quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:30 schreef thomaster het volgende:
Albayrak
quote:Als staatsecretaris van Jusititie voerde Albayrak een minder stringent beleid dan haar voorganger Rita Verdonk. In de jaren 2003 tot en met 2006 daalde het aantal migranten naar Nederland van 135.000 in 2001 naar 90.000 in 2005 en 100.000 in 2006. In deze jaren bestond er in Nederland een vertrekoverschot, de emigratie was hoger dan de immigratie. Onder Albayrak steeg het aantal migranten naar Nederland in 2007 naar 118.000 en in 2008 naar 141.000, dit was een recordaantal. [1]. Deze cijfers werden bekend in juni 2008, Minister voor Integratie Eberhard van der Laan (PvdA) sprak zijn zorg uit over het hoge aantal migranten omdat Nederland dit grote aantal onmogelijk kon inburgeren.[2]
Cribbage?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:38 schreef qonmann het volgende:
Denk dat het wel goed is, zoniet dan hoor ik het later wel van de vragensteller:
[..]
Nieuwe vraag
Het spel wordt gespeeld in een aantal rondes. Wie de vierde 'slag' haalt, dat wil zeggen bij het uitspelen van de laatste kaart de winnende kaart heeft, dat is de hoogste kaart van de kleur (H/R/K/S) van de kaart waarmee uitgekomen is in deze ronde, is winnaar van de ronde. En dit net zoveel rondes totdat een speler op het afgesproken maximale aantal punten staat (de verliezer).
Welk spel is dat ?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:44 schreef starla het volgende:
toepen?
+ 1quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:51 schreef Neleos het volgende:
Requiem For A Dream
Vind ik een iets te zware film. 2 keer maar voor de helft gekeken.quote:
Is inderdaad niet echt een feel-good movie. Maar vond het wel een goede film. Mooie muziek ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind ik een iets te zware film. 2 keer maar voor de helft gekeken.
mr_anonimous + 1quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Mary Shelly!
Ja wel een goede film op zich maar zeer heavy en dan ook zo'n stroperig tempo.....quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is inderdaad niet echt een feel-good movie. Maar vond het wel een goede film. Mooie muziek ook.
ooh dat moment dat die die naald in z'n zwaar ontstoken arm steekt.. brr krijg nog rillingenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja wel een goede film op zich maar zeer heavy en dan ook zo'n stroperig tempo.....
Ken het verhaal wel, maar geen idee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand weet de vraag?
Diens dochtertje heeft zichzelf per ongeluk opgehangen toen ze op de hometrainer aan het spelen was. Ook heel triest.quote:
Yep Zijn vrouw en zoontje Conor waren op bezoek bij kennissen. De werkster had een raam open laten staan en Conor is daar uit gevallen. Het beroemde lied Tears in heaven heeft Clapton geschreven om het te verwerken.quote:
Dat deed me er inderdaad aan denken, klok/klepel verhaal... Wist t niet zekerquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep Zijn vrouw en zoontje Conor waren op bezoek bij kennissen. De werkster had een raam open laten staan en Conor is daar uit gevallen. Het beroemde lied Tears in heaven heeft Clapton geschreven om het te verwerken. Thomaster +1
Stand 1645
3 Iggy_in_the_house
7 qonmann (rita puntje erbij gedaan)
1 Robbiev85
2 Dagobert
3 steekbal
3 Ofyles2
3 starla
1 Tanjaa
4 thomaster
1 Burnett
1 Rucebo
1 Neleos
1 mr_anonimous
Het lied en ongeluk zijn nu ook onderdeel van een campagne van SIRE. Pas kwam die reclame dus en vlak er na die reclame van die verzekeringen waar die mensen uit het raam springen. Welke mongool zat er te monteren?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:01 schreef thomaster het volgende:
[..]
Dat deed me er inderdaad aan denken, klok/klepel verhaal... Wist t niet zeker
Whehequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het lied en ongeluk zijn nu ook onderdeel van een campagne van SIRE. Pas kwam die reclame dus en vlak er na die reclame van die verzekeringen waar die mensen uit het raam springen. Welke mongool zat er te monteren?
Texas?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef thomaster het volgende:
Welke staat van de VS heeft geen rechte grenslijn
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het lied en ongeluk zijn nu ook onderdeel van een campagne van SIRE. Pas kwam die reclame dus en vlak er na die reclame van die verzekeringen waar die mensen uit het raam springen. Welke mongool zat er te monteren?
ook bijna vierkantquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kzag et nadat ik et googledeUtah dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |