abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70783725
Prediger waarschijnlijk naar Boca, maar met Verhoeven worden we toch wel kampioen.
pi_70783745
ik hoop toch wel dat die papzak iets aan z'n gewicht gaat doen.
pi_70783747
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef navigator het volgende:

[..]

Ik zal wel uitgelachen worden maar ik durf serieus te stellen dat Verhoeven niet veel onder doet voor Stekel.
Ik lach je inderdaad uit, maar Verhoeven is inderdaad niet zo slecht (en dik) als hier continu beweerd wordt.
pi_70783765
quote:

[..]

Ik zal wel uitgelachen worden maar ik durf serieus te stellen dat Verhoeven niet veel onder doet voor Stekel.
Het eerste gedeelte van je zin klopt in ieder geval wel. .
pi_70783829
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef versteegrob het volgende:
Is een middenvelder echt nodig? Selectie is toch redelijk compleet zo. Alleen leider dat is wat we zoeken, in welke linie maakt niet zo heel veel uit.
Alle kritiek op dit kaboutermiddenveld is inmiddels weer verdwenen om vervolgens het eerste punt van kritiek te worden als er weer eens kansloos verloren wordt. Naast een vervanger voor de linksback is versterking op het middenveld van het meest cruciale belang.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:36:59 #206
52871 Blight
Supersized.
pi_70783869
Vogel, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_70783967
quote:

[..]

Schei toch uit zeg.
pi_70784024
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Schei toch uit zeg.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70784182
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

pi_70784219
quote:
Jol: op heel korte termijn geen aankopen

8 juli 2009 RvN

Op Ajax.nl laat Martin Jol weten dat er op heel korte termijn geen nieuwe aankopen te verwachten zijn. De coach laat verder weten heel blij te zijn met zijn eerste aanwinst Atouba. "Hij is wel een trotse jongen, maar verder is hij rustig. We hebben hem gehaald voor de linkervleugelverdediger, en niet voor in het centrum. Het is een echte linksback; al jaren international, technisch vaardig, groot, sterk, goed in de lucht. Precies wat we nodig hebben, als hij fit is. Atouba was een publiekslieveling in Engeland, en eigenlijk ook in Duitsland. Het is duidelijk dat ik hem er graag bij wilde hebben, aangezien dit de derde club is waar ik met hem werk. Hij is medisch helemaal binnenstebuiten gekeerd, en ik ben blij dat hij door de keuring is gekomen. Volgende week komt hij bij de groep."
Bleh
pi_70784368
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef toma het volgende:
ik hoop toch wel dat die papzak iets aan z'n gewicht gaat doen.

Hij heeft een dikke kop maar voor de rest valt het wel mee hoor. Zou mij niks verbazen als hij het in ieder geval tot 2e keeper schopt.

@dvm. ik ben het met je eens, er moet zeker nog een middenvelder bij.
En wat mij betreft ook nog een linksback.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_70784536
Daar zit je dan met Atouba en Verhoeven.. Verder niks om trots op te zijn deze tranfer periode.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_70784658
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef Ordinair het volgende:
Daar zit je dan met Atouba en Verhoeven.. Verder niks om trots op te zijn deze tranfer periode.
Het is te hopen dat Jol sommige spelers echt beter laat renderen, want ik zie het nieuwe seizoen niet bijster positief tegemoet.
pi_70784707
quote:
Maar wel met een fitte Aissati en Sulejmani.
pi_70784761
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar wel met een fitte Aissati en Sulejmani.
Een rotschop op Aissati's knie en we kunnen weer met Siem spelen.
pi_70784775
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:02 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Een rotschop op Aissati's knie en we kunnen weer met Siem spelen.
Ja joh, je meent het???
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:04:04 #217
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70784800
Ach, ik heb iemand al eerder hier zien zeggen dat het beschamend is om te zien hoeveel buitenlanders er aankopen er inmiddels in ons eerste elftal spelen. Zo hoort het niet, dus als het uitblijven van aankopen betekent dat al die jeugdspelers hun kans krijgen, vind ik het prima. Alle plekken zijn nu min of meer goed bezet, dus nu is het aan Jol om er wat van te smeden.

Als Aissati geblesseerd raakt, stel je De Jong op. Zoals het hoort, bij Ajax. Als De Jong dan niet kan spelen, kan je er altijd nog Emanuelson kwijt, of een andere jeugdspeler. We zijn opleidingsinstituut, geen handelshuis.
pi_70785123
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:04 schreef twi het volgende:
Ach, ik heb iemand al eerder hier zien zeggen dat het beschamend is om te zien hoeveel buitenlanders er aankopen er inmiddels in ons eerste elftal spelen. Zo hoort het niet, dus als het uitblijven van aankopen betekent dat al die jeugdspelers hun kans krijgen, vind ik het prima. Alle plekken zijn nu min of meer goed bezet, dus nu is het aan Jol om er wat van te smeden.
Als je zelf het talent niet hebt, dan zul je het moeten aankopen. Klaarblijkelijk is er een gebrek aan talent dat werkelijk doorbreekt. Daar moet ik Cruijff toch gelijk in geven: de jeugdopleiding moet op de schop. Na Sneijder en Van der Vaart is er niets meer doorgebroken. Van der Heijden en Alderweireld hebben nu het meeste potentie om door te breken imo. De rest is (nog) niet goedgenoeg; enkele zijn goed genoeg als reserve. Ik zou graag een aantal jeugdspelers verhuurd zien worden.
pi_70785490
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:00 schreef Radegast het volgende:

[..]

Het is te hopen dat Jol sommige spelers echt beter laat renderen, want ik zie het nieuwe seizoen niet bijster positief tegemoet.
Misschien maar goed ook. Ieder jaar worden we blij gemaakt met dode vogeltjes
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:22:56 #220
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70785529
We hebben altijd de winterstop nog om nieuwe spelers aan te kopen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70785574
.

Sneijder en Van der Vaart waren exceptioneel goed; dat soort talenten breken niet jaarlijks door.

Verder loopt er aan eigen opgeleid spul Anita, De Jong, Vertonghen, Stekelenburg, Vermeer, Van der Wiel, Lindgren, Alderweireld, Sarpong, Donald en Emanuelson rond. Niet allemaal zijn ze even goed, maar wel goed genoeg om Ajax 1 te halen.

Dan komen jongens als Van der Heijden, Blind en Zegelaar er nog aan.

Verkocht zijn dan nog een Babel, Nigel de Jong, John Heitinga, Thomas Vermaelen.

Nee, die jeugdopleiding voldoet echt niet !!!!

Wat verwacht jij? Elke zomer een elftal vol met Ronaldo's, Kaka's en Cannavaro's uit de jeugdopleiding die direct klaar zijn voor Ajax 1?
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:25:03 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70785604
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:12 schreef Dvm86 het volgende:
Als je zelf het talent niet hebt, dan zul je het moeten aankopen. Klaarblijkelijk is er een gebrek aan talent dat werkelijk doorbreekt. Daar moet ik Cruijff toch gelijk in geven: de jeugdopleiding moet op de schop. Na Sneijder en Van der Vaart is er niets meer doorgebroken. Van der Heijden en Alderweireld hebben nu het meeste potentie om door te breken imo. De rest is (nog) niet goedgenoeg; enkele zijn goed genoeg als reserve. Ik zou graag een aantal jeugdspelers verhuurd zien worden.
Nou, dat is dan dus toch gebeurt? Als je nu nog een middenvelder haalt zit dat de jonge talenten geweldig in de weg. Een spits zit Bodul in de weg. Dus laten we lekker gewoon gaan ballen met deze selectie.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:25:35 #223
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_70785625
quote:
In de zomer van 1994 werd er ook slechts een neger als linksback en een reservedoelman aangetrokken. En wat wonnen we dat seizoen? Juist ja. Al spelen we dit jaar geen CL .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_70785637
quote:
Inderdaad, word je eerst lekker gemaakt met supertalent Obradovic voor linksback en dan tekent er ineens een door alles en iedereen uitgekotste neger
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:26:28 #225
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70785660
Topaankopen

Het gaat een heel interessant jaar worden in ieder geval.

Enneh, Verhoeven... Aankoop voor de breedte
Intelligent, but fucked up.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')