abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70774636
quote:
'Agent reed me opzettelijk aan'
DEN HAAG - Werd Mohamed El-Kajdouhi (17) doelbewust door een politieauto aangereden of liep hij in dronken toestand zelf tegen de Volkswagen Touran aan?

De toedracht van het curieuze incident in de Haagse binnenstad wordt de komende dagen onderzocht. De jonge Hagenaar zegt het slachtoffer te zijn van politiegeweld. Hij liep in de nacht van maandag op dinsdag rond één uur ’s nachts op de Grote Markt toen hij de politie zag aankomen.
Agenten wilden hem aanhouden wegens openbare dronkenschap en baldadigheid omdat hij een scooter had omgegooid. El-Kajdouhi, die geen legitimatiebewijs bij zich had, ging er vandoor.

In de Nieuwstraat kwam hij in botsing met de politiewagen. El-Kajdouhi: ,,Ik werd van achteren aangereden, waarna ik ten val kwam. Een van de wielen reed over mijn voet heen. Ik heb een teen gebroken, mijn arm zit in het verband en ik heb overal blauwe plekken. Ik wilde aangifte doen van een poging tot doodslag, maar die wilde de politie niet opnemen.’’
Lees de rest van het verhaal en de verklaring van de politie op: de website van het Algemeen Dagblad
Schandalige aktie natuurlijk, een politieagent moet het gevaar kennen van zo'n zware auto over het been van een verdachte.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:38:42 #2
167923 appelsjap
All the above
pi_70774679
Eigen schuld, dikke bult?
Waarom ren je dan weg?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_70774682
Je weet hier totaal de situatie niet, en wie wat gedaan heeft.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:40:00 #4
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_70774719
quote:
'Agent reed me opzettelijk aan'
DEN HAAG - Werd Mohamed El-Kajdouh....
Ah, helemaal duidelijk.

Niks aan de hand, dus.

Zullen we gaan collecteren voor een vliegtuigbanner met daarop "De politie had gelijk!" ofzo? Lijkt me wel grappig.
pi_70774746
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:38 schreef appelsjap het volgende:
Waarom ren je dan weg?
Tja zoiets heb ik ook, ligt nog wel een beetje aan de situatie maar je vraagt er om. Die teen gebroken is dan net even te ver, maar die blauwe plekken moet je niet om janken.
In Nederland zijn ze nog poeslief vergeleken met Amerika, waar ze je wel gewoon aanrijden
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:41:23 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_70774756
Meki kom er eens in.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_70774853
"Agenten wilden hem aanhouden wegens openbare dronkenschap en baldadigheid omdat hij een scooter had omgegooid. El-Kajdouhi, die geen legitimatiebewijs bij zich had, ging er vandoor."

Eigen schuld dus.

Wat mij betreft hadden ze hem in zijn been geschoten.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_70774875
Er zijn geoeg camerabeelden dus laten we afwachten wat waar is die worden nu nog onderzocht
pi_70774877
quote:
Mohamed El-Kajdouhi (17)....................

De jonge Hagenaar zegt het slachtoffer te zijn van politiegeweld.
Tis weer eens wat anders, een marokkaan die claimt slachtoffer te zijn.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_70774947
Door de binnenstad zie je ook wel eens een volkswagen Touareg rijden met politie striping. Zo'n groot gevaarte SUV zeg maar. Weet iemand wie daar in zitten? Is dat de commissaris der politie die zelf de manschappen op straat controleert? Ik heb het idee dat in zo'n luxe wagen in ieder geval iemand met een hoge functie moet zitten.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:49:01 #11
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_70775005
Beetje wazig bericht? Liep hij er zelf tegenaan? Of werd hij van achteren aangereden?

Verder:
Wegrennen voor de politie? Niet zeuren als ze dan niet zo vriendelijk meer zijn!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:50:57 #12
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_70775061
Moet je maar niet wegrennen. Net zo'n huilie als dat gastje laatst dat geen bon wilde voor rijden zonder helm, en er dus tussenuit naaide. Wordt 'ie vervolgens plat gereden, geeft 'ie de politie de schuld .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_70775143
quote:
El-Kajdouhi: ,,Ik werd van achteren aangereden, waarna ik ten val kwam. Een van de wielen reed over mijn voet heen. Ik heb een teen gebroken, mijn arm zit in het verband en ik heb overal blauwe plekken. Ik wilde aangifte doen van een poging tot doodslag, maar die wilde de politie niet opnemen.’’
Doodslag nog wel ..waarom liep ie eigenlijk weg ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  Donald Duck held woensdag 8 juli 2009 @ 12:56:58 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70775257
En uiteraard is de politie weer de boosdoener natuurlijk. Hoe typisch altijd bij dat soort figuren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:57:49 #15
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_70775284
Die TT suggereert dat een politieman bewust over die 17-jarig heen heeft gestuurd.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_70775342
Alsof de politie nooit haar boekje te buiten gaat . Ik ben ook weleens bijna omver gereden door de politie, terwijl ik gewoon op straat liep.
Sum es est, sumus estis sunt
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:01:09 #17
6484 ExTec
pi_70775391
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:59 schreef Leevancleef het volgende:
Alsof de politie nooit haar boekje te buiten gaat . Ik ben ook weleens bijna omver gereden door de politie, terwijl ik gewoon op straat liep.
Dames en heren, we hebben een 'goedprater'
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:02:32 #18
223335 B.E.D
pi_70775441
Wat moet een 17-jarige snotneus dan ook op een doordeweekse maandagnacht dronken op straat?
En dan nog een scooter omgooien ook Afblijven van andermans spulletjes.
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_70775537
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:47 schreef buachaille het volgende:
Door de binnenstad zie je ook wel eens een volkswagen Touareg rijden met politie striping. Zo'n groot gevaarte SUV zeg maar. Weet iemand wie daar in zitten? Is dat de commissaris der politie die zelf de manschappen op straat controleert? Ik heb het idee dat in zo'n luxe wagen in ieder geval iemand met een hoge functie moet zitten.

zoiets?
quote:
A 2007 Volkswagen Touareg police car from the Rotterdam-Rijnmond police. These vehicles are used for security on High risk buildings/objects. The Touaregs are armoured cars.
http://www.police-car-photos.com/picture/number520.asp
pi_70775545
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:01 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dames en heren, we hebben een 'goedprater'
Helemaal niet, maar als er zulke nieuwsberichten verschijnen zijn er altijd wel van die schijnheilige 'hardwerkende burgers' die het meteen opnemen voor de politie.
Sum es est, sumus estis sunt
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:06:28 #21
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70775581
Ik heb meer medeleven voor de scootereigenaar wiens scooter wellicht beschadigd is door zo'n minderwaardig dronken huftertje.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_70775585
Wel jammerlijk dat ze z'n aangifte niet wilden opnemen... gewoon opnemen en wegflikkeren, ventje blij "dat er wat mee gedaan word" en zij van de sores af

oh btw, mijn visie: wegrennen is naar de grond halen desnoods in 't been
Gewoon, omdat het kan.
pi_70775586
ongeluk of niet,. hij heeft het iig verdient
pi_70775616
Ik lees dat er videobeelden zijn. Dan zie je snel genoeg wie gelijk heeft of niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:09:17 #25
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70775689
Hij kon natuurlijk geen aangifte doen zonder zijn legitimatiebewijs bij te hebben.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:09:30 #26
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70775695
Ik ben op mijn 16e ook eens aangereden door de politie omdat ik weg wilde rijden. Ik lag vervolgens onder mijn brommer (zo'n crosser, geen scooter oid) en werd gesommeerd op te staan Vervolgens meegenomen en in de cel gezet (als 16-jarige snotneus). Ik kreeg een preek en een flinke bekeuring mee maar ik denk dat ik ze gezien dit bericht alsnog maar ga aanklagen en immateriële schade ga opvoeren
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_70775733
Als ik de berichten hier lees kunnen we beter de doodstraf invoeren voor het wegrennen voor de politie en lijfstraffen uitdelen ipv boetes
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:12:18 #28
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70775780
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:10 schreef EchoAlpha het volgende:
Als ik de berichten hier lees kunnen we beter de doodstraf invoeren voor het wegrennen voor de politie en lijfstraffen uitdelen ipv boetes
De doodstraf is een beetje overdreven. Maar als je vlucht voor de politie mag je wel verwachten dat je op een gegeven moment met harde hand aangehouden wordt. Opzettelijk iemand aanrijden gaat dan weer redelijk ver.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_70775799
==t.

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 26-07-2009 17:26:14 ]
pi_70775826
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:09 schreef pisnicht het volgende:
Ik ben op mijn 16e ook eens aangereden door de politie omdat ik weg wilde rijden.
Boefje...
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:14:54 #31
223335 B.E.D
pi_70775864
quote:
Ik ben op mijn 16e ook eens aangereden door de politie omdat ik weg wilde rijden. Ik lag vervolgens onder mijn brommer (zo'n crosser, geen scooter oid) en werd gesommeerd op te staan Vervolgens meegenomen en in de cel gezet (als 16-jarige snotneus). Ik kreeg een preek en een flinke bekeuring mee maar ik denk dat ik ze gezien dit bericht alsnog maar ga aanklagen en immateriële schade ga opvoeren
Eigen schuld dikke bult.
Je had je een hoop problemen bespaard als je gewoon had geluisterd.
Dan kreeg je wellicht een waarschuwing of meteen een boete en had je kunnen gaan.
pi_70775870
Waarom rent hij weg?
pi_70775877
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef uiterstaardig het volgende:
Dat worden weer demonstraties in de gehele Islamitische wereld tegen deze aanslag op de moslimgemeenschap. Uit protest worden er nog wat taxiklanten doodgeslagen, blonde meisjes in elkaar getrapt en op dorpsmarktjes enkele bommen tot ontploffing gebracht.
Vergeet de demonstraties in Egypte niet.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:15:57 #34
6484 ExTec
pi_70775910
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:05 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Helemaal niet, maar als er zulke nieuwsberichten verschijnen zijn er altijd wel van die schijnheilige 'hardwerkende burgers' die het meteen opnemen voor de politie.
En dat vind jij gek?

Of is jou antwoord soms: "Wat, een marokkaan die zich misdraagt, dat doen ze anders nooit! "
pi_70776032
't is een wonder dat ie überhaupt nog is aangehouden.
Normaal komen dit soort figuren met dit gedrag altijd weg natuurlijk.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:29:05 #36
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70776409
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Eigen schuld dikke bult.
Je had je een hoop problemen bespaard als je gewoon had geluisterd.
Dan kreeg je wellicht een waarschuwing of meteen een boete en had je kunnen gaan.
Zeg ik dat het niet terecht was? Ik vergelijk het alleen met die huillie uit den haag. Wie zich brandt moet op de blaren zitten.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:45:57 #37
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_70777089
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Vergeet de demonstraties in Egypte niet.
Deze keer is Marokko aan de beurt, die zijn nu een martelaar rijker
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:48:47 #38
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70777198
quote:
Waarom ren je dan weg?
JA SE HADDE EN ATOOMBOHM MOETEH GOOIE!!!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70777342
quote:
Dat zijn vooral de auto's die de beveiliging doen in de ambassadebuurt en rond de tweede kamer. Iets zwaarder gepanserd.
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:44 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Tis weer eens wat anders, een marokkaan die claimt slachtoffer te zijn.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:09:35 #40
248844 Bowlingbal
pi_70778102
Natuurlijk belachelijk dat users hier de persoon belachelijk proberen te maken, of zelfs 'eigen schuld' zeggen. Een blauwe plek of op de grond gegooid (nadat je wegrent) ok, maar dit lijkt me, mag ik van uit gaan, vallen onder de categorie 'foutje, net te laat geremd'.

[ Bericht 57% gewijzigd door Frutsel op 10-07-2009 09:07:26 ]
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70778217
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Maar, goed.

Natuurlijk belachelijk dat users hier de persoon belachelijk proberen te maken, of zelfs 'eigen schuld' zeggen. Een blauwe plek of op de grond gegooid (nadat je wegrent) ok, maar dit lijkt me, mag ik van uit gaan, vallen onder de categorie 'foutje, net te laat geremd'.
Het komt er neer dat als de politie jou sommeert te blijven staan oid, je ook
gewoon blijft staan.
Als je wegloopt, rent of wat dan ook mogen ze van mij alle middelen gebruiken om
jou tot stoppen te dwingen. Dus ook over je been heen rijden indien nodig.
pi_70778291
quote:
Ik ben op mijn 16e ook eens aangereden door de politie omdat ik weg wilde rijden. Ik lag vervolgens onder mijn brommer (zo'n crosser, geen scooter oid) en werd gesommeerd op te staan Vervolgens meegenomen en in de cel gezet (als 16-jarige snotneus). Ik kreeg een preek en een flinke bekeuring mee
Looool!
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:22:01 #43
6484 ExTec
pi_70778675
quote:

Zal best, maar mensen die niet reflexmatig 'mede mohammedanen' gaan zitten verdedigen, blijven gemakkelijker hangen op het punt dat 'Mo' gewoon fout was en niet weg had moeten rennen

Terwijl mensen zoals jij daar juist graag overheen stappen, het daar liever niet over hebben, en natuurlijk meer heil zien in de acties van de politie ter discussie te stellen
pi_70778736
quote:

Dat weet ik niet. Wel weet ik dat als je weg rent en de politie zet een achtervolging in dat je dan ook de kans voor lief neemt dat er iets in je vlucht mis gaat.

Dat wil niet zeggen dat de politie opzettelijk tegen je aan moet rijden natuurlijk, maar ik betwijfel of dat het geval is geweest (zo ja hoop ik op onmiddellijk ontslag van de bestuurder).
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:23:16 #45
248844 Bowlingbal
pi_70778745
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

gewoon blijft staan.
Als je wegloopt, rent of wat dan ook mogen ze van mij alle middelen gebruiken om
Wat belachelijk buitensporig.
- Donald Love
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:23:56 #46
248844 Bowlingbal
pi_70778771
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zal best, maar mensen die niet reflexmatig 'mede mohammedanen' gaan zitten verdedigen, blijven gemakkelijker hangen op het punt dat 'Mo' gewoon fout was en niet weg had moeten rennen

Terwijl mensen zoals jij daar juist graag overheen stappen, het daar liever niet over hebben, en natuurlijk meer heil zien in de acties van de politie ter discussie te stellen
Met jou ga ik niet in discussie.
- Donald Love
pi_70778794
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef ExTec het volgende:
Waar wil je het dan over hebben?
quote:
Agenten wilden hem aanhouden wegens openbare dronkenschap en baldadigheid omdat hij een scooter had omgegooid.
Duidelijk dat die gast fout zat, daar is geen discussie meer over te voeren. Blijft over of de politie juist heeft gehandeld.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:24:44 #48
248844 Bowlingbal
pi_70778805
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Wel weet ik dat als je weg rent en de politie zet een achtervolging in dat je dan ook de kans voor lief neemt dat er iets in je vlucht mis gaat.

Dat wil niet zeggen dat de politie opzettelijk tegen je aan moet rijden natuurlijk, maar ik betwijfel of dat het geval is geweest (zo ja hoop ik op onmiddellijk ontslag van de bestuurder).
Dat is wat ik zeg. Dit lijkt me ook een foutje. Als dit expres is gedaan is het absoluut niet goed te praten, wat users hier wel proberen te doen.
- Donald Love
pi_70778891
quote:
A 2007 Volkswagen Touareg police car from the Rotterdam-Rijnmond police. These vehicles are used for security on High risk buildings/objects. The Touaregs are armoured cars.

Die wagens wegen al meer dan 3 ton, zonder bepanstering. En dan heb je alleen maar een gebroken teentje als-ie over je heen rijdt? ?
pi_70778931
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wat belachelijk buitensporig.
Ik ben vaak aangehouden door de politie maar heb nog nooit
een probleem gehad, laat staan dat er een auto over m'n poot rijdt.
Ik luister dan ook gewoon en doe normaal tegen agenten.
Misschien zit daar het verschil. Gedraag jezelf en je hebt geen last en is eventueel
geweld ook niet nodig.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:28:24 #51
248844 Bowlingbal
pi_70778963
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Ik ben vaak aangehouden door de politie maar heb nog nooit
een probleem gehad, laat staan dat er een auto over m'n poot rijdt.
Ik luister dan ook gewoon en doe normaal tegen agenten.
Misschien zit daar het verschil. Gedraag jezelf en je hebt geen last en is eventueel
geweld ook niet nodig.
Daar gaat het toch niet over?
- Donald Love
pi_70778981
Het gaat om een VW Touran, niet om een Touareg. Anyway, Marokkanen mogen toch heel niet drinken van Allah?
Powered by Janetje®
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:31:11 #53
6484 ExTec
pi_70779078
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:24 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Waar wil je het dan over hebben?
Niet over of de politie mis zat
quote:
Blijft over of de politie juist heeft gehandeld.
Ik zie geen redenen om dat aan te nemen.

In ander nieuws van de dag, voelt een moordend marocje met hart van goud zich in z'n 'eer en goede naam aangetast'

Relevantie?
quote:
"Ik wilde aangifte doen van een poging tot doodslag, maar die wilde de politie niet opnemen.’’
Schaamte en zelfreflectie is het 'trotste marokkaanse volk' bij voortduring vreemd. De stelregel is en blijft: "Moslims/Marokkanen (doorstrepen wat gezien de topic relevant is) doen niets mis. Per definitie. Lijkt dat er dan wel op, dan klopt dat niet, en moet een ander het gedaan hebben."

En volgende week weer hard janken dat Gekker Geertje weer op winst staat

Maar jullie gaan echt oogsten wat jullie gezaaid hebben. Ik vrees met grote vrezen.
pi_70779168
.
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
Het gaat om een VW Touran, niet om een Touareg. Anyway, Marokkanen mogen toch heel niet drinken van Allah?
Dat mogen ze wel
Je mag niet dronken bidden
pi_70779169
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef Richel het volgende:

[..]

Die wagens wegen al meer dan 3 ton, zonder bepanstering. En dan heb je alleen maar een gebroken teentje als-ie over je heen rijdt? ?
TOURAN!!! geen Touareg

http://www.police-car-photos.com/picture/number1673.asp

deze dus. Daardoor wil je toch ook niet aangereden worden
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:33:42 #56
248844 Bowlingbal
pi_70779188
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zijn Marokkanen Moslim? Zijn Nederlanders dan allemaal Christen?
- Donald Love
pi_70779222
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef ExTec het volgende:

[..]

Niet over of de politie mis zat
Dat is juist het interessante aan dit nieuwsbericht. Ik zou het niet nieuwswaardig vinden als hij was weggekomen, ik denk niet dat iemand dat nieuwswaardig zou vinden.
quote:
Ik zie geen redenen om dat aan te nemen.
Het gaat toch niet om wat jij wel of niet ziet? Het staat een ieder vrij om daar anders over te denken. Anders wil niet meteen inhouden dat het tegenovergesteld is aan jouw mening trouwens.
pi_70779256
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:33 schreef Bowlingbal het volgende:

Zijn Marokkanen Moslim? Zijn Nederlanders dan allemaal Christen?
Die sociale druk is er ook vanuit de eigen kring, dus die opmerking is niet zo gek.
pi_70779264
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet over?
De consequentie als je niet stopt. Alle middelen zijn wmb toegestaan maar niet
nodig indien je normaal doet. Dan hoeven die "buitensporige" middelen ook niet toegepast te worden.
En anders niet huillie doen als er iemand eventueel , al dan niet expres, over je heen rijdt.

Dus als dit al "expres"gedaan is is dit wmb geen probleem.
Moesten ze vaker bij dat soort mensjes doen.
pi_70779298
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef buachaille het volgende:

[..]

Die sociale druk is er ook vanuit de eigen kring, dus die opmerking is niet zo gek.
Die opmerking slaat helemaal nergens op. Het laat alleen maar zien dat mensen hun geloof niet altijd even serieus nemen, dat past juist prima in Nederland met de ontkerkelijking in het achterhoofd.
pi_70779302
quote:
Die foto bij het artikel klopt sowieso niet, dat is een Toyota Landcruiser zo te zien, en in het artikel gaat het het over een Volkswagen Touran, een soort MPV/busje achtig iets, de Touareg is de dikke SUV.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:37:24 #62
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70779322
Zijn er al beelden?
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:37:55 #63
6484 ExTec
pi_70779349
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef Meh7 het volgende:

Het gaat toch niet om wat jij wel of niet ziet? Het staat een ieder vrij om daar anders over te denken. Anders wil niet meteen inhouden dat het tegenovergesteld is aan jouw mening trouwens.
Aannemelijkheid.

"De politie zat mis omdat............"

En op die puntjes dien je nu eenmaal niet in te vullen:

"..Een marokkaan er slecht opstaat, en dat zint mij als marokkaan niet, dus moet het wat anders zijn".

Dat kun je wel doen, maar niemand gaat erin mee.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:39:20 #64
6484 ExTec
pi_70779403
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:33 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Zijn Marokkanen Moslim?
In overweldigende meerderheid. Die 0,0000000001% die dat niet is, is de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigd.

Probeer het eens met een andere retorische rookbom.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:39:20 #65
248844 Bowlingbal
pi_70779404
'Been' staat trouwens niet in de bron (AD). Voet, daarentegen, wel.

Wat het dan direct een ander verhaal maakt.
- Donald Love
pi_70779485
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Aannemelijkheid.

"De politie zat mis omdat............"

En op die puntjes dien je nu eenmaal niet in te vullen:

Ik zeg nog: "een andere mening hoeft niet tegenovergesteld aan die van jou te zijn", om je voor te zijn, maar toch doe je het. Het is niet zwart-wit. Het is niet of de politie zat 100% fout of 100% goed. Je kan hier gewoon zeggen waarom je het overdreven vind dat iemand wordt aangereden met een zware auto, dan post jij dat jij het er niet mee eens bent. Je hebt het recht niet om iemand zijn mening te ontzeggen.
pi_70779686
El-Kajdouhi, die geen legitimatiebewijs bij zich had..zat in elk geval fout.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:49:11 #68
6484 ExTec
pi_70779817
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik zeg nog: "een andere mening hoeft niet tegenovergesteld aan die van jou te zijn", om je voor te zijn, maar toch doe je het. Het is niet zwart-wit. Het is niet of de politie zat 100% fout of 100% goed. Je kan hier gewoon zeggen waarom je het overdreven vind dat iemand wordt aangereden met een zware auto, dan post jij dat jij het er niet mee eens bent. Je hebt het recht niet om iemand zijn mening te ontzeggen.
Ontzeggen nog wel niet

Nee, ik heb het hier niet voor het zeggen.

Tuurlijk mag jij je mening die helemaal conformeert aan je overzichtelijke wereldbeeld waar een maroc niks misdoet, en als dat er toch op lijkt, er wat anders aan de hand moet zijn hebben We hadden niet anders verwacht.

En inhoudelijk: risico van het vak 'crimineel'.

Had het anders kunnen/mogen aflopen? Wmb wel. Maar de politie hoeft van mij niet marokkanen met fluwelen handschoentjes aan te pakken. Gekker nog zelfs: als jij wegloopt van de cops, mogen ze een 9mm parabellum in je benen toveren, ongeacht je huidskleur.

Ik discrimineer niet, en ga als er een dader opgepakt wordt waar ik me mee gelieerd voel, niet ineens handelingen van s'lands justitie onder een vergrootglas houden
pi_70779984
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef qonmann het volgende:

Iets anders dan Marokkanen verdedigen, wat ze ook misdaan hebben, doe je niet , op dit forum
Hoax: Haagse politie stuurt VW Touran over been 17-jarige
pi_70780042
quote:
Als ie niet El-Kajdouh had geheten maar Jan P. had je je niets eens gemeld in dit topic.
Ik ook niet trouwens want ik had Jan P echt niet lopen verdedigen..
pi_70780090
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:55 schreef qonmann het volgende:

[..]

Als ie niet El-Kajdouh had geheten maar Jan P. had je je niets eens gemeld in dit topic.
Ik ook niet trouwens want ik had Jan P echt niet lopen verdedigen..
Ongefundeerde aanname.

Daarnaast wordt je leugen niet opeens de waarheid:
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef qonmann het volgende:

Iets anders dan Marokkanen verdedigen, wat ze ook misdaan hebben, doe je niet , op dit forum
Haagse politie stuurt VW Touran over been 17-jarige
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:57:40 #72
6484 ExTec
pi_70780126
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Voor gruwelijke dictator, zei je?
Helaas, NL is geen moslim land, en ik ben geen moslim

Die factoren zijn namelijk altijd vrij gunstig als je het hebt over een dictatuur, moslims zijn in de praktijk vaak niet vies van de dictator uithangen, en moslim volkeren vinden het in de praktijk ook altijd wel best om door dictators geregeerd te worden, als ze maar met enige regelmaat wat islamitische sausjes via de TV enzo over zich heengegoten krijgen.

In het Verlichte Westen werkt dat zo niet.

Snap jij nu nog niet, dat hoe het in je woestijn van afkomst werkt, wezenlijk anders is dan hier?
pi_70780154
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:24 schreef Bowlingbal het volgende:

Dat is wat ik zeg. Dit lijkt me ook een foutje. Als dit expres is gedaan is het absoluut niet goed te praten, wat users hier wel proberen te doen.
O, ok. Nee, mensen bewust aanrijden als het om dit soort zaken gaat is natuurlijk idioot. Als het om een seriemoordenaar gaat en je loopt de kans hem anders niet te pakken vind ik het wel toegestaan. Mag je van mij ook op de benen mikken. Maar een scooter omgooien... niet fraai, maar ook geen reden voor grof geweld.
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:00:03 #74
248844 Bowlingbal
pi_70780212
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:57 schreef ExTec het volgende:

[..]

Die factoren zijn namelijk altijd vrij gunstig als je het hebt over een dictatuur, moslims zijn in de praktijk vaak niet vies van de dictator uithangen, en moslim volkeren vinden het in de praktijk ook altijd wel best om door dictators geregeerd te worden, als ze maar met enige regelmaat wat islamitische sausjes via de TV enzo over zich heengegoten krijgen.

Snap jij nu nog niet, dat hoe het in je woestijn van afkomst werkt, wezenlijk anders is dan hier?
Werkelijk waar, waar heb je het over? Je hebt het over 'prima om mensen die niet luisteren neer te knallen met een 9mm kogel!' en een reactie verder heb je het over moslimlanden?

Volg je het zelf nog wel, of heeft alles in jouw perspectief te maken met de Islam?
- Donald Love
pi_70780245
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:57 schreef ExTec het volgende:

[..]

Van Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering

Oorsprong

De aanval op een stropop, zoals een vogelverschrikker, kan de illusie wekken krachtig en effectief te zijn, terwijl een echte tegenstander de aanval misschien zou kunnen pareren. De krachtsverhoudingen tussen de aanvaller en de verdediger waarvoor de stropop model staat worden dan verkeerd voorgesteld.

Een stropopredenering kan zich richten tegen een stelling, tegen de verdediger(s) van een stelling of tegen een bepaalde groep. Enkele variaties:

- de aanvaller stelt het standpunt van de tegenstander anders voor dan het is, bijvoorbeeld minder genuanceerd, met als doel het gemakkelijker te kunnen bestrijden. De andere voorstelling kan bijvoorbeeld worden bereikt door selectief te citeren;
- de aanvaller bekritiseert niet een groep als geheel maar een (fictief) personage uit die groep, die de aanvaller als model voor de hele groep stelt;
- de aanvaller beperkt zich tot enkele zwakke punten van de stelling, suggererend dat de rest van de stelling even zwak is;
- de aanvaller voert (fictieve) zwakke verdedigers van de stelling ten tonele: door hun argumenten te bestrijden wekt hij de illusie dat de stelling niet te verdedigen is.
pi_70780257
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

O, ok. Nee, mensen bewust aanrijden als het om dit soort zaken gaat is natuurlijk idioot. Als het om een seriemoordenaar gaat en je loopt de kans hem anders niet te pakken vind ik het wel toegestaan. Mag je van mij ook op de benen mikken. Maar een scooter omgooien... niet fraai, maar ook geen reden voor grof geweld.
Nee, het is beter dat soort straatschoffie's gewoon je gezag te laten ondermijnen.
Hellend vlak zoals we helaas kunnen zien en het wordt er ook niet minder op.
pi_70780801
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

gewoon blijft staan.

Dus als je een keer zonder verlichting fietst en je luistert muziek op je mp3speler en je hoort of ziet de politie niet stop zeggen, dan mag de politie je dus overrijden volgens jou?

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 10-07-2009 09:17:56 ]
pi_70780863
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Volgens dat artikel was hij al aangehouden, maar liep hij weg, ook nog onder de invloed van alcohol. Dat zijn allemaal dingen die hij zelf in de hand had/heeft, en ik vermoed, gezien het feit dat hij een scooter heeft omgegooid, dat ofwel zijn inschattingsvermogen, ofwel zijn motorische capaciteiten wat sub-optimaal fungeerde. Waarschijnlijk is hij plat gezegd met zijn dronken kop pal voor die rijdende auto op zijn bek gegaan.

Voorlopig geloof ik de versie v/d politie, die waren nl. niet onder invloed..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_70780882
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:38 schreef rene90 het volgende:
Slotje dan maar? Dan heeft discussieren ook geen zin.
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:20:18 #80
6484 ExTec
pi_70781021
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:09 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Nee, jij begon over mensen neerknallen die niet luisteren naar de politie.
Correct.
quote:
Vervolgens beschuldig je mij van het losweken van context,
Zeker

Wat ik zeg nergens "De politie mag mensen neerknallen die niet luisteren", jij vind het leuk om het zo samen te vatten. Als je de context meeneemt, is het veel minder radicaal, daar wees ik je even op
quote:
en kom je ook nog eens met een term als 'de Verlichting'. En om het af te maken ga je het over dictaturen hebben. Als je echt geen argumenten hebt voor dit onderwerp, begin dan fijn je eigen topic over dictaturen en de Verlichting, wil je?
Wie begon er nu over dictaturen?

Als jij begint over dictaturen, wijs ik je erop dat het hier anders werkt dan in je woestijn van afkomst, zo gek is dat toch niet?
pi_70781032
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:14 schreef Human82 het volgende:

[..]

Dus als je een keer zonder verlichting fietst en je luistert muziek op je mp3speler en je hoort of ziet de politie niet stop zeggen, dan mag de politie je dus overrijden volgens jou?
Fietsers zonder verlichting en dan ook nog met mp3 speler op hun kop in het donker
mogen ter plekke een hartverzakking van me krijgen. Die krijg ik namelijk ook
als ik dat soort mensen ineens zie opdoemen voor m'n auto.

[ Bericht 16% gewijzigd door Frutsel op 10-07-2009 09:18:52 ]
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:23:10 #82
6484 ExTec
pi_70781114
quote:

[..]

Jawel, maar ook voor jou: de politie kan prima het onderscheid maken tussen iemand die iets niet hoort, en iemand die wel hoort, en bewust de benen neemt.
pi_70781834
Jammer dat veel mensen een klootzak pas een klootzak noemen als ze zeker weten dat de klootzak geen bekende/soortgenoot is. Wanneer dat namelijk wel het geval is gaan ze allerlei uitvluchten en verzachtende omstandigheden tevoorschijn halen.
pi_70782107
Figuren als ExTec maken de problemen op straat alleen maar erger. Dit komt doordat zij het motief van criminele acties van individuen betrekken op hun religie. Hierdoor bestempelen zij niet de criminele individuen, maar alle aanhangers van die bepaalde religie, als crimineel. Dit heeft tot onomstotelijk gevolg dat niet-criminele individuen zich onterecht als crimineel afgeschilderd voelen en de keuze maken om maatschappelijke waarden te negeren en ook strafbare dingen te doen. De stempel van de media en figuren als ExTec wordt er immers niet anders van.

Mensen die verdelen op grond van religie zijn verwerpelijk .
pi_70782192
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:48 schreef ExTec het volgende:

[..]

Neehoor, idiot, Art. 1 GW heeft betrekking op handelingen van de staat, allicht handelingen van individuen, niet op opinies van individuen.
Als opinies van individuen (zoals jij) onrechtmatig mensen verdelen op grond van levensovertuiging, dan is dat een strafbare mening.

Niet voor niets. Of sluit je voor het gemak je ogen voor de geschiedenis, die vertelt wat er kan gebeuren wanneer mensen worden bestempeld op grond van religie.
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:56:17 #86
6484 ExTec
pi_70782317
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:52 schreef Salvad0R het volgende:
, dan is dat een strafbare mening.
Vergeet het.
pi_70782331
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:38 schreef rene90 het volgende:
Des te meer reden voor de politie om juist de aangifte op te nemen, en door een ander korps te laten onderzoeken.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_70782686
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:03 schreef Salvad0R het volgende:

Waarom wil je het Christendom niet afschaffen, terwijl praktisch alle hooligans gedoopt zijn?
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:10:53 #89
6484 ExTec
pi_70782847
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nu noem je mij een domme onbenul, terwijl jij dit soort individuele acties afschuift op de religie van de random daders?
Omdat ik helemaal niet afschuif op religie

Als ik opmerk dat bepaalde posters wel louter vanuit die hoek redeneren, betekent dat niet dat ik die religie de schuld geef.

Ik refereer aan een trent, hier nog een uit het leven gegrepen voorbeeld van die trent:
quote:
"Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk..."
Het 'reflexmatig' opkomen voor 'soortgenoten'

Zien we het patroon al?

Maar ik zie het al, ik heb het mis, het is een "incident"
pi_70782983
quote:
Ben je echt zo simpel?

Mijn punt is dat het er niet toe doet welke fucking religie eventuele criminelen aanhangen. Door individuen en hun twisted criminele gedrag te veroordelen op grond van hun religie, komen er alleen maar meer.

Mensen als jij zijn verantwoordelijk, wanneer vlammen in pannen vliegen en het allout oorlog op straat wordt.

Want wat geven religie verdelers nu voor oplossing voor hun eigen genoemde probleem? Het enige wat ze doen is (onrechtmatig) mensen verdelen op grond van religie!
pi_70783065
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ah, helemaal duidelijk.

Niks aan de hand, dus.

Zullen we gaan collecteren voor een vliegtuigbanner met daarop "De politie had gelijk!" ofzo? Lijkt me wel grappig.
No Guts, No Glory
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:18:13 #92
6484 ExTec
pi_70783138
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:14 schreef Salvad0R het volgende:

Mensen als jij zijn verantwoordelijk, wanneer vlammen in pannen vliegen en het allout oorlog op straat wordt.
Nee, verantwoordelijk is diegene die z'n klauwen niet thuis kan houden, niet mensen die daar "onaardige dingen" over te zeggen hebben
pi_70783167
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Salvad0R het volgende:
Volgens artikel 1 van de Nederlandsche grondwet is beoordeling op grond van levensovertuiging strafbaar. Niet zonder reden, idiot.
Godverdomme. Wanneer laten mensen die grondwet er nou eens buiten als ze hem niet begrijpen.

De grondwet schrijft burgers niks voor, de grondwet bepaalt wat de overheid moet doen en laten, punt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_70783216
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:10 schreef ExTec het volgende:

[..]

Als ik opmerk dat bepaalde posters wel louter vanuit die hoek redeneren, betekent dat niet dat ik die religie de schuld geef.

Ik refereer aan een trent, hier nog een uit het leven gegrepen voorbeeld van die trent:
[..]

Het 'reflexmatig' opkomen voor 'soortgenoten'

Zien we het patroon al?

Maar ik zie het al, ik heb het mis, het is een "incident"
Okay. Stel dat jij gelijk hebt. Die taxichauffeur mishandelde omdat hij besloot dat dat zijn plicht als moslim was.

Wat dan? Wat geef jij voor oplossing voor dat "probleem"?

Moslims raus?

Open de Westerbork-sporen?
pi_70783250
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Godverdomme. Wanneer laten mensen die grondwet er nou eens buiten als ze hem niet begrijpen.

De grondwet schrijft burgers niks voor, de grondwet bepaalt wat de overheid moet doen en laten, punt.
Het geeft de individuele subjecten van die overheid bepaalde grondrechten.

Toch bedankt voor je inbreng.
pi_70783279
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:50 schreef Salvad0R het volgende:
Figuren als ExTec maken de problemen op straat alleen maar erger. Dit komt doordat zij het motief van criminele acties van individuen betrekken op hun religie. Hierdoor bestempelen zij niet de criminele individuen, maar alle aanhangers van die bepaalde religie, als crimineel. Dit heeft tot onomstotelijk gevolg dat niet-criminele individuen zich onterecht als crimineel afgeschilderd voelen en de keuze maken om maatschappelijke waarden te negeren en ook strafbare dingen te doen. De stempel van de media en figuren als ExTec wordt er immers niet anders van.

Mensen die verdelen op grond van religie zijn verwerpelijk .
Hoho, nu moet je natuurlijk niet alles afschuiven op de maatschappij. Het is vrij simpel om te stellen dat indien men alsnog crimineel gedrag gaat vertonen, dit altijd in de persoon zelf heeft gezeten.
pi_70783325
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:18 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, verantwoordelijk is diegene die z'n klauwen niet thuis kan houden, niet mensen die daar "onaardige dingen" over te zeggen hebben
Jij hebt het niet over de individuen die te ver gaan. Jij hebt het over de religie die die mensen aanhangen. Hiermee schaar jij de resterende niet-criminelen onder dezelfde noemer. Hierdoor worden het er alleen maar meer.
pi_70783472
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoho, nu moet je natuurlijk niet alles afschuiven op de maatschappij. Het is vrij simpel om te stellen dat indien men alsnog crimineel gedrag gaat vertonen, dit altijd in de persoon zelf heeft gezeten.
Natuurlijk. Iedereen is bereid "wetten" te overtreden uit eigenbelang. Ook jij.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:28:08 #99
6484 ExTec
pi_70783496
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:20 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Okay. Stel dat jij gelijk hebt. Die taxichauffeur mishandelde omdat hij besloot dat dat zijn plicht als moslim was.
quote:

Ik refereer aan een trent,
Lees het nog een keertje goed.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:28:28 #100
6484 ExTec
pi_70783512
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij hebt het niet over de individuen die te ver gaan. Jij hebt het over de religie die die mensen aanhangen. Hiermee schaar jij de resterende niet-criminelen onder dezelfde noemer. Hierdoor worden het er alleen maar meer.
Zie vorig.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:35:17 #101
39581 Salvad0R
universal
pi_70783812
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zie vorig.
Het enige wat je doet is dat soort acties doortrekken op levensovertuiging!

Als jij een random figuur met zuidelijke/midden-aziatische features tegenkomt, dan zie jij meteen een crimineel. Geen ruimte voor individuele benadering zoals bij elke andere gezonde mens.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 10-07-2009 09:21:37 ]
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:36:38 #102
39581 Salvad0R
universal
pi_70783851
Oh btw.

Als ik die Haagse wout was had ik die gast ook aangereden.
pi_70783989
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:21 schreef Salvad0R het volgende:
Het geeft de individuele subjecten van die overheid bepaalde grondrechten.
Tegenover de overheid ja.
quote:
Toch bedankt voor je inbreng.
Graag gedaan, en nou niet weer doen he?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:40:26 #104
6484 ExTec
pi_70783994
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het enige wat je doet is dat soort acties doortrekken op levensovertuiging!

Vooral niet lezen, helder
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:44:05 #105
6484 ExTec
pi_70784133
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is een volstrekt absurde redenatie.

Alsof als ik jou maar genoeg voor crimineel uitmaak, jij dat dan vanzelf wel wordt.

Doorzichtige redenering, om at the end of the day, de kritiek weer het zwijgen op te leggen. Mohammedanen willen gewoon geen commentaar.
pi_70784195
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:44 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het is een volstrekt absurde redenatie.

Alsof als ik jou maar genoeg voor crimineel uitmaak, jij dat dan vanzelf wel wordt.

Doorzichtige redenering, om at the end of the day, de kritiek weer het zwijgen op te leggen. Mohammedanen willen gewoon geen commentaar.
Stel dat een aantal mensen zegt..die Friezen dat zijn criminelen.
Dan zal zo'n Fries spontaan gaan inbreken, want het mag dan.
Weer een fenomeen verklaard.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:47:08 #107
248844 Bowlingbal
pi_70784227
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:46 schreef qonmann het volgende:

[..]

Als niemand Friezen tot normale banen toelaat omdat de gedachte heerst dat alle Friezen criminelen zijn...
- Donald Love
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:49:32 #108
39581 Salvad0R
universal
pi_70784301
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Tegenover de overheid ja.
[..]

Graag gedaan, en nou niet weer doen he?
Heus wel.

Alsof er niet al genoeg grondrechten geschonden zijn.

bastards.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:58:28 #109
6484 ExTec
pi_70784603
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:47 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Als niemand Friezen tot normale banen toelaat omdat de gedachte heerst dat alle Friezen criminelen zijn...
En als friezen dat ook buitensporig zijn, en ook alle foute lijstjes aanvoeren, zelfs na generatie tig er nog steeds geen fatsoenlijke zinnen uitkomen,

Dan nog heb je dat welwillenden zich tegen de klippen op omhoog werken en er het beste van maken.

Ben je het daar niet mee eens, dan ben je van mening dat we een nog veel groter probleem hebben. Namelijk dat we stuitend primitieve, simpele mensen hebben geimporteerd, die blijkbaar niet doorhebben dat ze alleen zichzelf hebben als ze buiten de maatschappij gaan staan.

Realistische oplossing voor zo'n beschavingsgat moet je in de trant van 'heropvoedingskampen' denken, en daar moet je ook geen zin in hebben.

Dus zeg het maar:

Zijn dat soort mensen zo dom dat ze niet door hebben dat ze alleen zichzelf en by proxy ook nog andere met gelijksoortige achtergrond hebben,

Of is het gewoon een kont excuus.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:59:42 #110
215628 woid
let's get Friendly
pi_70784640
quote:

[..]

Ik hoop dat ze over jouw been heen rijden, dan praat je wel anders. Vuile satanist.
ik ga direct ff proletarisch winkelen met een walkman op. ik wordt niet aangehouden want ik hoor ze lekker niet
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:03:44 #111
215628 woid
let's get Friendly
pi_70784789
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:46 schreef qonmann het volgende:

[..]

hij zegt niet dat het mag, hij zegt dat die Fries het wordt... en dat mag niet
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:08:35 #112
248844 Bowlingbal
pi_70784975
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

Vertel?
Ik bedoel, dat is toch zo? Als je er een religie, de Verlichting in het westen en wat dictaturen bij haalt (nadat ik aangeef dat je voorstel wel past in een dictatuur) leek het me wel prima om de maanlanding er ook bij te zetten.
- Donald Love
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:15:23 #113
39581 Salvad0R
universal
pi_70785262
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef woid het volgende:

[..]

waar heb jij in hemelsnaam leren lezen ...????
Wat nou?

De ondertoon van Extec's posts is dat de oorsprong van alle maatschappelijke problemen mbt mensen met andere afkomst religie-gerelateerd zijn.

Dit is natuurlijk crap. Sociale factoren zoals armoede en uitzichtloosheid wegen meer dan levensovertuiging in zulke situaties. Levensovertuiging de schuld geven is een soort van vicieuze spiraal waarin het gevolg de oorzaak aanwakkert.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:17:41 #114
215628 woid
let's get Friendly
pi_70785367
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat nou?

De ondertoon van Extec's posts is dat de oorsprong van alle maatschappelijke problemen mbt mensen met andere afkomst religie-gerelateerd zijn.

Dit is natuurlijk crap. Sociale factoren zoals armoede en uitzichtloosheid wegen meer dan levensovertuiging in zulke situaties. Levensovertuiging de schuld geven is een soort van vicieuze spiraal waarin het gevolg de oorzaak aanwakkert.
je bedoelt, je wilt graag dat het zijn ondertoon is.

dat is idd crap.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:30:28 #115
39581 Salvad0R
universal
pi_70785770
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:17 schreef woid het volgende:

[..]

je bedoelt, je wilt graag dat het zijn ondertoon is.

dat is idd crap.
Daar valt over te twisten. Maar dat is irrelevant, het gaat erom dat verdelen op grond van religie meer problemen dan oplossingen oplevert.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:32:50 #116
188345 Py
op zich
pi_70785844
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:30 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Daar valt over te twisten. Maar dat is irrelevant, het gaat erom dat verdelen op grond van religie meer problemen dan oplossingen oplevert.
Daarom zijn er mensen die pleiten om uit sommige religieuze boekjes een aantal bladzijden te scheuren
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:41:29 #117
6484 ExTec
pi_70786074
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:08 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik bedoel, dat is toch zo? Als je er een religie, de Verlichting in het westen en wat dictaturen bij haalt (nadat ik aangeef dat je voorstel wel past in een dictatuur) leek het me wel prima om de maanlanding er ook bij te zetten.
Ja, nee, dit overtuigd niet hoor

Vooralsnog hebben de maanlandingen hier heulemaal niks mee te maken
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:41:58 #118
215628 woid
let's get Friendly
pi_70786096
quote:

[..]

idd.. dus doe dat dan ook niet.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:42:54 #119
6484 ExTec
pi_70786118
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat nou?

En de ondertoon bij jou is dat er goedgebabbeld moet worden.

Het staat weliswaar nergens, het valt nergens uit op te maken, maar ik projecteer gewoon, net als dat jij dat doet
pi_70786138
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef Clairvaux het volgende:

Nee, het is beter dat soort straatschoffie's gewoon je gezag te laten ondermijnen.
Hellend vlak zoals we helaas kunnen zien en het wordt er ook niet minder op.
Sorry hoor, maar als er een keer iemand ontkomt die een scootertje omgegooid heeft is het niet het eind van de wereld.

Prima dat de politie op treedt, maar het moet wel proportioneel zijn. Baldadig gedrag en dan in de benen gaan schieten of omver rijden met de kans dat het verkeerd af loopt: overkill.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:43:56 #121
6484 ExTec
pi_70786142
quote:

Maar dat is irrelevant, het gaat erom dat verdelen op grond van religie meer problemen dan oplossingen oplevert.
Ow, je had het dus helemaal nergens over.

Helder.
pi_70786208
quote:
Waarom ren je dan weg?
Dit dus. En ik moet eerlijk toegeven, had het graag gezien. Heeft iemand een filmpje misschien?
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:57:12 #123
6484 ExTec
pi_70786482
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:43 schreef DS4 het volgende:

Prima dat de politie op treedt, maar het moet wel proportioneel zijn. Baldadig gedrag en dan in de benen gaan schieten of omver rijden met de kans dat het verkeerd af loopt: overkill.
Best redelijk wat je zegt.

Maar waar ligt de grens?

Drugsdealen?

Aanranding?

Verkrachting?

Dus om agent mag een lijst bij gaan houden wanneer wel/niet?

Ik houd het op risico van het vak. Ik geloof niet dat de politie bewust op die gast is ingereden. Maar ze handelden snel, en dan kan er e.e.a. misgaan. Risico van het vak, imo.
pi_70786680
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:57 schreef ExTec het volgende:

Best redelijk wat je zegt.

Maar waar ligt de grens?

Drugsdealen?
Hangt er vanaf. Bij een beetje dealen van softdrugs heb ik bijzonder weinig problemen als iemand ontkomt. Als het om een dealer gaat die jongeren aan de harddrugs probeert te krijgen, dan mag hij van mij best fiks achterna worden gezeten.
quote:
Aanranding?
Ook in gradaties.
quote:
Verkrachting?
Ja, zeker bij serieverkrachter die al vele slachtoffers op zijn naam heeft (denk aan de Utrechtse serieverkrachter een jaar of 10 geleden).
quote:
Dus om agent mag een lijst bij gaan houden wanneer wel/niet?
Nee. Dient in staat te zijn om die inschatting iedere keer te maken.
quote:
Ik houd het op risico van het vak. Ik geloof niet dat de politie bewust op die gast is ingereden. Maar ze handelden snel, en dan kan er e.e.a. misgaan. Risico van het vak, imo.
O, maar dat ben ik met je eens. Ik vind echter dat in bepaalde gevallen men zelfs bewust iemand mag aanrijden om hem te pakken.
pi_70787902
Ik zou graag willen dat de politie meer achter de grote criminelen aangaat ipv alleen maar kruimeldieven,draaideurcriminelen,onschuldige allochtone jongeren en fietsers te pesten. Die draaideurcriminelen mogen van mijn part het land uitgekickt worden, dan worden sommige buurten een beetje veiliger. Alleen de regel is: eenmaal een racist altijd een racist. Dus die mensen zullen nooit veranderen. Als de regering al die kleine crimineeltjes het land uitkicken, dan komen de onschuldige allochtonen aan de buurt. "Jullie pikken onze banen en huizen!!! Weg met jullie!! Dat is allemaal ons belastinggeld!" blablablablalbla.

Dit is soort types zul je altijd blijven hebben, bijv. op Fok zijn er heel veel van dat soort.

[ Bericht 2% gewijzigd door Human82 op 08-07-2009 18:54:13 ]
pi_70788681
quote:
Das de BOB ( Bureau orde Bewaking), doen de camerabewaking, beveiliging in de rechtbank, tweede kamer, politieke objecten, ambassades en ambtswoningen.
dag
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:17:55 #127
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_70788901
Hij heeft een teen gebroken de arme ziel, nu word het lastig wegrennen als hij weer eens wat crimineels uitvreet. Voorlopig alleen maar oude vrouwtjes beroven die zéér slecht ter been zijn.

Straks gaat hij ook nog de politie aanspreken vanwege zijn gederfde inkomsten

Andermans eigendommen vernielen en bezopen rondrennen en je dan ook nog durven te beklagen als 't fout afloopt. Een fatsoenlijk mens zou zich schamen om met zo'n verhaal naar buiten te komen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_70837899
Je zegt het, een fatsoenlijk mens.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 09:07:14 #129
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_70838264
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:55 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik weet niet hoor, maar heb je wel eens gelezen wat er aan de 'Rodney King aanhouding' vooraf ging? Natuurlijk hadden ze hem niet op de grond na mogen trappen, maar daar heeft de Amerikaanse politie nog steeds wel een handje van als je onder invloed een 'high speed chase' veroorzaakt en daarna agenten gaat slaan die je willen arresteren.

En daarbij heeft de politie in dit geval niet zo excessief gehandeld als in de King zaak? Ze hebben hem 'tot stoppen gemaand'. Niet, toen hij onder de auto lag, nog even flink na staan trappen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Frutsel op 10-07-2009 09:23:22 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:32:04 #130
248844 Bowlingbal
pi_70858489
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 09:07 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar heb je wel eens gelezen wat er aan de 'Rodney King aanhouding' vooraf ging?
Ja, de agenten verzonnen dat hij drugs op had. Wat niet zo bleek te zijn.
quote:
Natuurlijk hadden ze hem niet op de grond na mogen trappen, maar daar heeft de Amerikaanse politie nog steeds wel een handje van als je onder invloed een 'high speed chase' veroorzaakt en daarna agenten gaat slaan die je willen arresteren.

En daarbij heeft de politie in dit geval niet zo excessief gehandeld als in de King zaak? Ze hebben hem 'tot stoppen gemaand'. Niet, toen hij onder de auto lag, nog even flink na staan trappen.
Het was niet serieus bedoeld ofzo
- Donald Love
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:40:39 #131
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_70858748
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:06 schreef yavanna het volgende:
Ik heb meer medeleven voor de scootereigenaar wiens scooter wellicht beschadigd is door zo'n minderwaardig dronken huftertje.
Dat zal allemaal wel. Maar de straf / aanpak moet wel in verhouding staan tot het vergrijp.

Iemand die een appel jat zit ook fout en mag ook gestraft worden voor hetgeen hij gedaan heeft. De straf, opsporingsmethode, etc, moet echter wel in verhouding staan tot het vergrijp. Wanneer de appeldief wegrent en daarom wordt doodgeschoten zou dit ook te gek voor woorden zijn en zouden reacties als "had hij maar geen appel moeten stelen" net zo balechelijk zijn als een aantal reacties hier.

Maar goed, de topictitel is inderdaad suggestief aangezien we hier helemaal niet weten of er sprake is geweest van opzet.
Krekker is de bom!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:12:29 #132
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70859803
Hier heb je je krabpaal, extremist Extec:

De jongen was dronken, en dus (op dat moment) geen Moslim. Derhalve kan er dus uberhaupt geen sprake zijn van onvoorwaardelijk opkomen voor de Medemoslim.
What lies in the shadow of the statue?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:17:15 #133
181126 MouzurX
Misschien?
pi_70859949
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:12 schreef Ghazi het volgende:
Hier heb je je krabpaal, extremist Extec:

De jongen was dronken, en dus (op dat moment) geen Moslim. Derhalve kan er dus uberhaupt geen sprake zijn van onvoorwaardelijk opkomen voor de Medemoslim.
O ja

Als je een regel overtreedt ben je ineens geen moslim meer
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:20:11 #134
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70860049
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:17 schreef MouzurX het volgende:

[..]

O ja

Als je een regel overtreedt ben je ineens geen moslim meer
O, je zag die smiley niet.
What lies in the shadow of the statue?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo