quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef J.Herrer het volgende:
Hallo
Weet iemand toevallig een site waar ze je (binnen 24 uur) een lening kunnen verstrekken? Zonder bkr gedoe enzo
Minileningen via sms enzo ken ik wel maar daar heb ik geen trek in.
Maar is er wel zoiets als een minilening, maar dan met lagere rente´s en meer aflostijd?
mvg,
J.Herrer
Nee, is er niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef J.Herrer het volgende:
Maar is er wel zoiets als een minilening, maar dan met lagere rente´s en meer aflostijd?
Jezelf prostitueren is de enige oplossing...quote:
en ook met uitzondering van een studielening?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef Hardrebel het volgende:
Mensen die geld lenen (met uitzondering van hypotheek).
Zoals al zo vaak gezegd: Een incassobureau kan je helemaal niks maken. Ze kunnen een deurwaarder laten sturen, maar voordat ze überhaupt wat meenemen is d'r een uitspraak van een rechter nodig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef J.Herrer het volgende:
Om hoeveel het gaat is niet echt relevant, maar het gaat om een schuld bij een inkasso bureau en als ze het bedrag niet binnen 48 uur hebben sturen ze een deurwaarder deze kant op
Ja...en daarvoor gaan lenen is idd een grandioze stap vooruit in jouw situatie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef J.Herrer het volgende:
Om hoeveel het gaat is niet echt relevant, maar het gaat om een schuld bij een inkasso bureau en als ze het bedrag niet binnen 48 uur hebben sturen ze een deurwaarder deze kant op
Jij bent precies de reden waarom incassobureaus altijd van die dreigende taal gebruiken (ik gok dat ze ook erg veel dingen hebben onderstreept, zoals dat je voor de rechter gesleept gaat worden, de proceskosten die erg hoog kunnen oplopen allemaal voor jouw rekening zijn en de deurwaarder je huis leeg komt halen?)quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef J.Herrer het volgende:
Laat ze lekker een deurwaarder sturen. Vraag die deurwaarder even naar de executoriale titel en als hij die niet kan overleggen, dan gooi je gewoon de deur weer dicht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef J.Herrer het volgende:
Ja, dit is een goed moment om lekker te gaan afwachten...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Laat ze lekker een deurwaarder sturen. Vraag die deurwaarder even naar de executoriale titel en als hij die niet kan overleggen, dan gooi je gewoon de deur weer dicht.
Hier reclame voor een spaarrekening.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef Xebber het volgende:
Die ad hieronder.
Tot 750 euro lenen
Binnen 10 minuten!
Hier ook, dat is ironisch te noemen. Als TS had gespaard had hij namelijk niet hoeven lenen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier reclame voor een spaarrekening.
Het een sluit het ander niet uit, maar het is zeker geen moment om te vrezen voor een deurwaarder. Ik weet verder ook niet wat TS voor schulden heeft, wat hij al voor contact heeft gehad met de schuldeiser en incassobureau en was verder ook niet van plan me daarmee te bemoeien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja, dit is een goed moment om lekker te gaan afwachten...
Gezien zijn vraag vrees ik het ergste. Als in dat hij dit bovenstaande vooral niet heeft gedaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit, maar het is zeker geen moment om te vrezen voor een deurwaarder. Ik weet verder ook niet wat TS voor schulden heeft,wat hij al voor contact heeft gehad met de schuldeiser en incassobureau en was verder ook niet van plan me daarmee te bemoeien.
Tsja, dat is zijn eigen stomme schuld natuurlijk. Maar als een TS minimale informatie geeft, heb ik ook weinig behoefte om er diep op in te gaan en maar allerlei dingen aan te nemen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gezien zijn vraag vrees ik het ergste. Als in dat hij dit bovenstaande vooral niet heeft gedaan.
Dus toch!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:21 schreef J.Herrer het volgende:
Het is trouwens al opgelost dus kan wel een slotje op
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef Xebber het volgende:
Die ad hieronder.
Tot 750 euro lenen
Binnen 10 minuten!
quote:
Als jij mijn profiel serieus wilt nemen is dat niet mijn probleemquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:46 schreef the_undertaker het volgende:
Lees TS zijn profiel, en vraag je af of je TS wel serieus moet nemen
Wat is de nood als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:15 schreef angie34 het volgende:
het is echt geen grapje het is echt nood anders deed ik dit niet
wie weet een oplossing??????????????????????????????????????
en dat is voor?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:43 schreef angie34 het volgende:
moet voor 16.30 760 euro betalen
ik kan geen uitsel krijgen tot volgende week
leen het bij vrienden/familie?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef angie34 het volgende:
i maand huur achterstand en deze maand huur
anders bel je even met je schuldeisers en vraag je om een betaalregeling.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef angie34 het volgende:
mijn familie heeft het zelf ook niet deze maand moest ik ook de afrekening van de energie betalen maar weet iemand waar je op korten terijn kan lenen
Ik dacht dat het dringend was? lol Misschien kan je eens vertellen om hoeveel geld het gaat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef angie34 het volgende:
nee dank je daar doe ik niet aan
Inderdaad. Bel op en vraag of je het mag uitstellen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
anders bel je even met je schuldeisers en vraag je om een betaalregeling.
veel beter dan geld lenen bij woekeraars om het ene gat met het andere te vullen.
Dat is altijd de beste oplossingquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
anders bel je even met je schuldeisers en vraag je om een betaalregeling.
veel beter dan geld lenen bij woekeraars om het ene gat met het andere te vullen.
Leg je probleem dan eens uit. Dan begrijpen we je situatie en krijg je ook geen domme antwoorden. Je bent toch anoniem op fok.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:01 schreef angie34 het volgende:
moet je luisteren ik ben serieus en jij niet
er zijn mensen met echt problemen
Jij kan snel bellen zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:05 schreef angie34 het volgende:
heb mijn situatie uitgelegd ik moet nu even een manier zien te vinden om aan 760 euro te komen
Big Frankquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef the_undertaker het volgende:
Ik kan het je wel lenen, maar dan wil ik het volgende week vrijdag terug met 10% rente.
Dus binnen een week weer terug met de rente, want anders http://www.bigfrank.nl/
Ik voel een nieuwe loverboy / pimp opkomen hier.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef the_undertaker het volgende:
Ik kan het je wel lenen, maar dan wil ik het volgende week vrijdag terug met 10% rente.
Dus binnen een week weer terug met de rente, want anders http://www.bigfrank.nl/
heb je ze nou al gesproken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:13 schreef angie34 het volgende:
ik weet niet wat gebruikelijk is aan rente maar met 2 weken is het terug betaald
en hoe werkt zoiets dan?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:10 schreef UncleSam het volgende:
Hoeveel rente wil je er over betalen en wanneer kan je het dan wel aflossen?
welke procedure?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:18 schreef angie34 het volgende:
ja maar kan niks regelen dan wordt de procedure in werking gezet ik ga wat anders proberen
toch bedankt
en geen loverboy praktijken hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nooit
Ik ook alquote:
Ja, maar het geld wat je nu gaat lenen moet je volgende maand dan weer terugbetalen, dus heb je alsnog dubbele lasten, je schuift het alleen een maand vooruit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef angie34 het volgende:
verder ie er altijd betaald hoor het gaat om 1 maand en aankomende maand omdat ik een afrekening heb gehad van de energie ik heb het een maand moeilijk gehad
moet ook mondjes voeden hoor
Hee Mirjam, jouw functie is toch MOD? Doe dan wat aan dit topic, want er wordt niet bepaald geholpen. Mevrouw snapt het ook niet helemaal en maakt het alleen maar lastiger. Of is dit... grappig?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
Angie;
goeie tip voor je:
Deze mannen lenen wél snel, geen rare terugbetalingsregelingen, zelfs geen rente of iets
Nou, niet zoveel, zolang het maar niet voor geld is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij ook? Schaam je! Wat moet Loena daar wel niet van denken?
hmm?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:33 schreef lighted het volgende:
[..]
Hee Mirjam, jouw functie is toch MOD? Doe dan wat aan dit topic, want er wordt niet bepaald geholpen. Mevrouw snapt het ook niet helemaal en maakt het alleen maar lastiger. Of is dit... grappig?
Als ze groen was mocht het welquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm?
zie je me ergens lachen?
en buiten dat, ik ben géén mod in WGR
Die hebben we al een hele tijd niet meer. Maar verder was er ook niet direct noodzaak tot gastmodden, eerlijk gezegd.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm?
zie je me ergens lachen? Nee. Maar zoals je misschien met begrijpend lezen kunt opmaken, was het een vraag en geen conclusie.
en buiten dat, ik ben géén mod in WGR Dus? Betekent dat dat je ook je ogen moet dicht houden voor alle andere fora?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |