lukt t met zn tweeën wel denk je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef Ireth het volgende:
Mijn zonnescherm hangt half voor mijn ramen te zwiepen, hijs losgekomen, heb inmiddels brandweer gebeld (die komen wel als het op de eerste etage was geweest) en meerdere klusbedrijven (allemaal lunchpauze!) en zit nu te wachten tot er 3 terugbellen! Wat kan ik nu nog bellen wat met spoed kan komen helpen? (omg. Utrecht). Ik krijg hem zelf niet in elkaar geklapt of er af!
\quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
lukt t met zn tweeën wel denk je?
moet ik even je kant uitkomen?
Benedenquote:
Hij hangt uitgeklapt 3 meter mijn tuin in (5 meter breed!) met de ene kant los, hoe moet ik dat voor elkaar krijgen met mijn 163 bij 51 kilo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
OmgGewoon op de begane grond dus?
Dat doe je toch gewoon zelf? Desnoods bind je er tijdelijk een touw omheen als je niet verder durft te gaan
Toch wel via 112 hé!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef Ireth het volgende:
heb inmiddels brandweer gebeld
Dat touw is misschien 1 meter en 100 gram, maar die houdt dat ding toch gewoon ff op zen plek? Stel je niet zo aan joh... Dat je een vrouw bent betekend niet dat je niks zelf kan toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij hangt uitgeklapt 3 meter mijn tuin in (5 meter breed!) met de ene kant los, hoe moet ik dat voor elkaar krijgen met mijn 163 bij 51 kilo?
De buurman?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef Ireth het volgende:
Wat kan ik nu nog bellen wat met spoed kan komen helpen?
Dan loop je er naartoe, tilt je rok op en of ze gaan mee, of rennen gillend naar binnen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:18 schreef Ireth het volgende:
Niet via 112 stelletje sensatiebakken, gewoon de kazerne, algemeennummer, hier om de hoek zitten ze!
ik schat het eerstequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:32 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dan loop je er naartoe, tilt je rok op en of ze gaan mee, of rennen gillend naar binnen.
Dan loop je toch ff langs met een doos gebak en vraag je om hulp...?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:18 schreef Ireth het volgende:
Niet via 112 stelletje sensatiebakken, gewoon de kazerne, algemeennummer, hier om de hoek zitten ze!
pssstquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:47 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dan loop je toch ff langs met een doos gebak en vraag je om hulp...?
Mjah, daar had ik nou dus ff niet aan gedachtquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:47 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dan loop je toch ff langs met een doos gebak en vraag je om hulp...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |