Ik heb juist niet zoveel met Mw. Aniston. Doutzen, Ilse en eLize daarentegen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je de foto,s van Jennifer Aniston bedoeld daar bleef ik ook hangen de rest vind ik niet zo bijzonder
Matig. Verder wel leuk?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoopte er ook op, maar ik heb em in Portugal niet 1x gehoord.
Qua muziek heb ik 12 dagen lang mn verstand op 0 gezet en meegegaan in de sfeer. En de sfeer was erg goed.quote:
Dat wordt pas logisch als je iets verder kijkt:quote:Rogier Molhoek: Welke Rogier? Molhoek, Molhoek!
Ik moest er weer om lachen.quote:Rogier Veenstra: Welke Rogier? Veenstra, Veenstra!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Kom net een oude Sportweek tegen (februari 2008), bij de spelersbeoordelingen van NAC - Twente staat het volgende te lezen:
[..]
Dat wordt pas logisch als je iets verder kijkt:
[..]
Ik moest er weer om lachen.
Ik had een deja vu...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:41 schreef Sersjee het volgende:Johan
Hopelijk dinsdag naar de studio![]()
En ja, dat was een zwaar bewuste edit.![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:33 schreef Sersjee het volgende:
Eindelijk foto's waar Lady Gaga er qua gezicht redelijk uit ziet...
Redelijk ja. Een kartonnen doos zou beter gewerkt hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:33 schreef Sersjee het volgende:
Eindelijk foto's waar Lady Gaga er qua gezicht redelijk uit ziet...
Bij mij valt het kwartje nog niet. Ik gok dat het later wel zal gaan gebeuren.quote:
Zwaar tof.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:21 schreef borisz het volgende:
Eerste aflevering van Torchwood-Children of Earth gezien. Smaakt naar meer
Direct begonnen seizoen 1 en 2 binnen te halenquote:
Het is natuurlijk een Doctor Who spin-off (vandaar de naam ook), maar dan voor een iets ouder publiek. Stukken interessanter dan the Sarah Jane Adventures in ieder geval.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Direct begonnen seizoen 1 en 2 binnen te halen. Had nog nooit van Torchwood gehoord
.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef Feivel1 het volgende:Heb ff een paar dagen niks van me laten horen..
Precies. Hartstikke leuk liedje!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:57 schreef Sersjee het volgende:
Hmmm, ik zie dat het haast een week geleden is dat onze vriendinnen van de Cocktail Slippers gedraaid zijn. Het is een skande...
Goh, hoe weet je dat toch! Het is een wonder!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:40 schreef TheZapster het volgende:
Ik gok MGMT - Kids
Rondje Nederland. Fijn een stukje rijden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 05:52 schreef on_air het volgende:
Een dagje autoradio luisteren...
Stukje rijden: A'dam, U'trecht, L'warden, R'dam, A'dam.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:24 schreef themauster het volgende:
Morguhde werkdag is weer begonnen gelukkig wel de laatste dus dat betekent bijna weekend
Nog maar 2 dagen stage en dan... ga ik freelance verder.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:51 schreef erfc4ever het volgende:
mogguhnog maar 1,5 dag naar school en dan heb ik lekker VAKANTIE
![]()
![]()
tot wanneer ga je freelance verder?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog maar 2 dagen stage en dan... ga ik freelance verder.
die tijd is dan snel gegaan, lijkt pas kort geleden dat je bij 3fm ging stage lopenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog maar 2 dagen stage en dan... ga ik freelance verder.
die fotoquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:36 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een ranzige vent is die advocaat
Sowieso is advocaat een kutberoep als je dat soort mongolen moet verdedigen natuurlijk, maar deze vent klinkt echt VIES! Hij praat ook alsof'ie een enorme onderkin/wangzakken heeft
Zoiets zeg maar:
[ afbeelding ]
Goed hoor, knap! Zou ik ook eens moeten doen. Gezond voor lichaam en geestquote:Op donderdag 9 juli 2009 07:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker rondje gerend. Volgende keer ook weer hardloopschoenen meenemen dus
Ik ben daar ook veel te lui voor. Ik haat ook sport eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaad, het is dat ik er 's ochtends nooit zin in heb, maar volgens mij is het echt wel relaxed voor je hele dag als je 's ochtends een half uur gaat hardlopen buiten
Yup. Liep vóór het België-avontuur 3 keer per week (meestal na werk of en/of zondagochtend), maar nu was dat tot één keer op zondagochtend gereduceerd. Tel daar ongezond eten in het restaurant bij op (ja, ook in die salades zit vetquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Goed hoor, knap! Zou ik ook eens moeten doen. Gezond voor lichaam en geest.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben daar ook veel te lui voor. Ik haat ook sport eigenlijk.
Klopt hoor. En ik heb natuurlijk ook wel eens hard gelopen en best veel gemountainbiked. Dat voelde daarna toch altijd wel supergoed. Gaf veel energiequote:Op donderdag 9 juli 2009 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Liep vóór het België-avontuur 3 keer per week (meestal na werk of en/of zondagochtend), maar nu was dat tot één keer op zondagochtend gereduceerd. Tel daar ongezond eten in het restaurant bij op (ja, ook in die salades zit vet) en de 5 kilo die ik inmiddels ben aangekomen zijn verklaard
. Als 't zo'n weer is als vanmorgen/nu, is zo'n rondje rennen heerlijk
.
Ik heb 't volgens mij net gemistquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:36 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een ranzige vent is die advocaat
Sowieso is advocaat een kutberoep als je dat soort mongolen moet verdedigen natuurlijk, maar deze vent klinkt echt VIES! Hij praat ook alsof'ie een enorme onderkin/wangzakken heeft
Zoiets zeg maar:
[ afbeelding ]
In ieder geval tot eind augustus, maar het zou best kunnen dat er later nog andere opdrachten komen. Is even afwachten dus.quote:
Vond ik ook, en toch ben ik al begonnen op 2 februari. Time flies when you're having fun!quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die tijd is dan snel gegaan, lijkt pas kort geleden dat je bij 3fm ging stage lopen
Ik ren alleen als ik de trein wil halen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik heb een fucking hekel aan rennen!
Ik doe wel aan fitness enzo, maar conditietraining vind ik echt dramatisch, zeker in de vorm van rennen...
Normaal lopen hou ik wel van, fietsen en rennen is niks voor mij
Ik heb de grootste hekel aan voetbal. Komt omdat mijn vader altijd zo vreselijk fanatiek was op zondagavond bij Studio Sport. Vre-se-lijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik ook niet zo'n sportpersoon. Zelfs kijken naar sport vind ik oersaai.
Prima reden om te stoppenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klopt hoor. En ik heb natuurlijk ook wel eens hard gelopen en best veel gemountainbiked. Dat voelde daarna toch altijd wel supergoed. Gaf veel energie.
Moet eerst stoppen met roken. Want dat matched niet met sport natuurlijk.
Als je gaat fitnessen, kan je er ook voor kiezen om op de loopband een stevige pas erin te houden, om het lastiger te maken kan je zelfs kiezen om de stijgingspercentage te verhogenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik heb een fucking hekel aan rennen!
Ik doe wel aan fitness enzo, maar conditietraining vind ik echt dramatisch, zeker in de vorm van rennen...
Normaal lopen hou ik wel van, fietsen en rennen is niks voor mij
Klopt, maar ik train liever m'n benen op een andere manier, met gewichten enzo, rennen kost me teveel energiequote:Op donderdag 9 juli 2009 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je gaat fitnessen, kan je er ook voor kiezen om op de loopband een stevige pas erin te houden, om het lastiger te maken kan je zelfs kiezen om de stijgingspercentage te verhogen
Touwklimmenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Gym...Tja ik vond conditietraining, basketbal en voetbal dramatisch, maar andere sporten als softbal vond ik wel altijd leukTouwklimmen was helemaal mijn ding
(tot grote ergenis van mensen die WEL gespierd waren, ik deed't puur op techniek
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |