quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:49 schreef SilentChaos het volgende:
Laten we meteen goed beginnen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef SilentChaos het volgende:
Als billenman vind ik dit een geniale foto:
Heeeerrrlijke kont inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me tooquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind Jennifer mooier als ze nog wat jonger is!
[ afbeelding ]
Ik ook? *puppydogeyes*quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Mjum, Ibiza-koffie!(in een lavazza-kopje
)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeerrrlijke kont inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso heeft ze een erg fijn lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Of Slashdotslash op KX...quote:
Deze is iig niet echt mooiquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
Over That 70's show weer...Ik vond Donna (Laura Prepon) ook altijd wel leuk, ondanks dat ze echt huge is in lengte!
En dan met rood haar (zo vond ik haar eigenllijk leuker, rood haar is sexy
[ afbeelding ]
Altijd vaag dat roodharige vrouwen OF heel mooi zijn OF heel lelijk
Ik vind haar wel wat hebbenquote:
Ik denk het, en Giel doet bijna nooit meer aan z'n wansmaakwoensdag, maar dit kwam erg dicht in de buurtquote:
Pas na 3 keer kijken zie ik dat het Courtney Love is.Ik dacht eerst dat het dat wijf van Krezip wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
Ook ff toepasselijk een lelijke crackhoer in dit topic
Gezien het nummer:
.
[ afbeelding ]
Tip van Flipome Sersjee: Radio TdF of KX! Jurgen van den Berg all over the place...quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pas na 3 keer kijken zie ik dat het Courtney Love is.Ik dacht eerst dat het dat wijf van Krezip was
Wel knap dat hij 2 programma's tegelijk kan presenterenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tip van Flipome Sersjee: Radio TdF of KX! Jurgen van den Berg all over the place...
Donequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tip van Flipome Sersjee: Radio TdF of KX! Jurgen van den Berg all over the place...
Moet kunnen, beetje slim je muziek uitkiezen en veel overschakelen naar de verslaggeversquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel knap dat hij 2 programma's tegelijk kan presenteren
Kijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet zo heel veel eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kijk.
Aan die droomvrouw kan niemand, maar dan ook NIEMAND tippen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Staat je leuk, SCquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt wel
![]()
[ afbeelding ]
Wat een baggerplaat trouwens
Heb je je zwaard nog veel gebruikt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef SilentChaos het volgende:thanks
Ja dat was me een weekend wel
Kunstmatig rood haar ook?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
En dan met rood haar (zo vond ik haar eigenllijk leuker, rood haar is sexy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Zeg SC, maak je niet zo druk. Wees blij dat ze niet steeds dat gore tyfus Krezip in de ether gooien!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
GOD-VER-DOM-MIJ
Alweer Coldplay met datzelfde zeiknummer![]()
![]()
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeg SC, maak je niet zo druk. Wees blij dat ze niet steeds dat gore tyfus Krezip in de ether gooien!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
GOD-VER-DOM-MIJ
Alweer Coldplay met datzelfde zeiknummer![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
...
ZoAndere zender zoeken denk ik
...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
ff dit topic weer leven inblazen met een foto van een leuke chick![]()
[ afbeelding ]
Hiernaast hebben ze altijd 538 opstaan, maar daar hoor ik precies dezelfde crap en net zovaak Coldplay, Kooks etc...quote:
Lief hequote:
Wat zei je? Ik werd tijdens het teruglezen afgeleid door de foto's...quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:30 schreef themauster het volgende:
Middag![]()
Even het topic teruggelezen en mensen weten echt niet waarom er een knop op de radio zit he![]()
En maar blijven klagen
Als je de foto,s van Jennifer Aniston bedoeld daar bleef ik ook hangen de rest vind ik niet zo bijzonderquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik werd tijdens het teruglezen afgeleid door de foto's...
Ik heb juist niet zoveel met Mw. Aniston. Doutzen, Ilse en eLize daarentegen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je de foto,s van Jennifer Aniston bedoeld daar bleef ik ook hangen de rest vind ik niet zo bijzonder
Matig. Verder wel leuk?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoopte er ook op, maar ik heb em in Portugal niet 1x gehoord.
Qua muziek heb ik 12 dagen lang mn verstand op 0 gezet en meegegaan in de sfeer. En de sfeer was erg goed.quote:
Dat wordt pas logisch als je iets verder kijkt:quote:Rogier Molhoek: Welke Rogier? Molhoek, Molhoek!
Ik moest er weer om lachen.quote:Rogier Veenstra: Welke Rogier? Veenstra, Veenstra!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Kom net een oude Sportweek tegen (februari 2008), bij de spelersbeoordelingen van NAC - Twente staat het volgende te lezen:
[..]
Dat wordt pas logisch als je iets verder kijkt:
[..]
Ik moest er weer om lachen.
Ik had een deja vu...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:41 schreef Sersjee het volgende:Johan
Hopelijk dinsdag naar de studio![]()
En ja, dat was een zwaar bewuste edit.![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:33 schreef Sersjee het volgende:
Eindelijk foto's waar Lady Gaga er qua gezicht redelijk uit ziet...
Redelijk ja. Een kartonnen doos zou beter gewerkt hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:33 schreef Sersjee het volgende:
Eindelijk foto's waar Lady Gaga er qua gezicht redelijk uit ziet...
Bij mij valt het kwartje nog niet. Ik gok dat het later wel zal gaan gebeuren.quote:
Zwaar tof.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:21 schreef borisz het volgende:
Eerste aflevering van Torchwood-Children of Earth gezien. Smaakt naar meer
Direct begonnen seizoen 1 en 2 binnen te halenquote:
Het is natuurlijk een Doctor Who spin-off (vandaar de naam ook), maar dan voor een iets ouder publiek. Stukken interessanter dan the Sarah Jane Adventures in ieder geval.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Direct begonnen seizoen 1 en 2 binnen te halen. Had nog nooit van Torchwood gehoord
.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef Feivel1 het volgende:Heb ff een paar dagen niks van me laten horen..
Precies. Hartstikke leuk liedje!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:57 schreef Sersjee het volgende:
Hmmm, ik zie dat het haast een week geleden is dat onze vriendinnen van de Cocktail Slippers gedraaid zijn. Het is een skande...
Goh, hoe weet je dat toch! Het is een wonder!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:40 schreef TheZapster het volgende:
Ik gok MGMT - Kids
Rondje Nederland. Fijn een stukje rijden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 05:52 schreef on_air het volgende:
Een dagje autoradio luisteren...
Stukje rijden: A'dam, U'trecht, L'warden, R'dam, A'dam.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:24 schreef themauster het volgende:
Morguhde werkdag is weer begonnen gelukkig wel de laatste dus dat betekent bijna weekend
Nog maar 2 dagen stage en dan... ga ik freelance verder.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:51 schreef erfc4ever het volgende:
mogguhnog maar 1,5 dag naar school en dan heb ik lekker VAKANTIE
![]()
![]()
tot wanneer ga je freelance verder?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog maar 2 dagen stage en dan... ga ik freelance verder.
die tijd is dan snel gegaan, lijkt pas kort geleden dat je bij 3fm ging stage lopenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog maar 2 dagen stage en dan... ga ik freelance verder.
die fotoquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:36 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een ranzige vent is die advocaat
Sowieso is advocaat een kutberoep als je dat soort mongolen moet verdedigen natuurlijk, maar deze vent klinkt echt VIES! Hij praat ook alsof'ie een enorme onderkin/wangzakken heeft
Zoiets zeg maar:
[ afbeelding ]
Goed hoor, knap! Zou ik ook eens moeten doen. Gezond voor lichaam en geestquote:Op donderdag 9 juli 2009 07:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker rondje gerend. Volgende keer ook weer hardloopschoenen meenemen dus
Ik ben daar ook veel te lui voor. Ik haat ook sport eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaad, het is dat ik er 's ochtends nooit zin in heb, maar volgens mij is het echt wel relaxed voor je hele dag als je 's ochtends een half uur gaat hardlopen buiten
Yup. Liep vóór het België-avontuur 3 keer per week (meestal na werk of en/of zondagochtend), maar nu was dat tot één keer op zondagochtend gereduceerd. Tel daar ongezond eten in het restaurant bij op (ja, ook in die salades zit vetquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Goed hoor, knap! Zou ik ook eens moeten doen. Gezond voor lichaam en geest.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben daar ook veel te lui voor. Ik haat ook sport eigenlijk.
Klopt hoor. En ik heb natuurlijk ook wel eens hard gelopen en best veel gemountainbiked. Dat voelde daarna toch altijd wel supergoed. Gaf veel energiequote:Op donderdag 9 juli 2009 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Liep vóór het België-avontuur 3 keer per week (meestal na werk of en/of zondagochtend), maar nu was dat tot één keer op zondagochtend gereduceerd. Tel daar ongezond eten in het restaurant bij op (ja, ook in die salades zit vet) en de 5 kilo die ik inmiddels ben aangekomen zijn verklaard
. Als 't zo'n weer is als vanmorgen/nu, is zo'n rondje rennen heerlijk
.
Ik heb 't volgens mij net gemistquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:36 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een ranzige vent is die advocaat
Sowieso is advocaat een kutberoep als je dat soort mongolen moet verdedigen natuurlijk, maar deze vent klinkt echt VIES! Hij praat ook alsof'ie een enorme onderkin/wangzakken heeft
Zoiets zeg maar:
[ afbeelding ]
In ieder geval tot eind augustus, maar het zou best kunnen dat er later nog andere opdrachten komen. Is even afwachten dus.quote:
Vond ik ook, en toch ben ik al begonnen op 2 februari. Time flies when you're having fun!quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die tijd is dan snel gegaan, lijkt pas kort geleden dat je bij 3fm ging stage lopen
Ik ren alleen als ik de trein wil halen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik heb een fucking hekel aan rennen!
Ik doe wel aan fitness enzo, maar conditietraining vind ik echt dramatisch, zeker in de vorm van rennen...
Normaal lopen hou ik wel van, fietsen en rennen is niks voor mij
Ik heb de grootste hekel aan voetbal. Komt omdat mijn vader altijd zo vreselijk fanatiek was op zondagavond bij Studio Sport. Vre-se-lijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik ook niet zo'n sportpersoon. Zelfs kijken naar sport vind ik oersaai.
Prima reden om te stoppenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klopt hoor. En ik heb natuurlijk ook wel eens hard gelopen en best veel gemountainbiked. Dat voelde daarna toch altijd wel supergoed. Gaf veel energie.
Moet eerst stoppen met roken. Want dat matched niet met sport natuurlijk.
Als je gaat fitnessen, kan je er ook voor kiezen om op de loopband een stevige pas erin te houden, om het lastiger te maken kan je zelfs kiezen om de stijgingspercentage te verhogenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik heb een fucking hekel aan rennen!
Ik doe wel aan fitness enzo, maar conditietraining vind ik echt dramatisch, zeker in de vorm van rennen...
Normaal lopen hou ik wel van, fietsen en rennen is niks voor mij
Klopt, maar ik train liever m'n benen op een andere manier, met gewichten enzo, rennen kost me teveel energiequote:Op donderdag 9 juli 2009 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je gaat fitnessen, kan je er ook voor kiezen om op de loopband een stevige pas erin te houden, om het lastiger te maken kan je zelfs kiezen om de stijgingspercentage te verhogen
Touwklimmenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Gym...Tja ik vond conditietraining, basketbal en voetbal dramatisch, maar andere sporten als softbal vond ik wel altijd leukTouwklimmen was helemaal mijn ding
(tot grote ergenis van mensen die WEL gespierd waren, ik deed't puur op techniek
)
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:08 schreef cosmick het volgende:
Heb trouwens wel ooit gehonkbalt. Totdat ik een bal in mijn gezicht kreeg omdat ik niet zat op te letten.
Was de lol er ook wel weer af.
Zelf je tanden eruit geslagen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar...Heb ik gehad met tennis, toen ik m'n eigen tanden uit m'n bek had geslagen met het racket omdat ik iets te fanatiek was als 13 jarig jongetje vond ik het ook niet meer leuk
quote:
Je kunt natuurlijk ook altijd een denksport overwegen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:20 schreef cosmick het volgende:
[..]. Mijn voortanden waren door die honkbal (vrij hard ook) ook afgebroken
.
Maar anyhoe; sport is best okay. Moet me er alleen toe zetten!
Zoals Sudoku met hexadecimale getallenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook altijd een denksport overwegen.
Ik doe altijd wel met veel plezier de puzzel in de Vara-gidsquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook altijd een denksport overwegen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik doe altijd wel met veel plezier de puzzel in de Vara-gids.
Waar je het ook mee doet maakt bij de Sudoku niet uit, laatst nog met kleurtjes gedaanquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoals Sudoku met hexadecimale getallen
[ afbeelding ]
Blijft een heerlijk tijdsverdrijf in de trein sudoko's maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:56 schreef SilentChaos het volgende:![]()
Inderdaad morpheus...in de Donald Duck () hebben ze ook vaak een sudoku (en dan heet't Soducku) met karakters
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Pfffffffff mijn baas is ook niet de slimste op aarde![]()
Het mooiste was een e-mail gister: Wat is mijn kenteken van mijn auto? ik ben te ver weg en wil niet teruglopen![]()
![]()
Blij dat ik hier wegga
Dat is nog een van de weinige vage acties, maar het is wel weer een typische actie voor hemquote:
De leuke smeuige detailsquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is nog een van de weinige vage acties, maar het is wel weer een typische actie voor hem
Toen ik op zakenreis was met hem in Amerika moest ik hem elke ochtend wakkerbellen (terwijl het hotel een wake-up service had)
Dus ik bel'm wakker, is'ie een half uur later nog niet aan het ontbijt, ik weer bellen: JA JE HAD NIET GEBELD
ik: echt wel
hij: oh, ja je moet 2 keer bellenVeeg me op!
Ook vind'ie het leuk om op de grond te liggen als'ie het niet meer ziet zitten....
Oh en op maandagochtend wil hij geen meetings omdat'ie dan nog een kater heeft van vrijdag
Ja erg hequote:
Jennifer rocks!quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Jennifer op haar mooist (rechts)
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
BulletProof , deze mag nog wel even weekje megahit blijven
Dance with somebody of de megahit?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:49 schreef Brennel het volgende:
Ik ben deze behoorlijk zat aan het worden
Dance with somebody ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dance with somebody of de megahit?
Ik vind beide nummers top!
ze mogen van mij best wel is gloria draaienquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dance with somebody of de megahit?
Ik vind beide nummers top!
die was ook goed hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Beter dan die megahit van Flinke Namen.
Ik vind hem zonder diggy dex veel leuker, DeRooverequote:Op donderdag 9 juli 2009 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Flinke namen was best een fijne MH, beetje te laat alleenMaar daar hebben ze nogal een handje van...
Diggy Dex - Slaap lekker
Dat mag wel een MH worden, heb'm gister zelfs voor ¤0.99 gedownloadDat doe ik niet snel (overigens heb ik die van Flinke namen ook voor dat bedrag aangeschaft).
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:46 schreef SilentChaos het volgende:
Hongerrrrrrrrr
Lekker lunchen
[ afbeelding ]
Hoi, alles fresh?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Boeh
Ik luister nu niet maar kwam even hoi zeggen
Hoi
Ja hoor... druk gehad maar moet toch weer eens wat vaker gaan luisteren, met name naar Veenstra en Corton...quote:
laat mij ook wat nemenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:55 schreef borisz het volgende:
Op de markt veel vers fruit gehaald.
Nu bezig met het maken van shakes, smoothies etc. Erg lekker
.
Ook nog haring gehaald
Los lekker, maar de combinatiequote:Op donderdag 9 juli 2009 12:55 schreef borisz het volgende:
Op de markt veel vers fruit gehaald.
Nu bezig met het maken van shakes, smoothies etc. Erg lekker
.
Ook nog haring gehaald
Ik eet/drink ze ook losquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Los lekker, maar de combinatie![]()
quote:Sylvana Simons is vanaf 13 juli weer terug op de radio. Op Radio 6 maakt ze iedere werkdag het programma ‘Sylvana’s Choice’ voor de NPS. Het is niet voor het eerst dat Sylvana radio maakt. Vanaf 1999 presenteerde zij elke zondagmiddag haar eigen talkshow op Radio 538 en van 2001 tot 2003 maakte ze ‘Sylvana’s Soul’ op Noordzee FM.
Sylvana is opgetogen over haar nieuwe programma: “Met dit nieuwe programma ben ik terug bij mijn eerste liefde: de muziek! Ik heb er ongelooflijk veel zin in om de muziek te laten horen waar ik als klein meisje al mijn hart aan verpand heb. Sylvana’s Choice wordt een persoonlijk programma, waarin ik mijn eigen muziekcollectie mag delen met de luisteraar, maar me ook samen met diezelfde luisteraar laat verrassen door al het jazz- en soultalent uit binnen- en buitenland. Ik verheug me er ook enorm op om live artiesten in de studio te ontvangen, verslag te doen van de vele festivals en evenementen en te laten horen dat jazz, soul en urban springlevend is en nergens zo goed tot haar recht komt als bij Radio 6.”
De overstap van Sylvana naar Radio 6 sluit aan bij de nieuwe weg die Radio 6 is ingeslagen. Vorige maand maakte Radio 6 al bekend het muziekprofiel aan te passen. Radio 6 wil dé jazz-zender van Nederland worden. De publieke zender concentreert zich vanaf heden volledig op jazz en jazzgerelateerde genres, zoals, soul, blues, rythm & blues en de wereldmuziek die van die stromingen is afgeleid. Met het aangepaste muziekprofiel wil de zender de herkenbaarheid voor de luisteraar te verbeteren.
Oe damn. Sylvana Simmons. Iets ergers kan ik me bijna niet voorstellenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Er luisterde al niemand naar radio 6, maar die paar luisteraars jaag je nu wel weg.
[..]
Kattenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:39 schreef cosmick het volgende:
Nieuws: mijn vriendin wil nog een kat.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je bent lekker opdreef, te merken , dat je niets meer doet nu je ander werk hebt
Ik zou mijn kat Idefix gaan noemen ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
Kelly, leuke naam
(naam van m'n ex)
Ah! Een vorige kat van mij heette ook Joris. En de andere Bob.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
Mijne heetten heel origineel "Joris" & "Minoes"
Joris is alleen helaas 1,5 jaar geleden, op 16 jarige leeftijd, heengegaan
Paul is een debiel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
BobWel handig als je gezopen hebt
KoL met Michael Jackson vergelijkenPaul paul paul toch
![]()
zal je wel toevoegen aan msnquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een stilte
Help SC z'n laatste daagjes door!
heb jij op je iphone dan nog geen coldplay,clark filter zittenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een contradictie om dan Alan Clark erna te horen
Context is alles.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
vrolijk zingen over blauwe plekken
Nou, wat mij betreft wel. Beest van een plaat...quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit is totaal geen zomerhit C&S
goede plaat Oké,maar om het nu als de zomerhit 2009 te bestempelen gaat te verquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, wat mij betreft wel. Beest van een plaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |