Push, natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hier wil het echt niet :S staat ie bij jou op push of op fetch op je iphone?
Prowl is wel heel gaaf idd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:08 schreef Junkie het volgende:
En ik lees net dit:
Set Up "Push" Gmail on Your iPhone
Niet echt wat jij wilt, maar je kan dan dus Growl notificaties op je iPhone ontvangen.
Best tof gedaan!![]()
Als je een Mac-servertje hebt is dit echt handig.
Ik gebruik ook nog dagelijks mijn Windows bak hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik ben bang dat we d'r een fanboy bij hebben (wel eentje die van 2 walletjes vreet)
Het leuke is dat de meeste Apple gebruikers fanboys ook ervaring hebben met de andere OS-en.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vandaag m'n alu wireless toetsenbordje binnen gekregen hoorde ik net
Wordt vast een leuk setupje met m'n MacBook, Mighty mouse en 24" schermpje.
Ik ben bang dat we d'r een fanboy bij hebben (wel eentje die van 2 walletjes vreet)
Ik start ook nog met enige regelmaat een (virtuele) Windows. Maar inmiddels een iBook, iPod, iMac en binnenkort allicht een iPhone.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik gebruik ook nog dagelijks mijn Windows bak hoor
Ik had verwacht dat ik vooral muziek maken nog wel op m'n Windows machine zou doen, maar ik ben toch wel erg gecharmeerd van Logic. De laatste twee weken heb ik hem alleen nog maar aangeslingerd voor 1 potje Battlefield en wat torrentjes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik start ook nog met enige regelmaat een (virtuele) Windows. Maar inmiddels een iBook, iPod, iMac en binnenkort allicht een iPhone.
Torrents doe ik gewoon met uTorrent in OS X, werkt prima. Ik moet alleen nog even op zoek naar een goed programma om ook van Usenet te kunnen downloaden in OS X, dat is vaak wel de reden dat ik Windows opstart.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ik vooral muziek maken nog wel op m'n Windows machine zou doen, maar ik ben toch wel erg gecharmeerd van Logic. De laatste twee weken heb ik hem alleen nog maar aangeslingerd voor 1 potje Battlefield en wat torrentjes.
uTorrent heb ik idd er ook al wel op staan, maar 1TB op m'n PC geeft net even wat meer speelruimte dan die 160GB die nu in m'n MacBook zit. Plus die PC blijft dan 's nachts ook gewoon aan. De MacBook niet, ik vind die lader toch nog net even wat te heet worden...quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Torrents doe ik gewoon met uTorrent in OS X, werkt prima. Ik moet alleen nog even op zoek naar een goed programma om ook van Usenet te kunnen downloaden in OS X, dat is vaak wel de reden dat ik Windows opstart.
En inderdaad zo nu en dan een spelletje. Dan niet virtueel overigens, dat werkt voor geen meter.
Ah, met een Macbook en een pc is het inderdaad wel handig om het zo te doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:52 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
uTorrent heb ik idd er ook al wel op staan, maar 1TB op m'n PC geeft net even wat meer speelruimte dan die 160GB die nu in m'n MacBook zit. Plus die PC blijft dan 's nachts ook gewoon aan. De MacBook niet, ik vind die lader toch nog net even wat te heet worden...
Unison? Werkt hier erg prima voor usenet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Torrents doe ik gewoon met uTorrent in OS X, werkt prima. Ik moet alleen nog even op zoek naar een goed programma om ook van Usenet te kunnen downloaden in OS X, dat is vaak wel de reden dat ik Windows opstart.
En inderdaad zo nu en dan een spelletje. Dan niet virtueel overigens, dat werkt voor geen meter.
Daar heb ik wel eens naar gekeken, maar beviel me niet zo goed. Het doet op zich wel wat het moet doen, maar ik zoek nog maar eens een freeware programma dat voldoet. Ik doe niet veel meer dan een nzb van internet plukken en die in Grabit laden, dat moet in OS X ook wel met freeware kunnen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Unison? Werkt hier erg prima voor usenet.
Apple TV kopen? ik heb er nog één die ik niet gebruik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:03 schreef Amoebe het volgende:
Ik ben al een poosje op zoek naar een combinatie van een HD-recorder (met coax aansluiting!) en een Apple TV-achtig mediacentre. TV-programma's opnemen dus én de bestanden op m'n Mac ontsluiten op m'n TV.
Any successstories?
Tja, of ik moet me rg vergissen, maar volgens mij is een Apple TV helemaal niet als HD-recorder te gebruiken, precies het matige aan het hele apparaat (maw. ik snap wel dat je er af wilt....).quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Apple TV kopen? ik heb er nog één die ik niet gebruik.
Kost dat? Is het de 40 of 160?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Apple TV kopen? ik heb er nog één die ik niet gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |