SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kuttopicOp dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Ja, k ga even een winkel inlopen om alleen sokken te halenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Haal ze dan ook gewoon niet bij de schoenenwinkel. Hema verkoopt ook sokken, die zijn vast goedkoper.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:50 schreef afcajos het volgende:
Je weet wat ze zeggen van mannen met grote schoenen he ???Je hoeft niet te reageren hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kuttopic![]()
Nee, maar je gaat blijkbaar wel achter je computer zitten om een topic te openen over 6 euro.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Ja, k ga even een winkel inlopen om alleen sokken te halen
Waarom niet in godsnaam?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet te reageren hoor
Dat is niet eens zo'n verkeerd ideequote:Op woensdag 8 juli 2009 12:54 schreef Myraela het volgende:
Nu moet je geen schoenen aandoen, zodat iedereen kan zien dat je sokken van 6 euro aan hebt
Hm, heb je een puntquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:55 schreef Lakai het volgende:
[..]
Waarom niet in godsnaam?
Als je toch sokken nodig hebt.
Had je die sandalen nog niet eens? Jij bent uit.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n verkeerd idee
Of gewoon van die kekke sandalen kopen waardoor iedereen m'n sokken kan zien.
Neuh, k kijk altijd wel op t bonnetjequote:Op woensdag 8 juli 2009 12:57 schreef Pacmaniac het volgende:
Hugo Boss sokken zijn zomaar 19 euro per paar. Maar serieus TS . Kijk je nooit wat iets kost voor je besluit het al dan niet aan te schaffen?
edit: Ik haal ze meestal hier: http://www.sevensocks.nl/7-sokken-p-60.html ivm verschillende sokken aandoen![]()
Sorry dat ik niet zo'n modeboi benquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had je die sandalen nog niet eens? Jij bent uit.
Voor een paar kankersokken wel jaquote:
Tja.. das leuk voor als je veel wandelt. Maar voor normaal ga ik ook niet meer dan die 3 euro per paar uitgeven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Fatsoenlijke sokken zijn aanzienlijk duurder... Naadloze wandelsokken bijvoorbeeld
Hoezo niet? Ben je soms bang dat mensen je belachelijk gaan maken omdat je sokken koopt, of is het niet stoer genoeg?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Waar de naam van een oude grijze man op staat. En daar zitten al die pubertjes mee te patsenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef wise het volgende:
of 20 euro voor een bekend merk boxers!!!!!!
inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ben je soms bang dat mensen je belachelijk gaan maken omdat je sokken koopt, of is het niet stoer genoeg?
Maar wat nou als ze niet redelijk zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Desunoto het volgende:
3 euro voor een paar redelijke sokken duur vinden..
Er komt inderdaad wel wat naaiwerk bij kijken.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er komt inderdaad wel wat naaiwerk bij kijken.
Ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ben je soms bang dat mensen je belachelijk gaan maken omdat je sokken koopt, of is het niet stoer genoeg?
Misschien is deze trui wat voor jequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef mp_40_fan het volgende:
Die rotzooi is gewoon duur, ik sta er altijd weer bij te scheldenDat heb ik trouwens met alle kleren, 60 euro voor een focking broek ofzo schijnt goedkoop te zijn
Naaierij is het. Mode is zowieso kut, want ik wil dus gewoon een normale broek + een normaal t shirt. Maar het moet allemaal met kekke kleurtjes en tierelantijntjes. Er is nooit iets wat functioneel is
Als je een merk kopt betaal je voor het merk. Maar ook dus voor de torenhoge huren die de winkels op belangrijke plaatsten in de stad moeten betalen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef mp_40_fan het volgende:
Die rotzooi is gewoon duur, ik sta er altijd weer bij te scheldenDat heb ik trouwens met alle kleren, 60 euro voor een focking broek ofzo schijnt goedkoop te zijn
Naaierij is het. Mode is zowieso kut, want ik wil dus gewoon een normale broek + een normaal t shirt. Maar het moet allemaal met kekke kleurtjes en tierelantijntjes. Er is nooit iets wat functioneel is
Mijn vriendin winkelt op het moment in Fort Lauderdale (waar ze voor haar werk moet zijn) voor mij naar Levis 501 Spijkerbroeken, die kosten daar zo'n 19 Dollar per stuk, hier moet ik voor die krengen bijna 80 euro neerplempen. Dus ik wacht met dubbel smart op haar terugkeerquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als je een merk kopt betaal je voor het merk. Maar ook dus voor de torenhoge huren die de winkels op belangrijke plaatsten in de stad moeten betalen.
Maar veel andere mogelijkheden zijn er niet wat betreft kleding. Sokken kan je gewoon op de markt halen.
Mijn wandelsokken uit 1999 heb ik nog steeds, en veel gebruikt ook...quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. das leuk voor als je veel wandelt. Maar voor normaal ga ik ook niet meer dan die 3 euro per paar uitgeven.
Viezerikquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mijn wandelsokken uit 1999 heb ik nog steeds, en veel gebruikt ook...
ze zijn dan ook vergroeid met je voet als het ware...quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als daar geen luchtje aan zitquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mijn sokken zijn 5¤ per paarquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Afgelopen week nieuwe schoenen gehaald. Van die kekke Nikes(Nee, geen airmax
)
Nu is het altijd het probleem dat ik eigenlijk nooit ergens sokken kan vinden in huis, dus ik dacht bij het afrekenen "Ach, ik neem ook wat sokken erbij.", want die hangen altijd bij de kassa. (JAAA! GOEIE MARKUTING, impuls aankopen.)
Nou goed, betaald en wel naar huis gegaan.
Kom ik thuis, en k dacht "Eens kijken hoeveel die sokken eigenlijk waren..".
Heb ik gewoon iets van 6 euro betaald voor 2 paar sokkenWtf
Nou boeien die paar euro's me niet zo erg, maar waarom zijn sokken zo vaag duurJe doet ze aan je voeten, maar niemand ziet ze want je hebt er schoenen over aan..
Vuile oplichters
Hmm, dat is niet wat ik bedoelde met functioneelquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:29 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Misschien is deze trui wat voor je
Wel veel positieve reacties
Preciesquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als je een merk kopt betaal je voor het merk. Maar ook dus voor de torenhoge huren die de winkels op belangrijke plaatsten in de stad moeten betalen.
Maar veel andere mogelijkheden zijn er niet wat betreft kleding. Sokken kan je gewoon op de markt halen.
Ik koop mijn eigen schaap en haal daar de wol van en dan brei ik mijn eigen sokkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit. Ik koop altijd wol en brei mijn eigen sokken.
Naadloze hardloopsokken bij de Hema, 3-4 euro per paar, maar ze lopen heerlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Fatsoenlijke sokken zijn aanzienlijk duurder... Naadloze wandelsokken bijvoorbeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |