Lees de rest van het verhaal en de verklaring van de politie op: de website van het Algemeen Dagbladquote:'Agent reed me opzettelijk aan'
DEN HAAG - Werd Mohamed El-Kajdouhi (17) doelbewust door een politieauto aangereden of liep hij in dronken toestand zelf tegen de Volkswagen Touran aan?
De toedracht van het curieuze incident in de Haagse binnenstad wordt de komende dagen onderzocht. De jonge Hagenaar zegt het slachtoffer te zijn van politiegeweld. Hij liep in de nacht van maandag op dinsdag rond één uur ’s nachts op de Grote Markt toen hij de politie zag aankomen.
Agenten wilden hem aanhouden wegens openbare dronkenschap en baldadigheid omdat hij een scooter had omgegooid. El-Kajdouhi, die geen legitimatiebewijs bij zich had, ging er vandoor.
In de Nieuwstraat kwam hij in botsing met de politiewagen. El-Kajdouhi: ,,Ik werd van achteren aangereden, waarna ik ten val kwam. Een van de wielen reed over mijn voet heen. Ik heb een teen gebroken, mijn arm zit in het verband en ik heb overal blauwe plekken. Ik wilde aangifte doen van een poging tot doodslag, maar die wilde de politie niet opnemen.’’
Ah, helemaal duidelijk.quote:'Agent reed me opzettelijk aan'
DEN HAAG - Werd Mohamed El-Kajdouh....
Tja zoiets heb ik ook, ligt nog wel een beetje aan de situatie maar je vraagt er om. Die teen gebroken is dan net even te ver, maar die blauwe plekken moet je niet om janken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:38 schreef appelsjap het volgende:
Eigen schuld, dikke bult?
Waarom ren je dan weg?
Tis weer eens wat anders, een marokkaan die claimt slachtoffer te zijn.quote:Mohamed El-Kajdouhi (17)....................
De jonge Hagenaar zegt het slachtoffer te zijn van politiegeweld.
Doodslag nog wel ..waarom liep ie eigenlijk weg ?quote:El-Kajdouhi: ,,Ik werd van achteren aangereden, waarna ik ten val kwam. Een van de wielen reed over mijn voet heen. Ik heb een teen gebroken, mijn arm zit in het verband en ik heb overal blauwe plekken. Ik wilde aangifte doen van een poging tot doodslag, maar die wilde de politie niet opnemen.’’
Dames en heren, we hebben een 'goedprater'quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:59 schreef Leevancleef het volgende:
Alsof de politie nooit haar boekje te buiten gaat. Ik ben ook weleens bijna omver gereden door de politie, terwijl ik gewoon op straat liep.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:47 schreef buachaille het volgende:
Door de binnenstad zie je ook wel eens een volkswagen Touareg rijden met politie striping. Zo'n groot gevaarte SUV zeg maar. Weet iemand wie daar in zitten? Is dat de commissaris der politie die zelf de manschappen op straat controleert? Ik heb het idee dat in zo'n luxe wagen in ieder geval iemand met een hoge functie moet zitten.
http://www.police-car-photos.com/picture/number520.aspquote:A 2007 Volkswagen Touareg police car from the Rotterdam-Rijnmond police. These vehicles are used for security on High risk buildings/objects. The Touaregs are armoured cars.
Helemaal niet, maar als er zulke nieuwsberichten verschijnen zijn er altijd wel van die schijnheilige 'hardwerkende burgers' die het meteen opnemen voor de politie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dames en heren, we hebben een 'goedprater'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |