Het is achterfamilie. Hehe wist het wel heurquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat soort dingen vraag je toch? Je wil elkaar toch beter leren kennen of is het puur lichamelijk?
sjimz, het ging over eten, waar was je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef sjimz het volgende:
hoi
Echt flauw ja.quote:
Toepasselijke PI ook.quote:
Je kent me, altijd dubbelzinnig.quote:
Paar van die plaatjes verkopen en ik heb al een blik bruine bonen te pakken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef Suijk het volgende:
Zeker wel. Ben wel eens op zo'n antiekmarkt voor muziek geweest. Zeker 30 cent. Per stuk he!
Voordat het te laat is he? Kan je ze ten minste in de gaten houden. Als ze overdag niet op MSN zitten, dan weet je dat ze de pijp aan Maarten hebben gegeven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:33 schreef toma het volgende:
Vandaag kabel-internet aangesloten bij m'n opa (86) en oma (80).
haha, nee m'n grootouders zijn nog springlevend. Ze hadden alleen een hekel aan het feit dat niemand kon bellen omdat ze nog ouderwets via de modem aan het internetten waren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voordat het te laat is he? Kan je ze ten minste in de gaten houden. Als ze overdag niet op MSN zitten, dan weet je dat ze de pijp aan Maarten hebben gegeven.
Ben jij soms mijn opa?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:11 schreef Aanvoerder het volgende:
hehe.
Wel een lange OP voor een tongtopic.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voorspel hier het volgende Rabo-noodlot
Tong80-style linkdump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |