quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Op dit tijdstip zou je eerder verwachten dat Bliksemschigt dat roept..
Gister was het wel gezellig druk anders.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Zin om me te bezatten en uit te gaan. Maar ja, in NL op een woensdag is dat superkansloos. Was ik maar weer in Praag.
Ga lekker naar de Noodlanding, kan prima.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Zin om me te bezatten en uit te gaan. Maar ja, in NL op een woensdag is dat superkansloos. Was ik maar weer in Praag.
Moet alleen morgen weer werken om 07:00 en ik woon niet in Amsterdam.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ga lekker naar de Noodlanding, kan prima.
Hehe, ik ook. Zeker omdat ik nu écht vakantie heb en het zo kan noemen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:17 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Met de volle vuist erin Breach! Wie niet horen wil, meot maar voelen!
Klootzak.quote:
Wat lief, je wilt mij wél 20 euro lenen en gaat daarom zelf pasta met kroepoek etenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een fles drank? Een flesje wijn opentrekken en een glas drinken op een zonnige middag is toch niet hetzelfde als de whiskey pakken.
Maar je mag wel 20 euro lenen voor vanavond als je dr niet kan betalen hoor.
Klinkt als een gerecht van Paaskonijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik las laatst in de trein in een van die krantjes om knakworsten (of ander vlees) in bier te marineren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |