Ok ok ok ok ok ok 100 euro wielen, laat dat nou ook echt het enige zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:11 schreef pisnicht het volgende:
ik zou WH-R500 wielen nou niet echt creme de la creme durven noemen overigens
Prijs valt uiteraard over te praten zolang het maar realistisch blijft.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:11 schreef Byte_Me het volgende:
als ik het geld had kocht ik hem zo. wil al tijden een fijne racefiets!
Maatje 60quote:
Ik ben dus 1.83 en hij is prima voor mijn lengtequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef pisnicht het volgende:
60 is echt veel te groot voor 1,83. Ik denk dat hij voor iemand van 1,94 beter zou passen.
Dat is dus niet zo, het is full carbon, er mist ook een klein stukje flintertje lak op het frame daar kun je ook duidelijk zien dat het carbon is. Je kunt het ook horen door er tegenaan te tikken etc.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:59 schreef Osramp het volgende:
Op de marktplaats foto zou ik niet zeggen dat het een carbon frame is, en die heb ik toch al heel wat vaker gezien. Achterbrug is duidelijk herkenbaar carbon, maar bij de BB lijkt het wel gelast aluminium.
nieuwe link op marktplaats!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:49 schreef W00fer het volgende:
Advertentie op marktplaats bestaat niet meer...
dan heb je een heel klein bovenlichaam en erg lange benen en armenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:45 schreef GWD het volgende:
[..]
Ik ben dus 1.83 en hij is prima voor mijn lengteIk fiets er toch al een tijdje op dus ik kan het weten denk ik zo
laatste keer dan, en als je dan op wilt houden met het verkondigen van onzin in mijn topic:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:37 schreef pisnicht het volgende:
Je moet mensen gewoon eerlijk inlichten (met je creme de la creme onderdelen) Ik zeg gewoon dat een maat 60 te groot is voor iemand van 1.83 tenzij je erg lange benen hebt. Wat jij met die info doet zal mij aan mijn reet roesten. Ik zet het er neer zodat anderen zich er niet op verkijken.
\quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:11 schreef MarkyB het volgende:
Ruilen tegen mijn mountainbike?
[TK] Mountainbike van MATRA 75 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |