Olympisch stadionquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand nog tips voor Berlijn? Ik ga 27 - 30 juli
Dat lijkt me wel cool! Camp Nou was ook leuk, dus wil best nog wel een stadion probieren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Olympisch stadionalthans dat soort dingen wil ik altijd bezoeken
.
Wil je goedkoop eten moet je naar Oost Berlijn.
OS 1936 Berlijn is natuurlijk vol met politiek en sport. Daardoor maakt het nog intressanter.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel cool! Camp Nou was ook leuk, dus wil best nog wel een stadion probieren.
ik eet of een broodje onderweg of in de mensa.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:12 schreef borisz het volgende:
Oh wat eten we vandaag is ook weer begonnen.
Wij eten een geroosterde zomerschotel met aardappel, catalaanse worstjes, paprika, tomaat, courgette, knoflook.
Ja recept van de AH
Checkpoint Charlie vond ik ook niks aanquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, en Checkpoint Charlie kun je overslaanKreuzberg is wel weer leuk.
Sony Center klinkt echt geweldig voor een nerd als ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk trouwens dat je Potsdamerplatz/Sony Center ook wel kunt waarderen
't Is net zoiets als het Manneken Pis in Brusselquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik merk al wel dat ik een vol programma krijgHeb twee volle dagen en een halve dag, ongeveer wat ik ook voor Rome had uitgetrokken. Thanks voor de tips, zal het opschrijven.
Checkpoint Charlie, is dat net zoiets als Charlie Sieuw Wok op Utrecht CS?
geintje
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sony Center klinkt echt geweldig voor een nerd als ik
Holy crap. Soort Centre Pompidou maar dan mooi en zonder moderne kunst.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral 's avonds erg spectaculair! En er zijn daar ook leuke restaurantjes in de buurt, dacht ik.
[sportmodus]quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral 's avonds erg spectaculair! En er zijn daar ook leuke restaurantjes in de buurt, dacht ik.
Als je weinig tijd hebt, kun je de permanente expositie (over 2000 jaar joden in Duitsland) overslaan. Maar de architectuur is echt heel... bijzonder. Ik ben niet zo'n architectuurnerd, maar dit vond ik echt een extreme ervaring. De symboliek, maar vooral de ruimtelijke beleving. Het beklemmende, vervreemdende.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy crap. Soort Centre Pompidou maar dan mooi en zonder moderne kunst.En Duits.
En eerlijk gezegd weet ik het nog niet met het Joods museum. Ex is Joods enzo.
't is trouwens het 20-jarig bestaan van de val van de muur, zijn extra tentoonstellingen ende zo. Lijkt me ook wel leuk.
Jij zou, als je naar Barcelona gaat, ook naar het stadion gaan? En in Madrid?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:36 schreef borisz het volgende:
[..]
[sportmodus]
Daar zitten tijdens de grote toernooien ook tienduizenden mensen binnen en buiten voetballen te kijken
[/sportmodus].
Ik zou zeker naar Camp Nou en Bernabeu gaan als ik daar was, wedstrijd of nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij zou, als je naar Barcelona gaat, ook naar het stadion gaan? En in Madrid?
Ik vind stadions alleen leuk als er wedstrijden zijn
Ik geef mijn studie dan even de voorkeur. qua tentamens enzo die dan vallenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
Niet naar ZA volgend jaar?Het nieuwe stadion in Kaapstad wordt echt mooi!
Ik wil ook wel, maar niet in het voetbalseizoen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Johannesburg is 's avonds 5 gradenBloemfontein nog kouder. Durban is wel warmer, maar supervochtig
en Kaapstad is niet superkoud, maar wel guur. Spelen ze ook in Polokwane? Daar is het wel lekker
Mouw is trouwens met een o
Zie editquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ja uhhhh![]()
Polokwane (denk ik) dus wel. En Nelspruit, ook? En wat is dat derde stipje bij JHB/Tshwane? Sun City?
Bloes, waarin marineren wij de kip vandaag?
' Vanavond aangeklede carpaccio: veldsla, carpaccio, pijnboompitten, zwarte olijven , kappertjes, vers geraspte parmezaan en gedroogde tomaatjes.'quote:
Jah, ik ga vanavond bestellen! Ben jij ook aan het rondneuzen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef DarkElf het volgende:
oh CF de 'bake' van Rachel is maar 6 pond nu, tis sale. (amazon dus)
Wil je mee dan? 27-30 juli? Heb trein geboekt maar hotel nog niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef Isabeau het volgende:
Berlijnkriebels! Ik wil al héél lang een weekendje naar Berlijn, maar ik ken niemand die mee gaat en ik ben niet zo avontuurlijk aangelegd in mijn eentje.
Net wel even naar Engeland, De Krim en Moskou geweest
Oud is het nieuwe Liev!quote:
Ken ik allebei niet! De eerst lijkt me tofquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:18 schreef DarkElf het volgende:
ben wel aan t rondneuzen maar mijn wishlist is veels te groot geworden..
kan niet beslissen.
(oh ja ken je deze boeken: klik en klik De eerste lijkt me leuk, schijnt makkelijk snel Indiaas te zijn en die andere vond ik cheap en bevat veel recepten)
Yakçimash!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:31 schreef MissHobje het volgende:
Zo goedenavond.. wij hebben wederom weer een heerlijke dag gehad..
Vriendje lief wilde weer even nieuws lezen van MJ want dat was door de vertaling slecht te volgen hehe.
anyway geslaagde luierdag enne morgen fullmoon party time en dan vrijdag door naar Phuket lekker slapen op boot en in de bus
Zwaai zwaai
Oh ouwe zeurquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef golfer het volgende:
Berlijntip nr1: vermijden die stad want er wonen erg veel Duitsers.
Ik vind t eigenlijk niet eens grappig...quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef golfer het volgende:
Berlijntip nr1: vermijden die stad want er wonen erg veel Duitsers.
Als Isa meegaat steken we de Reichstag in de fikquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:37 schreef Vork het volgende:
Maargoed, ik ga in oktober pas, laten jullie die stad dan nog wel eventjes heel?
Lein, hoe zijn je nageltjes!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind t eigenlijk niet eens grappig...
Jah! Staat bij mij so far zéker in mijn top-3 van Europese hoofdsteden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ouwe zeur![]()
Berlijn is tof, ik wil er wonen
Berlijn heeft me nooit zo getrokken (hou niet van Duitsquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jah! Staat bij mij so far zéker in mijn top-3 van Europese hoofdsteden.
I knowquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jah! Staat bij mij so far zéker in mijn top-3 van Europese hoofdsteden.
www.standinline.comquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oud is het nieuwe Liev!![]()
Ik vind het wel leuk om met z'n tweeën op stap te gaan. Als we ruzie krijgen slaap ik wel op de grond.
Trein kostte me 85 EUR (indien lage tarief niet beschikbaar dan 105 EUR) en met z'n tweeen is een hotelkamer in 3-sterrenhotel 25 EUR pppn voor 3 overnachtingen. Gratis WiFi.
http://www.booking.com/hotel/de/am-spittelmarkt.html?aid=309855&label=tripad-0907-HB-de-73307&sid=5fe31f9400cf8e6f769315fdb2484cb5&checkin_monthday=27&checkin_year_month=2009-7&checkout_monthday=30&checkout_year_month=2009-7&lang=en&selected_currency=hotel_currency
Wat heeft hij tegen me, dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Das goed alleen de mr is niet zo voor geloof ik, das wel lastig
Oh niets tegen jou hoor...quote:
Oe, kan je hem dan niet beter bellen??quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Berlijn heeft me nooit zo getrokken (hou niet van Duits![]()
) maar ben nu toch extreem benieuwd geworden!!
Heb net iemand ontslagen op mijn werk via een mailtje. (we zijn freelancers) Voel me nu best kut, ook al was hij gewoon echt niet goed genoeg om z'n werk properly te doen.Ik word echt een waardeloze manager later.
![]()
Het heeft prachtige stukken, vast wel, ben er ook wel geweest hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:07 schreef DarkElf het volgende:
Duitsland is zo divers, hoe kan je nou van een heel land niet houden
niet dat t moet hoor btw
Alvast indekkenquote:This is a live webstream that may contain offensive content. The actions/opinions featured are the participants', and are not endorsed by Artichoke or Sky Arts.
Heb die jongen nooit gesproken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, kan je hem dan niet beter bellen??
*snooze*quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef DarkElf het volgende:
ehm, gewoon en wekkertje zetten en elke maand op dezelfde dag/zelfde tijdstip bellen? Wordt gewoonte en ouders merken dat toch niet
Ik zou niet eens willen dat mijn zoon 'moest' bellen. Het moet allemaal wel spontaan blijven en als ie er zin in heeft. Bovendien, als ik hem te lang niet heb gesproken naar mijn zin bel ik hem!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef DarkElf het volgende:
je bent gewoon een luie zoon.
als ff bellen al te veel moeite is....
Heerlijke programma's vind ik datquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef DarkElf het volgende:
men wat een domme progrmamma's met vooral domme mensen erin heb je toch, zap langs 'geen cent te makken' ofzo? een of ander schaap van 20 die 7k schuld heeft, voor 500 euro per maand belt. rookt, een death trap van een auto heeft en te dom is om uit haar ogen te kijken
Gaat die peter v.d. vorst ook nog aardig mee knikken 'ja tis niet makkelijk he'?
is dat die met belspelnegert? Zag ik laatst op fok een topic over..quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijke programma's vind ik dat![]()
Is het ong. hetzelfde als dubbeltje op zijn kant?
Ook zo heerlijk tenenkrommend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |