief niet beschikbaar dan 105 EUR) en met z'n tweeen is een hotelkamer in 3-sterrenhotel 25 EUR pppn voor 3 overnachtingen. Gratis WiFi.
http://www.booking.com/hotel/de/am-spittelmarkt.html?aid=309855&label=tripad-0907-HB-de-73307&sid=5fe31f9400cf8e6f769315fdb2484cb5&checkin_monthday=27&checkin_year_month=2009-7&checkout_monthday=30&checkout_year_month=2009-7&lang=en&selected_currency=hotel_currency
Wat heeft hij tegen me, dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Das goed alleen de mr is niet zo voor geloof ik, das wel lastig
Oh niets tegen jou hoor...quote:
Oe, kan je hem dan niet beter bellen??quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Berlijn heeft me nooit zo getrokken (hou niet van Duits![]()
) maar ben nu toch extreem benieuwd geworden!!
Heb net iemand ontslagen op mijn werk via een mailtje. (we zijn freelancers) Voel me nu best kut, ook al was hij gewoon echt niet goed genoeg om z'n werk properly te doen.Ik word echt een waardeloze manager later.
![]()
Het heeft prachtige stukken, vast wel, ben er ook wel geweest hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:07 schreef DarkElf het volgende:
Duitsland is zo divers, hoe kan je nou van een heel land niet houden
niet dat t moet hoor btw
Alvast indekkenquote:This is a live webstream that may contain offensive content. The actions/opinions featured are the participants', and are not endorsed by Artichoke or Sky Arts.
Heb die jongen nooit gesproken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, kan je hem dan niet beter bellen??
*snooze*quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef DarkElf het volgende:
ehm, gewoon en wekkertje zetten en elke maand op dezelfde dag/zelfde tijdstip bellen? Wordt gewoonte en ouders merken dat toch niet
Ik zou niet eens willen dat mijn zoon 'moest' bellen. Het moet allemaal wel spontaan blijven en als ie er zin in heeft. Bovendien, als ik hem te lang niet heb gesproken naar mijn zin bel ik hem!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef DarkElf het volgende:
je bent gewoon een luie zoon.
als ff bellen al te veel moeite is....
Heerlijke programma's vind ik datquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef DarkElf het volgende:
men wat een domme progrmamma's met vooral domme mensen erin heb je toch, zap langs 'geen cent te makken' ofzo? een of ander schaap van 20 die 7k schuld heeft, voor 500 euro per maand belt. rookt, een death trap van een auto heeft en te dom is om uit haar ogen te kijken
Gaat die peter v.d. vorst ook nog aardig mee knikken 'ja tis niet makkelijk he'?
is dat die met belspelnegert? Zag ik laatst op fok een topic over..quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijke programma's vind ik dat![]()
Is het ong. hetzelfde als dubbeltje op zijn kant?
Ook zo heerlijk tenenkrommend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ja, dat stond ook in haar avatartekstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ondertitels lees ik bijna nooitquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat stond ook in haar avatartekst
Ik voel me naakt want Memo kan nu mijn notes lezen.![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef DarkElf het volgende:
even zo, sorry hoor
Dat vind ik fijn om te horen dat het bij jou nu goed gaat zo. Klinkt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat mijn ouders het zo ver laten komen en wat sneller inbinden. Ze zijn niet zó koppig, hoogstens misschien iets naief en nog immer in cultuurshock die ze 30 jaar geleden is overvallen.
Confidence through competence
Wat is MISquote:
Ik weet wel dat ik me als ouder altijd in zit te houdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:36 schreef DarkElf het volgende:
hoop dat jullie ook, of jij, een vorm vinden die ok is
Goeie aanvullingquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:36 schreef borisz het volgende:
Misdaad
Een dood forum. Aan Memo de taak het forum een nieuw leven te geven.
Is dat forum vermoord of was het doodslag?quote:
ouders niet, communicatie welquote:
Dood door schuldquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat forum vermoord of was het doodslag?
Nee, dat is ziekquote:
Het was denk ik niet met voorbedachte radequote:
Haal alle Cocks tevoorschijn!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was denk ik niet met voorbedachte radeDat moeten we eigenlijk wel onderzoeken!
Of Miss Marplequote:
quote:
Lastig om een goeie balans te vinden. Ik geloof dat iedereen hier wel mee kampt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:46 schreef borisz het volgende:
Ik ken het verhaal van Steer ook wel in relatie met mijn vader. Gesprekken gaan langzaam altijd weer naar hetzelfde onderwerp. Al is dat dan niet eens studie, maar diezelfde onderwerpen komen langzaam weer naar boven.
Ik ben ook geen beller, bel alleen als het echt nodig is. Al stuur heb ik dan wel contact per msn of sms. Laatste tijd zag ik hem dan minder. Word nu langzamerhand wel weer meer. Maar toch.
Trusten DEquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:47 schreef DarkElf het volgende:
als de cokcs hier gaan rondzwaaien dan ben ik er vandoor hoor!
truste!
Ik heb ook nog iemand hier naast me zitten die me héél goed een spiegel voorhoudt zo nu en danquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:43 schreef DarkElf het volgende:
houden zo,..![]()
alhoewel ik ouders ken die dénken t op een rijtje te hebben (gezien hun ervaringen met hun ouders) maar zelf hetzelfde doen zonder het te zien,....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag je dat broekje van de tourwinnaar van vandaag?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:47 schreef DarkElf het volgende:
als de cokcs hier gaan rondzwaaien dan ben ik er vandoor hoor!
Ik niet meer hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Lastig om een goeie balans te vinden. Ik geloof dat iedereen hier wel mee kampt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog iemand hier naast me zitten die me héél goed een spiegel voorhoudt zo nu en danXena?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bellefleur heeft op haar ouwe dag nog wel net een vlieg neer geslagenquote:
Don't mess with kittehquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Bellefleur heeft op haar ouwe dag nog wel net een vlieg neer geslagen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:53 schreef borisz het volgende:
Bellefleur heeft op haar ouwe dag nog wel net een vlieg neer geslagen.
QFTquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Xena loopt alweer een paar dagen rond met een krab op haar neus en oor
Ze durft nu zelf niet eens meer in de spiegel te kijken steer
quote:
Ik ben begonnen met Torchwood op de BBC deze week, heerlijke serie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Zo. Opzouten van die sokkel met je geneuzel over peace. Eens kijken wie er nu komt
En dan mad men kijken op dvd.
quote:
Foto!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Zag je dat broekje van de tourwinnaar van vandaag?
Blauw ipv rood?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:morgen ff wat leuke dingen typen om t weer wat tot leven te schuppen, ben nu moe :$
Nou, in de richting van, ende zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zitten hikken van het lachen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Slaapt zalig!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik mot om kwart voor 7 weer onder de douche staan kinders, dus ik ga![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:18 schreef golfer het volgende:
[stookmode]
Jullie zouden echt een schattig stelletje vormen in Berlijn.![]()
[/stookmode]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:17 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, zo'n new guildPlaatsen screenshots van idiote situaties en hoppa:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zitten hikken van het lachen![]()
Twin beds indien mogelijk, anders een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote doublequote:Op donderdag 9 juli 2009 01:18 schreef golfer het volgende:
[stookmode]
Jullie zouden echt een schattig stelletje vormen in Berlijn.![]()
[/stookmode]
Opschepper!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Twin beds indien mogelijk, anders een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote double
That's the way, uhu uhu I like you uhu uhu.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:23 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een dag vandaag, zit weer beetje in dipperiode en heb vandaag zelfs een arrogante egosnol van een klant afgekat, normaal blijf ik rusitg maar vandaag ff niet en ze vroeg er écht om
Alsof jij zou wow'enquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
Isa, als je je laptop meeneemt, kunnen we samen WOWen in het hotel.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:23 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een dag vandaag, zit weer beetje in dipperiode en heb vandaag zelfs een arrogante egosnol van een klant afgekat, normaal blijf ik rusitg maar vandaag ff niet en ze vroeg er écht om
Oh fuck, ik dacht dat jij die grote was.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof jij zou wow'en
En over die screenshot: ik was net van een dam afgestort en dood terecht gekomen, dan hang je dus zo in het water. Hij was er voor gaan staan en heeft snel die screenshot gemaakt
nee, ik ben geen trollquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh fuck, ik dacht dat jij die grote was.
hihi, je hebt zo ook in restaurants, die zich dan gedragen alsof ze normaal aaaaaltijd héél chic eten, maar dat het nu maar even zo moet en dan is niks goed.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Was wel even bang dat ik een klacht aan mn broek zou krijgenach t was echt zo'n type dat zich veeeel te goed voelt voor de ikea en dat aan alles moet laten merken, blijf dan gewoon weg
Hier schijnt de zon al heerlijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 07:19 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, dag drie van lichte verhoging, beetje auw lijf, beetje verkouden, beetje keelpijn... beetje hangerig dus , lijkt me geen mexicaanse griep toch?
wel lekker geslapen.. en weet iemand wanneer de zon weer gaat schijnen?
nee maar een cursusgenoot welquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon al heerlijken hopelijk daar ook snel. Misschien knap je er wel van op
![]()
Recent nog in Mexico geweest? Dan zou ik even langs de huisarts gaan, in andere gevallen zou ik uitzieken
Druk nachtje gehad, nu lekker in bed en straks slapen
gelukkig vinden julie t ook leuk, zou anders wel vervelend zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef freecell het volgende:
Ja echt!En dankj!
wij vinden het ook leuk!
psssst: ook leuk voor Taraquote:
Februari ergensquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gelukkig vinden julie took leuk, zou anders we vervelend zijn
wanneer gaat L. grote broer worden?
Jahquote:
Ja domme gans ik ookquote:
Zelf heb ik 5 broers en een zus en ik vind het hipquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:16 schreef DarkElf het volgende:
tis ook leuk om een grote broer/zus te hebben (in de meeste gevallen dan ), nu weet ik niet of een grote broer anders is maar ik was altijd blij met mijn grote zus die mijn knikkers terugwon als ik ze verloren was
1,5 jaar ertussen is perfectquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:14 schreef freecell het volgende:
Bijna 8 wk
En we hadden eerst het plan om het nog een tijdje stil te houden, maar dat is buiktechnisch onhaalbaar
En minder dan anderhalf jaar verschil is ook wel heel leuk om mee te spelen
Nehquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar dat is geen corona's meer voor jou!
Ze zoeken de bel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Waarom gaan mensen altijd voor lege balies staan?
en wanneer ga jij bezig met een kleine maken?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:51 schreef Vork het volgende:
Jeetje, stelletje konijnen.
Maar gefeliciteerd met de volgende in de maak zijnde koter.
welke klok?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
DH voelt z'n biologische klok wel tikken, toch?
sommige mensen hebben hem ook gewoon niet. Ken iemand die echt nog nooit verlangens naar een kind gehad heeft. Ze vindt ze leuk hoor, is gek op haar hele neefjes en nichtjes bende maar zelf? Nee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Feli FC en Tara en aanstaande grote broer L!![]()
![]()
Hmm misschien is dat het wel, heb ik te hard op snooze gemept. Mijn klokje is gewoon hartstikke stuk
Er zijn 3 balies open. 2 met vrouwen erachter, de 3e leeg omdat die collega even van haar stoel is. De pat. gaan ALTIJD bij de lege balie staan terwijl wij er ook nog zitten. Dát begrijp ik dus nietquote:
Alleen als het etenstijd is hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
DH voelt z'n biologische klok wel tikken, toch?
Ik vind het domquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb geen idee maar het is echt heel opvallend en gek eigenlijk
Dat heb ik dus ook.. Ik vind ze verder ook enorm leuk (ben niet voor niets juf) maar die verlangens ken ik ook niet. Soms vraag ik me af of dat betekent dat er iets mis met me isquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sommige mensen hebben hem ook gewoon niet. Ken iemand die echt nog nooit verlangens naar een kind gehad heeft. Ze vindt ze leuk hoor, is gek op haar hele neefjes en nichtjes bende maar zelf? Nee.
neuh lijkt me niet. maar als je veel vrouwenblaadjes/tvseries etc kijkt en luistert naar broedse vrouwen dan lijkt het misschien van welquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. Ik vind ze verder ook enorm leuk (ben niet voor niets juf) maar die verlangens ken ik ook niet. Soms vraag ik me af of dat betekent dat er iets mis met me is
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vierrrr op een rij
Er is van alles mis met je. Ehn tog hauwwe wuh vahn juh!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat heb ik dus ook.. Ik vind ze verder ook enorm leuk (ben niet voor niets juf) maar die verlangens ken ik ook niet. Soms vraag ik me af of dat betekent dat er iets mis met me is
Soit. Of het komt vanzelf nog een keer, of het slaat jou gewoon over.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat was een poosje terug hip. Als je 4 posts op een rij had, in de 4e 4 keer een user icon van een user postenquote:
Ja, zeker op mijn werk. Allemaal jonge meiden die zo broeds zijn als wat! En dan wil het allemaal niet op een natuurlijke manier en dan storten ze zich allemaal op trajecten met hormonen en ivf en allerlei ellende.. En ik zit er bij en denk: tja... wat doe je jezelf toch aan..quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neuh lijkt me niet. maar als je veel vrouwenblaadjes/tvseries etc kijkt en luistert naar broedse vrouwen dan lijkt het misschien van wel
Het is alweer zooooo hopelijk verouderdquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat was een poosje terug hip. Als je 4 posts op een rij had, in de 4e 4 keer een user icon van een user posten
en zo zijn er ook mensen die helemaal zo ver gaan tot in de medsiche wereld het juist gáán voor je kind vinden...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het een weinig romantische gedachte, dat als je in al die trajecten zit, dat je kind dan is verwekt in een petrischaaltje. Brrr. Gewoon ouderwetse sex heeft meer... appeal, in mijn ogen
Oh ja. Dat je met ovulatietesten en kalenders aan de slag gaat en alles gaat berekenen en dan drie dagen achter elkaar verplicht sexquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en zo zijn er ook mensen die helemaal zo ver gaan tot in de medsiche wereld het juist gáán voor je kind vinden...
maar goed seks om te verwekken alleen lijkt me al vreselijkDan gaat de lol er wel vanaf, laat staan als je dan met al die hormonentroep aan de gang gaat.
ja das lekker stimulerendquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja. Dat je met ovulatietesten en kalenders aan de slag gaat en alles gaat berekenen en dan drie dagen achter elkaar verplicht sex
Kom schat, we moeten weer. Geen alcohol voor jou vandaag
Wehehe levert wel hilarische verhalen op in de koffiekamer moet ik zeggenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja. Dat je met ovulatietesten en kalenders aan de slag gaat en alles gaat berekenen en dan drie dagen achter elkaar verplicht sex
Kom schat, we moeten weer. Geen alcohol voor jou vandaag
Zeker weten?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:18 schreef DarkElf het volgende:
ik ga straks trouwens koekjes bakken; witte chocolade met sinaasappel. Ben benieuwd.
en ik bak er maar hooguit 10
Ja wacht maar idd Suny.. wacht maar... als je 30 bent, nou dan wil je ineens wel hoor. Volgens mij hopen ze dat alleen maar omdat ze je anders niet kunnen plaatsen... Je wílt geen kinderen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja wat ik soms irritant vindt is dat ik het altijd moet uitleggen.. en mensen blijven zeggen: 'komt wel, wacht maar tot je 30 bent' en dat soort dingen. Maar ik heb geen idee waar ik dan op moet wachten
quote:
uit 500 koekjesquote:
Ik ben ook een kei in kleine hoeveelheden koekjes bakkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:22 schreef DarkElf het volgende:
ja dat kan ik heel goed, iets maken in kleine porties
Ik ben zo fier op mezelf dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook een kei in kleine hoeveelheden koekjes bakkenzélfs dat doe ik niet .. ik ben echt braafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das wel de reden waarom ik liever geen cake bak, met cake heb ik wel die neiging
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja wacht maar idd Suny.. wacht maar... als je 30 bent, nou dan wil je ineens wel hoor. Volgens mij hopen ze dat alleen maar omdat ze je anders niet kunnen plaatsen... Je wílt geen kinderen?![]()
*zucht... ook zo'n vervelende frase.. Gelukkig hoor ik die nooit meer. Er komen toch geen kinderen en als
mensen me niet kennen roep ik meteen erbij: T kan niet!.. dan krijg je alleen soms een medelijdende blik![]()
dezelfde die ik hun geef indien [insert willekeurige vervelende situatie met kinderen die erna wordt afgedaan met 'je krijgt er zoveel voor terug']
Slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Als je 35 bent zijn ze ineens benieuwd of je nu al eindelijk een reproduktiepartner hebt gevonden, want straks kàn het niet meerwrijf het er ff lekker in, denk ik dan.
Goedemorgen, er gaat hier iets mis. Lag maar wakker in bed en dacht: nou ja, misschien is het al 6 uur of zo. Ik uit bed. Half 1.En plòts voelt mijn lijf supermoe! Ja, nu wel hè, nadat je de klok hebt gezien
![]()
Anyway, ik duik er dus zo weer in![]()
oh, dat '1x per zoveel dagen seks want dan is het zaad beter' is al in wetenschappelijk onderzoek ontkracht. Elke dag is nu het beste. Fijn elke dag verplicht een wip voor ut kind
Eekhoorn? Je hebt toch kattenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:37 schreef DarkElf het volgende:
ik heb denk ik stroop aan mijn derriére, er loopt een soort grijs/witte eekhoorn achter me aan in huis
Bij alles dat ik bak heb ik de neiging om veel van het deeg of beslag te snoepen. Zelfs als ik merengues ga makenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:33 schreef DarkElf het volgende:
zélfs dat doe ik niet .. ik ben echt braaf
das wel de reden waarom ik liever geen cake bak, met cake heb ik wel die neiging
Echt waar?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:37 schreef DarkElf het volgende:
ik heb denk ik stroop aan mijn derriére, er loopt een soort grijs/witte eekhoorn achter me aan in huis
ja klopt alleen die pers is een paar weken geleden geschoren dus heeft vooral hoofdhaar en een staart nuquote:
ik had laatst wel hele lekkere chocolade koekjes gemaakt met een heel zacht krokant korstje en zacht van binnen...misschien is dat wat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben op zoek naar die koekjes die licht knapperig zijn van buiten, maar zacht en boterig vanbinnen
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef DarkElf het volgende:
ja klopt alleen die pers is een paar weken geleden geschoren dus heeft vooral hoofdhaar en een staart nu
Dit was in R'dam maar zoiets dus
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Als je 35 bent zijn ze ineens benieuwd of je nu al eindelijk een reproduktiepartner hebt gevonden, want straks kàn het niet meerwrijf het er ff lekker in, denk ik dan.
Goedemorgen, er gaat hier iets mis. Lag maar wakker in bed en dacht: nou ja, misschien is het al 6 uur of zo. Ik uit bed. Half 1.En plòts voelt mijn lijf supermoe! Ja, nu wel hè, nadat je de klok hebt gezien
![]()
Anyway, ik duik er dus zo weer in![]()
oh, dat '1x per zoveel dagen seks want dan is het zaad beter' is al in wetenschappelijk onderzoek ontkracht. Elke dag is nu het beste. Fijn elke dag verplicht een wip voor ut kind
Recept graag als je het hebt gevonden!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben op zoek naar die koekjes die licht knapperig zijn van buiten, maar zacht en boterig vanbinnen
eigenlijk maak ik er tassen van, ik heb nog ergens een kloon op fok.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat dácht ik wel ja. Jij bent echt het type dat in de kelder katten uit elkaar knipt
je hoeft niet iedere keer te benadrukken dat je niet spoort hoorquote:
QFT!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:07 schreef DarkElf het volgende:
je hoeft niet iedere keer te benadrukken dat je niet spoort hoor
dat onthouden we zo ook wel.
Das handig. Heb je gelijk een weekendtasformaat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar je moet eens voorstellen om een tas te maken van een dikke luie bruine labrador. Dan gaat meneer wel staan stuiteren, gok ik zo
van een puppy kan je een klein handtasje makenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Das handig. Heb je gelijk een weekendtasformaat.
Op naar TInkerbell ermeequote:Op donderdag 9 juli 2009 13:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
van een puppy kan je een klein handtasje makenmatching!
Struisvogel, kangoeroe, krokodil, springbok...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
De meeste exotische dieren die eindigen als handtas, worden ook gewoon gegeten. No problemo dus
Niet bijzonder vlees, wel lekker.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:45 schreef DarkElf het volgende:
nog nooit op. struisvogel wel maar ik snap niet waarom mensen dat lekker vinden eigenlijk.
gemsquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker hoor
Springbok en gemsbok enzo, dat is echt
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je hoeft niet iedere keer te benadrukken dat je niet spoort hoor
dat onthouden we zo ook wel.
Op vakantie gelogeerd op een farm waar je gems- en springbok kreeg die ze zelf hadden geschoten in de woestijn achter het huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |