quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef J.Herrer het volgende:
Hallo
Weet iemand toevallig een site waar ze je (binnen 24 uur) een lening kunnen verstrekken? Zonder bkr gedoe enzo
Minileningen via sms enzo ken ik wel maar daar heb ik geen trek in.
Maar is er wel zoiets als een minilening, maar dan met lagere rente´s en meer aflostijd?
mvg,
J.Herrer
Nee, is er niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef J.Herrer het volgende:
Maar is er wel zoiets als een minilening, maar dan met lagere rente´s en meer aflostijd?
Jezelf prostitueren is de enige oplossing...quote:
en ook met uitzondering van een studielening?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef Hardrebel het volgende:
Mensen die geld lenen (met uitzondering van hypotheek).
Zoals al zo vaak gezegd: Een incassobureau kan je helemaal niks maken. Ze kunnen een deurwaarder laten sturen, maar voordat ze überhaupt wat meenemen is d'r een uitspraak van een rechter nodig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef J.Herrer het volgende:
Om hoeveel het gaat is niet echt relevant, maar het gaat om een schuld bij een inkasso bureau en als ze het bedrag niet binnen 48 uur hebben sturen ze een deurwaarder deze kant op
Ja...en daarvoor gaan lenen is idd een grandioze stap vooruit in jouw situatie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef J.Herrer het volgende:
Om hoeveel het gaat is niet echt relevant, maar het gaat om een schuld bij een inkasso bureau en als ze het bedrag niet binnen 48 uur hebben sturen ze een deurwaarder deze kant op
Jij bent precies de reden waarom incassobureaus altijd van die dreigende taal gebruiken (ik gok dat ze ook erg veel dingen hebben onderstreept, zoals dat je voor de rechter gesleept gaat worden, de proceskosten die erg hoog kunnen oplopen allemaal voor jouw rekening zijn en de deurwaarder je huis leeg komt halen?)quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef J.Herrer het volgende:
Laat ze lekker een deurwaarder sturen. Vraag die deurwaarder even naar de executoriale titel en als hij die niet kan overleggen, dan gooi je gewoon de deur weer dicht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef J.Herrer het volgende:
Ja, dit is een goed moment om lekker te gaan afwachten...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Laat ze lekker een deurwaarder sturen. Vraag die deurwaarder even naar de executoriale titel en als hij die niet kan overleggen, dan gooi je gewoon de deur weer dicht.
Hier reclame voor een spaarrekening.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef Xebber het volgende:
Die ad hieronder.
Tot 750 euro lenen
Binnen 10 minuten!
Hier ook, dat is ironisch te noemen. Als TS had gespaard had hij namelijk niet hoeven lenen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier reclame voor een spaarrekening.
Het een sluit het ander niet uit, maar het is zeker geen moment om te vrezen voor een deurwaarder. Ik weet verder ook niet wat TS voor schulden heeft, wat hij al voor contact heeft gehad met de schuldeiser en incassobureau en was verder ook niet van plan me daarmee te bemoeien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja, dit is een goed moment om lekker te gaan afwachten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |