abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70774636
quote:
'Agent reed me opzettelijk aan'
DEN HAAG - Werd Mohamed El-Kajdouhi (17) doelbewust door een politieauto aangereden of liep hij in dronken toestand zelf tegen de Volkswagen Touran aan?

De toedracht van het curieuze incident in de Haagse binnenstad wordt de komende dagen onderzocht. De jonge Hagenaar zegt het slachtoffer te zijn van politiegeweld. Hij liep in de nacht van maandag op dinsdag rond één uur ’s nachts op de Grote Markt toen hij de politie zag aankomen.
Agenten wilden hem aanhouden wegens openbare dronkenschap en baldadigheid omdat hij een scooter had omgegooid. El-Kajdouhi, die geen legitimatiebewijs bij zich had, ging er vandoor.

In de Nieuwstraat kwam hij in botsing met de politiewagen. El-Kajdouhi: ,,Ik werd van achteren aangereden, waarna ik ten val kwam. Een van de wielen reed over mijn voet heen. Ik heb een teen gebroken, mijn arm zit in het verband en ik heb overal blauwe plekken. Ik wilde aangifte doen van een poging tot doodslag, maar die wilde de politie niet opnemen.’’
Lees de rest van het verhaal en de verklaring van de politie op: de website van het Algemeen Dagblad
Schandalige aktie natuurlijk, een politieagent moet het gevaar kennen van zo'n zware auto over het been van een verdachte.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:38:42 #2
167923 appelsjap
All the above
pi_70774679
Eigen schuld, dikke bult?
Waarom ren je dan weg?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_70774682
Je weet hier totaal de situatie niet, en wie wat gedaan heeft.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:40:00 #4
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_70774719
quote:
'Agent reed me opzettelijk aan'
DEN HAAG - Werd Mohamed El-Kajdouh....
Ah, helemaal duidelijk.

Niks aan de hand, dus.

Zullen we gaan collecteren voor een vliegtuigbanner met daarop "De politie had gelijk!" ofzo? Lijkt me wel grappig.
pi_70774746
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:38 schreef appelsjap het volgende:
Waarom ren je dan weg?
Tja zoiets heb ik ook, ligt nog wel een beetje aan de situatie maar je vraagt er om. Die teen gebroken is dan net even te ver, maar die blauwe plekken moet je niet om janken.
In Nederland zijn ze nog poeslief vergeleken met Amerika, waar ze je wel gewoon aanrijden
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:41:23 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_70774756
Meki kom er eens in.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_70774853
"Agenten wilden hem aanhouden wegens openbare dronkenschap en baldadigheid omdat hij een scooter had omgegooid. El-Kajdouhi, die geen legitimatiebewijs bij zich had, ging er vandoor."

Eigen schuld dus.

Wat mij betreft hadden ze hem in zijn been geschoten.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_70774875
Er zijn geoeg camerabeelden dus laten we afwachten wat waar is die worden nu nog onderzocht
pi_70774877
quote:
Mohamed El-Kajdouhi (17)....................

De jonge Hagenaar zegt het slachtoffer te zijn van politiegeweld.
Tis weer eens wat anders, een marokkaan die claimt slachtoffer te zijn.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_70774947
Door de binnenstad zie je ook wel eens een volkswagen Touareg rijden met politie striping. Zo'n groot gevaarte SUV zeg maar. Weet iemand wie daar in zitten? Is dat de commissaris der politie die zelf de manschappen op straat controleert? Ik heb het idee dat in zo'n luxe wagen in ieder geval iemand met een hoge functie moet zitten.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:49:01 #11
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_70775005
Beetje wazig bericht? Liep hij er zelf tegenaan? Of werd hij van achteren aangereden?

Verder:
Wegrennen voor de politie? Niet zeuren als ze dan niet zo vriendelijk meer zijn!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:50:57 #12
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_70775061
Moet je maar niet wegrennen. Net zo'n huilie als dat gastje laatst dat geen bon wilde voor rijden zonder helm, en er dus tussenuit naaide. Wordt 'ie vervolgens plat gereden, geeft 'ie de politie de schuld .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_70775143
quote:
El-Kajdouhi: ,,Ik werd van achteren aangereden, waarna ik ten val kwam. Een van de wielen reed over mijn voet heen. Ik heb een teen gebroken, mijn arm zit in het verband en ik heb overal blauwe plekken. Ik wilde aangifte doen van een poging tot doodslag, maar die wilde de politie niet opnemen.’’
Doodslag nog wel ..waarom liep ie eigenlijk weg ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  Donald Duck held woensdag 8 juli 2009 @ 12:56:58 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70775257
En uiteraard is de politie weer de boosdoener natuurlijk. Hoe typisch altijd bij dat soort figuren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:57:49 #15
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_70775284
Die TT suggereert dat een politieman bewust over die 17-jarig heen heeft gestuurd.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_70775342
Alsof de politie nooit haar boekje te buiten gaat . Ik ben ook weleens bijna omver gereden door de politie, terwijl ik gewoon op straat liep.
Sum es est, sumus estis sunt
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:01:09 #17
6484 ExTec
pi_70775391
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:59 schreef Leevancleef het volgende:
Alsof de politie nooit haar boekje te buiten gaat . Ik ben ook weleens bijna omver gereden door de politie, terwijl ik gewoon op straat liep.
Dames en heren, we hebben een 'goedprater'
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:02:32 #18
223335 B.E.D
pi_70775441
Wat moet een 17-jarige snotneus dan ook op een doordeweekse maandagnacht dronken op straat?
En dan nog een scooter omgooien ook Afblijven van andermans spulletjes.
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_70775537
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:47 schreef buachaille het volgende:
Door de binnenstad zie je ook wel eens een volkswagen Touareg rijden met politie striping. Zo'n groot gevaarte SUV zeg maar. Weet iemand wie daar in zitten? Is dat de commissaris der politie die zelf de manschappen op straat controleert? Ik heb het idee dat in zo'n luxe wagen in ieder geval iemand met een hoge functie moet zitten.

zoiets?
quote:
A 2007 Volkswagen Touareg police car from the Rotterdam-Rijnmond police. These vehicles are used for security on High risk buildings/objects. The Touaregs are armoured cars.
http://www.police-car-photos.com/picture/number520.asp
pi_70775545
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:01 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dames en heren, we hebben een 'goedprater'
Helemaal niet, maar als er zulke nieuwsberichten verschijnen zijn er altijd wel van die schijnheilige 'hardwerkende burgers' die het meteen opnemen voor de politie.
Sum es est, sumus estis sunt
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:06:28 #21
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70775581
Ik heb meer medeleven voor de scootereigenaar wiens scooter wellicht beschadigd is door zo'n minderwaardig dronken huftertje.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_70775585
Wel jammerlijk dat ze z'n aangifte niet wilden opnemen... gewoon opnemen en wegflikkeren, ventje blij "dat er wat mee gedaan word" en zij van de sores af

oh btw, mijn visie: wegrennen is naar de grond halen desnoods in 't been
Gewoon, omdat het kan.
pi_70775586
ongeluk of niet,. hij heeft het iig verdient
pi_70775616
Ik lees dat er videobeelden zijn. Dan zie je snel genoeg wie gelijk heeft of niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:09:17 #25
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70775689
Hij kon natuurlijk geen aangifte doen zonder zijn legitimatiebewijs bij te hebben.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:09:30 #26
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70775695
Ik ben op mijn 16e ook eens aangereden door de politie omdat ik weg wilde rijden. Ik lag vervolgens onder mijn brommer (zo'n crosser, geen scooter oid) en werd gesommeerd op te staan Vervolgens meegenomen en in de cel gezet (als 16-jarige snotneus). Ik kreeg een preek en een flinke bekeuring mee maar ik denk dat ik ze gezien dit bericht alsnog maar ga aanklagen en immateriële schade ga opvoeren
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_70775733
Als ik de berichten hier lees kunnen we beter de doodstraf invoeren voor het wegrennen voor de politie en lijfstraffen uitdelen ipv boetes
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:12:18 #28
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70775780
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:10 schreef EchoAlpha het volgende:
Als ik de berichten hier lees kunnen we beter de doodstraf invoeren voor het wegrennen voor de politie en lijfstraffen uitdelen ipv boetes
De doodstraf is een beetje overdreven. Maar als je vlucht voor de politie mag je wel verwachten dat je op een gegeven moment met harde hand aangehouden wordt. Opzettelijk iemand aanrijden gaat dan weer redelijk ver.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_70775799
==t.

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 26-07-2009 17:26:14 ]
pi_70775826
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:09 schreef pisnicht het volgende:
Ik ben op mijn 16e ook eens aangereden door de politie omdat ik weg wilde rijden.
Boefje...
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:14:54 #31
223335 B.E.D
pi_70775864
quote:
Ik ben op mijn 16e ook eens aangereden door de politie omdat ik weg wilde rijden. Ik lag vervolgens onder mijn brommer (zo'n crosser, geen scooter oid) en werd gesommeerd op te staan Vervolgens meegenomen en in de cel gezet (als 16-jarige snotneus). Ik kreeg een preek en een flinke bekeuring mee maar ik denk dat ik ze gezien dit bericht alsnog maar ga aanklagen en immateriële schade ga opvoeren
Eigen schuld dikke bult.
Je had je een hoop problemen bespaard als je gewoon had geluisterd.
Dan kreeg je wellicht een waarschuwing of meteen een boete en had je kunnen gaan.
pi_70775870
Waarom rent hij weg?
pi_70775877
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef uiterstaardig het volgende:
Dat worden weer demonstraties in de gehele Islamitische wereld tegen deze aanslag op de moslimgemeenschap. Uit protest worden er nog wat taxiklanten doodgeslagen, blonde meisjes in elkaar getrapt en op dorpsmarktjes enkele bommen tot ontploffing gebracht.
Vergeet de demonstraties in Egypte niet.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:15:57 #34
6484 ExTec
pi_70775910
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:05 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Helemaal niet, maar als er zulke nieuwsberichten verschijnen zijn er altijd wel van die schijnheilige 'hardwerkende burgers' die het meteen opnemen voor de politie.
En dat vind jij gek?

Of is jou antwoord soms: "Wat, een marokkaan die zich misdraagt, dat doen ze anders nooit! "
pi_70776032
't is een wonder dat ie überhaupt nog is aangehouden.
Normaal komen dit soort figuren met dit gedrag altijd weg natuurlijk.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:29:05 #36
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70776409
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Eigen schuld dikke bult.
Je had je een hoop problemen bespaard als je gewoon had geluisterd.
Dan kreeg je wellicht een waarschuwing of meteen een boete en had je kunnen gaan.
Zeg ik dat het niet terecht was? Ik vergelijk het alleen met die huillie uit den haag. Wie zich brandt moet op de blaren zitten.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:45:57 #37
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_70777089
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Vergeet de demonstraties in Egypte niet.
Deze keer is Marokko aan de beurt, die zijn nu een martelaar rijker
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:48:47 #38
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70777198
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:38 schreef appelsjap het volgende:
Waarom ren je dan weg?
JA SE HADDE EN ATOOMBOHM MOETEH GOOIE!!!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70777342
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:47 schreef buachaille het volgende:
Dat zijn vooral de auto's die de beveiliging doen in de ambassadebuurt en rond de tweede kamer. Iets zwaarder gepanserd.
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:44 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Tis weer eens wat anders, een marokkaan die claimt slachtoffer te zijn.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:09:35 #40
248844 Bowlingbal
pi_70778102
Natuurlijk belachelijk dat users hier de persoon belachelijk proberen te maken, of zelfs 'eigen schuld' zeggen. Een blauwe plek of op de grond gegooid (nadat je wegrent) ok, maar dit lijkt me, mag ik van uit gaan, vallen onder de categorie 'foutje, net te laat geremd'.

[ Bericht 57% gewijzigd door Frutsel op 10-07-2009 09:07:26 ]
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70778217
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Maar, goed.

Natuurlijk belachelijk dat users hier de persoon belachelijk proberen te maken, of zelfs 'eigen schuld' zeggen. Een blauwe plek of op de grond gegooid (nadat je wegrent) ok, maar dit lijkt me, mag ik van uit gaan, vallen onder de categorie 'foutje, net te laat geremd'.
Het komt er neer dat als de politie jou sommeert te blijven staan oid, je ook
gewoon blijft staan.
Als je wegloopt, rent of wat dan ook mogen ze van mij alle middelen gebruiken om
jou tot stoppen te dwingen. Dus ook over je been heen rijden indien nodig.
pi_70778291
quote:
Ik ben op mijn 16e ook eens aangereden door de politie omdat ik weg wilde rijden. Ik lag vervolgens onder mijn brommer (zo'n crosser, geen scooter oid) en werd gesommeerd op te staan Vervolgens meegenomen en in de cel gezet (als 16-jarige snotneus). Ik kreeg een preek en een flinke bekeuring mee
Looool!
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:22:01 #43
6484 ExTec
pi_70778675
quote:

Zal best, maar mensen die niet reflexmatig 'mede mohammedanen' gaan zitten verdedigen, blijven gemakkelijker hangen op het punt dat 'Mo' gewoon fout was en niet weg had moeten rennen

Terwijl mensen zoals jij daar juist graag overheen stappen, het daar liever niet over hebben, en natuurlijk meer heil zien in de acties van de politie ter discussie te stellen
pi_70778736
quote:

Dat weet ik niet. Wel weet ik dat als je weg rent en de politie zet een achtervolging in dat je dan ook de kans voor lief neemt dat er iets in je vlucht mis gaat.

Dat wil niet zeggen dat de politie opzettelijk tegen je aan moet rijden natuurlijk, maar ik betwijfel of dat het geval is geweest (zo ja hoop ik op onmiddellijk ontslag van de bestuurder).
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:23:16 #45
248844 Bowlingbal
pi_70778745
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Het komt er neer dat als de politie jou sommeert te blijven staan oid, je ook
gewoon blijft staan.
Als je wegloopt, rent of wat dan ook mogen ze van mij alle middelen gebruiken om
jou tot stoppen te dwingen. Dus ook over je been heen rijden indien nodig.
Wat belachelijk buitensporig.
- Donald Love
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:23:56 #46
248844 Bowlingbal
pi_70778771
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zal best, maar mensen die niet reflexmatig 'mede mohammedanen' gaan zitten verdedigen, blijven gemakkelijker hangen op het punt dat 'Mo' gewoon fout was en niet weg had moeten rennen

Terwijl mensen zoals jij daar juist graag overheen stappen, het daar liever niet over hebben, en natuurlijk meer heil zien in de acties van de politie ter discussie te stellen
Met jou ga ik niet in discussie.
- Donald Love
pi_70778794
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef ExTec het volgende:
Waar wil je het dan over hebben?
quote:
Agenten wilden hem aanhouden wegens openbare dronkenschap en baldadigheid omdat hij een scooter had omgegooid.
Duidelijk dat die gast fout zat, daar is geen discussie meer over te voeren. Blijft over of de politie juist heeft gehandeld.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:24:44 #48
248844 Bowlingbal
pi_70778805
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Wel weet ik dat als je weg rent en de politie zet een achtervolging in dat je dan ook de kans voor lief neemt dat er iets in je vlucht mis gaat.

Dat wil niet zeggen dat de politie opzettelijk tegen je aan moet rijden natuurlijk, maar ik betwijfel of dat het geval is geweest (zo ja hoop ik op onmiddellijk ontslag van de bestuurder).
Dat is wat ik zeg. Dit lijkt me ook een foutje. Als dit expres is gedaan is het absoluut niet goed te praten, wat users hier wel proberen te doen.
- Donald Love
pi_70778891
quote:
A 2007 Volkswagen Touareg police car from the Rotterdam-Rijnmond police. These vehicles are used for security on High risk buildings/objects. The Touaregs are armoured cars.
http://www.police-car-photos.com/picture/number520.asp

Die wagens wegen al meer dan 3 ton, zonder bepanstering. En dan heb je alleen maar een gebroken teentje als-ie over je heen rijdt? ?
pi_70778931
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wat belachelijk buitensporig.
Ik ben vaak aangehouden door de politie maar heb nog nooit
een probleem gehad, laat staan dat er een auto over m'n poot rijdt.
Ik luister dan ook gewoon en doe normaal tegen agenten.
Misschien zit daar het verschil. Gedraag jezelf en je hebt geen last en is eventueel
geweld ook niet nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')